محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

پطروس !!!!

1391/3/16 4:01
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

   طبق معمول این چن وقته که پسری تشریف میارن آشپز خونه و پای مبارک بنده رو می گیرن و می گن:    قابلله....قابلله!

پریروزم همین سکانس تکرار شد!!! زودی قابلمه رو گرفت و رفت بیرون!!

عجججججب !!! ابرو  حرفی از داقشت!!!(قاشق) نزد!!!!!

بله! ازون جایی که پسری هنرمندیای زیادی داره !  دیدم صداش در نمیاد! یه نگاه دزدکی از توو آشپز خونه کردم و دیدم.......تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

به به ................     به به

                خسته نباشی گل پسر!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پی نوشت غم انگیز :  گوشه ی لبش و می بینین؟  اون روزی که مریم گلیمون  و عمه جونی داشتن می رفتن! توو فرودگاه! بچچم از ذوقش! فکر کنم که فکر می کرده مام می ریم! در حین شادی و بپپر بپپر بود که افتادو ...  دندونای کوچولوش لبشو پاره کردن!!!   مادر فدات شه عسلم!!!

      niniweblog.com

                        niniweblog.com

                                               niniweblog.com

محمد صادق : مامانیییی   باباگش......باباگش!   ( baba gosh!!)

من:  باشه مامانی! بیا...........   فووووووت   فوووووت        فووووووووووووت!

اینم یه دونه بادکنک!

م.ص:   بابا گشششش!

من:   چی؟  بازم ؟؟؟   تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   باشه! بیا....     فووووووت!     فوووووووت!

بسسه؟!

م.ص: نه!    بازمممم!     دووباله!  (dubale!)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

من:  کدوم؟؟

م.ص :  قمممز  فوووت!   (یعنی قرمزرو فوت کن!)       آبی   فووووت!

من:  خیلی خب !!    خودت خواستی!

فووت    فووووت   فووووت    فووووت     فووووووت     فووووووت      فووووت   فووووت    فووووت فوووت!!!

اینم چن تا بادکنک!!!   خوبه؟؟

م.ص:   بله ه ه ه ه ه....!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد      تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

(درون مادرونه :  مادر اگه می دونستم با چن تا بادکنک اینننن همه شاد می شی که خونه رو دریای بادکنک می کردم!!!)

***خیلی جدی نگیرین! گفتم که احساسات مادرونه بود!!!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 اینا یه کم ازوناست!بقیشو اونورا پخش کرده! چون تن تنی بود انگاری خوب نبستمشون و بادشون در رفته!!!!

                    niniweblog.com

 

بعد از نیم ساعت بازی و شادی محمدم عین یه جوجه(مثل همیشه) پایین پام وایساد و پام وبغل کرد و گفت: مامانییی    حموم! حمووووم!  آب بازیییی!

جون مامانی! چششششششم  بریم حموم(این روزا تقریباbathing in bathtub, shower smiley for orkut, myspace, facebook هر روز میره و البته هر دفعه هم یه چیزایی رو با خودش می بره واسه بازی!!!!)

من : خب جیگر مامان اینبار چی می بری؟؟!!

م.ص :  باباگشش !

چن تاشونو ور داشتو رفت توو وان!

 

م.ص :  آب بازییییییییییی! تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد  بابا گشششششش!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بعد از حدودنیم ساعت.....!!!!   

من : خب دیگه ه ه ه ه! مامانی بسسه! حالا وقت دوش گرفتنه!!!!

م.ص : نه ه ه ه ه ه ه ه!

من: وووا  !   مامانی!   بسسه دیگه خسته نشدیییی؟؟!!

م.ص: نه !

***ازون جایی که وقتی محمد صادقم توو حموم مشغول آب بازی و شادیه! منم کنارش دم در می شینم تا خدایی نکرده اتفاقی واسش نیفته!! (میترسم از وان بیاد بیرون و پاش لیز بخوره و خدایی نکرده....)دیگه دیدم نزدیک ظهره و منم باید غذا درس کنم!

