محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

روز پدر مبارک...

1392/3/3 18:57
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

          قلب الحَــمدُلله الّذی جَعَـلَنا مِنَ المُتِمَــسّکینَ بِــولایةِ عَـلی بن اَبـی طالِـبقلب

 

  

 

*پدر عزیزم از تو آموختم چگونه سبکبال زندگی کنم تا هجرتم نیز سبکبال باشد...

این بالهای پرواز  قناعت و امید و  عشق  را تو به من بخشیدی.... 

 روز پدر به همه ی باباهای دنیا مبارک....مژه

                       ************************************

دخملونه : بابای مهربون و عزیزتر از جونم روزتون مبارک...

به پاس تموم خوبی های بی دریغتون دستاتون و میبوسم ماچ

                        ***********************************

همسرونه :  همسر عزیز و مهربون و بی نظیرم  روزت مبارک...

 هر چی آرزوی خوبـــه  مال تــــــــــو... ماچ

                        *********************************

مادرونه :  مرد کوچک خونمون روز تو هم مبارک...

عاشقتم کوچولوی خونمون ... ماچ

                         *******************************

پ.ن:  تاریخ عکس ........ فروردین ٩١......ارومیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

علامه کوچولو
2 خرداد 92 19:05
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند»
روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک


ممنون عزیزم
مامان طه
2 خرداد 92 20:59



فهیمه مامان سینا
3 خرداد 92 12:50



عیدتون مبارک...روز دوتا مرد خونتونم مبارک...

خصوصیییییییییییییییی




ممنون فهیمه جووووون
به شمام همین طور
مامان نازننيها
3 خرداد 92 20:32
عيد شما هم مبارك باشه دوستم ٠


مامان محمد
3 خرداد 92 21:12
سلام زهراجون
این عید یزرگ رو بهت تبریک میگم




ممنون....منم...
مامان محمد
3 خرداد 92 21:18
ای جونم الهی خاله فدات،از همون بچگی خوردنی بودی عزیزم
زهراجون این روز عزیز رو به پدر بزرگوارت و همسر مهربونت و مرد کوچک خونتون تبریک میگم
ایشالله 120 سال زنده باشن و بالای سر خونوادشون ...ایشالله دلی خوش و تنی سالم داشته باشین.


ممنون فرشته ی مهربونم...
مامان و بابای بارسین کوچولو
4 خرداد 92 0:32
سلام تولد مولا مبارک تون باشه

محمد صادق جون چقدر تو این عکسش ناز و با مزه هست
خدا زیر سایه پدر و مادر نگهش داره


ممنون
فرشته کوچولوتون بهتره؟؟؟؟
نازی...
خیلی ناراحتش بودم!!!
فهیمه مامان سینا
4 خرداد 92 3:48
خصوصی
sahar
4 خرداد 92 14:57
عیدتون مبارک تولدبارسین کوچولوهم مبارک عزیزم.


ممنون
مامان سانلی
4 خرداد 92 16:17
سلا م زهرا جونم..
شرمنده واقعا
باور کن اون کامنتی رو که اسممو پرسیده بودی الان دیدم..اونم اتفاقی ...رفته بودم دنبال رمز یکی از دوستهام یه دفعه کامنت رو دیدم
عزیزم اسمم سمانه نیست.....سمیه اس...کوچیک شما


سلام سمیه جون...
خواهش می کنم...
دشمنت شرمنده باشه...
حدس میزدم یادت رفته جواب بدی
بزرگواری عزیزم...
مامان سانلی
4 خرداد 92 16:19
روزت مبارک ببخ نازنینم...کی میشه بزرگ بشی بیای اینجا بگی میخوام برای خاله وبلاگی ها کامنت بذارم....ما هم روزتو بهت تبریک بگیم..
عاشقتم..


آخـــــــــــــــــی....جون دلممممم...
بزرگیای محمد صادقم....
سوده مامان ماهان
4 خرداد 92 17:14
عيدتون مبارك
روز مرد هم مبارك.


ممنون عزیزم...
نیلوفر
4 خرداد 92 18:36
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


ღبارانღ
4 خرداد 92 21:02
سلام..اخی چه محمد صادق نازیییییییییییییییی


سلام..آخی چه خاله باران ماه یییییییییییییی
ღبارانღ
4 خرداد 92 21:12
ای جانم دختر از دیار گرما و بابا نویسش...خدا این بابای خوب را حفظ کنه...


