محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

اعلام نتایج نظر سنجی!

1391/4/7 8:39
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

   ***ببخشید اول یه توضیحی بدم بعد بریم سراغ عکسا!!!

---خوبیه این نظر سنجی این بود که همه رای شونو صادقانه و از ته دل دادن و هیییییچ پارتی بازی ای هم نشده بود!!!!

      به من که خیییییلی چسبید!    ممنون از همتون!!!

                          و حالاااااااااااااااااااااااااااااااا.......

 

        رونمایی از عکسهای برتر محمد صادق...    تا 1 سالگی!!!

 

 

***جمع کل آرا :   ١٣٥ رای!!!

***  ١١١ رای   بزرگترا!!!                       *** ٢٤رای مال کوچولوها!!!

.اول رای کوچولوها...

.

.

.

.

.

.

.

.                مژه    مژه                مژه  مژه                 مژه   مژه

.

.

.

.

.

.

.

.

.         هوراهورا                هوراهورا                هوراهورا

.

.

.

.

.

.

.

.         چشمک  چشمک              چشمک  چشمک          چشمک  چشمک           چشمک   چشمک

.

.

.

.

.

.

.

.

.                 نیشخند  نیشخند              نیشخند   نیشخند              نیشخند  نیشخند              نیشخند  نیشخند

.

.

.

.

.

.

.

اینم نظر کوچولوهای عشق ماشین!!!!خنده

                      ***  ٤ رای ***

*

*

*

*

*

*

                     *** ٣ رای***

* پ.ن رای کوچولوها: بقیه ی رای ها پراکنده بود بین بقیه ی عکسا!!!چشمک

*

*

*

*

*

*

*

*

وحالا رای مامانای گل...

*

*

*

*

*

این همون عکسیه که گفتم اصصصلا فکر نمی کردم رای بیاره!!!!نیشخند

                                      ****  ١٥ رای  ****

*زیر نوشت: از خیلیا که پرسیدم گفتن:   شبیه عروسکه اینجا!!!بغل

*

*

*

*

*

 اینم دومین عکسشه که من خییلی دوسش دارم...

                        ****  ١١ رائ  ****

*

*

*

*

*

*

*

*

*

این عکسم دوم شده!!!  با....

                          ****  ١١  رائ  ****

 

*

*

*

*

*

*

*

*

*

این عکسام سوم شدن!!!   هر ٣ تا با...

                             ****  ١٠ رای  ****

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

 

 

 

***پ.ن ١ : ببخشید جواب نتایج دیر شد!   یه کمی سرم شلوغ بود وقت نمی کردم!!خجالت

***پ.ن ٢:دوباره ممنون از همکاری و نظرای قشنگتون!ماچ

***پ.ن٣: بقیه ی رائ ها بین عکسای دیگه پخش شده...

مثلا عکس (ش.٢٠) ..... ٩ رای

               (ش.١٥)......٦ رای

و...........

***پ.ن ٤: اگه می خوایین عکسارو کامل ببینین بی زحمت برین توو پست نظر سنجی!   مرسی!

***بعد از ٢ سالگیه محمد صادقم ان شاللا سری دوم نظر سنجی رو میذارم با عکسای ١ تا ٢ سالگیش!!!نیشخند

             ********************************************

                                  دوستون دارم!ماچ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

سما
31 خرداد 91 12:59
سلام...
ایشالله آقا محمد صادق همیشه سلامت باشه....
سلامت وموفق وسعادتمند باشید...



منونم!
همچنین شما...
مامان محمد
31 خرداد 91 13:22
سلام عزیزم دستت درد نکنه بالاخره معلوم شد نظر سنجی ها،همه عکسای محمد صادق قشنگن چون خودشم قشنگه سلام عزیز خاله،خوشگل من چه خبر؟خییییییییلی دوستت دارم خاله جونی مواظب خودت باش نازنینم،دوستتون دارم مهربونا


سلام عزیزم...
خواهش مینم!
لطف داری شما!
m. jooni
31 خرداد 91 13:22
الهی جیگر خاله........
منم از همه ی مامانای گل و کوچولو های نازشون واسه دادن رای و شرکت در نظر سنجی تشکر می کنم
دوست دارم هوااااارتااااااااااااا


ممنون عسلم...
مام دوست داریم هوارتااااااااااااااااااااااا
یاس
31 خرداد 91 16:07
قربونش برم که همه عکساش خوشگل و نازن.آخه سخت بود انتخابش.ببوسش هزارتا


