محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

قند عسل در 20-21 ماهگی!

1391/4/8 8:50
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
3,420 بازدید
اشتراک گذاری

            

    *****توو این پست می خوام کارا و حرفهای خوشمززه ی محمد صادقم و بنویسم!!

   فکر کنم از 20-21 ماهگیش مونده...

                 niniweblog.com

*****توو ادامه منتظرتونممممممماچ

         niniweblog.com

                          عسل مامان....

*کماکان عااااااشق بادکنکه و هنوزم بهش می گه :  باباگش!!!  (  babagosh!!! )  

*چقدم تازگیا محبتش به اسباب بازیاش زیاد شده ه ه!!!  بغل

(((آره----ماره----باباش واسش خریده!!!به اندازه ی چند دقیقه گفت :مال. می ت سم!!!(از مار میترسم!!!) ولی الانا....)))

باباش اعتقاد داره بچه باید با همه چی آشنا بشه و لمسشون کنه تا از چیزی نترسه!!!شیطان

                niniweblog.com

 

عاشق این ماشینشه!!!قلب مژه

                       niniweblog.com

*تازگیام میگه:  ایجا بشینم!!!

منم یه وقتایی محض دیدن ذوقش میذارمش!

فقط من و نزنین!! حواسم هست! خودمم پیشش می مونم که خطر ناک نباشه!!

این عکسم بدو بدو گرفتم!گاوچران

 

 

                      niniweblog.com

*می گم اسمت چیه؟

میگه: م . صاقت!!!    پیشرفت کرده بچم !!! از ببخ درومده!!!

الانا عکسای بچگیاشو که میبینه می گه: ببخ!

به عکس الاناشم می گه: م.صاقته! م.صاقته ه ه ه!!بغل

             niniweblog.com

*تقریبا هرررر روووووز میگه عروسک چسبونکیای روو یخچال و بهم بده و خودش می چسبونتشون پایین  تر یا رو  ظرفشویی! بعد می گه: چسیپت!!!  ( chasipt!!!)   ==> چسبید!!

بعد سر شون میده و کشدار می گه: سسسسسرررر! ( soooooooooooooorr!!)

 

 

اینم دیزاین محمد صادق برا ظرفشویی!!!تشویق

 

                          niniweblog.com

*دفترش و میاره و بهم می گه: منثث.بکککش!!! ( manasas!!!) ==>مثلث بکش!!!

بسمبا !!!!  (BESAMBA)!!!   =====>یعنی    بفرما!!!!

منم واسش می کشم و جیگرمم اسماشونو می گه!!!

مثلث==> منثث!!!          *** دایره==> داریه!!           *** مربع==> بلبببع(balabba!!)

لوزی==>یوووزییییی!!!       

1-2-3-4-5 رو هم می تونه تشخیص بده و بگه!!!

 

 

                             niniweblog.com

*قربونت بشم مامانی که اینقد تمیزی!!!

هر جا کوچیکترین آشغالی می بینه میاره و بهم میده و می گه:

م.ص:    آشاخاله  !!!!!!خنده

من: چیکارش کنم مامانییی؟؟

م.ص: سشاخال.بدااااز  !!!      ==> بندازش سطل آشغال!!!شکلک های محدثه

 

                    niniweblog.com

 

*میگم:  مامانی ج.ی.ش و پ.ی پ.ی کجااااااااااااااا؟

می گه:  دفشووییی!!!   (دستشویی!!!)

****  نه!   فک نکنین از پوشک گرفتمش!!!! فعلا حرفش هست!!!  یه وقتایی میگه که سریع میبرمش!!

خیلی وقتام از هفففففففت دولت آزاده!!!نیشخند

 

                     niniweblog.com

-همیشه ام توو جارو کردن خونه بهم کمک می کنه!!!!!!!!

اینقد که خرطومشو از دسته ش جدا کرده!!! و الانم با خیال رااااحت دسته رو می گیره دستش و راه میوفته توو خونه!!!

