محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

17--18 ماهگی

1391/2/13 8:00
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

17ماهه

    محمد صادق :     جوو جووووو  !!!!بغل

 

 

 

17 ماهه

محمد صادق : ماییییییی !!!   (ماهی !)

 

                        niniweblog.com

***عاششق چاکلزی پسرم !!!  

niniweblog.com

   مثل  همممه ی  بچچه ها که عاشق تبلیغاتن!!!

هر وقت شروع می شه می ددویی سمت تلوزیون و هی می گی : گاگت !! گاگت!!    (gaget) خنده

 

***خیلی ام میوه دوس داری !!!

مخصوصآ موز و پرتغال !!!niniweblog.com

پر تغال و می دی دست بابا و می گی : پوست ! پوووست !!!

یعنی بابا پوستش و واسم بگیرش !!!!!!

 

 

18ماهه

مامانی من چش می ذارم شما قایم شو  !!!

مامان: 1       م.ص : 2       مامان :3      م.ص : 4  .....     تاااااا  10  !!!

خیلی خوشمززه می شمری !!!!!!خوشمزه

18ماهه

 مامانی هنو اینجایی که !!!niniweblog.com

 

                          niniweblog.com

 حالا وقت چیه ه ه ه؟؟؟!!

حرفای با مززه ات !!!

* هواپیما ===>آبودونو!

* تخم مرغ===> تببا خببا !   tobba khobba !!!

* زرافه===>  زللابه !!!!

* کامیون===>  کایمون !!!

* درخت===> دیدخت!!!

niniweblog.com

*بابا بیا====> بابایییا !!!

*قاشق===> داقشت !!!      daghosht !!!

*تابلو===>  تاپل !!!        tapol !!!

18lhii

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آجي مهديه
13 اردیبهشت 91 8:52
اوووووووووووووووخي
من عاشق اين چپكي حرف زدن ني ني هام
دلم ضعف ميره
مث خواهر زاده ي خودم كه فقط ماميش ميفهمه چي ميگه و برا ما نامفهومه

خدا حفظش كنه براتون مامان محمدصادق جون



منم همین طور!!!

وقتی حرف می زنه خیلی خودم و کنترل می کنم که یه وقت نخورمش!!!!!!
مامان نازنینها
13 اردیبهشت 91 11:41
خدا حفظش کنه چقدر هم ماشاا... خوشگل و بانمکه


مر30 عزیزم!

با چشای خوشگلت می بینی!!!
محدثه
13 اردیبهشت 91 16:43
سلام عزیزم خاله قربونت بره چقدر تونازی وای که چقدر به مامانت حسودیم میشه آهای مامان گلش خوش به حالت خدا نی نی نازت وحفظ کنه عوض من عسلت وببوس
گلپسریه خاله توهم عوض من مامان جونت و ببوس که دلم خیلی براش تنگ شده به امید روزی که از نزدیک ببینمت فقط خداکنه خیلی دور نباشه که اونوقت نمیشه بخلت کرد ونازت داد



قربونت برم....
مرسی عسیسم !!!

قسمت شما ان شالله....

بازم بیا اینجا...
خوشحال می شم!!!
محدثه
13 اردیبهشت 91 16:45
سلام عزیزم خاله قربونت بره چقدر تونازی وای که چقدر به مامانت حسودیم میشه آهای مامان گلش خوش به حالت خدا نی نی نازت وحفظ کنه عوض من عسلت وببوس گلپسریه خاله توهم عوض من مامان جونت و ببوس که دلم خیلی براش تنگ شده به امید روزی که از نزدیک ببینمت فقط خداکنه خیلی دور نباشه که اونوقت نمیشه بخلت کرد ونازت داد
خاله فائزه :)
13 اردیبهشت 91 19:39
سلام
خوبین؟؟
ووووی چه قالب خوشجیلی
چه پسری ِ ناااازی
چه مامان مهلبوووونی
من اومدم نبودینا


سلام خاله فائزه جون!

مر30 که اومدی پیشمون!!!

بازم ازین کارا بکن!!

خوشحال می شیم !!!
خاله فائزه :)
13 اردیبهشت 91 19:40
خدا حفظش کنه
آرزو مامان آرش
14 اردیبهشت 91 9:27
سلام
از آشنائی با شما و محمدصادق قشنگتون خوشحال شدم.
خدا حفظش کنه.



مر30 عزیزم....

منم همین طور!
زهرا _ مامان مریم گلی
14 اردیبهشت 91 13:55
بووووووووووووس برای جیگر عمه....چرا به من نگفتی مسابقه شرکت کردی آبجی؟


من رفتم و جلوتر از شما رای دادمممممم


ووااااای آبجی ...

بگم صد بار اومدم واست نظرای مختلف گذاشتم ولی هیش کدوم ثبت نمی شد ببباورت نمی شه!!!


5 تاشم همین الان !

که هر دفعه به یه دلیل قطع می شه!!! کد واسم نمی آد اونوقت می گه: کد درست نیس!!
صد بارم ریست کردم ولی نمیآد!!

تازشمم... عکسا اصلا وا نمی شن!!

همه که تعریف می کنن دلم آب می شه!!!