محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

حی علی الصلاه (21 ماهگی!)

1391/3/18 11:42
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

   نماز خوندن محمد صادق به روایت تصویر!!!   (دقت کنین!  ترتیب و کاملا رعایت کرده!!!!)

       ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

         ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

    ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پ.ن عارفانه :  قربونت بشم پسر نماز خونم!!!   شما کوچولوها هنوز مثل فرشته اید!   پاک و بی گناه!!.....  

خدا جوابتون و خیلی زود می ده!

     پس دعا کن...................................................................

    ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

ضمیمه نوشت:

من: بسم الله الرحمن  ؟؟

محمد صادق:ححیییم     (hah i i i m )!!!

من: قل هو الله  ؟؟

م. ص:  احد

من: الله ؟؟

م.ص:صمد

من: لم ؟؟

م.ص:یید     yayed !!!!

من: و لم ؟

م.ص:  یووووودد      yuuuudadd !!!!

من: ولم یکن له کفوا ؟؟

م.ص : احد

    *********************************************

اللهم ؟   

 صدد علا

 محمد وآل ؟؟

ممممد   (mammmad)!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

m. jooni
17 خرداد 91 14:18
انان که خاک را به نظر کیمیا کنند
ایا بود که گوشه چشمی به ما کنند......



گوشه ی چشم چرااااا؟؟؟

همه هستیمون مال شما!
ماندانا
17 خرداد 91 16:43
سلام زهرا جون
ماندانا
17 خرداد 91 16:44
سلام زهرا جون
ماشالله چه پسر نازی خدا براتون حفظش کنه
لینکت کردم خانومی



سلام ماندانا جون!
منم لینکت کردم!
مامان طاها
17 خرداد 91 17:08
الهی الهی
فدای اون نماز خوندنش
خدا کنه وقتی به سن تکلیف برسن نماز خون باشن من برام خیلی مهمه
دعا کن


ان شاللا...
مامانی
17 خرداد 91 19:05
سلام مامانیییییییییییییییییییییی زهرا خانوم
بروزم


سلام گلم!
اومدم!
مهسا مامان مرسانا
17 خرداد 91 19:12
قبول باشه عزیزم....سفارش ما رو هم به خدا بکن فرشته ی مهربون


چشم خاله جون!
مامان شايان جوني
18 خرداد 91 8:43
اي جااااااااااااااان فداي نمازخوندنت. ما رو هم دعا كن.


حتتتما !
مامان محمد
18 خرداد 91 10:42
ای جججججججججججان دلم،الهی خاله فدات بششششششششششه،محمدم وقتی کوچیکتر بود از نیم ساعت قبل از اذان ونیم ساعت بعد از اذان نماز میخوند،من اونقده ذوق میکردم که نگو،حس و حالتو درک میکنم زهرا جون،درست گفتم دیگه اسمتو؟
خاله جون به اون مای بیبیت برسه عزیزم،الهی همین نماز تو رو حفظ کنه الهی آمممممممممین،جیگرتو بخورم خاله جونی،بوس بوس هزارتا بوس برای تو پسر نماز خون.



قربونت برم!

آره خیییلی ذوق می کنم!

الهی آمین!
مامان شايان جوني
18 خرداد 91 11:37
سلام
مامان محمدصادق عزيز من اهل استان يزد شهرستان تفت هستم. بوووووووووووووووس.


مرسی!

همیشه شاد باشی!
مامانی
18 خرداد 91 12:12
قربونت برم خاله قربون نماز خوندنت
افرین که از الان این کارای مذهبی رو یاد گرفته شکرخدا



خدارو شکر!
الیسا
18 خرداد 91 12:28
آآآآآخ الهی که همیشه همین طور پاک و معصوم بمونید .....

الهی خاله قربونت بره ....غبطه می خورم به این معصومیتتون !


الهی آمین!
مبینا گلی ا
18 خرداد 91 20:57
واااااااای خدای من قربون فرشته کوچولو بشم من*خیییییلی دلم براتو ومامانیت تنگیده عسل خاله


من: وای عزیزم! خیییلی خوشحالم کردی که اومدی اینجا.....

نمی دونی چه ذوقی کردم!!

مبینای نازم و ببوسش عوضم!
مامان آریام
18 خرداد 91 21:59
آفرین پسر باهوش ما رو هم دعا کن


م.ص: چشم خاله جون!
مامانی
19 خرداد 91 3:55
سلام مامانی
بروزم با سرماخوردگی


فهیمه
19 خرداد 91 12:52
من عکسهارو نمیبینم که



eeeeee!
چراااا؟

الان وا کردم اومد!
یه بار دیگه وا کن عزیزم!
آشنا
20 خرداد 91 14:27
خدای من .
چقد قشنگ نماز می خونه. چه سجاده ای چه ژستی!
جزو معدود بچه هاییه که درست سجده می کنه ها.



مرسی! فدات!

آره خودمم خییلی از سجده کردنش خوشم میاد!!!
مامان اهورا
20 خرداد 91 18:05
خیلی ماهی عسیسم
یه موقع منو یادت نره
فدای اون قنوت کردنت


ماهی از خودته!!!!!
فریبا
20 خرداد 91 19:09
الهی من فدای اون نماز خوندنت... نگاه کن چه جدیه!!!


خدا نکنه عزیزم...

م.ص: خاله جون مگه شما توو نماز شادی می کنین؟؟!!!!
من نمازم واقعی بودااااا !!!

تازه می خوام روزه کللله گونجیشکی ام بگیرم!!!!
زینب مامان محمد رضا
24 خرداد 91 10:52
ای جونم خدا حفظش کنه عاشقشم با این نماز خوندنش


قربونت....
واسه پست جدید نظر نمیذاریییی؟؟؟
مادر کوثر
24 خرداد 91 17:19
الحمدالله رب العالمین
زکیه رشیدیان
3 تیر 91 11:55
سلام عزیزم
خوبی
ایده عکسات خیلی مبتکرانه و با سلیقه است.
از دیدن سایت پسر نازت لذت بردم.
عکس های نماز خوندنش محشر بود و بهت تبریک می گم.

می خوام سایتی رو بهت معرفی کنم که بد نیست یه سری بهش بزنی
www.photofunia.com
برای طراحی زیباتر عکسات effect های جالبی داره.
سراغ منم بیا .


سلام..
ممنون...خواهش می کنم!
مرسی بابت سایتی که معرفی کردی!
زکیه رشیدیان
5 تیر 91 9:42
سلام خانومی - وبلاگم و به روز کردم -خوشحال می شم ببینی و نظر بدی


چشششم...
اومدممممم...
زکیه رشیدیان
5 تیر 91 9:54
الهیییییییییییی
مثل فرشته ای که بالهاش نامرئی شده
تصور اینکه یه فرشته دور و برمون وول می خوره هم زیباست هم نگران کننده


قربونت...

حالا چرا نگران کننده؟؟؟!!!

مامان كاميارناناسو
19 تیر 91 14:21
اخي چه خوشگل نمازمي خونه