انقد بابام خوبــــــــــــــــه...
ღبارانღ
4 خرداد 92 21:22
عاشقانه تان پایدار..همیشه در کنار هم به خوبی و خوشی باشید...

روز شون مبارک ، عیدشون مبارک...


ممنون
ღبارانღ
4 خرداد 92 21:22
مرد کوچولوی خونه مامان زهرا...عزیز دلم..فدای خنده های تو...مرد بمان تا همیشه..خدا حفظت کنه..روزت مبارک...


خدا کنه پســرم همیشه مـــــــــرد بمونه....
آرزومه...
مام پارسا
5 خرداد 92 2:54
عیییییییییییییییییدتون مبارک
خدا ایشالله مردای خونتون رو برات صحیح و سالم در پناه خودش نگه داره


ان شــاللااااااااااااااا
فریبا
5 خرداد 92 3:10
ای جان!!!
یعنی این جوجه هم مرد حساب میشه الان؟!
خب بزرگ مرد ِ کوچک، روزت با تاخیر مبارک


خخخخخخخ!
آره مث اینکه!!!
مامان طه
5 خرداد 92 7:52
زهرایی بروزم


ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
5 خرداد 92 13:20

روز پدر بر محمد صادق مرد آینده و پدر محترمه مبارک


ممنون..
پدر محترمـــــــــه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:28
سلام سلام
عید شما مباررررررررررک
چه عکس خوشملی




سلام عزیزم...
عید شمام مبارک...
مادر کوثر
5 خرداد 92 14:30
سلام مامانی به یک بازی وبلاگی دعوت شدی
بیا به وبلاگمون

برای اینکه راحت بتونی این دعوت رو اجابت کنی خصوصی رو هم ببین


سلام عزیزم...
ممنون از لطفت...
نمی دونم چرا دیگه داشتم فک میکردم نسبت بهمون سرد شدی!!!؟؟؟
ღبارانღ
5 خرداد 92 14:40
سلام..مردم کامنت تایید نمیکنند...چرا آیا؟ نکند گرما به دختر دیار گرما فشار آورده؟ بیا بخلم تا خوب شوی ممنون از نگاه مهربونت...جای شما خالی بود..و هست...به خصوص سکوت و خلوتی اش...و صدای باد و رقص نور در چشمان من... چرا میگند به خورشید نگاه نکنید...من هنوز برام سواله؟دیدی نگاه کردم ولی من خوبم...به محمد صادق نگو نگاه نکنه..


سلام..مردم هیش وخ(!) آدرس نمیگذارند...چرا آیا؟نکند گرمای ما آنجا سرایت کرده و گرما زده شده اند؟؟؟

آره....هنوز مبهوت اون عکستم...

هی تن تن میام نگاش می کنم!!!

حالا خیلی نگاه به خورشید و جدی نگیر باران....

از من گفتن بوداااااا!!!






آها....راستی....یادم رفت جوابت و بدم!!!
همه کامنتارو گذاشتم یــِـــی جا تایید کنم!
محض تنــوّع!!!!
فهیمه مامان سینا
5 خرداد 92 14:46
خصوصی


الان 4 صبحه!!!
من آنم!!!
مامان زهرا
6 خرداد 92 3:57



مامان زهرا
6 خرداد 92 5:35
ممنونم عزیزم لطف داری


مامان علی اکبر
6 خرداد 92 16:03
سلام اومدم وبت عکس محمد صادق رو دیدم علی اکبر هی داد میزنه و میگه:دا دا.یعنی داداش...

وقتی صفحه رو میبندم اشاره میگه به مانیتور میگه دا دا.یعنی برام عکس داداش رو بزار وقتی هم براش میزارم میخنده...

داداش علی اکبر رو بجام ببوس




ای جون دلمممممممممم...

علی اکبر نازم ...

دادا رو می خواستی ببینیییییی؟




بیا بهم رمز بده عزیزم....
دل نگرون شدم!
فریبا
19 خرداد 92 1:19
نمی دونم چرا اینجوری میشه! من نی نی وبلاگ ندارم اما تو پرشین بلاگ یه قسمتی هست به اسم افزودن کد اختصاصی. اونجا که وارد می کنم درسته
اشکال نداره عزیزم فدای سرت


منم دقیقا همین کار و کردم!!!
به دوستای دیگه ت که دادی مشکلی نبوده؟؟؟