محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

آتلیه...

1391/3/11 12:04
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,852 بازدید
اشتراک گذاری

یه مدتی بود که می خواستم یه عکس محمد صادق و که دوسش دارم و ببرم عکاسی بزرگ کنن و بزنن روو شاسی!

از قضا یه شبی 3تایی رفته بودیم بیرون و همسری یه جایی کار داشت و قرار شد ما توو ماشین منتظر بمونیم!

که یهویی چشمم خورد به عکاسی که درسست کنارش پارک کرده بودیم!

دیدم  بهترین موقع است که تا شوشو بیاد منم به یه

کاری برسم! محمد صادق و بغل کردم و فتم توو...

یه آقایی بود-گفتم: می شه این عکس و واسم بزنین روو شاسی ؟  گفت: بله!

بعد برگشتم توو ماشین!هنوز شوشو نیومده بود! یه کمی که گذشت دیدم یه خانومه از توو عکاسی یه سره داره نگام می کنه!!

بعد چن دقیقه اومد جلو و زد به شیشه! شیشه رو دادم پایین و سلام کردیم! گفت: از دور خیلی شبیه یکی از دوستای دوران دانشجوییمی!!

اسمش زهراست!!  فامیلیتونم که یکیه!!!

گفتم: چون فامیلیم شبیه همیم! (همه می گن!).......  دیگه...چون که زهرا جونی عمه ی پسرمه! واسه همین فامیلی یکیه!

باهم یکمی صحبت کردیم و آشنا شدیم!    بعدم واسه زهراجون تعریف کردم!اونم شناختش!

خلاصه اون شب گذشت......

فرداش که به خاله اینا گفتیم عکسشو دادیم بزرگ کنن.قرار شد یکیم واسشون سفارش بدیم!

شبش رفتم عکاسی که هم عکس و تحویل بگیرم هم یکی دیگه سفارش بدم!   که شقایق(دوست زهرا) گفت: بیا ازش عکس آتلیه ای بگیرم!

گفتم: آخه آمادگی نداره! تازه فکر نکنم وایسه! چون همین عیدی با مامانم و خواهرم بردیمش آتلیه ولی نمی دونی چه کولی بازی ای دراورده بود که!!!!

تازه با کللی نااااااز  در حالی ازش عکس گرفتیم که یکی از قارچ های طراحی شده ی اونجا رو دستش گرفته بود!!

جالبش ایجاست که فک می کرد مال خودش شده و حاضر به پس دادنش نبود!!!!

خلاصه آقا رو بردیمش توو آتلیه!!!  اولش همون کولی بازیای همیشگی و دراورد!!!(  مامانیییی! مامانبییی!!!) و چسبید بهم!      ولی کم کم نرم شدوشروع به ور رفتن با وسایل اونجا کرد!!!

شقایق هم شروع کرد به عکس گرفتن...

چیک چیک............چیک چیک...........چیک چیک...........چیک چیک........

این قد ازش عکس گرفت که نگو!

دست آخرم دیدم این عکس از همشون بهتر شده!(شکار لحظه ها بوداااا !!!)

     **** چطوره؟!

آتلیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

آشنا
11 خرداد 91 12:18
هزار ماشالله به پسر نازت. و اسم خوشگلش!!‌

من هم قراه انشالله مامان محمدصادق بشم....

به ما سر بزنید.


ممنون!

الان میام پیشت!
مامانی درسا
11 خرداد 91 12:27
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه .......
ایده های مامی صدرا و صهبا
آدرس :
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



مامان محمد
11 خرداد 91 15:06
ای جانم،الهی دورت بگردم خاله ،چققققققققدر قشنگ افتادی عزیزم،مامان محمد صادق سلام،عکسش خیییییییلی قشنگ افتاده،محشره،عزیزم منم خیلی دلم میخواد در مورد خودت به من بگی،مثل اسم،شغل،سن،تحصیلات و اسم شهرتون،درضمن من از ساری استان مازندرانم،دوستتون دارم حسابی حسابی حسابی.:

سلام عزیزم...

مر30 از نظرت!!

چشم! میام پیشت می گم!!!
فریبا
11 خرداد 91 20:09
سلام عزیزم...
چقدر عکس این گل پسر قشنگ شده...
هزار ماشاا...
اون اسبه هم خیلی بانمکه که کنارشه


ممنون از لطفت!
مامان آریام
11 خرداد 91 22:56
سلام مرسی که به وبلاگ پسر من اومدید و ممنون از لطف و مهربونیتون. ببخشید من خیلی خیلی دیر جواب محببتتون رو دادم چون این چند وقته خیلی درگیر امتحان هستم. پسر خیلی با نمک و مهربونی دارید. ایشاالله بعد از این جبران میکنم. با اجازه لینکتون کردم


سلام!
خواهش می کنم!این چه حرفیه!!
ان شاللا که امتحانارو خوب دادی!

منم لینکتون کردم


مامان آریام
11 خرداد 91 22:57
ماشاالله آقا پسر خیلی خوش تیپه و خوش عکسه خیلی هم نگاه مهربونی داره
مامان اهورا
12 خرداد 91 14:19
سلام به پسملی و مامانیش
فندوقی خیلی خوش عکسیا میدونستی؟
بازم بهت سر میزنم
خیلی آقایی



مرامتو عشقه !!!!
مامان آریام
13 خرداد 91 19:09
سلام خالهجون. مرسی برای مهربونیهات ما تهران هستیم.
آتـــریــســا جــون
13 خرداد 91 20:41
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
الیسا
16 خرداد 91 8:02
واقعا اون عکس بالایی زیـــبـــاست .... خیلی !

و عکس آنلیه هم خیلی خیلی قشنگه .... منم دوست دارم محمدصادقم که درست راه افتاد ببرمش آتلیه ...

می دونی زهرا زیبایی عکس بچه ها به همین ژست نگرفتنشونه ... همینه که به دل می شینه ...

ان شاءالله آتلیه دامادیش ...


مرسی گلم!
فدای مهربونیت!
من منتظر عکسای جدید محمد صادق هستمااااا

مامان تسنیم
23 خرداد 91 13:51
سلام
ماشاالله به پسر بانمک و خوشگلتون
ممنون که توجه کردین و برام نظر گذاشتین
لینکتون کردم


خواهش می کنم!
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
9 تیر 92 0:25
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای آتلیه یا با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین قالب رو برای وبلاگش طراحی داشته باشین.. مادام منتظر حضور مهربونتونه