محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

و خدایی که درین نزدیکـــیســت...

1392/5/5 2:43
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
850 بازدید
اشتراک گذاری

 

آن سوی تمام  دل دل شکستهتنگی  هایم...........................خدایستبغل که داشتنش جبـــــــــــران همه ی نداشته هایم است!

دیـــــــــــــــــــــــــر یا زود....................................................برمی گردم!خجالت

توو این روزای عزیز خدا..............فراموشم نکنین!ماچ

  *به یاد همـــــــــــــــــــــــــــــــه تون هستم.........همه تون..........ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

مــآمــآنــے
5 مرداد 92 10:16
کجایی؟
بیا دیگه
چرا اپ نمیکنی؟
این روزا همه حسابی مشغولا


سلام عزیزم...
تو و فینگیلیمون خوبی؟
آره......یه مدته زیاد حوصله ندارم....
ولی خوبیم و به یاد دوستای خوبموووووووووون
مواظب خودت و نی نی باش
مبینا گلی
5 مرداد 92 16:06
من هم سختتتتتتت محتاج دعاتم
همیشه بیادتم زهراجونی


منممممممممممممممممممم...
مبینا گلی
5 مرداد 92 16:09
خصوصی داری


فریبا
5 مرداد 92 16:53
سلام زهرا جونم خوبی؟
کجا رفتی؟
می دونم ماه رمضونی نمی شه زیاد آنلاین بود...
اصلا کل کارهای آدم می ریزه به هم!!!
ایشالا که خوب ِ خوب برگردی


سلام قشنگم...
یه کم بی حوصله م...
این پست و گذاشتم که تکلیفم با خودم معلوم شه....
با خیال راحت....بدونم که یه مدت نمی خوام پست بذارم!!! این یکی دیگه یه قوز نشه روو شونه هام!!!!!
خنده دار بود؟
مامان آریام
5 مرداد 92 17:26
مرسی زهرا جون ما رو دعا کن...به خصوص بنده رو که ایشاالله این درس و دانشگاه زودتر تموم بشه التماس دعا


عزیزممممممممممم...
ان شاللاااااااااااااااا...
باران
5 مرداد 92 22:16
ای جانم چقد خوشگله این گل پسر
شب قدر، شب احیای خویش، با دم مسیحایی دعاست
شبی است که باید قدر خویش را بشناسی، تقدیر خویش را رقم بزنی
و خویشتنِ جدید را با قلم توبه و جوهر اشک ترسیم کنی . . .
طاعات قبول و التماس دعا


تو همیشه لطف داری و مهربونی ...
زری مامان مهدیار
6 مرداد 92 12:29
خیلی التماس دعا زهرا جونم
ایشالا که این شبا خدا برای خودت و عزیزانت بهترین تقدیر رو رقم بزنه


سلام زری جونم...
خوبی؟
فندقیات چطورن؟
دلم واست تنگ شده بود....
دیشب نا خوداگاه اومدی توو ذهنم
محبوبه
6 مرداد 92 12:41
سایه لطفش همیشه پناهت گلم.


ممنون عزیزمممممممم
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
6 مرداد 92 13:04
عزیزانم را مرور می کنم تا خاموشیم نشان فراموشیم نباشد.دلت به نور خدا منور.لطف روزگار برایت مقرر


ان شاللا
مامان سانلی
6 مرداد 92 17:11
سلام به دو تا گل نازنین کمیاب

نماز و روزه هاتون قبول..مارو هم فراموش نکنین

بالاخره دیر یا زود؟ کی برمیگردین؟ بی حوصلگی برای مامان وبلاگ نویس ممنوعههههههههههههههههه

میدوستمتون



ممنون عسلم....مال شمام همینطور؟
نمی دونم........ولی دیــــــــــــــــــر و که کشیده کشیدم....لابد یه کمی بیشتر طول میشه!!!:
مامان کیان
6 مرداد 92 19:34
ما هم ایضااااااااااااا


ایضا دعااااااااااا؟
ایضا فعلا نمیاااااای؟
هر دووووووو؟
هیش کداااام؟؟؟؟؟
مامان طه
7 مرداد 92 9:27
زهراییی سلام چرا حوصله ندالی؟

ها؟

ببوس محمد صادقمو


ن می دونممممممممم
مامان محمد
7 مرداد 92 12:59
شب قدر,خدا به دنبال بهانه ای برای بخشش بندگان است, امشب تو بهانه بخشش گناهانم باش یا علی
التماس دعا



محتاجم به دعا فرشته ی خوبم
مامان طه
8 مرداد 92 12:50
زهرایی جونم بروزم


سینه زنان هیات روضه الزهرا
8 مرداد 92 16:42
سلام
جالبه کارتون و ماندگار برای اقا محمد صادق
خداحفظش کنه و انشاالله در زیر سایه اهل بیت بهترین روزهارو سپری کنه
یاعلی
التماس دعا


ممنــــــــــــــــــــون...
ان شاللا....
مامی امیرین
8 مرداد 92 17:08
التماس دعا عزیزم..

راستی عزیزم آدرس و نام وب ما تغیر کرده لطفا با این نام و آدرس ما رو لینک کن.