 فقط این خنده ی شیطنتشو ببین تو رو خدا!!!

                    niniweblog.com

*پسرم عاشششق گرد گیریه!!!

خدا نکنه بخوام جایی رو دستمال بکشم!!!      دیگه شروع می کنه دیگه ه ه ه ه!!!ابرو

م.ص: مامانیی!   دمسال.بخواااام   (دستمال می خوام!!!)...........اسپیله.بخواااام!!!      (اسپری می خوااام!!!).....................((این که وسط جمله هاش نقطه میذارم یعنی با یه مکث کوتاهه!!!))

منم اسپری و آفش می کنم و با یه دستمال تمیز میدم دستش و شرووووووع!!!!گاوچران

(میبینین روو فرشمون روفرشی گذاشتیم واسه این گل پسره که راحت باشه!!!!!!البته بیشتر ما!!!نیشخند)

                       niniweblog.com

*تا پامونو میذاریم توو خونه سرییییع میشینه و کفشش و در میاره و می گه:  کففف !! kaffff

اونوقت جوراباشو در میاره و می گه:   جوبال !!!  (یعنی مامان درشون آوردم! بذارشون سر جاش!!!)

       -جالبش اینه که هر جوراب و میکنه توو یه لنگه کفشش و تحویلم میده!!!!تشویق

 

 

                   niniweblog.com

*نمی دونم ای شخصیت کارتونیه باب اسفنجی چی داره که همه ی بچه ها دوسش دارن!!

         بهش می گه:  بابا.بسمجی!!!  (BESAMJI!!!)

- فکر می کنم به خاطر آب و رنگیه که داره!!شکلک های محدثه

واللللا!    ما که خوشمون میاد!! چه برسه به کوچولوهااا!!!!!دلقک

 

 

 

                      niniweblog.com

*آب که میخوره با لیوان شیشه ای!!!  زودی لیوان و میاره طرفم و بهم میده و می گه:   می شنگه!!!(MISHANGE!!!)خنده    ==>   میشکنه!!!!

                 niniweblog.com

*باهاش قایم موشک بازی می کنم!!!

میره قایم میشه...

من:   محمد صادقم...نانازم!      کجایییییی؟؟؟!!!

م.ص: (زودی میاد روبه روم)                     ایجاستممم!!!!!!قهقهه

 

             niniweblog.com

*وقتایی که پیش هم نشسته باشیم و اونوقت یهویی پاشیم مثلا بریم یه جایی!!!

آقا پشت سر ما راه میفته که....    کجا میلیییی؟؟؟    (ج ==> بین ج   و   د  !!!!)ابرو

                 niniweblog.com

*واااااااااااااااای! بگم از خمیر دندون!!

   روزی نیست که ازم مسواک و خمیر دندون نخواد!!!اوه  (( روزی 1.2.3 بارو نمی گماااا!روزی 20باااار!!!))

حالا خدا کنه ایننن همه به دندوناش اهمیت میده ! دندوناشم در حقش نامردی نکنن و سالم بمونن!!!!

م.ص:  مامانییی!  مسابک  MESABK!!!!!        خمی دودوون  KHAMI DODUUUN!!!

 

 

                          niniweblog.com

*چن روز پیش داشتم فلشم و میزدم به لپ تاپ ... که خودش یهو گفت:    فیلااااش.بده!    فیلااااش.بده!! 

   ورووجک نمی دونم کی شنیده بود که من وباباییش گفتیم مثلا فلش و بده!!!سوالکه یادش مونده اسمشو!!!!

 

                      niniweblog.com

*قربون تاب تاب عباسی خوندنت عسلم!!!!!

 تااااااااب           عببباسییی...               خ . دا . می . دوو نیییییییم!!!!(لطفا با آهنگ موزون بخونتینش!!!)

 

 

                    niniweblog.com

******قربونت بشم من مامانیییی......

بعد ازین که غذاشو می خوره می گه:  الایی شوقف!!!  الانا میگه: الایی شک (shok!!)    (الهی شکر!!)

