محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

آلبوم( تا 1 سالگی) و نظر سنجی!!!

1391/4/8 21:34
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
2,499 بازدید
اشتراک گذاری

  ****سلاااااام به همه ی دوستای خوبمممم...

                                                آپ کردم با کلللللی عکس!!!!

   عکسا از ساعت اول  توو بیمارستانه تا 1 سالگیه محمد صادقم!!!  شکلکهای جالب و متنوع آروین

             

                                         ***   فقط یه زحمت واستون دارم ***

 

شماره ی هر عکسی که به نظرتون قشنگه (فرقی نداره!!!  با هر معیاری که توو ذهنتون دارین!!!) و واسم بدین!

      دوس دارم نظر شماها رو هم بدونم!!!

و همین طور......................... نظر کوچولوهای نازتونو!!قلب

اگه می تونن بگن ازشون بخوایین نظر بدن!

    دوس دارم بدونم دید بچه ها با ما بزرگترا چه فرقی می کنه !!!!

            آخر سری بهتون خبر می دم که کدوم عکسش بیشتر امتیاز آورده!!!!

         ****یه  زحمت دیگه....

      اگه دوس داشتین آدرس و به دوستای دیگه تونم بدین تا اونام نظر بدن!!!

              (((((چن وقته کم حوصله شدم!!!  مسابقه ام بلد نیستم راه بندازم!!!  این پست و گذاشتم تا هم من کوک شم هم شما یه آلبومی و ورق زده باشین!!! آخه تا جایی که من می دونم ما خانوما عاششق دیدن عکسیم!!!!))))

 ************قربون مهربونیای همه ی شما دوستای خوبم*****************

 

     بیایین ادامه.................

 

 

                                     ( ١)

 

                                 (٢)

 

 

                              (٣)

 

 

 

                                  (٤)

 

 

 

                                (٥)

 

                                       (٦)

 

                                             (٧)

 

 

                                   (٨)

 

 

                                (٩)

 

 

                                    (١٠)

 

                                (١١)

 

 

                                   (١٢)

 

 

                                     (١٣)

 

 

                                          (١٤)

 

 

 

                                          (١٥)

 

 

                                                  (١٦)

 

 

                                             (١٧)

 

 

                                          (١٨)

 

 

 

                                          (١٩)

 

 

                                             (٢٠)

 

 

                                                 (٢١)

 

 

                                                   (٢٢)

 

 

                                                (٢٣)

 

                    (٢٤)

 

 

 

                                               (٢٥)

 

 

                                                (٢٦)

 

 

                                                     (٢٧)

 

 

 

                                                              (٢٨)

 

 

                                                (٢٩)

 

 

                                            (٣٠)

 

 

 

                                                               (٣١)

                          ************ممنون از لطفتون************

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (75)

مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 8:28
نظر محمد صادق خودم به عکسای خودش:

6-7-15-26-27

باااااااور کنین نظر خودشه و من دخالتی نداشتم!!!
به بعضی عکسا می گف: ببخخخخخخخ!
بعضیارم محمد صادق(م.صاقت!!!) می دید!!

هر کدوم و که به وجد میومد نوشتم!!!

6=>شیشه می خوله ه ه!!!

7=>ببخخخخخ......خخوابیده ه ه ه!!!


15=> به خاطر وجود 1000 پا(سه پاپپا)!!!

26=> ببخخخخ.... بیب بیبه ه ه!!!

27=> سو سولههههه!(بچم فک کرده داره سرررر میره!!!)



مامان فدات ....




مامان محمد صادق(زهرا)
24 خرداد 91 8:32
حالااااا نظر خودم:
من هممه ی عکساشو دوس دارم!!!(خب طبیعیه!!!)
ولی 8-9-23-26 و خیلیی دوس دارم!!

مخصوصا 8-9



بلههههه.....
خیلی تشکر می کنم از حضور خودمممم!!!!!!!!!!!!!!
آشنا
24 خرداد 91 8:54
آخه من چطوری انتخاب کنم.....
این همه خوشگل!!!


فدات....
یکیشو بگوو لااقل.....
آشنا
24 خرداد 91 8:54
وای خدای من خیلیییییی نازن عکسا. همین طور که پایین تر می رم بیشتر به وجد میام.
خدا پسر نازت رو برای مامان و باباش و آقاش حفظ کنه!


قربونت برم.....
مرسییییی!


با چشمای خوشگلت می بینی!!!
آشنا
24 خرداد 91 8:55
بابا اینا همشون خوشگلن اول گفتم چهار خوبه بعد رسیدم به پنج دیدم اون هم خوبه. بعد رفتم رسیدم به هفت دیگه غش و ضعف کردم بعد دیدم ای وا! هشت هم که خوبه بعد هر چی پایین تر رفتم دیدم اوضاع داره وخیم تر می شه. همشون نازن
مامان محمد
24 خرداد 91 8:58
سلام مهربونا
عکسا خیلی قشنگ شده،محمد صادق از بچگی ناز بوده،الهی من فداش بشم،عکسایی که من و محمد خوشمون اومده:6 7 9 15 16 19 29 هستن،البته همشون قشنگن ولی اینا از نظر ما قشنگترن،بوووووووووس



قربون مهربونیت عزیزم...
مامان مهبد كوچولو
24 خرداد 91 9:17
به نظر من از همه بهتر 8 -11-21-20-23



مرسی از نظرت!
عاطفه
24 خرداد 91 9:43
فدات اخی الهی 120 ساله بشی خوشدلم ببخ من
من خودم شماره 8 رو خیلی خوشم اومد میخوام بخولمش

حالا نظر محمدمهدی
شماره29 اینقد خوشش اومده که نمیذاره صفحه رو عوض کنم
همش میگه نینی نسسته سبد دکی میکنه





مرسی عزیزمممم...