مرسی عزیزم....
چشممممممممممممم...
شماقند عسل و ببوسش!
ماندانا
31 خرداد 91 16:38
سلام .ماشالله همه ی عکس های محمد صادق قشنگه اما من اون عکسی که خوابه خیلی دوست دارم


قربونت برم عزیزم.... همونم اول شده!!!
مامانی
31 خرداد 91 19:12
سلام مامانیییییییییییییی مهربون
به به ایشالا محمد صادقث جونم همیشه سلامت باشه
بوس بوس


سلام مامانی جونی!
ان شاللا که طه جونیه شمام صحیح و سالم به دنیا بیاد!!!
فریبا
31 خرداد 91 19:20
چه جالب؛ فکر نمی کردم نظرها تا این حد متاوت باشه... ببوسش گل پسرو


از چه نظر فریبا جونی؟
مامان امیر علی
1 تیر 91 0:11
سلام خوبین خیلی خوشحال شدم سر زدید ....ان شاءالله آنقدر مزاحمتون بشم که بگین کمتر سر بزن ....شما را لینک میکنم در اوایل ...خشحال میشم لایق بدانید و لینک کنید ......بیشتر با هم آشنا میشویم به زودی زودها ....1 ماه و نیم دیگه نی نی مون بدنیا میاد ......این گلها هم تقدیم شما ....


سلام
ممنون!
شمابیااااااااااااااا...
جون داداش ! اگه ما گفتیم کمتر بیاااااا!!!!!!!!!!!!
چشششششم!
شمام لینک شدی در اوایل....!
ان شاللا که به سلامتی نی نیه نازتون به دنیا بیاد!
مشتاق دیدااااااااااااااااااااااار!


فهیمه
1 تیر 91 0:50
یکی از عکسهای منتخب منم رای آورده .......بوس واسه ببخ جون


بابا خوش سلیقه ه ه ه ه ه....!
مامان آریام
1 تیر 91 0:55
سلام واقعا خسته نباشی مامانی مهربون شاید اگه وقت اجازه بده منم.... عکسهای حسام جون همه قشنگ بودند و واقعا انتخاب یکی سخت بود. عکس انتخابی من سوم شد به هر حال ایده جالبی بود حسام جون رو هزار تاببوس


سلام...
سلامت باشی!!!
آره اگه شمام این کارو کنی خییییلی خوبه...
مام ذوق می کنیم!!!!
حسام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
منظورت محمد صادقههههه؟؟؟؟؟؟!
یا اصلا کامنتو اشتبا گذاشتییی؟؟؟؟؟؟
مام شک کردیم واللا!!!!!!!!!
مهربان
1 تیر 91 0:59
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام! یه بار اومدم وبت دیدم باز نوشته ها پریده! الان اومدم دیدم خدا رو شکر مشکلی نیستتتتتتتتت! و امااااااااااا! می بینم که عکسای مورد علاقه ی من مقام کسب کردن! ای جاااان! واقعا خوشگل بودن گل پسر رو از طرف من ببوس و فشار بده! برای ما دانشجوهای در گل گیر کرده هم دعای خیر کن زهرا جونم



سلااااااااااااااااااام...
آره بابا...
نمی دونم چرا وبم اینجوری میشه!
خدا نکنه پام و بذارم توو تنظیمات....
موفق باشی مهربان مهربون!!!
آشنا
1 تیر 91 5:41
دم خودم گرم که رایم اول شده. آیکون فخر فروشی !


دمت گرررررررررررررررررررررم!
الیسا
1 تیر 91 7:18
رای کوچولوها متعجبم کرد ... ههههه ... چقدر بامزه فکر می کنن ...

محمدصادق رو ببوس ... خوبه که تو از عکسای من جزو انتخابی ها بود ....


آره! می بینیییییی؟؟ الهیییی!

قربونت برم...
محمد صادقی رو ببوسش!
مامان شايان جوني
1 تیر 91 10:47
منم عكس خوابش رو انتخاب كرده بودم. همه عكساش ناز بودن ولي تو اين عكسش مثل فرشته ها شده. من وقتي اين عكسش رو مي بينم حس آرامي بهم دست مي ده.ببخ رو از طرف من ببوس.


