محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

بازم مسابقه وبلاگی...

1392/3/6 6:09
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی من عاشق شما دوستای خوبمم....بغل

مامان کوثر نازنینم یه بار دیگه من و به یه مسابقه وبلاگی دعوت کرده!مژه

اونم پاسخ به چند تا سواله!

با اجازه ش من فقط به دوتا سوالش جواب بدم! که یکیشم سوال آخریِ که خودش طرح کرده !نیشخند

*کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ پــِـرین (!)بغل  جودی ابوت (!)خیال باطل

*شکلک های مورد علاقه تون؟  نیشخند   مژه   بغل  خیال باطل    سبز

دوستای خوب خودم! هر کدوم که دوس داشتین توو این مسابقه بامزه شرکت کنین حتــــماً  یه سر به وبلاگ کوثر نازم  بزنین قلب

                  ****************************************

پ.ن  عکس :

1:  عسلم! خفه ش کردی اون حیوونی رو...آخ چشماش داره از حدقه در میاد...نیشخند

2: چن وخ یه بار عکس های کوچیکیش و میذارم که بعد از چن تا آپ ! عکس جدیدش واسه خودمم تنوع بشه و منم رشدش و حس کنم!!!مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مادر کوثر
6 خرداد 92 8:12


سلام عزیزم ممنونم

شکلک مورد علاقه ؟!!!

نمیدونم چرا اون لینکا اینجوری شده بود


بله!
مگه اون شکلکه دل نداره!!!؟؟؟
مادر کوثر
6 خرداد 92 8:13
پ. ن 2


مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 12:42
عزيزم عكس نازي از گل پسري گذاشتي....راستي محمد سپهر هم بحث سياسي كرد..به روزيم..



محمد سپهـــر سیاسی میشود!!!
چه شووووووووووووود!!!!!
مامی امیرین
6 خرداد 92 17:01
چه مسابقه جالب!!!

من عاشق این شکلکه هستمواقعا نگران و یه بغضی پشت چشمای تو هم رفتش.

در مورد عکس گذاشتنم باید بگم که کار خوبی میکنی.
ببوسش.


آره...جالب بود...
ولی من ترجیح دادم این دوتا سوال خوشگل و جواب بدم!
عزیزم....آره اتفاقا اون شکلکه هم خیلی جالبه!
راس میگی؟؟؟
تنوع طلب شدم!!!
مامان کیان
6 خرداد 92 17:33
قرررررررررررربون اون لپات برم که وقتی میخندی چال میافته


زنده باشی عزیزممممم
سمیرا مامان اهورا
6 خرداد 92 23:34
چقد باحال بود زهرا جون
یعنی عاشق اون شکلک اینجوریه ام
زهرا جون یه عالمه عکس بذار یدونه کمه


عه!
خوبه پس یکی پیدا شد ازین شکلک بیچاره خوشش بیاد!!
باشه عزیزم....
ان شاللا
مامان آریام
7 خرداد 92 1:00
ماشاالله عزیزم ولی من نمیدونم چرا دلم نمیخواد این فسقلیها بزرگ بشن

عزیزمممممم...منم همین طورم اتفاقا...
ولی چیکار میشه کرد.....حقیقت اینه که رشدشون لحظه به لحظه ست!
ماشالللااااا
مامان طه
7 خرداد 92 12:04



جونممممممم؟؟؟
مامان علی اکبر
7 خرداد 92 21:36
عزیزم خصوصی....


