محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

بندر زیبـــــــــا و گـــــــــــرم... 2

1392/2/19 15:49
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
916 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا ازت ممنونم...

 هر چند در آرزوی نعمت زیبای هـــــوای خوب و متعادلم...

ولی زیبایی اینجا مسحورم کـــرده...

خـــــدایا.... حکـــمتت و شکـــــر...

یه روز دیگه آماده شدیم تا بریم واسه تفریح پسری...

و ایشون طبق معمول......پشت فرمون(!!!)منتظر

 

دایناسورای محبوبشم با خودش آورده بود!!

و جای جنابان دایناسور =>

پارک بانـــوان بندر عبـــاس!مژه

 

 

 

 

 

 

 

 

و طبق معمول...

کشفیات محمد صادق...(!!!)

 

ژست جدید!!!مژه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مــآمــآنــے
19 اردیبهشت 92 16:02
تیپش منو کشته
ماشالله ش باشه

و اما ژستش آدم و دیوونه میکنه


اصلا گفتم یه ژست اختصاصی واسه خاله مهناز بگیره!!!
فهیمه مامان سینا
19 اردیبهشت 92 16:26
ای جانمممممممممم
پس حسابی دیگه ددری شدین


اووووووووووووووووف...نگو دیگه!!!
فهیمه مامان سینا
19 اردیبهشت 92 16:27
های هیتلرشو بابا


مثلا داره بای بای می کنه!!!
مامان طه
20 اردیبهشت 92 13:36
ای جانم منو میکشی تو اخر

راستی زهرایی تروخدا نذار دست و پاش بیرون بمونه لباس نازک اما استین بلند بپوشون اخه پوستش
سیاه میشه ها

از ماگفتن


آره اتفاقا....
دیروز دستش و دیدم چقـــــد سوخته!!!
نمی پوشه خواهر....
توو خونه هم نمی پوشه.....زیر کولر!!!چه برسه توو گرما!!!
روزا زیاد اونجور توو گرما بیرون نمی برمش!!!
بای بای ددر.....
مام پارسا
21 اردیبهشت 92 1:34
واااااااااااااای اینجا چقدر باصفا بود.....دلم خواست
اووووووووووووووووووف تیریپ و ژست هات منو کشته جیگرررررررررررررررررررر


خیلی...
خودمم کیف کردم!
هر چند که تا برگردیم توو ماشین دیگه چیزی ازمون نمونده بود!!!!!!
فقط 20 دقیقه اونجا بودیمااااا!!!
علامه كوچولو
22 اردیبهشت 92 12:46
منم پارك بانوان ميخااااااااام
قربونت برم


عزیزمممممممممممم..
مگه شما کجایین؟
پارک بانوان نداره؟؟؟
پارک بانوان اینجا عالیه فقط مهلت استفاده مفیدش زمستونای خوش آب و هواست!!!!
ღبارانღ
22 اردیبهشت 92 22:28
ژست جدید.. خدا حفظش کنه...


می خوای بگم یه ژست هم مخصوص خاله باران بگیره؟؟؟؟
مامان محمد
22 اردیبهشت 92 23:18
بابا دست فرمونتو عشقه...زهرا تو دیگه یه راننده شخصی داری...البته 2تا...
زهرا م.ص هم مثل محمد باید هر جایی که میره با خودش چیزی ببره...
زهرایی همه عکسای محمد صادق قشنگ شدن...واقعا مناظر زیبایی داره شهرتونااااااااااااااااااااااا..
زهرااااااااااااااااااا من فکر کنم که م.ص صخره نورد ماهری بشه...یا شایدم مرد عنکبوتی بشههههههههههههه...
ولی خییییییییییییییلی جای قشنگیه زهرا...واقعا دلباز و شادی آوره...
هِـــــــــــــــــــــــــــــعی کاش...


وختی با من بیاد مثل یه پسر خوب رو صندلیش میشینه!!
ولی وختی 3 تایی میریم بیرون!!!! خدا نکنه باباش یه لحظه از ماشین پیاده شه!!!!!
**********************************
هههههههه...آره...اینم مدل جدیدشه!!!
********************************
هــــــــــــــــــــــــــعی کاش... چی؟؟؟؟
ای کاش اینجا زندگی میکردیـــــــــــــــن؟؟؟؟
مامان سيد محمد سپهر
25 اردیبهشت 92 14:04
عزيزم هفت سال از من كوچكتري....تو عجب سوالي كردي؟ تا حالا به اين موضوع فكر نكرده بودم...اگه اجازه بدي دقيق بشم بعد بگم...منم دوستت دارم...همچنينم بزرگ نيستم! اگه من مي خواستم زود بچه دار شم الان بايد 5 را به دنيا ميآورم.....


وای ! منظوری نداشتمااااااا!
هویججججججوری...
مامان سيد محمد سپهر
25 اردیبهشت 92 14:42
مي دونين وقتي محمد سپهر با بچه هاي شيرخوارگاه روبرو شد چه كار كرد؟


نــــــه.......
مامان آریام
7 خرداد 92 0:58
ای خاله فدای اون ژست خوشگلت بشه الهی خدائیش جای خیلی قشنگی هست...هر جا که باشی مهم اینه که دلت خوش باشه عزیزم


زنده باشی عزیزمممممم

آره...خیلی قشنگه.....فقط گرماش باعث میشه نتونیم ازین زیبایی خوب استفاده کنیم!!
مامان روژینا
16 خرداد 92 2:18
اول از همه بگم پسملت خیلی خوردنیه به خدا کیف می کنم می بینمش
بعدشم هی وای من اون زمان که ما بودیم پارک بانوان نبود هی هی هی ولی از اون گل قرمزا جلوی در خونمون پر بود اسمشو یادم نیست فکر کنم گل ختمی بود آره؟ هی هی هی
میدونم الان می گی ای بابا


عزیزمـــــی...
بهااااااار....همش به یادت بودم!
اصلا به عشق تو عکس میگرفتم که ذوق کنی!