محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

محمد صادق- عاششق ماهی!!!!

1391/2/30 14:25
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
827 بازدید
اشتراک گذاری

قبل از عید هر جا که می ری می بینی چن تا آکواریوم پراز ماهی قرمز عید گذاشتن واسه فروش!!!

محمد صادقمم از کنار هررر کدوم که رد می شدیم می گف:   ماییی    مایییییی!!! بغل

با اینکه ما عید خونه نبودیم ولی به خاطر دل کوچولوی کوچولومون ٢تتا ماهیه خوشگل خریدیم تا با دیدنش ذوق کنه!!!هورا

بعد که از سفر برگشتیم دیدیم جای این ٢تا ماهی کوچیکه!! و من و باباییش تصمیم گرفتیم یه آکواریوم جمع و جور بگیریم تا هم ببخمون همچنان ذوق کنه و هم خودمون بیشتر لذت ببریم!!!خجالت(قبلانا یه آکواریوم بزززرگ آب شور داشتیم....  انصافا خخخیلی قشنگ بود! هیچچی به پاش نمی رسید!!!!ولی پیش قرمزیامون نمی گم تا دلشون نشکنه!!!!)

تازه آکواریومو راه اندازی کردیمش و هنو مجهز نشده!

٢-٣تا ماهی دیگه ام به دوستای قرمزیه عیدمون اضافه کردیم!!چه ددددنیایی دارن این ماهیا!!!

محمد صادقم و که دیگه نگو.... عاشششق تماشای ماهیاست! انگاری سیری ام نداره!!!!!چشمک

دیروز یه صندلی گذاشتم زیر پاش تا راحت تر ببینتشون!!!

نمی دونین چه شششوقی داشت!

چن تا عکسم ازش گرفتم می ذارم تا شمام ذوق کودکانه شو ببینین!!!

 

 ذوق ماهیا رو داره

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان اهورا
30 اردیبهشت 91 14:35
سلام مامان محمد صادق مرسی که بهمون سر زدی خیلی خوشحال شدیم منم لینکت میکنم با اجازه پسملی رو ببوس یه عالمه
m. jooni
30 اردیبهشت 91 16:10
الهییی.... فدای ذوق کردنت عزیز دلم...
خوشگلم از راه دور میبوسمت حسابی..دلم میخوادالان توبغلم بودی و یه دل سیر به روش خودم میچلوندمتhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(2).gif تادلم خنک بشه جیگرم...بووووووس http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif
از خدا میخوام مث همه بچه هاهوای تو رو هم داشته باشه
مواظب خودت باش عسلم...


مرسی مامان جونی!!
منم از خدا می خوام مثل همه ی مامانا شما رو واسه ما حفظ کنه!
شما و بابا رو دوس دارم........خخخیییلی زیاد

مهسا مامان مرسانا
30 اردیبهشت 91 22:17
مرسانا هم آکواریون نگاه کردن خیلی دوست داره
مامانی
31 اردیبهشت 91 0:42
سلام مامانیییی
اره اکواریوم خیلی قشنگه
ماهم یه کم از این بزرگترشو داریم کیف میکنیم با ماهیاش
پسملتو ببوس

الیسا
31 اردیبهشت 91 7:36
چه دنیایی دارن این ماهی ها ... چه دنیایی دارن این فرشته ها ...چقدر ساده و عمیق شاد می شن ! محمدصادق ناناسی همیشه شاد باشی !
مامان پسر خرداد
31 اردیبهشت 91 10:14
پسر خوشگلی دوست داشتین به ما سر بزنید.
لیلی مامان یونا
31 اردیبهشت 91 22:00
ای جانم چه کیفی میکنه پسملی با ماهی ها
مامان طاها
31 اردیبهشت 91 22:12
سلام
منو خاله محمد صادق دعوت کرده
چه پسر نازی دارید شما
اگه مایل بودیدباهم تبادل لینک کنیم


سلام...

خوش اومدین..

با کمال افتخار...

لینکتون کردم...
نسیم مامان آرتین
1 خرداد 91 6:41
نازی ماشالا چه خنده های شیرینی داره... با دیدن عکسهاش نمیشه نخندید.....
مامانی
1 خرداد 91 18:09
سلام مامانیییییییییییییییییییییییی بروزم
خاله هدی
2 خرداد 91 10:51
جیگری ، عسلییی، نانازی......
کاش اینجا بودی تا می تونستم بوست می کردم...
فدای اون ذوق کردنت بشم بوووووسسس


وای خاله جونی نمی دونی چه ذذوقی می کنه!!!

هی ام داد می زنه: مایی مایییی.....
نسیم مامان کانی
2 خرداد 91 22:42
اخی چه ذوقی کرده پسملی ناز
مامان محمد
3 خرداد 91 0:09
ای جانم،فدای خنده هات،وقتی میخندی خیلی شبیه خواهرزاده من میشی عسیسم،منم عاشق خواهرزاده ام هستم تو هم برام مثل خواهرزاده ام می مونی عزیزدلم،مامان محمد صادق سلام،پسملیت مثل پسملی من عاشق ماهی و آکواریومه الهی دورتون بگردم عسیس دلم،بوس بوس برای تو پسر ملوس.


مر30 عزیزممممم...
قربون محبتات....
مامان کیان و کارین
3 خرداد 91 16:57
چه ببخه نانازی !!

خدا حفظت کنه ، پسر کوچولوی دوست داشتنی
افتخار می دید با هم تبادل لینک داشته باشیم .
البته ، شما لینک شدید .


خواهش می کنم...
با کمال میل.. لینکتون کردم
فریبا
3 خرداد 91 21:47
خیلی کار خوبی کردین عزیزم... ماهی واقعا آرامش بخشه.. مخصوصا واسه بچه ها
مامان طاها
4 خرداد 91 12:03
عزیزم بگید از کدوم شهرید تا منم لینکتون کنم برا لینک هام میخوام زود خبرم کنید
مامان زهره
7 خرداد 91 12:13
عزيز دل خاله چه ذوقي مي كنه با ديدن ماهي خدا حفظش كنه
مامان طاها
8 خرداد 91 1:23
عزیزم لینک شدی من از گنبدک اووس هستم