ان شاللا که زودتر خوب شه....
ღبارانღ
7 خرداد 92 22:32
سلام..خوبی دختر جان؟
هوا بس ناجوانمردانه گرم است؟ فوت میکنم...اینجا هم ناجوانمردانه گرم است اما من درکمال بی حالی مشتی میزنم بر دهان گرما و به زندگی ادامه می دهم.. محمد صادق خوبه؟


بسی ....بسی....بسی....بسی....خیلی بسی....
دو روزه که رسما داغ شده!
امشبم شرجییییییی....
ههههههههه...
نگرانشی یه وخ گرما زده شده باشه .....!!
نه.....خوبه....اون که دیگه بچه ی گرماست!!!
هنو سرما ندیده طفلـــکم!
ღبارانღ
7 خرداد 92 22:34
عکسش خوشملههههههههه..... زهرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عکس مال من کو؟


مال خودت باشه!
همین و می خوااااای؟
اگه نه ...که وایسا....هر وخ باهام همکاری کرد میگم یکی اختصاصی واسه خودت فیگور بگیره!!!
راضی شدی؟؟؟
سمیرا مامان اهورا
7 خرداد 92 23:04
مرسی زهرا جون عزیزم
دقیقا همین حسو من درمورد ببخ خودم دارم
با اینکه شما بندرعباسین و ما قم واین همه راه طولانی ولی خیلی به خودم نزدیک میبینمتون
دوووووووووستون دارم یه عالمه
محمدصادقو ببوسش از طرفم


عزیز دلمین شماها
مام پارسا
8 خرداد 92 3:55
ای جوووووووووووووووووووووونم
عشقممممممممممممممممممم
نفسممممممممممممممممممممم
از کوچولویی جیگر تشریف داشت ببخ خاله



دلم واسه خنده های 3 تاییمون تنگ شده...
به فرشته بگو زودتر دست به کار شه!
منتظریماااا!
با این اینترنت سرحالمون!!!
مام پارسا
8 خرداد 92 3:56
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بیچاره حیوون زبون بسته رو چرا اینطور میگیری خاله جان؟؟؟؟؟
خب هلاک شد طفلک


اون چشمای ورقلمبیده شو ببین فقط.....
مام پارسا
8 خرداد 92 3:58
من اینو می دوستم


وای ....راس میگی زهرااااااا
این شکلکه رو جا انداخته بودم!
مام پارسا
8 خرداد 92 3:59
زهرایییییییییییییییییییییییییی ما هم بروزیم آبجی


اومدم آبجــــــــــــــــــی
مامان طه
8 خرداد 92 11:22
زهرا ما بروزیمممممممممممممم


اومدم
زری مامان مهدیار
8 خرداد 92 17:36
چه مسابقه ی بامزه ای
آفرین به مامان کوثر جون
راستی زهرا جون عکسای قدیمی گل پسر رو که می ذاری کاش سنش رو هم بنویسی



حق با تـــوِ...
آخه می دونی؟ عکسارو که از توو هارد دراوردم یهو هاردو جمعش کردم یادم رفت سنش و یادداشت کنم!!!(آیکن یه مادر تنبل.آیاااااا؟؟؟؟؟)
زری مامان مهدیار
8 خرداد 92 17:39
زهرا جون مرسی از دعاهات گلم
خیلی بهترم شکر خدا
از افقی شدنم هم گذشته دیگه
دکترم رفتم
مهدیار هم میره، میاد بچه م این چند وقته مادر ندیده که


خدارو شکر بهتری....
الهییییییییی....
غصه نخور.....تموم میشه این روزا
مهربان
8 خرداد 92 23:14
سلام زهرا جانم..خوبی عزیزم؟
راستش برگشت من جریانات داره انشاالله سر فرصت برات میگم..شرمنده هستم ببخشید کامنتی که برام داده بودی سهوا حذف شد میشه دوباره برام بنویسیش؟


سلام مهرباااااااان...
چقد خوشحال شدم برگشتی!
مــآمــآنــے
8 خرداد 92 23:40
مگه بهت ندادم رمز؟
دادمان
چک کردی تلگرافتو؟!
فکر کنم دادم
خصوصی برات میزارم


ممنون عزیزم...
کوشا میباشم!!!
مهربان
9 خرداد 92 0:25
عزیزم کامنت رو پیدا کردم...زحمت نکش...لازم نیست دوباره بنویسی..مرسی عزیزم...فقط همه ی کامنت ها رو خصوصی می کنم در نتیجه دیگه انشاالله خودم میام همین جا و کامنت میذارم


