محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

پروژه ی پوشک گیری!

1391/9/20 15:39
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم.

خوبین؟              عزاداریاتون قبول...

اینبار اومدم با پروژه ی از پوشک گیری!

اگه چیزی می دونین که  به دردم می خوره خواهش می کنم دریغ نکنین...

نظراتون می تونه خیلی راه گشا باشه!

بفرمایید توو تا حال این روزامو ببینین!

                   

                                           سال  و   ماه

 

بعد از پروژه ی از شیشیه گیری که خدا رو شکر فقط یه روز طول کشید و زودی عادت کرد! نوبت رسبده به پروژه ی از پوشک گیری!   (البته نه از این مدل گرفتناها!!!نیشخند)

 

فقط خدا می دونه که به خاطر شاق بودن این کار, تا حالا به تاخیر افتاده!

 و البته یکی از دلایل شل شدنم این بود که  هر جا  مشاوره گرفتم بهم گفتن تا ٢ سال و نیم هم جا داره و تقریبا بهترین موقع هم هست!!!!!(خب پس با این حال یه نتیجه ی کوچولو هم میشه گرقت! اونم اینه که من خییییییلی ام دیر نجنبیدم!!!White Hair)

 عزمم و جزم کردم و فردای عاشورا  => خداحافـــظ  پوشـــــــــــــــــک!!! 

خب ........ نه به این راحتی ای که گفتم !

نمی دونم! شایدم من واسه خودم یه غول ساختمش!

آخه همیشه نظرم این بوده که از پوشک گرفتن بچه یه مرحله ی واقعا مشکلیه!!!

البته خیلی ها هستن که می گن از شیر گیری راحت تره !!!

ولی خداییش روز اول یه کم سخت بود! ولی الان بهترم....

فقط خدا رو شکر کنترل اعصاب دارم با اون وضعم!!!! 

روز اول که آقا توو خونه مستمع آزاد(!) تشریف داشت و منم  و بعد      و زودی   !

*مدیونین اگه قک کنین توو خونه داد و بیداد میشه ها!!!!

خدا رو شکر همه رو به موقع میرسیدم! و خطر از بیخ گوشم رد میشد!

این شیوه ی نیم ساعت به نیم ساعت بردن  هم دیگه نمی دونم تز کی بوده!!؟؟؟!!

واسه ما که جواب نداد!چون اصلا حاضر نیس اینجوری بیاد توالت!بلکه بشینه و...

پس تصمیم گرفتم روش جایزه رو پیش بگیرم...niniweblog.com

و ازون جایی که محمد صادقم عاشق برف شادیه!با یه برف شادی کارم و ادامه دادم!

خلاصه الان 3  روز تمومه که کار و زندگیمو گذاشتم کنار و کنترل نا محسوس گل پسری شدم!!!!

                             

           

پ.ن 1 : امروزکه روز سومه خدا رو شکر خیلی بهتره!اولش  چون عادت نداره از دستش در میره ولی زود میدوه ومیگه: بدو . بدو   ج.ی.ش   دارم!!!و ازون جایی که یه چشمم فقط دنبال آقا کوچولوه!زودی شکارش می کنم و....

* کمک نوشت: دوستای گلم خواهش می کنم اگه راه های بهتری بلدین کمکم کنین!میبینین که وضعیت روحم و....!!!!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روز چهارم نوشت : خدارو شکر امروز خیلی پسر خوبی بود و از صبح تا حالا 4 بار   خودش   اومده بهم گفته که :  ج.ی.ش   داره یا  ...

الحمدللا سختیش روز اول بود!

از روز دوم خیلی بهتر شده و انگاری پذیرفته!

می خوام واسه خواب شبش ریسک کنم!!!!

چی می گین؟زوده؟

*خیلی جاها خوندم که ممکنه بعد از چن هفته دوباره بچه تنبلی کنه و...       !wow!  نگران

دلم می خواد این پروسه هم به راحتی تموم شه!