گفتم شرمنده مامانی سانست تمومه!!!

رفتم توو و دریچه ی وان و ور داشتم تا آب خالی شه و یه دوش بگیرمش و بیارمش بیرون!!!

 

داستان پطروس فداکارو که حتما شنیدین یا خوندین!!!!!

پسر من داستانش و نخونده بلده!!!!!!

 

 

 عافیت پسری!

 

 

ای جونم!

قربونت بشم مامانی!  خسته شدییی؟!  الهی!

م.ص :  مامانییی!   شیشه!!!  ( شیشه شیر!!)     بخوابممم!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مریم مامان نخودچی
14 خرداد 91 16:13
ممنون عزیزم که اومدی وبلاگم....پواسه گل گلیا پس زمینه...
باید به روی اخرین لینک که اسم پس زمینه رو نوشته کلیک کنی...
بعد صفحه وب برات باز میشه...
دست راستت چند صفحه لینک داره....
روی دومی برو... به معنی انگلیسی ها میتونی پیدا کنی...


مر30 عزیزم...
نسیم مامان کانی
14 خرداد 91 18:33
چه عکس های قشنگی عافیت باشه ببخ جونی


قربونت گلم!
با چشمای خوشگلت می بینی!
مامان اهورا
14 خرداد 91 20:26
سلام مامان محمد صادق خوبی؟
مگه میشه رمز ندم؟
رمزش مرد کوچک هستش


مرسی!
الان میام!
فریبا
14 خرداد 91 21:21
اینهمه عکس خوشگل گذاشتی نمی گی ما ضعف می کنیم از حال می ریم؟
اصلا فکر جوونای مردم نیستی ها!!!
الهی فداش


قربون محببتت!
مامان محمد
14 خرداد 91 22:01
سلام عسل خاله،شیطون بلا این چه کاراییه که میکنی تو خونه عزیزکم،الهی من دورت بگردم ممممممممممن،عافیت باشی خاله،مامانی با وجود تو و کارای تو که دیگه نمیتونه به کاراش برسه،هر چند محمدم همین جور تو خونه برام کار میتراشه،ما هم چون شما بچه اید چاره ای جز پذیرش شما و شیطونیاتون نداریم،دوستون دارم حسابی حسابی حسابی.


آی گفتیییییی!
باور کن همین طوره!
شدم وقف محمد صادق!
ولی چه می شه کرد! حسسسس شیرین مادرانه است دیگه!!!
مامان نازنینها
15 خرداد 91 11:46
چه گل پسر نازی هزارماشاا... .


مرسی!
فهیمه
15 خرداد 91 15:03
چه جالب
پسر منم 18شهریور 89 دنیا اومده ....
9روز بزرگتره ....
اگه دوست داشتی یه سری هم به مابزن


آره...
چه خوب!
الان میام پیشت!
مامان هانیه سادات
15 خرداد 91 18:41
سلام.
ماشاالله به این گل پسر.خدا حفظش کنه.
تو قابلمه نشستنش مثه هانیه ست.



سلام عزیزم!

ای کاش آدرس وبلاگتو می ذاشتی!

من که حواس ندارم!
مامان اهورا
15 خرداد 91 21:28
سلام مامان زهرا مرسی که واسم نظر گذاشتی
و مرسی واسه این که باهام همدردی کردی
ببخ رو از طرف من چندتا ببوس


خواهش می کنم!
قابلی نداشت!
مامان اهورا
15 خرداد 91 23:37
سلام مامانمی خوبی؟؟؟
ببخ ما چیکار میکنه؟
مامانی وبلاگ ببخو چجوری اینجوری کردی؟منظورم اون نقاشیه پستونک و نی نیه؟؟؟!!!