مامان علی اکبر
9 خرداد 92 0:49
سلام عزیزم
علی اکبر هر وقت عکس محمد صادق رو میبینه میگه دا دا...یعنی داداش.
وقتی وبت رو میبندم اشاره میکنه سمت مانیتور و میگه دا دا...یعنی عکس داداش رو برام بزار... به هیچ عکس دیگه نمیگه دا دا.....فقط به محمد صادق میگه.
مامانی داداش پسرم رو ببوس



الــــــــــــــــــــــهی...
قربومش برممممممممم
مهربون منننننن
تو هم دادا رو ببوس عوضم
فریبا
9 خرداد 92 3:19
ببین شکلک های مورد علاقه ت مثل مال من بود.. منم همینا رو می دوستم))
ولی مسابقه ش سخته یه کم! واسه ما تنبلا خوب نیست



سوالاش سخت بود نتونستم جواب بدم!!!!!
مامانی درسا
9 خرداد 92 3:54
سلام دوباره مسابقه !!!!!! عجب این مسابقه های باحالو کی ترتیب میده ....ایول ...... عزیزم پسری توی این عکس پایینیه خیلی ماه افتاده ببوسش و لپاشو بکش لطفا"


عزیزممممممممم...
کشش و خوب اومدی!!
باشه....حتما
ღبارانღ
9 خرداد 92 11:23

تقدیم به تو چون هر دومون دوستش داریم.مال تو...خوبه؟


وای مــــــــــــــــــــــــــرسی....
بهتر ازین نمیشه!
چقد تو خوبی....
مامان محمد
9 خرداد 92 14:34
اییییییییییییی جونم خاله...کوچولو بودی چقده تپل بودی عزیزم
لپپپپپپپپپپپات جون میده برا گاز گرفتن...
این گوسفنده اصن گردن دارههههههههههه؟؟؟؟؟؟
خاله جون یه خورده بهش رحم کن...این گوسفنده باید روزای دیگه م به دردت بخوره...با این وضع بغل کردن که دیگه نفسی براش نمیمونه عزیز خاله...


آره.فرشتهههه...
الانا میگم اون موقع ها تازه همه میگفتن لاغره!!!
حالا ببینن چی میگن!!!

هههههههه
راس میگی!!!
مامان محمد
9 خرداد 92 14:38
زهرااااااااااااااااااااااا سلااااااااااااااااااااام.
خیییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده...بدون من به شماها خوش میگذره؟؟؟؟؟
زهرایی منم تو کارتونا پرینو جودی ابوتو با خانواده دکتر ارنستو خیلی دوست دارم...


سلام عزیز دلم...
دل منم خیلی واست تنگ شده...
بی تو صفا نداره فرشته!!
اصن از وختی نیستی مام زیاد با هم نبودیم!
غصه نخور...
فقط زود بیا ...خوووووووووووب؟
منتظریم
مامان محمد
9 خرداد 92 14:40
زهراجون من این شکلکارو دوست دارم:



اون قهقهه هه هم خیلی عالیه...
خوب حس و تخلیه میکنه!!!
مامان محمد
9 خرداد 92 14:41
راستی زهرایی ما به روزیم...منتظرتماااااااااااااااا...زودی بیا پیشمون.


عزیزممممم...
الان میام پیشت
فهیمه مامان سینا
9 خرداد 92 15:40
چه خونه باصفایی دارن مامان جون اینا

خوش به حالشون ...خوش به حالتون


جونممممممممممم؟
کامنت کس دیگه س پر کشیده اومده اینجااااا؟
فهیمه مامان سینا
9 خرداد 92 15:44
ای جاااان ..چه کوچولووو بوده محمد صادق و چه قدر ناز و خوردنییییی

خب چرا حالا همه سوالارو جواب ندادی ترسیدی هویتت لو بره ناقلاااااااااا

منم جودی ابوت و چوبین و فوتبالیستهارو دوست داشتم ...