عزیزممممم...
چقد احساستو قشنگ بیان کردی....
ممنونم از نظرت!
چشممممممم
مامانی
1 تیر 91 11:18
بسم رب الحسین
سلام مامانی عزیزم
خوبی؟
بروزم با (روزای قشنگ ولی...)



سلام بر حسین(ع).....

سلام عزیزم...
ممنون..
اومدمممممممممم
مائده
1 تیر 91 13:28
سلام دوست قدیمی
امیدوارم منو بجا آورده باشی من از طریق آبجی فاطمه با وب گل پسرت آشنا شدم.باید بهت تبریک بگم بخاطر داشتن همچین پسر نازنینی.
گل پسر من هم اگه خدا بخواد تا 14روز دیگه بدنیا میاد واسم خیلی دعا کن


سلاااااااااااااااااااااااام مائده جون!
خوبییییییی؟؟؟
به بهههههههههه.خوش اومدییییییی!
ان شاللا که به سلامتی!!!
بازم بیا اینورا...
خییلی خوشحال شدم!
شماره ای؟؟؟ چیزیییی؟؟
اسم پسرت چیهههه؟؟؟
کاشکی واسش وبلاگ درست کنی!!!
مائده! خداییش خیلی خوشحال شدم!!!
مامان تسنیم
1 تیر 91 13:34
مامانی
1 تیر 91 14:10
خصوصی داری
مامی دوقلوها(زهرا)
1 تیر 91 17:49
سلام عزیزم ممنون که لطف دارین به سری میزنین.پسر نازتو بببببببببوس.با تبادل لینک موافقین
راستی ببخشید دیر بهتون سر زدم


سلام عزیزمممم...
خواهش می کنم!
من که لینکتون کردم...
بازم خواهش می کنم!
مامان محمدرضا
1 تیر 91 18:25
سلام چه پسر ملوسی و چه عکسای قشنگی می بوسمش.آپم


به بهههههههههههه!

سلااااااام!

نبودی خیییلی وقته!!!؟؟؟

اگه یه کمی زودتر میومدی می تونستی توو نظر سنجی شرکت کنی!!!

آلان میام پیشت!
مامان امیرعلی(زینب)
1 تیر 91 21:51
سلاااااااااااااااام.به به.......چه نتیجه جالبی.واقعا پسر بانمکی داری...ماشاااااالا


سلاااااااااااااام.
ممنون.......لطف داری!
مامان اهورا
1 تیر 91 22:21
مامان زهرا همون عکسی که من دوست داشتم اول شد هورااااااااااااا
البته همه عکساشو دوست دارم ولی این یه چیز دیگس


فدات!
اییییییییییول به سلیقه!

ولی من هنوز نفهمیدم چرا این عکس اووووول شده!!!
مامان طاها
2 تیر 91 1:11
جالب بود
اما درکل همشون ببخ هستن دیگه بببوسش هزارتا
راستی ادرس یه عکسشم که دوست داری برام بذار بیا وبم متوجه میشی



سلاااااااااااااام مامانیه طاها!

یعنی هههر کاری می کردم نمیشد واست کامنت بذارما.........!!!
الان گذاشتم!!!!!!!!!!
چشممممممممممم1
یه عکسشو پیدا می کنم میذارم!!!



مامانیه طاها.....
بازم اومدم نتونستم کامنت بذارم!
اصصصصلا کد نمی ده!!!
فعلا آدرس و اینجا میذارم!!!
اگه دوباره اومدی اینجا و دیدی که از همین جا ورش دار بی زحمت!
چون معلوم نیس دیگه کی صفحه ی نظرات واسم کامل واشه!!!
http://www.niniweblog.com/upl/mofakhkhami/13403839099.jpg

ممنون!
مامانی
2 تیر 91 18:34
خصوصی داری
مامانی
2 تیر 91 21:29
خصوصییییی
مامانی
2 تیر 91 22:16
خصوصی
مامانی
2 تیر 91 23:10
خصوصی
مامان اهورا
3 تیر 91 2:18
مامان زهرا خصوصی داری
مامانی
3 تیر 91 8:25
سلام مامانیی عزیزم
خوبی؟
بروزم با ( تولد بابای طه) اگه بیاین خوشحال میشم