*میوه خور قهاری هم هست !!!  مخصوصا   انبه !!!خوشمزه

من: مامانی پیشبند ببند که راااااحت بخوری و لباست کثیف نشه!!!

 

م.ص:نهههههههه!     پیشند نه ه ه ه ه ه!قهر

 

من: ای بابا!  تسلییییم!بازنده  هر جور راحتی بخور جوجو! نوش جونت!!!خوشمزه

              niniweblog.com

*اینم ورژن جدید تلوزیون دیدن ببخ خان ما!نیشخند

 

                 niniweblog.com

-هنوزم عادت داری بعد از آب خوردن به امام حسین سلام بدی!!!   (مخصوصا که آب خنک باشه)

                     سلا حسیییین!!!          سلام بر حسین(ع)........

دعای مادرونه:  امام حسین پسرم و سپردم به شما...  حافظ ایمانش باشین!!!

 خدایا.....  همه ی دوستام عاقبت به خیر شن!!!محمد صادق و من و بابایی هم همینطور! 

                                             الهی آمین!!!

                         niniweblog.com

 

* قرآن و میارم ! می گه:   اوققققان!  (OQQAN!!!)

میذارم جلوشو شروع میکنه به خوندن!

- بسللا  حمییییم                 (بسم الله الرحمن الرحیم!!!)

من و محمد صادق...    ==>

قل هو الله ؟؟     احد !     .................تاااااااا    کفوا  احد!!!

 والعصر      ان الانسان لفی؟            خسر  !!

الا الذین؟؟          آمنوا   !!!

وعملوا ؟؟؟           صاححاااات!!!      ( صالحات!)

...............

آخرشم صدق الله...  و بوس!

 

*شکایت نوشت!: امان از دست بلاگفا!عصبانی

من شرمنده ی دوستای خوب بلگفاییم شدم!!!که نمی تونم جوابشونو بدم!!!

اصلا بلاگفا واسه کامنتاش کد نداره!!! واسه همینم ثبت نمیشه!!کلافه

من همچنان تلاش خودم و واسه حضور در وبلاگهاتون می کنم!

                                     دوستون دارم!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

مامانی
7 تیر 91 9:02
وایییییییییییییییییییییی محمد جونم شما که با این نگاهات دل خاله رو بردی قربونت بشم بخولمت؟
قربون شیرین حرف زدنات
به به چه خونه ی قشنگییییییییییییی
پس حسابی با این شیرین کاریاش مشغولتون کرده هااااااااااااا
ببوسش بگو خاله زهرا عاشقته
راستی پست میذاری خبر نمیدی؟
قهر


سلاااااااااااااام خاله زهرا!
م.ص: منم عاشختم!!!!!
من: همین الان آپ کردم!
داشتم میومدم پیشت!!!
تازشم!!!====> قهر نکن! واسه طه بد آموزی داره!!!!!!!
مام دوست داریم خاله زهرااااا
الیسا
7 تیر 91 9:48
آخ آخ آخ که دلم برات رفت محمدصادق ...
بخصوص عاشق کفش درآوردنت و جوراب گذاشتنت شدم پسرررر ....

خدا همیشه پشت و پناهت باشه ...
چقدر زود بزرگ می شید شما ها .... برای من تجسم این روزهای محمدصادق هم شیرینه ...

بالندگیت مستدام پسرک زیبارو !
می بوسمت فراوون ....


فدات...
منم خیلی ازین کارش خوشم میاد!
خدا کنه همین جوری با سلیقه بمونه!!!

****************************

آره الیسا جون میبینی چه زود بزرگ میشن؟؟؟

چشم روو هم بذاری محمد صادق شمام قققققد کشیده و آقا شده!!!
مام دوستون داریم!

یک عدد خانومی
7 تیر 91 11:58
سلام
رمزو فرستادم برات! رسید؟؟؟؟


سلاااااام!

بله رمز رسید!

