محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

1سالگی(تولد)

1391/3/22 20:03
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,775 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 niniweblog.com

تولدت مبارک محمد صادقم!!!قلب

دعای مامان واست اینه که سالها عمر با عزت داشته باشی قشنگم!!!!فرشته

 

              niniweblog.com

 

فقط محض رضای خدام که شده وای نستادی دوتتتتتا عکس خوشگل ازت بگیریم!!!!کلافه

 

اولین پفک عمرتم اون شب خوردی!!!تا بذاری ازت عکس بگیرم!!!  

 

ولی مثل این که موفق نبودم!!!!بازنده         تسلیم!!!!!1ساله

 

           niniweblog.com

        

 

٦ شهریور بود که واسه اولین بار دستتو گذاشتی روو زمین و خودت پا شدی.....

  اگه بدونی چه حسسی داشتم؟؟!!!گریه

 خدای من......  بچچم خودش پا شده!!!  یه مرحله ی جدید از زندگی!!!

امید وارم همیشه توو جاهای خوب قدم ور داری پسر نازم!!!لبخند

 

****اولین جمله ی زندگیتم دقیقا شب تولدت گفتی نانازم....        آ بده   (آب بده!!!!)تشویق

 

****نه رو هم یاد گرفتی!!!!  

مثلا وقتی آب نخوای و من بگم:مامانی آب می خوای؟؟    می گی:   نه !قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان احسان
9 اردیبهشت 91 13:24
تولدت مبارک پسر طلا..


مییییسسسی منون مامان احسان جونی!

البته این عکس پسریم مال شهریوره!

الان 20 ماهشه جوجوی من!
عکساشو از اولش دارم واسش می ذارم! تا الان وبعد....

ان شاللا
زهرا _ مامان مریم گلی
10 اردیبهشت 91 16:25
نفسمی محمد صادقی!خودتو نارحن نکن مامانش!عکس تولد 1 سالگی همه ی بچه ها همینجوریه....

چرا عکس 11 ماهگیش واسم وا نمیشه ÷س؟؟؟؟؟؟


راستی؟عکسای تولد مریم و دیدی؟بهت الان اسم دادم فک کنم تو خواب نازی...

یه راستی دیگه...اخه تو اون عکسه موهای کناره ی سرش خیلی زیاده!انگار که براش گذاشتی!


1-

اومدم ویرایشش کنم کللن نیست و نابود شد! وقت ندارم یه بار دیگه پیداش کنم....فعلا!!!


2-هر کاری می کنم وا نمی شن عزیزم!!
اینتربت ما هنو نفتیه دیگه!!!

3- sms ت همین الان رسید!


4-نه واللا.... میآی می بینی! رشد کرده بچچم!!!