********************************************************************

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مهناز
8 آذر 91 17:36
سلام خانومی خوبی؟
محمد صادق خوبه؟!!
والا میدونی که
من بچه ندارم و فقط در تَوَهُمِ یه عدد نی نی ام
چند وقت پیش الیسا جون که یکی دیگه از دوستان وبلاگیم هست
مامان خانومیش پوشگ گیری داشتن....
http://www.elisavoroojak.niniweblog.com/
اینم آدرسش!
اونجا رو هم بخون شاید کمکی باشه برات!
نمیدونم والا چی بگم


قربونت برم!
عزیزی!الهی یکی خوبش هم گیرت بیاد و بخوای غصه بخوری واسه از پوشک گرفتنش!که اونم شیرینه!!!
مادر کوثر
8 آذر 91 18:29
سلام عزیزم
برات آرزوی صبر و موفقیت دارم
کاملا درکت میکنم که در چه وضعی هستی
اول اینکه من کوثرو همون 2 سال و نیم از پوشک گرفتم
ولی دکتر مرندی (وزیر سابق بهداشت)فوق تخصص نوزادان از آمریکا میگه بهترین سن 3 سالگی هس

هنوزم فرصت داری پس


اوا!نگو سرد میشما!!!!!!!!!!!!!
ولی نه!جدی جدی عزمم جزمه!
خداروشکر امروز از صبح تا حالا که ساعت 8 شبه فقط یه بار شلوارش وعوض کردم! بقیه ی بارها بهم خبر داد!
اگه مثل شیر و شیشه اش باشه! زودی عادت می کنه !
*******خدا کنه!***********
فقط نمی دونم کی ببرمش بیرون!؟؟؟؟
آخه نمی هوان بیرون پوشکش کنم!
بد عادت میشه!
طفلکی نیس ددریه دلش گرفته!!!!!

مادر کوثر
8 آذر 91 18:33
و اینکه بهترین مطلبی که تو نت پیدا کردم این بود:
http://widenet.ir/%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9/2372-%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DA%A9-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86.html

ببخشید لینکش طولانیه ولی عالیه

خودم گذاشتمش تو سایتم
آدرس سایتم:
http://widenet.ir/

اگه این لینک اذیتت کرد و باز نشد

برو به سایتم و تو قسمت جستجو (منوی سمت راست) اینو سرچ کن: از پپوشک گرفتن

تو همون صفحه ولی پایین صفحه لینکش میاد

باور کن خیلی عالیهههههههههههههه

برا من که نکته های خوبی داشت

چون من یه بار در این پروژه شکست خوردم
طوری که خانم خانما دیگه حاضر نبود اصلا جیش کنه
خودشو نگه میداشت و فقط جیغ میکشید


عزیزمممممممممممممممممممم
الانا درکت می کنم چی میگی!!!!!!!!!



ممنون عزیزم...
خیلی به دردم خورد!
مادر کوثر
8 آذر 91 18:34
من برای تشویق کوثر از برچسب استفاده کردم
کاغذ های آ4 رو میچسباندم تو دستشویی و برچسب ها هم همونجا بود
تا جیش میکرد یه برچسب هدیه میدادم
سختیش هم فقط همون سه چهار روز اول بود

هر چند که حداقل تا یک ماه باید هی بهش یادآوری کنی

فعلا تو خونه پوشک نکن برای بیرون و مهمونی پوشک کن


برچسبه خیلی روش خوبیه!
اگه برف شادیه دیگه اثر نکرد ازش استفاده می کنم!!
نخندیا! توو دسشویی وختی ج.ی.ش می کنه واسش برف شادی میزنم!!!
فک کککککککککککککککککن!
خیلی بامزه است!
مادر کوثر
8 آذر 91 18:36
کتاب:
مامان بیا جیش دارم

و کتاب:
آموزش دستشویی رفتن به کودکان

هم موثر بود

هر دوش مطالب عالی و زیبا و عکسای بامزه داره
من از هر دوش خیلی خوشم اومد


ممنون بابت راهنماییات گلم...
به خدا خیلی آرومم کردی!
مادر کوثر
8 آذر 91 18:37
بازم برات آرزوی صبر و موفقیت دارم