ولی متاسفانه بعدش هر کاری کردم وبلاگ وا نمیشد!!!!!!
الان میام دوباره!!!
زهرا _ مامان مریم گلی
7 تیر 91 12:24
عمه اش فداش....میام سر فرصت میخونم و میبینم هنوز نرفتم ادامه....


خدا نکنه عمه جوووون!

زودی سر فرصت و جور کن بیا!!!

ما منتظریماااا....
*******************************

راستی هر کاری میکنم نمی تونم واست کامنت بذارم!
با اینکه ظهر پشت گوشی گفتم الانم میگم!!
من عاااااااااااااااااااااااااشق اون عکسی شدم که چتر توو دستشه!!
قربونش برمممممممممممممممممممم
مامان شايان جوني
7 تیر 91 12:57
خاله فدات با اين شيرين كاريهات و شيرين زبونيهات. بوس برا ببخ


خدا نکنه خاله جون!

بوس واسه شایان جونی!
فریبا
7 تیر 91 13:07
سلام عزیزم....
چه پست جیگری گذاشتی
با اینهمه عکس خوشمزه چیکار کنیم؟!!
قربون این حرف زدنش
عاشق مارش شدم!!!
ولی ایده ی خوبیه؛ فقط مواظب باشین یه وقت فکر نکنه مار واقعی هم همینقدر بی خطره!!!


سلام گلم!
قربونت برم..
آره اتفاقا منم همین و گفتم!!
اگه شمال بودیم یه چیزی!!
ولی این ورا مار بار نداره!!
البته خدا کنه!!!
زينب عشق مامان و بابا
7 تیر 91 13:38
سلام سلام اعياد مبارك
هزار ماشاالله قند عسل خوش تيپ


سلاااام!

اعیاد به شما هم مبارک!
مامان محمد
7 تیر 91 14:29
ای جونم عزیز خاله با اون عروسک بغل کردنت و خندیدنت جون من از این خنده ها زیاد بکن خاله جونی تا من کککککککککیف کنم خوشگل من
ماشینتم که قد خودته نانازم منو سوار ماشینت میکنی و میزاری که من بوق بزنم ببخ خاله؟
عزیزم فکر نکنی یه وقتی قله ای یا کوهی رو فتح کردیاااااا خیلی خطرناکه هر چند ممیدونم این کار چه حسی داره که شما بچه ها دوستش دارین همین روی کابینت سوارشدنو میگمااااااااا



عزیییییییییزمی!
محمد صادق از نوزادیش خوش خنده بودنش زبون زد خاص عامه!!!
یعنی ک.چیک تر که بودا به هممممه چی غش غش می خندید!!!
مرسی از کامنتای پر شور ت گلم!

مامان محمد
7 تیر 91 14:33
عزیز خاله تا میتونی از این شیطنتا بکن تا مامانی حوصله اش سر نره تو خونه
راستی من از اون کارت خیلی خوشم اومده که جورابتو توی کفشت میزاری ای جونم واقعا جالب بود
مامان محمد صادق بهت تبریک میگم پسرت از همین الان مرتب و منظمه ایشالله تا آخر همینطوری بمونه دوستتون دارم به خدا

اوووووووووووووووووووووه! تا دلت بخواد کارای جور واجور بلده !!!
همش باید چشمم بهش باشه!!!
آره عزیزم...خدا کنه همین طوری بمونه!!!
مام دوستون داریییییم!
ني ني شكلك
7 تیر 91 16:43
سلام آيا جزو راي هاي شما آرميتا هم مي باشد؟



ببببببببببببببببببببله!!
مامان امیرعلی(زینب)
7 تیر 91 17:14
سلام به جیگر خاله
قررربووون شیرین زبونیات برم
خوبه حسابی بزرگ شده وسرگرمتون می کنه.خوش به حالت که با اسباب بازیاش بازی میکنه.آخه امیرعلی کلی اسباب بازی داره ولی خیلی زود ازشون خسته می شه.محمد صادق بووووووووووووووووس


