محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

بدون عنوان

1391/3/29 14:27
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
469 بازدید
اشتراک گذاری

 

                بازم یه سلام گررررررم به همه ی دوستای مهربون و وفادار خودم....

                                     .قلب           بغل         ماچ

                ممنون که اومدین و نظرای قشنگتون و دادین!خجالت

    ********************************************************************

                          ****  ان شاللا به زودیه زوووووود نتیجه رو میگم!!!!

                     هورا     هورا       هورا      هورا      هورا

     ********************************************************************

عزیزایی که تازه وارد جمع صمیمیه ما شدین... خواهش می کنم نظراتتون و توو پست زیر بذارین!

                                                     ممنونم!قلب

       ********************************************************

*تعجب نوشت!!!تعجب :   خنده داره!!!  ولی تا الانش اون عکسی بیشترین امتیاز و آورده که من اصلا نمی خواستم بذارمش!!!نیشخند  با اصرار یکی از عزیزترینام گذاشتمش!!

اصلا بگو احتمال میدادم حتی یه رای بیاره؟؟!   اصصصصصلا!عینک

* مادرونه نوشت!: دید مادرونه با دید بقیه خیلی فرررق داره!!!زبان

* ته نوشت!: جمع نظر کوچولوهام یادم نرفته هاااااا...

         (--- فکر کنم اکثر کامنت گذارای کوچولو پسر بودن!!!!قهقهه)

-پیدا کنید پرتغال فروش را...؟؟!!!ابرو

(متوجه شدین کدوم عکسه !      نه؟؟؟!!!!خنده)

********************************************************************

                                ماچ زود میاااااااااااااااااااااااااااااااااامماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ثمین
29 خرداد 91 12:01
سلام عزیزم لینک شدین! محمد جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
مامان اهورا
29 خرداد 91 15:26
سلام مامانی
من اومدم با جشن دندون اهورا کوچولو
ببخ رو بماچ



به به....
مبارکه ه ه ه ه ه.....
مامانی درسا
30 خرداد 91 2:23
منتظریم عزیزم پسرمو ببوس


چششششششششم!
الیسا
30 خرداد 91 9:30
خوب شد پست جدید گذاشتی .... کامنتهای من برای پست قبلی نمی دونم چرا نمی رسید ... پس نظر منو اینجا بپذیر .... منم زودتر منتظر نتیجه ام.... منم حساب کنی هااااا ...البته بازم می گم همشون قشنگن ....همشون ولی من اینا رو بیشتر دوست دارم :

2-4-8-9-19-21


مرسی عزیزمممم...

قربونت برم.....

مادر کوثر
30 خرداد 91 15:53
سلام عزیزم منتظر دیدن و خوندن نتیجه آرا هستیم
مامان آریام
31 خرداد 91 1:04
ما بیصبرانه منتظریم آپ هم کردم خاله جون..بیا که منتظریم


چشمممممممممممم

اومدممممممممم