محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

افعال کاربردی +تبریک روز مادر

1392/2/10 14:31
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,866 بازدید
اشتراک گذاری

من: عسلم برو اون شلوارت و که پاره شده بود و بیار مامان واست بدوزمش!

خامه عسلی -پس از اتمام کار- : دوزیـدی  مامــان؟قهقهه

                                

من: مامانی....اون خیاری که داری می خوری و بشور بخوراااا !

فندقی: بابا شــوریــد !!!قهقهه

                            

فلفل نمکی: مامان . کُـبلِـت (کتلت!) بپزه . من بخورم!!!

بعد از چند دقیقه......................... مامان . کُـبلِـت پـزیـد ؟؟؟قهقهه

                             

من: قشنگم...هر وخ خواستی تلوزیون ببینی برو روو اون مبل بشین......نزدیک تلوزیون نه !چشمای نازت درد میگیره هاااا...

پسته ی خندونم! : مامان . نِـشــیــدم دیگه......CD بذار!!!!!! قهقهه

                                   

پسر شجاع (!) : مامان بیا.....ببین....اون مورچه هَ رو  کـُــشـــیــدَم !!!!قهقهه

                          

پ ن 1: نمی دونم چرا تازگیا افعال و اینطوری به کار میبره! با اینکه می دونم درستشو بلده!

یه وختایی از دستش در میره!!!نیشخند

پ.ن2 : مهر کاریِ باباش و از روو میز ورداشته! میگه مامان این چیه؟

من: مهر باباست...بذار سر جاش گم نشه!!!

م.ص: نماز می خونه ؟!!!!!!قهقهه

گذاشته روو زمین و شروع کرد.........الّا ابکر (الله اکبر)!!!قهقهه

                         

تبریک نوشت: روز مادر و تولد حضرت زهرا به همه ی مامانای دنیا مبارک...

این متن خوشگل و توو وبلاگ "علامه کوچولو"  دیدم!

خیلی قشنگه....دقیقا همین طوره....حالا که مامان شدم میفهممش!

فوق العاده ترین نمونه ای از عشق در زندگی من:

“وقتی که ۴ سیب داشتیم و ما ۵ نفر بودیم

مادرم گفت:

“من سیب دوست ندارم”

(بوعلی سینا)

                              

دخترونه نوشت : مامانم عاشقتونم....لبخندتون واسم ارمغان شادی و دلگرمیه....لبخند همیشه آذین لباتون....قلب

                                

مادرونه نوشت: محمد صادق نازم.....امیدوارم مامان خوبی واست باشم و البته لایق این اسم بی نظیر....مـــــادر !ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان سيد محمد سپهر
10 اردیبهشت 92 14:59
با تبريك تولد حضرت زهرا(س) ، روز زن، شنيدن صداي محمد سپهر را فراموش نكنيد


ممنون.....باشه...الان میام
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 15:15
سلاااااااااااااااام
مجددا تبریک میگمانشاءالله که سالیان سال سایه محبت همه مادرها بر سر فرزندانشون مستدام باشه
**************
عجب قند عسلی شده این پسر
ماشاءالله


سلام به روی ماهت...
منم بهت تبریک میگم عزیزم...
مامان سانلی
10 اردیبهشت 92 18:02
سلام زهرا جون...روزتون مبارک باشه مامانیه گل...ایشاا.. خدا سالیان سال مادرتونو نگه داره و روز ایشون هم مبارک..
محمد صادقم خاله فدای چپکی حرف زدنت بشه..دلم یه عالمه هوس کوچولویی های سانی رو کرد دقیقا همینطور افعال رو چپکی میگفت..قربون هر دوتاتون


فدا مدا....

ببوس سانلی نازمو
مامان نازننيها
10 اردیبهشت 92 19:20
روزتون مبارك دوست جونم ٠ ما رو دعا كنيد


به شمام همین طور
مامان روژینا
10 اردیبهشت 92 23:58
آسودگی از محن ندارد مادر. آسایش جان و تن ندارد مادر .دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر
زهرا جونم روزت مباااااااااااااارک
البته اون بوس اخریه برای محمد صادق شیرین زبونمه به خودت نگیر


بهاااار؟؟؟؟
پس من چی؟
مبارک خشک و خالی که نمیشه که!!!
مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 8:30
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان جون مهربون روزت مبارک ...

امیرمحمد و مامانی



ممنون
متین وروجک
11 اردیبهشت 92 9:03
salam
چه پسر خوشگل و نازی
و
چه مامان مهربون و عاشقی
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم



راستی روز مادر هم با عشق به مامانهای عاشق مبارک


سلام عزیزم...
از آشناییت خوشوقت شدم!
مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 9:52
سلام آشنا....بيان هديه تاج سر را تماشا كنين...ممنونم از حضور گرمتون...


مامان سيد محمد سپهر
11 اردیبهشت 92 9:53
دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ، تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.


روزتوننننننننننننننننننننننننخيلي خيلللللللللللللللللللللللللللللللللللللي مبارك



ممنون عزیزم
محبوبه
11 اردیبهشت 92 10:12
حضرت فاطمه (س) می فرمایند :
هر کس عبادت خالص خود را به سوی خدا بالا بفرستد، خداوند بالاترین مصلحت را برایش می فرستد.