سلام عزیزم...
غصه نخور...
اون سن بچه ها اون طورین!!!
اصلا اسباب بازی دوس ندارن!
چون تازه دارن دنیای اطرافشونو کشف می کنن!!!
محمد صادقم همین طوری بود!!!
امیر علی و ببوسش!
ني ني شكلك
7 تیر 91 19:08

راي شما ثبت شد شما با همين آي پي به يك كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان



ممنون!
چشم بازم میام!
پسندیدم می گم!!!
ماندانا
7 تیر 91 20:08
من اینقدر خوشم میاد بچه ها کلمه ها رو اشتباه میگن



منم!
مامانی درسا
7 تیر 91 23:59
عزیز دلم کارات و حرفات همه بامزه س الهی من بگردم ..... خیلی خیلی باحالی قند عسل ......



قربون صفات!
مامان طاها
8 تیر 91 1:37
سلام عزیزم
منم میام برات کلی مینویسم بعد این کد رو مینویسم اما ثبت نمیشه همش پاک میشه اصلا این اینترنتم مشکل داره ها
کلا بگم به یادتم بی وفا نیستم که
عکسشم میذارم خبرت میدم الان خوابم میاد



آره تو رو خدا!
میبینی چطور آدم و سر کار میذارن!؟؟
فدات!
منم به یادتم!
باشه! برو بخواب!!!
خوابای رنگی ببینی!!
مامان طاها
8 تیر 91 1:53
خیلی پستت جالب بود مخصوصا که با توضیحات عکسم گذاشتی خیلی عکساش ناز بود
کاراشو خوردنی چقدم شبیه طاهاست کاراش
براش اسفند بدود
اخ اون عکس اخریه که داره قران رو بوس میکنه الهیییییییییی دلم خواست فشارش بدم



مرسی گلم...
نظر لطفته!
مامان طاها
8 تیر 91 2:14
من هنوز نرفتم دلم نیومد عکسشو نذارم
الان گذاشتم
تو هم که هستی


آره قربونت....
دیدم گذاشتی...
مرسی!
مامان طاها
8 تیر 91 2:16
اگه ای دی داری منو اد کن




ok !
یک عدد خانومی
8 تیر 91 2:30
به نام خدا، خانومی هستم از تهرون
زینب
8 تیر 91 7:28
زهرا جان از لطفت ممنونم. پسر گل خوشگلت رو هم ببوس. www.niniq.niniweblog.com


خواهش می کنم عزیزم!
مامان شهاب
8 تیر 91 9:16
سلام
خیلی از آشنائیتون خوشبختم
اسم شما رو توی نظرات وب چندتا از مامانا دیده بودم
بازم ممنوووووووووووووووون


سلام....

منم از آشناییتون خوش وقت شدم!!!

مامان طاها
8 تیر 91 14:12
اومدم سلامی عرض کنم و برم




عزیزممممممممم!

شرمنده می کنی!!!!
آشنا
8 تیر 91 15:02
ماشالله هزار ماشالله .
ما که می خونیم دلمون قنج می ره. خدا به شما کمک کنه!!

می گم چه کار سختیه که باید ترجمه ی حرفاش رو بلد باشین ها!



فدات...
منم قبلنا همین طوری فکر می کردم!!!
که چطوری میفهمن حرف بچه هاشونو!!
این چیزلیی که بچه ها می گن با واقعیت خیلی فرق داره که!! قابل تشخیص نیس!!!
ولی الان...........
خانم معلم
8 تیر 91 16:16
سلام
خدا حفظش کنه خیلی بامزه است
اگه مایلید با همدیگه تبادل لینک داشته باشیم برام کامنت بذارین
در ضمن قالبتون آخرشه
خودت طراحی کردی؟


سلام...
ممنون...
قالبم؟؟؟ یعنی خوبه؟؟؟
دنبال یه قالبم که به بک گراندش بخوره!!!
الان میام پیشتون!