میدونم که تصور اخم نکردن هم مشکله
ولی نباید حتی اخم کوچکی هم بکنی
وگرنه شکست میخوری و باید یکی دو ماه بعد تست کنی


ممنون عزیزم...
چشم...
حواسم هست!
مادر کوثر
8 آذر 91 18:38
سوالی بود در خدمتم


قربونت برم من که اینقد خوبی!
شرمنده م کردیا!!!!
مادر کوثر
8 آذر 91 18:40
راستی
استفاده از لگن هم خوبه
که ج ی ش خودشو ببینه و تو هم کلی براش ذوق کنی و دست بزنی
کلا باید با چیزایی که از بدنش دفع میشه ارتباط خوبی برقرار کنی

اخم و وای بوی بد میاد و کثیفه و اینا نداریم


کسری؟؟؟؟
نه بابا!
اصلا!
بگو محض رضای خدا فقط یه بار نشسته باشه.......................نه!
به به و چه چه هم که دیگه نگو!
تا بتونم!
نه! کلا اخلاقم اون جوری نیس که داد و بیدادی باشم!
باهاش خیلی کنار میام!
ولی جذبه ی مادرونم و دارم که یهویی سرم سوار نشه!!!
هه هه هه هه هه!
سمی مامان امیرین
8 آذر 91 18:55
به سلامتی موفق باشین..
خیلی راحت..واسه من که برای 2 تا پسرامم گرفتنی خیلی راحت بود..امیرعلی و 2 ماه پیش یعنی 20 ماهگی گرفتم...تو آرشیو مهر ماهم هست خانمی میتونی بخونی..
من 1 ساعت و نیم میبردم و روی لگنش میشست و وقتی کارش و انجام میداد براش دست میزدیمو اونم کلی ذوق میکرد..بعد از 2 روز خودش خبرم کرد..بیرون رفتنیم اصلا نبندش که این روند کارت و کند میکنه...ولی واقعیتش من شبها میبندم چون هنوز از شیشه نگرفتمش تا صبح 2 بار شیر میخو.ره برای همین دفع ادرارش زیاده..
حالا تو بیا از شیشه گرفتن و به من یاد بده..شوهرم نمیزارذه میگه زوده بزار بخوره ولی منت نگران دندوناشم


محمد صادق که اصلا روو لکن نمیشینه!
توو توالت هم نمی مونه!هر چی ام سرگرمش می کنم میگه: مامان.بریم.بیلون!
آره عزیزم! منم نمی خوام پوشکش کنم و ببرمش بیرون که بد عادت نشه!
فقط نمی دونم کی ببرمش بیرون!
یعنی تا کی ممکنه از دستش در ره!
آخه اگه بیرون ......
خدا رو شکر امروز که روز سومه خیلی خوب بوده!
واسه شیشه هم پسر خوبی بود!
فقط یه روز هی می گفت: مامان.شیشه!
منم هی می گفتم:نه مامان!شیشه نه! با لیوان!
خلاصه تا شب عین شیره ایا نق و نوق می کرد!
ولی از فرداش لیوان نی ایه خودش می آورد و می گفت:
شیشه نه! لیوان خوبه!!!!!
مامان سانلی
8 آذر 91 19:01
سلام زهرا جونم..اول اینکه قربون پسر گلم برم با اون لباس مشکی خوشگلش
بعدشم اینکه هیچ کاریش نمیشه کرد یه پروسه اس باید طی بشه...کار سختیه مخصوصا برای پسرها ...مردها از کوچیکی راحتن زیاد به خودشون سختی نمیدن.
خلاصه که موفق باشی دوستم فقط مایوس نشو اگر وسط راه ولش کنی حالا حالا ها نمیتونی از پوشک بگیریش