توو نظرای پطروس که بری اولین نظر نوشته چیکار کنی!
مامان اهورا
15 خرداد 91 23:40
سلام مامانی خوبی؟ ببخ ما چیکار میکنه؟؟؟ مامانی وبلاگ ببخو چطوری اینجوری کردی؟؟؟منظورم اون نقاشیه پستونک و نی نیه؟؟؟
مامانی
16 خرداد 91 7:13
سلام ببخ جونننننننننن
قربونت برم خاله


سلام گلم...

قربونت برم...
مواظب خودت و نی نی باش!
الیسا
16 خرداد 91 7:56
خیلی خیلی حال کردم ... متن رو که می خوندم تو تصور محمدصادق بودم که کی به این سن می رسه و ما هم با هم کلی بازی می کنیم ....محمدصادق ما هم خیلی بادکنک دوست داره ولی فعلا تو حموم موقع سرشستن گریه می کنه ...خب هنوز کوچمولوئه دیگه ...

همیشه شاد باشید در کنار هم !



آره الیسا جونی!
الانا که محمد صادقم حرف افتاده و بزرگتر شده کمتر دلم می گیره و حسس تنهایی می کنم!
ماششاللام پپر حررررررف!
قربونش بشم!
منتظر لحظه های شیرین بازی با محمد صادقت باش!
ببوسش برام
آشنا
16 خرداد 91 10:28
چقد خندیدم از اون عکسی که رفته بود تو قابلمه و اون عکس پترس شدنش.

چقد گذروندن یه روز با پسرکوچولو شییییرینه.
خیلی عالی بود. کلی روحیه گرفتم .



تا باشه دل مامان بعد ازینا شاد باشه!
فهیمه
16 خرداد 91 10:30
زهرا جون واسه پوشک گیری که گفتی...بذار خودش آمادگیشو که پیدا کرد تو هم پوشک گیری رو شروع کن....
ما چون اینجا خیلی گرمه .....مجبور بودم بگیرمش البته خودشم از پوشک بدش میومد....الانم اگه بخوام پوشک کنم نمیذاره به خاطر همین همش باید خونه باشیم ...
من مشهدیم منم لینکیدمت



آره...
دکترشم همینو گفت!
خودش چراغ سبز نشون می ده!
فقط من باید استارت و بزنم!
مامان شايان جوني
16 خرداد 91 10:49
سلام
عافيت باشي ببخ
عكسات هم خيلي ناز شدن. هزار تا بووووووووووس


سلام.....

سلامت باشی...

مرسی....

2000تا بوسسسسسس!
مهربان
16 خرداد 91 11:51
سلام زهرا جان! من از وبلاگ زهرا جون مامان مریم گلی شما رو پیدا کردم و چقدر از آشناییتون خوشحالم.... ماشاالله شما و زهرا جون دو تا مامان فهمیده و پر شور و حال و بسیار مهربون هستین با دو تا بچه ی شیرین و نازینین که انشاالله خدا حافظشون باشه با اجازه در اسرع وقت لینکت می کنم عزیزم




واااای آیکون خجالت کجایییی؟؟؟!!!

خواهش می کنم!
نظر لطفتونه!

منم با کمال افتخار لینکتون می کنم!
آشنا
16 خرداد 91 12:14

اوا
پطرس با این ط است؟
من تو نظرم با ت نوشتم!



اوا

بله انگاریییی!
خاله هدی
16 خرداد 91 12:43
اللهیی خاله فدات شه..
روحیه ی پطروسیت به خاله رفته
100000000000000 تا بوووووسسسسس واسه پسر پطروس


خدا نکنه خاله جونیییییی!

بله دیگه ه ه ه !
از قدیم گفتن چیییی؟

حلال زاده به خالش میره!!!

ا نه ببخشید! به داییش می ره!

مامان محمد
16 خرداد 91 12:46
سلام عزیزم ببخشید،واقعا شرمندتم،من از شهر ساری استان مازندرانم،اسمم فرشته و خونه دار هستم،امیدوارم که دوستای خوبی برای هم باشیم،ممم خیلی دلم میخواد که ازت بدونم البته اگه اشکالی نداره،محمد صادق عزیز و ببوس، دوستون دارم از ته ته دلم میگم.
m. jooni
16 خرداد 91 12:56
عافیت عزیز دلم، کوچولوی ناز و تمیزم....کاش پیشم بودی تا بعد حموم، دست اول و داغ داغ بوست میکردم....
ایشاا...حموم دومادی...