عزیزم الان اومدم پیشت!
ولی ازون جایی که بلاگفا چن خط در میون واسه کامنتا کد میده نتونستم واست کامنت بذارم!
****************************
با افتخار لینکتون کردم...
فقط ای کاش بیاید و جواب کامنتتونو بخونین!!!!
پدر مادر امیر علی
8 تیر 91 16:43
خدا این بچه را بهتان ببخشد .........................از طرف ما هم یک بوسه ردیف بر گونه های این پسر زیبا بزن



ممنون از مهربونیتون...
خانم معلم
8 تیر 91 17:08
مرسی عزیزم
لینکتون کردم



خواهش می کنم!

ممنون!
مامانی
8 تیر 91 19:09
سلامممممممم مامانی خوب ومهربون
خوبی عزیزم؟
بروزم منتظرتم




سلام...
الحمدلله...
اومدم..
مامان اهورا
8 تیر 91 19:15
ماشاا... عزیزم
روز به روز داری بزرگتر میشی
قربون حرف زدنت
گفته بودم خیلی خوش عکسی؟اگه نگفته بودم الان میگم خییییییلی خوش عکسی فندوق کوچولو


عزیییزمی!
ممنون!
جدی خوش عکسه؟؟؟
مامان کیان و کارین
8 تیر 91 21:16
سلام قند عسل !!
ایول مامانی ، چه پست پر و پیمونی ..
کلی حالمون سرجاش اوومد ..
ببخ خوشگله !! کارین ما هم عاشق باب اسفنجیه و شعرش رو می خونه و باهاش می رقصه
------------
من هم ، همین مشکل رو با بلاگفا دارم


سلام عزیزم...
مرسی!
خداروشکر که دوستامو سر حال میبینم!
*******************************
امان از بلاگفا!!!
سپیده
8 تیر 91 22:29
اخی نازی گل پسر
به وبلاگ منم سر بزنید و بانظراتتون دلگرمم کنید. ممنون



سلام....
اومدم وبلاگتون!!

وبلاگ جالب و آموزنده ای دارین!!!
موفق باشین!
مامی دوقلوها(زهرا)
9 تیر 91 0:33
سلام خانمی ممنون که با هم سری میزنی

ای جانم چه پسر نازی دارین دیزاینش منو کشتههههههه
خوش به حالتون چه پسمل کاری دارین..خدا حفظش کنه


سلام عزیزم....
کلا محمد صادقم دیزاینر خونمونه!!!!!!!
کارم که آره! تاااااا دلت بخواد!!
موقع ازدواج همه روو هوا میزننش!!!
یاس
9 تیر 91 15:47
ای جان دلم.پسر ناز خاله.عاشقتم من.قربون شیرین زبونیات و شیرین کاریات بشم من.
میگم که انگار تمام بچه ها کپی هم هستن،کاراشون و علایقشون
دوستت دارم م.صادق جونم.

همیشه سالم و سلامت باشی خاله جون.



عزییییییییزمی!
ممنون!
آره! دنیای قشنگ بچه ها عیییین هم پاک و ساده و قشنگه!!!
*****************************
خدارو شکر که قند عسل بهتره!!!
ببوسش برام!
مبینا گلی
9 تیر 91 16:49
خاله قربون شیرین کاریاش ولی خودمونیم خخخخخخیلی انبه خور قهاریهدلم واستون تنگ شده مامانش


سلام عزیزم...

فدات...

اوووووووه نمیدونی چقد انبه دوس داره!!
البته کلللللا عاشق میوه است!!
هر میوه ای رو دوس داره!!!
*************************

دل منم واستون تنگ شده!!!

سرت خلوت شد بیا پیشمون!
از دلتنگی در میایم!!!
**********************
منتظرم!
مامان سها
9 تیر 91 18:18
سلام ... واي من اينقدر اسم محمد صادقو دوست دارم ... ببوسش آقاي ناز و ...


سلام...
قربونت...
چشم...
شمام سها جونی رو ببوسینش!
سپیده
9 تیر 91 21:51
با تشکر


خواهش می کنم!
نسیم مامان کانی
10 تیر 91 16:09
ایییی جانننم چه خنده های قشنگی داره این ببخ کوچولو مامانی خیلی پست قشنگی نوشتی دستت درد نکنه


سلام نسیم جون!