مردا از کوچیکی راحتن....
هه هه هه هه ههههههههههه!
نمیری الهی تو دختر!
چشم عزیزم...
عزمم جزمه!
فقط دعا کن زود عادت کنه و بگه!
زینب السادات(مامان تسنیم)
8 آذر 91 22:46
ای بابا گل پسر به این خوبی داری
از خدا بخواه کمکت میکنه
اینقدر نگران نباش


ممنون که اینقققققققققققققققققد خوب دلداری میدی!!!!!!
مامان محمد
8 آذر 91 23:16
سلام زهراجون خوبي عزيزم با اين پروسه پوشك گيري؟
زهراجون اصلا قافيه رو نباز حالا كه شروع كردي به اين كار تا آخرش برو...در ضمن هر وقت قبل از ج ي ش كردن اعلام كرد و شلوارشو خيس نكرد بلافاصله بهش جايزه بده و بهش اعلام كن كه به خاطر اينكه شلوارشو خيس نكرده و زودتر گفته بهش جايزه دادي...حالا جايزه اش هر چي ميتونه باشه چه خوردني يا..
در ضمن من ميدونم كه تو ميتوني و از پس اين كار بر مياي ...


سلام فرشته جونم!
ممنون بابت روحیه دادنت!
آره-روش جایزه خوب بود!
همین الان خودش اومد بهم گفت: مامان ج.ی.ش دارم!
مامانی درسا
9 آذر 91 3:12
سلام زهرا جون والا ما هم در حال همین کار هستیم ..... اما فعلا" جز حرص خوردن چیزی نصیبمون نشده ...... انشاالله درست میشه بفرما خصوصی


عزیزمممممم...
واسه شما که دیگه حتما زوده!
خودتو خیلی حرص نده!
مال من وختش رسیده و مجبورم!
آبی آسمانی
9 آذر 91 9:07
سلام
ممنون از حضورتون
و به مامان سائلی بفرمایید از ارادتی که به مردها دارند واقعا مشعوففف شدم
بیچاره مردا


مامان کیان و کارین
9 آذر 91 15:45
سلام عزیزم
این چیزی نیست که بخوای به بچه تحمیل کنی
باید بذاری به وقتش خودش دیگه نمی ذاره پوشکش کنی
به حرفای بقیه هم گوش نده .



نه عزیزم...
تحمیل نمی کنم بهش!
امروز که روز چهارمه!قبولش کرده و از صبح 4 بار گفته ج.ی.ش داره و امروز اصلا خودش و کثیف نکرده!!
خداروشکر انگاری زود کنار اومده با قضیه!
مامان علی اکبر
9 آذر 91 18:08
سلام عزیزم
انشاالله که موفق باشی و محمد صادق هم اذیت نکنه که خدا رو شکر اذیت نکرده.



آره خداروشکر...
پسر خیلی خوبی بود!
امروز که روز چهارمه هنو خودشو کثیف نکرده!
مامان محمد
10 آذر 91 11:07
زهراجون بهم نخندیاااااااااااا...میگم که وقتی م.ص رو بردی برای ج.ی.ش موقع ج.ی.ش کردن براش شعر بخون مثل:مامان بیا جیش دارم یا هر شعر دیگه ای که دوست داری ولی به زبون خود بچه و با آب و تاب...

در ضمن وقتی که کارتون با موفقیت به اتمام رسید گل پسری رو محححححححححححکم تو بغلت بگیر و یه ماچ آبدار مهمونش کن و بهش اعلام کن که به خاطر ج.ی.ش کردنش بوده...اگه چیز دیگه ای به نظرم اومد میام و اعلام میکنم...



قربون اعلام نظراتت!
چشم...*
مامانی
10 آذر 91 23:03
زهرایی ایشالا موفق باشی در امر خطیر پوشک گیری

من نی نی ام تازه اومده هنو تجربه ندارم


قربون نی نیه تازه اومدت!
مامانی درسا
11 آذر 91 2:30
خصوصی
مادر کوثر
11 آذر 91 10:40

موفقیت در پناه صبر

ستاد روحیه دهی به از جیش گیرندگان



قربون روحیه دادنت!
دلمون پوکید توو خونه!
دیگه امروز می خوام ببرمش بیرون!
البته تا سوپری بردیمشا!!
اون بیرون دور دورا رو میگم!!!!