راستییییییییییییی دوست دالمممممممم


سلاااااااااااااام

کیک و نبرین!!اومدممممممممممممم!!!!!
مامانی
3 تیر 91 8:54
خصوصی داری زهراخانومم
مامانی
3 تیر 91 9:34
چشمممممممممم مواظبممممم
مادر کوثر
3 تیر 91 23:10
سلام عزیزم
از صبح هر چی تلاش میکردم مرورگم نمیتونست وبلاگتو باز کنه
الان با یه مرورگر دیگه بازش کردم و نتایج رو دیدم
عکسی که فک نمیکردی رای بیاره منم بهش رای داده بودم
مرسی از این همه لطف و تلاش
منتظر سری بعدی عکسها میمونیم



سلام عزیزم..
ممنونم...
لطف داری!
چه بامززه! اکثرا یکی از رای های همه اون عکسه بود!!!!!
مادر کوثر
3 تیر 91 23:10
راستی مامانی ممنون از حضور گرمت در وبلاگ دخترم


خواهش می شود!!!!!!
فریبا
4 تیر 91 13:44
از این نظر که خب هر کسی با یه دید عکسارو نگاه کرده... زهرا و ببخ خودم چطورن؟!!


سلااااااااااااام فریبا جووون!
خوش اومدی!
مشتاق دیداااار1
بهتری؟؟
مام خوبیم الحمدلله!!!
فریبا
4 تیر 91 19:07
فدا مدا!...


جیگرت طلا.....!
حسناسادات
5 تیر 91 11:09
ممنون عزیزم
نظر لطفتونه.خدا محمدصادق رو هم واسه شما نگه داره


خواهش می شود!!!
ماندانا
5 تیر 91 11:39
سلام
من هم مثل شما برای کامنت گذاشتن برای خیلی از دوستا مشکل دارم برای عکس سورن هم اعظم جون خودش زحمت کشید
محمد صادق خوشگل رو هم از طرف من محکم ببوسش


سلام عزیزم...
اوا!!! جددددیییی؟؟
پ این مشکل همه ست!!!
چشممممممممممم...
مامان طاها
6 تیر 91 9:08
کجاییی چرا نیومدی عکس بدی برام


وای! بالاخره اومدی سراغ ما!!!!!

میدونی از کی منتظرتم؟؟

آخه عزیزم اصصصصلا صفحه ی نظراتت واسم کد نمیده!

بگم روزی 100 باز میام ... باز نمیشه!

دیگه رومم نمیشه به کسی روو بندازم!!!

یه عکسشو آپلود کردم و توو جواب کامنتت توو پست قبلیم(اعلام نظرسنجی) گذاشتم که اگه دوباره یه سری بهم بزنی ببینیش و ورش داری!!!

من بازم تلاش می کنم بیام پیشت!
نمی دونم چرا از بین بلاگفاییا فقط مال شما اینطوری شده واسم!!!!





سالومه
6 تیر 91 12:27
جون الهی گل پسر نازنینت منم همین عکسی که تو فکر میکردی امتیاز نمیاره حسابی تودلم بود فداش برمممممممممم خیلی نازه واقعا عینهو عروسک
طفل معصوم نازنین


قربون محبتت عزیزم...

مهربووووووووووووووون!
فهیمه
6 تیر 91 13:38



ما که اینجا آیکون نداریم چیکار کنیم؟؟!!!
فهیمه
6 تیر 91 23:15



عزیزم چننننند بار اومدم وبلاگ گل پسری!
ولی انگاری بعضی از بلاگفاییا واسم کد نمیدن واسه کامنت گذاری!!!!
چن تا از دوستای خوب دیگه هم همینطوریه!!!

بازم میام!هر وقت کد داد کامنتم و میذارم!
ببوس گل پسری رو!
مامان بهار
10 تیر 91 17:20
چه قدر یک سری عادات بچه ها مثل همه... بهار من هم خیلی دوست داره توی تمیز کردن خونه و به خصوص دستمال کشیدن به من کمک کنه و عاشق مسواک زدنه...و انبه را هم خیلی دوست داره...
منم عکس جدید گذاشتم



عزیییییییییییم!

آره...کاراشون مثل همه!

الان میام پیشت....
مادر کوثر
25 تیر 91 14:44
عزیزم مرسی که بهمون سر زدی
مهربونم ما از مسافرت برگشتیم با پست های جدید
منتظریم
بوس


خواهش می کنم!
چشم...
الان میام!
مامان زهره
31 تیر 91 14:10
ممنون ماماني مهربون .خيلي خوب و با صفائين دوستتون داريم



خواهش می کنم عزیزم...
فدات...