خوش اومدییی!

ممنون!

میام پیشت!
فهیمه
11 تیر 91 7:26
وایی ماشاالله ....
میبینم که همسنها کارهاشون خیلی شبیه همه
امیدوارم از این روزهای شیرین یه عالمه استفاده کنیواسه پوشک گیری هم زیاد عجله نکن من زود شروع کردم تازگیا خیلی خرابکاری تو خونه داریم



سلام عزیزم...

قربونت برم..

هرررر کاری می کنم نمی تونم واست کامنت بذارم!!!
بلاگفا بهم کد نمیده!!!

آره!منم پستت و خوندم! واسم خیییلی جالب بود که همه کاراشون مثل همه!!!

یینایی رو ببوسش!
خانم معلم
11 تیر 91 11:02
شیرین عسل



مرسییییییییییییی!



******************
عزیزم اومدم پیشت!
پستهای جالب و جذابی گذاشتی!!!

ولی چون بلاگفا بهم کد نداد نتونستم واست کامنت بذارم!!
*********************
امیدوارم برگردی اینجا و جوابم و بخونی!!!
مامان زهره
11 تیر 91 12:26
عزيزم سلام عيدت مبارك اگه دوست داشتي به محمد سپهر هم راي بده.ممنون مي شم :
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php


چشششششششششششششششششششششم!

رفتم که رای بدم!
مامان زهره
11 تیر 91 14:25
ممنون عزيز دلم


خواهش می کنم!
مامان آریام
12 تیر 91 1:19
خاله جون من مردم واسه این خنده های قشنگت که پر از شیطنت کودکانه است و نگاه معصومت که پر از شادی کودکانه است تمام کارهات شیرین هستند و گویای هوش زیادت دوستت دارم عزیز خاله



قربونت برم عزیزم...

فدای مهربونیت!!
مریم
12 تیر 91 12:33
سلام عکستون با موفقیت به نمایش گذاشته شد
در ضمن می بایست به دو نی نی رای بدید



ممنون!
الان میام
مامان تسنیم
12 تیر 91 12:33
ما اومدیممم
قربون پسمل نازت با حرف زدن بامزش
لپش را بکش و ببوس


خوش اومدییییییییییییین!!!

چشششششششم!
مامان سانلی
12 تیر 91 16:36
مامانی خیلی قشنگ و با حوصله نوشتین کیف کردم
دلم ببخ خواست غلط غولوط حرف بزنه منم گازش بگیرم.
غولو ط رو داشتی چه باحال نوشتم

در ضمن مامانی ما تهرانیم گلم
یه عالمه بوس برای ببخ جونم



قربونت برم عزیزم....
مام ازینجا یه عاااااااالمه بوس میفرستیم واسه سانلی جونی!
مامانی
12 تیر 91 19:07
سلام عزیزم به محمد صادق رای دادم
بوس


مرسی گلم..
قربونت!
مامان سانلی
13 تیر 91 0:14
خصوصی
مامانی
13 تیر 91 7:43
سلاااااااااااااااام عزیزدل
خوبی؟
بروزم منتظرتم



سلاااااااااااااااااام!

اومدممممممممممممممم!
مامان شايان جوني
13 تیر 91 8:30
سلام عزيزم راي دادم


قربونت...
مرسی!
مامان امیرعلی(زینب)
13 تیر 91 13:21
سلااااااااااام.بازم اومدم.پسملی خوبه.ببوسش.

تا ۷ ماهگی آپ کردم.بدوووو بیاااااااا



سللااااااااااااااااااام!
بازم خوش اومدی!
الان میام اونورا!
نسیم مامان کانی
13 تیر 91 15:17
سلام مامانی کامنتی که چند روز پیش گذاشته بودم نیست یعنی چی شده؟
قربون ببخ کوچولو برم با اون خنده های قشنگش از طرف من ببوسش


سلام نسیم جونی!
چرا نیس؟
باید باشه!!!
الان چک می کنم!
مرسی بابت لطفت!