آی خوش به حالتا!بچه تو از ج.ی ش گرفتی!!!
هیش وخ فک نمی کردم به یکی بگم خوش به حالت که بچه ت ج.ی.ش شو میگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه !
ببینا! به چه روزی افتادیم!!!!
مامان محمد
11 آذر 91 11:09
زهراجونی من اصلا از دستت ناراحت نشدم...فقط احساس کردم که شاید این نظرم خیلی جالب نباشه و حتی خنده دار باشه ولی خوب دلم خواست که به اطلاعت برسونم شاید کاربردی باشه...اصلا اصلا از دست تو دوست نازنینم ناراحت نیستم...خییییییییلی دوستتون دارم...


فدای تو مهربــــــــــــــــــــــــــون!
مادر کوثر
11 آذر 91 12:20
چی بگم مامانی. نمیدونم
شاید بهتر باشه بعدا تست کنید!
شاید سرعن نت پایین بوده که لود نشده
صبح برا خودمم این اتفاق افتاد
وای چه تفاهم بامزه ایییییییییییی
من قربونه مامان مهری!
آخ جون منتظر عکسای بچگیتون میمونیم
از همون انتظار حلیمی ها


چشم ...
بازم بعدنا می تستمش!!!!
حالا که می بینم شما دوس داری عکس بذارم! چشم...
بذا پروژه م تموم شه!
فعلا بی زحمت اون حلیمه رو هم بزن ته نگیره!قربون دستت!!!!!!!!!!
هه هه هه هه هه !
مادر کوثر
11 آذر 91 12:24
عزیزم پوشکش کن ببرش جاهای دور دوراااااااا
سخت نگیر
باور کن یاد میگیره
هیچکس تا آخر عمرش با پوشک نمونده!

بیرون پوشک تو خونه شلوار
وقتی ماهر شد بیرون هم پوشک نکن

کم کم دستت میاد که فاصله بین جیش کردناش چقدره
و برای بیرون رفتن دیگه استرس نمیگیری

اتفاقا منم اون موقع ها همش حسودیم میشد به اونایی که بچه هاشون خودشون میرن جیش میکنن

تازه کنترلش رو هم که یاد گرفت بعدش حرص میخوری و میری تو این حس که:
خوشبحاله مامانایی که بچه هاشون بلدن خودشونو بشورن

راستی مگه نوشتن کلمه جیش مشکل داره که مینویسن ج ی ش؟

فکر نکنم به خاطر یه جیش کردن بچه فیلترت کنن
راحت باش

کلمه جیش هم برای همه ی مامانا عادیه


وای خدای منننننننننننننن...
مردم از خنده!
یعنی کامنتت 20 بودا 20!!!
از مطالب اولت که خیییییییییییییلی استفاده کردم!
راس میگیا!
چرا اینقد سخت بگیرم!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی توو روحیه دادن استادیا!!!
یا لا اقل من خیلی با حرفات قانع میشم!
ج.ی.ش هم که واللا از همون قدیم ندیما عادت کردیم به این مدلی نوشتن! مونده توومون!!!!
الیسا
11 آذر 91 13:43
من که بی تجربه ام خودت می دونی ... ولی برات آرزوی موفقیت می کنم و بگم که بعدها هم مییام می خونم کامنتهای اینجا رو تا یاد بگیرم چکار باید کرد ...