عزیزممممممم...
نبینم کسی اذیتت کنه هاااااا !
مامان جوجه طلا
8 مرداد 92 17:54
ای جانم چه پسر نازی


نظر لطفتونه
مامی امیرین
8 مرداد 92 18:02
فدات بشم آبجی جونم...
یه چند وقتی بود که فهمیده بودم وبم تو دست خیلیها میچرخه..
بهعد با سیستم آمار گیری که گذاشتم متوجه شدم یه چند نفر هستن که مدام تو گوگل اسم وب ما رو میزدن و چند بار در روز سرک میکشیدن.منم دوست نداشتم..برای همین فقط...


عزیزمی....
بس که وبت و فندقیات دلنشینن!!
ღبارانღ
8 مرداد 92 22:33
ای جانم به این پسر متفکر....

ای جانم به این خاله ی کاشف تفکر ببخــــم


محو گوشیه باباشه!!!!!!
مامان محمد
9 مرداد 92 17:18
زهراجونم سلام...خصوصی داری عزیزم


مامان جوجه طلا
11 مرداد 92 1:32
ایدوارم دعاهاتون مستجاب بشن.


ممنون.....ان شـــــــــــــــاللا
مامان کیان
11 مرداد 92 18:50
زهرااااااااااااااااا از اون زهراااااااااااااا چه خبر؟؟؟
من شماره ی خواهر شوهر محترمتون رو گم کردمممممازش خبری ندارم.میخوام ببینمششش بش بگو بهم زنگ بزنهههه تو فیس شمارمو براش گذاشتم مرسییییییییی پسری رو بماچ


زهرا اینا الان تهرانن....
نمی دونم تا کی اونجان....جون با وقت کمشون چن جا دیگه باید برن....
شماره تو داره؟
فردا بهش خبر میدم....
مریم مامان سروش
11 مرداد 92 21:33
از عکسای وبلاگ واقعاً لذت بردم. خیلی پسر کوچولوتون نازه. خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
نظر لطفته
رعنا
13 مرداد 92 0:49

زهرا جانم امیدوارم به همه آرزوهای قشنگت برسی

بوس بری این پسمل آقا و دوست داشتنی


وای ببین کی اومدههههه....
سلام رعنا جون.....
خوبی؟
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
14 مرداد 92 14:15
دوست بزرگوار عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامان سانلی
15 مرداد 92 19:07
هنوز نهسته بیدین؟

کجا هسته بودین پس؟


خودمون که هسته بیدیم!
انگیزه نهســـــــــــــــته بیده!
دلم تنوع می خواد!
رکــــــــــــود ......نه!
ღبارانღ
16 مرداد 92 14:00
تشرف ببرید خصوصی..اون ببخ را هم ببوسیدش... دیروز سه شنبه بود بوسش کردی؟ساعت 12و نیم؟
ღبارانღ
16 مرداد 92 18:28
سلام... گفتی نخند تازه خنده ام گرفت..پرسیدی جواب دادم..وگرنه من اهل خندیدن بیخودی نیستما
ღبارانღ
16 مرداد 92 18:53
حتمـــــــــــــــــــــا دعات میکنم...دعات میکنم که به یادت بودم...ویا برعکس..به یادت بودم دعات می کنم...کدام درسته؟خواهش میکنم....کاری نکردم...ان شالله خوب می شه...جدی انجام بده...
مــآمــآنــے
16 مرداد 92 23:07
خصوصی
مامان امیرمحمد
17 مرداد 92 8:49
دلها همه بهاران شد از شمیم باران / مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران / شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران میخواد ماه دیده بشه ، میخواد دیده نشه ! خودتون ماهید ! پیشاپیش عیدفطر مبارکتون باشه
مامانی درسا
17 مرداد 92 15:33
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
باران
17 مرداد 92 19:31
عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است . . . دوست عزیزم عیدت مبارک
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 14:09
دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد ، چه بخشنده خدای عاشقی دارم که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم ! دلم گرم است ، میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم … برایت من خدا را آرزو دارم !
مامان تسنیم
24 مرداد 92 12:15
ما دلمون براتون تنگ شده
زهرا (مامان طه )
26 مرداد 92 10:23
زهراییی بروزم
الیسا
31 مرداد 92 1:35
دلم تازه شد به دیدن روی ماهش ... خدا حافظ هر دوشون(محمدصادق ها) ...و همه بچه ها . زهراااااا جون عجیب دلتنگتم .... نکنه کنج همه این فاصله ها از یادت رفته باااشم ...نکنه کمرنگ شده باشم ؟! دوستت دارم ...زیاااااااااد ....شک نکن .
مامان تسنیم
2 شهریور 92 10:45
نمیای پست بذاری؟
زهرا (مامان طه )
2 شهریور 92 10:50
زهرا جونم پس کی برمیگردی؟ بیا پیشمون
مامی امیرین
2 شهریور 92 21:55
شما کجایین پس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان حسنا
4 شهریور 92 14:43
چ متن قشنگی ببخشید خانومی که دیر اومدم پیشتون
زری مامان مهدیار
7 شهریور 92 16:29
کجایی پس زهرا جون چرا آپ نمی کنی؟
مــآمــآنــے
11 شهریور 92 12:49
رمزبهت نمی دم تا یه پست بزاری برامون یک ماهه اینجا داره خاک میخوره والا