جواباش سخت بود...
اصن میسپرمش به تو....
چطوره؟
جدی هااااااا...
جواب میدی فهیمه؟؟
ღبارانღ
9 خرداد 92 19:20
سلام
فرشته جونم خوب منو درک کرد. گفت نوشته ات منو تو فکر فرو برد...می خوام بروم براش لوس شم بگم تو منو امروز اذیت کردی تازه ایکن این راهم بهش بدهم مفصل برایت نوشتم...ممنون که ازم پرسیدی تا توضیح بدهم...
کو؟ عکس را گفتم...
اخرش گفتم که فکر نکنی من یادم می ره اره این طوریاس.
ولی بسیـــــــــــــــــ دوستتان دارم.چرا آیا نمی دانم


منم درکت کردم عزیزممممممممممممممممممممممممم...
فقط خواستم یه کم بیشتر توضیح بدی مردم روشـــــــن شن!.....باور کن!*

بعدشم که.........چغلی من و پیش فرشته می کنی؟؟؟؟
تازه شم فرشته اینقـــد دوسم دارهههههههههه(آیکن یه دختر با اعتماد به نفس فـــــوق العاده بالا!!!)
عکس هم چشـــــــــم!
می خوام کمی و کیفی عالی باشه!!!(حالا با این همه تعریف ...دلت و خوش نکن.....که هیچ چی از آب در نمیاد!!!)
فهیمه مامان سینا و دوقلوهاا
9 خرداد 92 23:48


اون کامنته اینجا چی کار میکنه
اونو واسه مامان کوثری نوشتم
زهرااااااااا واست 3تا خصوصی تو پست قبلی فرستیدم که

واسه سوالام ...بعضیاش یکم خصوصیه ؟؟آدم لو میره!!سخته!!
من دوباره میسپرمش به خودت


نمی دونم واللا....
شما پَــرِش دادی اینورااااا!

آهههههاااااااااااااا...
اون خصوصیارو میگی؟؟؟
اونارو که آفـــــــــرین......حدست درست بود!
ولی فکر کردم در مورد اون چیزه می خوای بگی که بعدا پشیمون شده بودی بگی!!!!(چی گفــــتم!!!)



دوقلو هاااااااااا؟؟؟؟
مردم و به شک ننداز فهیمه!!!!
ملت فکر می کنن الان یه دوقلو هم داری قایمشون کردی!!!!
خخخخخخخخخخخخخخ

ღبارانღ
10 خرداد 92 9:32
سلام..
صبحت پر از مهر مهربان مطلق...
خوبی عزیزم؟شما نو ر دیده اید... من به خدا قصدی نداشتـــــــــــــــــم....ممنون دارتون هم بودم که اگر کسان دیگه هم متوجه نشدند شمــــــــــــــا پرسیدید...
بیا

آشتیــــــــــــــــــــــ....
به خدا بی منظور بود...
واقعا عذر میخواهم اگر موجب مکدر شدن خاطر بســـــــــــــــــــیار عزیزت شده...برای من عزیزی.بســـــــــــــــیار..در حد محمد صادق..ببخشید


ای وای! دختـــــــــــــــر....این چه حرفیه؟؟؟
بیا بغــــــــلم
هنو اینقدا بی ظرفیت نشدم!!!
تـو خوبی.................خیــــلی خوووووووووب...
ღبارانღ
10 خرداد 92 9:35
خاطرتــــــــــــــــــــــان عزیز است بی عکس و با عکس...
شوخی میکنم...من از یاد آروی همان مزه مزه کردن محمد صادق لذت می برم بسیــــــــــــــــــــــ....


نه جون خودم....
دیر و زود داره................ولی سوخت و سوز نداره بارانم
انقدم که تو یادآوری کردی.....محاله یادم بره...
فهیمه مامان سینا و دوقلوهاا
10 خرداد 92 14:58
خصوصی


هستیم خد مت تووووون
hedieh
20 خرداد 92 12:26
قربون اون خنده هات برم


زنده باشی عزیزم