محمدصادق رو ببوس ... دیگه داره رسماا مرد می شه هااااااااااااا


ان شاللا....
آره انگاری!
روزای اول یه جوری بودم بی پوشک می دیدمش!
هی به خودم می گغتم: ببین بچه ت دیگه بزرگ شده...
دیگه اون محمد صادق کوچولو نیس که پوشکش از پشت شلوارش بیرون میزد!
فهیمه مامان سینا
11 آذر 91 15:09
خانومی موفق باشی ...
منکه سینا رو 20 ماهگی گرفتم...3روز اول یه مقدار سخته ولی بعد خودش خوب میشه ولی فکر نکنی خوبه خوب ها ...خیلی وقتا میشه از دستش در میره البته الانا نه دیگه خداروشکر ...ولی تا 2ماه باید صبرو حوصله داشته باشی...
واسه سینا من از این روش استفاده میکردم که وقتی تو دستشویی جیش میکرد واسش شمع روشن میکردمو اونم فوت میکردو دفعه بعد راغب میشد که بره دستشویی و دوباره جیش کنه و شمع فوت کنه...



ایییییییییییییییییییییییییول...
اینم روش خوب و جدیدیه!
ممنون عزیزم...
البته همون جوری که گفتی الان خیلی خوب شده و فقط یه وختایی از دستش در میره!!!
مامان ابوالفضل
11 آذر 91 19:47
برای صبر و شکیبایی یه مامان موفق
برای یه گل پسر خوب و حرف گوش کن و باهووووووووووووووووووش ...
من که از چهار پنج ماهگی شبا ابوالفضل رو آزاد میذارم کاری نمیکنه تا وقتی که بیدار شه صبح میبرمش دستشویی سرپامیگیرم تا جیش بکنه تو فکرم زودتر از پوشک بگیرمش !من دیگه چهقدر زرنگم!
ای خدا تمام دنیامون شده جیش و ... بچه هامون ...


بابا دمت گرررررررررررررم!
تو دیگه کی هستی!
آففففففففففرین!
خیلی زرنگیا...
من که پیشت کم آوردم!!!!!!!!!
مامان کیان
11 آذر 91 21:49
واااااااااااااای چقدر سخته نه؟
ولی زهرا جون تو میتونی به تلاشت ادامه بده


بی اغراق فقط روز اول وحشتنااااااااااااااااک بود!
از روز دوم بهتر شد و الان عالیه خدارو شکر...
مهناز
12 آذر 91 12:18
ســـــــلام و عرض ادب بزرگوار
قضیه این شورتا چیه؟
خُب من نمی دونم؟!
به من هم اطلاعات بدید خُب فردا روزی یه نی نی می خوام بزرگ کنم
در چه حالید؟
محمد صادق جون به کجا رسیده؟


قـــــــــــــــــــــــــربان شمــــــــــــــــــــــما...!!!

عزیزمی!
چشم..
عکسش و میذارم!
یه شورتیه که بیرونش مشماییه و تووش حالت پنبه ای و لطیفه!
الحمدللا.....عاااااااااااااالیه!
زود یاد گرفته و اذیتم نکرده !
زری مامان مهدیار
12 آذر 91 12:37
عزیزم فقط استرس نداشته باش و اگر هم فرش و خونه و هر جایی کثیف شد اصلاًًً عصبانی نشو که گل پسر نترسه
اگه شبا پوشکش خشکه تا صبح، شب رو هم شروع کن ولی بازم عجله نکن که اعصاب گل پسرمون بهم نریزه
ایشالا که موفق باشی


نه خدا روشکر...
روحیه ی دعوایی ندارم!
*********************
شبا خشکه! ولی می ترسم ریسک کنم!
یه وخ اگه خیس شه ممکنه سرما بخوره!

زری مامان مهدیار
12 آذر 91 12:39
فقط زهرا جون شورت کمکی رو یادت نره



اتفاقا وختی شورت کمکی پاش می کنم بی خیال میشه و از دستش در میره!
منم دیگه پاش نمی کنم!
الان خیییییییلی بهتره!
شاااااااااااااااید روزی یه بار از دستش در ره!
مادر کوثر
12 آذر 91 14:28
سلام سلام
نظرات خوشگلوتونو در وبلاگمون نمیبینیم؟!


