محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

شیر گرفتی ببخم ؟؟!!

1391/2/25 7:24
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
989 بازدید
اشتراک گذاری

   تورو خدا نیگاش کن !!! !!!تعجب

 اگه گفتین ببخ روو چی وایساده ؟؟؟! !!متفکر

انگاری شیر گرفته!!!

روو کمر باباش!!! !!! !!!نیشخند

ذوق و توو چشاش می بینین؟؟؟!!!هورا

انگاری که شیر گرفته!!!  !!!از خود راضی

بابا ملت شیرم می گیرن اینقد با غرور وای نمیستن!!!!چشمک

                 ******************************************

 ***پ.ن 1 :لذت وایسادن پشت بابا واسه ببخ!!!   لذت حفظ تعادل ببخ واسه بابا!!!مژه

***پ.ن 2 :  محمد صادقم عاششششق بازی با باباشه!کیف می کنه وقتی باباش دنبالش می کنه! غش می کنه وقتی پفش می کنه و لذت دنیارو می بره وقتی که با هم توپ بازی می کنن(مثلا فوتبال)!!

 باباشم واسه لذت بردن از لحظه ی شادی پسریش پا به پای بازیاش راه میاد!!!قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زهرا _ مامان مریم گلی
19 اردیبهشت 91 14:12
ای جووووون دلمی عمه!فدای اون لباس خوشگلتتتت....قربون مامان با سلیقه ات....

همه میگن تو تکی....تو یه گوله نمکی...از همه دل میبری...تو یکه یکه یکی....


ببخش دیشدرن دیشدرنم گل کرد یه هو

هاااااااااا؟صب کن بینم ببخ خان!!!!!رو کمر داداش من وایمیستی؟؟؟؟؟آره؟؟؟؟

مگه خودت داداش نداری؟؟؟؟؟ها؟؟؟؟





-ای وای یادم نبود تیر و طایفه ی شوشوم توو نتن!!!


پسری بپپپر پایین!!!!!



-راستی آبجی 2 روزه بچم همه رو عمه و میییم(مریم) می بینه!!!


-ما دیگه ساعت شماری می کنیم!!!

زود بیاین!!!

تینا
19 اردیبهشت 91 21:47
سلام من شمارو از لینک مامان شیدا برداشتم چون اون ییه منه اگه ما رم اد کنین ممنون میشم من شممارو اد کردم


مر30....
منم ادت می کنم!!
الیسا
20 اردیبهشت 91 12:26
یافتم یافتم ... به هر حال وبلاگ محمدصادق عمه زهرا رو یافتم ... چند وقت بود بهش گفته بودم آدرس وبلاگ ماه زندگیتون رو بهم بده که فکر کنم فراموش کرده بود .... ولی حالا خودم کشفیدم ...

تا یه جاهایی هم خوندمش ...بخصوص یک سالگیش رو می خواستم ببینم محمدصادق ها چطورن ...

خیلی خوشحالم که پیداتون کردم ان شاءالله بیشتر میام اگه اجازه بدید لینکتون هم می کنم ...خدا همه بچه هارو سالم برای عزیزاشون حفظ کن این محمدصادق ها رو هم برای ما .... راستی یه عالمه سوال های جورواجور دارم که یکی یکی ازتون می پرسم ...راستی اسم زیبای خودتون چیه ؟

نگید فضولم اااا می خوام بیشتر آشنا شیم ... محمدصادق رو ببوس !


منم ووواقعا خوشحال شدم!!!

منم شمارو قبلا لینکتون کردم!!

ولی صفحتون واسم خخیلی سخت وا می شه و نظر گذاشتن ازون سخت تر!!!

مث وبلاگ مرمری!!

هههر سوالی داری در خدمتم!!

اسممم زهرا ست عزیزم!!!

خیلی ام از آشناییت خوشبختم!!

محمد صادقیتو از طرفم بماچش!

میام پیشت!!!

مامان محمد
20 اردیبهشت 91 15:04
پسر ای ول تو چقدر شجایی،این باباها جلوی شما بچه ها دیگه کم میارن جلوی مامانا که خوب می ایستن،محمد صادق باید بهت مدال بدن اونم طلا،همچنان به کارت ادامه بده،مامانش جایزه اش از بابت به خاک زدن باباش یادت نره.دوستتون دارم خیلی زیاد.



پسر نگو بلا بگو !!!!1

جایزشو که همون اول باباش بسش داد !!

یه گاز آبداااااار!!!

عشق دوتتاشونه که محمد صادق بره پشت باباش و تعادلش و حفظ کنه!!!

ذوق وایسادن واسه محمد صادق......

ذوق حفظ تعادل جوجو واسه باباش!!!!
m. jooni
21 اردیبهشت 91 9:50
چه گلی چه بلبلی... پسرطلای خوشگلی...
فدای اون قد و بالات بشم من...عزیز دلمممم



خدا نکنه مامان جونی....!

من و پسملم عاششششق شما و بابا جونی هستیم!

مرسی که همیشه میاین اینجا پیشمون..!!!

زهرا
27 اردیبهشت 91 17:33
ای جونم ماششاللا به گل پسر!! خدا حفظش کنه!!!