آره!
انگاری نبود!!!!!
نمی دونم چرا؟؟؟
چن بارم اومدم که واست کامنت بذارم ولی کامنتت واسم کد نمیده که ثبت بشه!!!!
*****************************
جریان خواب موندن و بس که خوب تعریف کردی که تا آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخرش از هیجان آخر جریان نفسم بند اومده بود!!!!!
**************************




همین الان یه بار دیگه چک کردم عزیزم....
بوووووووووووووووود!
مهربان
14 تیر 91 1:02
سلام زهرا جونم!
اول بذار تشکر کنم که با معرفتی و مرتب به من سر می زنیدوم چقدر خوب کاری کردی که عکسای محمد صادق جونمو گذاشتی! دلم واسش تنگ شده بود..سوم امروز خواهرم میگه واااااای چقدر خوبه آدم یه نی نی خوشگل و با مزه مثل محمد صادق داشته باشه( ماشاالله...لا حول و لا قوه الا باالله) آخییییی...بچه ی خوب و نماز خونی که کمک مامانشم میکنه تازه! ای جانم! مراقبش باش

سلام مهربان جونم!
اول...خواهش می کنم این چه حرفیه! پس دوستی به چه دردی می خوره؟؟؟
دوم... ممنون!
سومی دیگه واسه خواهرته!....واااای شرمنده می فرمایین! ان شاللا که قسمت شما بشه بهتر ازینا!!!!

خانم معلم
14 تیر 91 11:15
سلام
منتظر پست جدیدتم


سلام...

قربونت!

فعلا طرحی ندارم!
دلم یه ایده ی ناب می خواد!!!


عزیزم چندین باره که اومدم وبلاگتون ولی اصلا صفحه ی کامنتتون بهم کد نمیده!!!

واسه همه بلاگفاییا اینطوری شده!!

ولی من همیشه کاراتون و دنبال می کنم!
ماششاللا خیلی ام فعالین!!
مثل ما اینقد راکد نیستین!!!!!!!!!!
ماندانا
14 تیر 91 12:07
عید محمد صادق خوشگلم و مامان گلش مبارک



عید شما و سورنا جونم مبارک.........

مامان امیرعلی(زینب)
14 تیر 91 14:26
سلام گلم.خوبیییییییین؟؟؟عیدتون مبارک.
امیرعلی هم تو مسابقه شرکت کرد.اولین رایش هم مال گل پسر خاله بود.


سلام عزیزم....
شرمندت شدم...
دیر کامنتتو دیدم!
فکر کردم دیگه نمیای رای دومم دادم!!!!
ان شاللا که امیر علی جونمم برنده شه!
***************************************
راستی!

***عیدتون مبارک***
یاس
14 تیر 91 15:17
مریم
15 تیر 91 14:34
سلام
با عرض تبریک میلاد حضرت مهدی وبرنده شدن شما در مسابقه
آدرس اینترنتی قاب عکس
http://www.up.98ia.com/images/vxkguqn8jiirxuzly3x1.jpg
در ضمنن شما رتبه اول را کسب نموده اید



سلااااااااام!

به به ه ه ه!چه خوب!
پس جایزه ی منم به محمد صادقم کللی بوس آبداره!!!!!

دستتون درد نکنه!زحمت کشیدین!
***************************
بازم اگه مسابقه بود ما در خدمتیم!!!!!!


یاس
15 تیر 91 15:04
سلام عزیز دلم.عید شما مبارک.الهی که همیشه لبت خندون و شاد باشه.محمد صادق خاله رو هزارتا بوس کن مامان زهرا جونم


سلام گلم...

ممنون!
چپشششششششم!
yasaman jon
7 مرداد 91 14:23
salam mamani
man hame postato khondam
khoda vasat hefzesh kone enghad ba namake in pesar


ممنون که وقت گذاشتی و پستارو خوندی!!!!

فقط اگه بازم اومدی آدرست و دقیق بذار که بیام پیشت!