علیک السلام سلام.....
به به!
الان دارم اون آهنگی که گذاشتی و گوش میدم!
زیبـــــــــــــــــــــــاست....
مامان محمد
12 آذر 91 14:42
سلام زهراجون...سلام محمد صادقم...خوبيد عزيزاي دلم؟
زهراجون محمد تو مسابقه ني ني فشن شركت كرده با كد ٠٠٢٥
خوشحال ميشه بهش راي بدين...اينم سايتش:
www.ninimod.niniweblo.com


سلام فرشته جون...

چششششششششششششششششششششم...
الان میام به گل پسریمون رای میدم!
دلم خوشحالیتون و می خواد!
مامان کوثری
12 آذر 91 15:36
سلام عزیزم عکس گل پسر شما تو لیست قرار گرفت لطفا به دوستاتون بگین به خوشتیپ شما رای بدن شمارتون هم 0026


ممنون عزیزم...
مامان کوثری
12 آذر 91 15:39
ببخشید کدتون 0027


بله عزیزم....
0027
مام پارسا
12 آذر 91 16:24
الهی قربون گل پسرم برم که با اراده قوی داره پوشک رو کنار میذاره
آفرین عزززززززززززززززززیز دلم
موفق باشی زهرا جونم
خستگی داره ولی خیییییییلی می ارزه به نتیجه اش


اره عزیزم...
خیلی خوب میشه!
فقط دلم واسه بچگیاش تنگ میشه!
مامان روژینا
13 آذر 91 12:27
به به می بینم این مادر و پسر مشغول یه پروژه پیچیده هستن خدا قوت خواهر
عزیزم من که هیچ تجربه ای ندارم ولی به جاش با خوندن پست شما کلی اطلاعات کسب کردم که در اینده به دردم می خوره
قربون اون ج ی ش گفتنت بشم من خالههههههههههههه آفرین آفرین
مامانی شما هم اینقدر غصه نخور این روزا ی شیرینم تموم می شه بوس برای این مادر فداکار و پسر تلاش گر

بــــــــــــــــــــــــــــــــــله!
ان شاللا به زودی به این روزای شیرین میرسی!!!!!!!!

خوب بخون که خیلی مفیده عزیزم!
باور کن!
من که خییییلی استفاده کردم!
مبینا گلی
13 آذر 91 22:18
سللللللللللللللللللللللااااااااامممممممممم بعد ازیه غیبت طولانییییی....
گلکم همون شیوه جایزه بهتره
بیرونم ببریش باپوشک اگه مث مبینا باشه که بااینکه پوشکم بود میگفت.....ببوس پسمل نازمون رو....


سلام عزیزمممممممممممممممممممم..
خوش اومدی!
آره... شیوه ی خوبیه! مخصوصا شمع(!)که متد فهیمه جون بود خیییییلی اثر داشت!
اتفاقا چن روز قبل بردیمش بیرون!
آخراش دیکه ج.ی.ش شم گرفته بود!
هی می گف:مامان.جیش دارم.......
طفلک فقط یه قطره از دستش در رفته بود!!!
مامان امير علي
14 آذر 91 9:42
سلام مامان مهربون
منم هنوز گلپسري رو از پوشك نگرفتم چيزي به 2سال كامل هم نمونده.
ممنون ميشم از تجربه ات استفاده كنم.


حتما عزیزم...
این کامنتهام خیلی مفیده!
وخ کردی بخونشون...
مامان اهورا
15 آذر 91 15:19
واااای زهراجون امیدوارم که موفق باشی
من که فکرشو میکنم کلی میترسم
میترسم نکنه راحت نباشه و یه عالمه سختی بکشم
خیلی پسملمونو اذیت نکنیااااااا


نه عزیزم...
اون جورام نبود!
یعنی به نظرم خدا صبرشو به ما میده!
نگران نباش!
خیالت هم از بابت محمد صادقم جــــــــــــــــــمع!
ایشون که سرورن!!!!
مام کت بسته در اختیارشون!!!