محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

بندر زیبـــــــــا و گـــــــــــرم... 1

1392/2/19 15:28
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
987 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه هوا خیلی گرم شده.....

تصمیم گرفتیم تا گرمتر ازین نشده عسلکمون و ببریم بیرون و از زیباییهای این شهـــــر گـــــرم! عکس بگیریم!

 

اون روز هوا خوب بود و هنوز اینقدا گرم نشده بود!!!

 

 گل کاغذی زیبا ...

 

اینجا یه پارکی طرفای گلزار شهداست!

 

 

ینی این ژستاش من و کشـــته!!!

 

 

 

 

 

و از شدت گــــرما .....

 

راضی م نبود برگردیم توو ماشین!!!منتظر

تازه اصل پارک و کشف کرده بود...!نیشخند

 

 

 

اینجام ناراحته که چرا داریم بر می گردیم....قهر

خدای من...!!! خیس آب بود همه ی تنش!نگران

و ما از گرما زدگی : سبز

                                      آپ عکسِ  بعــدی ...... بندر عباس - پارک بانوان !خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فهیمه مامان سینا
19 اردیبهشت 92 15:40
ژستاشو نیگااااااااا
عکس اولیش چه خوردنیه
ما هم وقتی میریم بیرون اینجوری بر میگردیماز شدت گرما لبو میشیم


آخ......لبووووو...دقیقا همین جوری میشیم!!!
مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 16:00
فسقلی هنوز از بازی سیر نشده بوده

پ.ن:

کفش بچه صاحب خونمون هم مثل محمد صادقه


سیـــــــــــــری ناپذیر می باشد...
درک خواهی کرد.....به زودی......ان شاللا....
مامان طه
20 اردیبهشت 92 13:34
خدا به دادتون برسه با این گرما ماکه اینجا داریم هلاک میشیم بعضی اوقات

ای جانم ببخ من


اوهوممممم....ناچارا روزا زیاد بیرون نمیریم!!!!!
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 1:32
خاله قربون اون خنده هات و چال لپات بره که حسابی دلرباست



خیلی گلی....زنده باشی عزیزم
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 1:32
کاش اول میذاشتید پسری جای اصلی رو کشف کنه تا سیر بشه(هرچند امکان سیر شدن این وروجک ها از پارک وجود نداره) ولی خب از اینکه آخر کار تازه وسیله بازی ببینه گناه داره دیگه


وای زهرا....یادش ندی......
خب اگه اول می بردمش اونورا که دیگه از عکس مکس خبری نبود!!!!
تازه...
طفلک بازی خاصی هم نکرد!
اون وقت ظهر 11-12 تموم سرسره ها و تاب داغه داغهههههه!
مامان کیان
22 اردیبهشت 92 1:02
بندرررررررررررررررررررررررر


آخــــــــــی......ناااااز.....میگما... تو بندری بودی؟؟ یا اینجا زندگی می کردی؟؟؟؟
علامه كوچولو
22 اردیبهشت 92 12:44
سلااااااااااااااااام
بندر؟اونجا چيكار ميكنين؟
مگه شوما بندري هستين؟
*************
ولي عجب پاركهاي شيكي داره
جووووووووووووونم خودشو؛!!فيگوراشو!!
عكس اخري و كلمه الله رو


علیک الســــــــــــــلام...
ما چن سالی هس که نمک خورده ی بندریم!
کلا جای قشنگ زیاد داره.........اگه بشه توو گرما دووم آورد!!!
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 22:27
سلام زهرا جون...
مدیونی اگر به خودت زحمت بدهی بیای..گرما زده میشی. من میام... خوبی؟چه عکسهای خوشگلی...با محمد صداق زیباتر..ولی گرما را حس می کردم..خدا صبرتون بده...


سلام عزیزم...
شرمنده.....سرم شلوغه!!!
مامان محمد
22 اردیبهشت 92 23:10
الهی من فدات بشم خاله...تو که خودت یه باغستونی...دیگه نیازی نبود بری پیش گلا عکس بندازی...
زهرا باور کن وقتی خنده هاشو میبینم یاد خواهر زاده خودم میفتم...نمیدونی که چقققققققققققققققققققققدر خنده هاشون شبیه همه...
خاله نمیگی چپ و راست ژست میگیری ممکنه یه دفعه خورده بشییییییییی. ژستات واقعا کشنده ست...بَبو بَبو بَبو..مثل اینکه آمبولانس اومده...با اجازه من باید سوار شم برم پِی کارم.



عزیزممممم...
اون خواهرزاده ت که یه بارم قدیما گفتی و عکسش و گذاشته بودی؟؟؟؟
خدا حفظش کنه!!!!
یاس
26 اردیبهشت 92 3:16
آخه من جیگرشو برم با این عکسای بامزه


آتيلا جون و مامان شيما
27 اردیبهشت 92 6:23
ماشاا... به شازده...
سلامت باشي گل پسر...


ممنونم...
مامان سيد محمد سپهر
29 اردیبهشت 92 15:34
حتما بيان باغ پرنده هاي لويزان.. تماشا داره..


زهرا _ مامان مریم گلی
3 خرداد 92 23:01
ای جووووووووونم.....چقد خوشتیپی اخه شما جیگگگگگگگر عمه


خودممم نمی دونم جریان چیه عمه جون!!!
مامان روژینا
16 خرداد 92 2:12
واااااااااااااااااااااای جیییییییییییییییغ چه عکسایی دلم خواســـــــــــــــــــــت وای ببخشید تحت تاثیر قرار گرفتم یادم رفت بعد از مدتها سلام کنم سلام دوستم خوبی ؟؟؟؟ اقا خوشگله خوبه ؟ مرسی که این مدت به یادم بودی من کمرم و عمل کردم مدتی در استراحت به سر می بردمحالا اینا رو ول کن بندر و بچسب خوب زهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا دلم خواست وای گل کاغذی
خدا نکشتت دختر با این پستت
البته تو بیکار نباش تا من عکسا رو ببینم بپر یه اسپند برای پسمل خوشگلمون بریز که اگه اونجا بودم اول لپشو یه گاز گنده می گرفتم هزاااااااار ماشاا...


;( ;( ;( ;(
بهــــــــــــــار؟؟؟؟
خوبی الان؟؟؟
اصلا تموم این عکسا تقدیم به خودت
زودتر بهتر شو