محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

13 --14 ماهگی

1391/2/13 8:23
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

13ماهه

               niniweblog.com

قربونت بشم پسرم که هر چی بزرگتر می شی شیرین تر می شی!!!

 

                  توو 13 ماهگیت:

 

*****می گم: 1           می گی؟  2   دوووووو

    

*****وسایلو از دستت میندازیشون و می گی:     اوندان !!!!!   (افتاد)خنده

 

****می خوای بگی قور قوری! می گی:  قوودی قوودی!!!!

 

****به مسواک می گی:    گاگا  !!!!!   چطور ابن به ذهنت رسیده نمی دونم!!!چشم

 

****از همه با مزه تر توو این ماه اینه که هر وقت ما یا خودت عطسه می کنیم می گی:

         ALALA   (الحمدلله)!!!!!!

 

              niniweblog.com

14ماهه

 

توو 14 ماهگیت:

 

*****چند روزه هی روو بهم می گی:     ناناااااا

بالاخره امشب کشف کردم  !!!!                            ناناااااز  !!!!

قربون مهربونیات بشم نانازم ! ! !ماچ

 

****الان دیگه به افتاد می گی:       اوتاد  !!!

 

****می خوای بگی اون چیه می گی:    ؟ DANAAAA     

 

**** می گم: اسمت چیه ؟؟؟         می گی :      آدخ   !!!         ADEKH !!!قهقهه

 

****قربون امام حسین(ع) بشم که عشقش توو دلمونه........  از بچچچگی !!!بغل

 

آب که می خوری می گی :          س سن  !!      SA SEN !!!قلب

 

                     ***  سلام  بر  حسین ***

 

****می میرم واسه وقتی که سرفه می کنی و جلو دهنتو می گیری  !!!!!

 

                       تمیز مممممممممممن!!!!تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هدی
11 اردیبهشت 91 13:40
الهی من قربون مهربونیت وخوشگلت برم شوشولات من،افمبات


خدا نکنه خاله جونی!
محدثه
13 اردیبهشت 91 16:44
سلام عزیزم خاله قربونت بره چقدر تونازی وای که چقدر به مامانت حسودیم میشه آهای مامان گلش خوش به حالت خدا نی نی نازت وحفظ کنه عوض من عسلت وببوس گلپسریه خاله توهم عوض من مامان جونت و ببوس که دلم خیلی براش تنگ شده به امید روزی که از نزدیک ببینمت فقط خداکنه خیلی دور نباشه که اونوقت نمیشه بخلت کرد ونازت داد