ان شالللللاااااااا
بزن کف قشنگه رو به افتخار دامااااااااااد!!!!
مامان کیان و کارین
16 خرداد 91 16:16
خیلی پست بامزه ای بود .
داستان حمام رفتن ببخ ..
خیلی خندیدم ، مخصوصا وقتی پتروس شده بود .
ای جان ، چقده خوردنیه



دیگه واسه خودمم سوال شد که پطرس با کدوم ت ط نوشته می شه!!!!!!
البته تا اونجایی که ما خوندیم این ط توو زبون عربی رایج تره و کم کم می خواستن این ت رو جایگزین کنن!!!
مثل===> طهران که الانا شده تهران!!!

(من ادبیات خوندم و یه کمم سابقه ی تدریس دارم!!! البته دبیرستان!)
اگه کسی بچه ی ابتدایی داره بیاد بگه توو کتابش چطوری نوشته!
مهربان
17 خرداد 91 0:28
ممنون که سر زدی گلم...
ما اهوازیم با اجازتون مرسی محمد صادق خوشگلم که تولدم رو تبریک گفتیییییییییی!


خواهش می شود!

قابلی نداشت!
مامان طاها
17 خرداد 91 17:11
نازی عکساشم خیلی خوشمل بودن



مرسی!
مامان آریام
18 خرداد 91 22:11
ای وای خاله جون کارات خیلی بامزه بود به خصوص اون انگشت گذاشتنت معلومه که پسر خیلی آقایی هستی از نگاهت معلومه. عکسهات هم خیلی قشنگ هستند مثل خودت


م.ص: مرسی خاله جون!

تازه کجاشو دیدی!!! غیر از انگشت گذاشتن کارای دیگه ام بلدیم!!!!!!
مامان آریام
18 خرداد 91 22:15
خاله جون...من و بابای آریام تو مالزی دانشجو هستیم و تقریبا درسمون تموم شده و فقط اخر ترم میایم اینجا. عکسهای سفر قبلی تو بخش اولین سفر هوایی آریام هست. در ضمن میتونم یه سوال بپرسم؟؟پسر من شیر خودم رو میخوره و از یک سالگی هم که دکتر گفته شیر بخوره اصلا لب نمیزنه..اصلا شیشه نمیگیره. با قاشق هم که میدم نمیخوره...شما چه جوری به گل پسر شیر دادین؟؟مرسی از لطفتون.



به سلامتی ان شاللا....
حالا من بگم از شیر خوردن محمد صادق!!!
الان میام پیشت!!!
مبینا گلی
18 خرداد 91 22:47
سلام زهرا جونی خوبی این عکسای ببخ بدجوری مارو کشته مرده خودش کرده میماچمش



قربونت برم عزیزم!
انیس کوشولو
24 خرداد 91 13:44
وااااااااااااااااااااااااای خدای من اون عکس که خم شده واسه کفشش چه ناناسه.........



ممنون گلم
مادر کوثر
24 خرداد 91 17:18
وای ماشالله به پسریه شیرین زبون و دوس داشتنی و مامانیه پر حوصله


خواهش می کنم بابااااا...


مرسییییییی...

مادر کوثر
25 خرداد 91 13:18
پطروس یا پتروس؟؟؟؟؟


هر دو!

هم پطروس! هم پتروس!!!!!!( فکر کنم!!!)
آشنا
28 خرداد 91 12:56
وای که چقد بابایی سر این عکس پطرس خندید.
خیلی باحال بود


چراااااااااااااا؟

از کارش؟؟؟
آشنا
28 خرداد 91 17:47
بله از کار و خلاقیتش.
مامان كاميارناناسو
19 تیر 91 14:28
اخي چه خوشگله!


ممنون!