ممنون.....
سوده مامان ماهان
11 اردیبهشت 92 16:07
روزتون مبارك زهرا جون.
به به چه پسر شيرين زبوني.


روز شمام مبارک
شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:15
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



آخــــــــــــــــی.......ناز
ღ باران ღ
12 اردیبهشت 92 10:55
سلام به دختر خوب و ناز.هان کادوروز زن زرا گرفتی به فکر افتادی کادو روز دختر را هم بگیری؟عید شما هم مبارک...


وای نگو.......جو گیـر میشم دوباره ها!!!!
هــــر چند...
نکنه فکر کردی با گرفتن پست های جدید پست های قدیمم و ول می کنم!
نـه!!!
ღ باران ღ
12 اردیبهشت 92 10:56
بهار هوا در عین خوب و پاک بودن دائم متغیره...و باعث می شه درون ادم هم متغیر بشه..البته اگر خودت را بسپاری..که این تو عرفان خیلی خوبه...
ولیییییییییییی گفتم آرام باشید..یعنی از این تغییر لذتی ببرید که آرام باشید...
در برابر تغیرات آرام باشید...تازه باشید...
متوجه شدی دختر ناز...


بـــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــه!
ღ باران ღ
12 اردیبهشت 92 10:59
قسمت مهر را خیلی دوست داشتم..عزیزممممممممممممممم...محمدصادق خوش خنده خودممممممممممممممم..


منم....
یه عالمه خندیدم...
ღ باران ღ
12 اردیبهشت 92 10:59
خدا مادر شما را حفظ کنه...و شما را هم برای محمدصادق خوشگلم...
روزتون مبارک...


ممنون عزیزم...
همین طور شما...
سمیرا مامان اهورا
13 اردیبهشت 92 14:12
عزیزم دیر اومدم ببخش.این پسره مگه وقت میذاره هههه
روزت مبارک مامان مهربون و دلسوز
زهراجون خیلی خیلی قشنگ نوشته بودی مرسی واقعا لذت بردم
عاشق افعال کاربردی محمد صادقم خیلی هم باهوشه ماشاا...


اختیار داری عزیزم...
روز تو ام مبارک...
فهیمه مامان سینا
13 اردیبهشت 92 16:36
روزت مبارک زهرا جون
شورید خیلی باحال بود ...
یه عالمه بوس واسه محمد صادق شیرین زبون


ممنون فهیمه ی عزیزم...
به شمام مبارک باشه!
ستاره زندگی
14 اردیبهشت 92 15:52
چرا فقط نظرم در پست اولی هست
پس کو نظرات من؟؟؟؟!!!!


عزیزممممممممممممم...
باور کن من نخوردمشون...
هر چی کامنت بود و تایید کردم!!!
لابد دستم نرسیده!!!
مادر کوثر
15 اردیبهشت 92 7:31




روزت مبارک


ممنون عزیزم
خاله زهره
15 اردیبهشت 92 12:20
جان خاله چه شیرین صحبت می کنی ! پس رمز دلبریت این طور شیرین حرف زدنته یه بوس بده خاله



منتظر نی نی تونیم خاله...
raana
15 اردیبهشت 92 13:58
ey jonam be harf zadanesh

yaani chi zahra bache be in nazi harf mizane poshte har khat aykone khande gozashti_ _ishhhhhhh


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
هما
15 اردیبهشت 92 19:35
چه کوچمولوی شیرین زبونی.........
کُشیدمش منو کُشید...........


مام پارسا
18 اردیبهشت 92 2:57
ای جووووووووووووووووووووووووون دلم...قربون این زبون شیرینت برم عزیز دلم




زنده باشی عزیزمممم
مام پارسا
18 اردیبهشت 92 2:58
چه جالب ...بچه ها خیلی به هم شبیهن...چون بعضی از فعل های پارسا هم دقیقاً مثل محمد صادقه..


چه جالـــــــب...
حتما خیلی خوردنی م میشه!
جوووون!
مام پارسا
18 اردیبهشت 92 2:58
خانومی با یک هفته تاخیر روزت مبارک...خیلی قشنگ نوشتی


فدات شم...
ممنون...
به شمام مبارک..
مامان آریام
19 اردیبهشت 92 8:48
دوست خوبم شرمندم واسه تاخیر...این روزها من اونقدر درگیرم که همش باید از همه بابت تاخیرها و فراموشیها عذر خواهی کنم. روزت مبارک باشه. امیدوارم سایه مهربون و آغوش گرمت همیشه و همیشه برای پسر عزیزت پایدار بمونه


تو عزی دلمی!
این چه حرفیه!؟
ممنون ا دعای قشنگت!
زهرا _ مامان مریم گلی
3 خرداد 92 23:06
ای خدا بگم چیکار نکنه این پسملی عسلی رو...امشب انقد خندیدم مردم ابجی.....

مخصوصا اون مهره داداشم!

من بیشتـــــــــــــــــــر...