قربون محمد مهدی نازمممم!
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 خرداد 91 10:45
سلام عزیزم
می دونی رضا زیاد به محمد توجه نکرد و به چیزای کنارش توجه کرد مثلا برای عکس 18 گفت این جالبه عروسک داره
برای 26 گفت مثله بابا اونجا توی ماشین نشسته قفلشون (قفل ماشین رو می گفت) هم مثله مایه
برای 27 گفت روش نشسته
برای 31 گفت داره اینو می خوره

خودمم از 29 خیلی خوشم اومد جالب بود







دقیقا همین طوره!
بچه ها به چیزایی که علاقه دارن توجه نشون می دن!!

توو کامنتا نظر خود محمد صادقم هست!


زینب مامان محمد رضا
24 خرداد 91 10:57
چه وب قشنگی چه مامان خوش ذوقی چه پسر قشنگ و نازی چه عکسای زیبایی وچه خاطره های شیرینی همون 20 20 20 کیف کردم



مرسی گلم..
شرمنده می کنی...
فقط چرا وبت وا نمیشه؟؟؟

فکر کنم آدرسو اشتباه نوشتی!!!
اگه آدرسو درس کنی ممنون میشم!
آرزو مامان آرش
24 خرداد 91 11:08
سلام خوبی؟ ماشاءالله به گل پسر شیرینت. من به عکس شماره 13 رای میدم


سلام.....

ممنون...

مرسی از نظرت!
نظر آرش جونی رو نگفتیااا.......... !!!

اگه زحمتت نیس بعدا بپرس و بگو!!
مرسی
فهیمه
24 خرداد 91 12:31
الهی چه نازن همه.........
من از 17 خوشم اومد.........
سینا هم خواب بود نمیدونم والا نظرش چیه....



ممنون از نظرت عزیزم!

اگه سختت نیس سینا جونی که پاشد! عکسارو نشونشون بده!
چون همسن محمدصادقمه دوس دارم نظرشو بدونم!
انیس کوشولو
24 خرداد 91 13:45
دوووووووووووووووووووووووووووووووووماد..







چی؟؟؟؟؟
انیس کوشولو
24 خرداد 91 13:46
خوب همش با نکن بخداااااااااااااااااا



نظر لطفته!

حالا یکیشو بگووووووو....

مرسییییییی
❤。★مامان رضا جون★。❤
24 خرداد 91 14:09
آره عزیزم قبلا خوندم نظر پسر نازمون رو
ماندانا
24 خرداد 91 14:10
همهش خوشگلند اما من از 1 و 7 و 13 بیشتر خوشم اومد
سورنا هم اومد خونه عکس ها بهش نشون میدم ببینم نظر اون چیه


ممنون گلم...
منتظر نظر سورن جون هستم!!!
مامان تسنیم
24 خرداد 91 14:12
سلام
من 8-20-23 را دوست داشتم.
ببوسش پسر نازتو



سلام...
ممنون!
فریبا
24 خرداد 91 14:17
ببین انتخاب خیلی سخته!!!
اما خب نظر من شماره ی 23
همه شون خیلی بانمکن



مرسی گلم!
فدات....
فریبا
24 خرداد 91 14:19
نظر متین هم شماره های 24 و 29...




سلام متین خان...

مرسی که نظر دادی!
آبجی رو ببوس....
مامان آروین
24 خرداد 91 14:34
سلام
همه عکساش قشنگه انتخابش سخته ولی من 21 بیشتر دوس داشتم
آروینم که عشق ماشینه 26 دستشو گذاشته رو فرمون ماشینو دوس داشت



سلام...
ممنون!
آروین جونی مرسی که نظر دادی ...
خاله هدی
24 خرداد 91 14:59
الهی خاله قربونت......عسلی.....جیگملی......
دلم برا خودت و مامانت یه اپسیلون (ینی انقد . )شده.
تو همه ی عکسات ماه شدی،نمی دونم کدومو انتخاب کنم
باشه حالا که اصرار می کنین می گم
7-8-10-154-19-20


خدا نکنه خاله جونییییی!
دل مام واست یه ذذذذذذذذره شده!
ممنون که نظر دادی....
میماچمت آبجی جونم....( آیکون بغل می خوام!!!)
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 خرداد 91 15:38
سلام دوست من
ممنون که اومدین پیشمون (دلخوشیها کم نیست)، پرسیدین من کجام همسرم کجاست،
به قول بیشتر دوستان همه جای ایران سرای من است ، من هم یه گوشه از خاک پاک ایران زندگی میکنم و همسرم در کربلاست .
از آشنایی با شما خوشبختم.
راستی من از عکس شماره 13 خوشم اومد شاید واسه اینه که خیلی شبیه به یکی از عکسهای پسرم هست و من رو به یاد خاطرات چندسال قبل انداخت.
موفق باشید.
وبلاگ پسرم:
www.shazdekoochooloo.niniweblog.com



سلام عزیزم....
منم از آشناییت خوشحال شدم...
ممنون از انتخابت!!!

پس نظر شازده کوچولو کووووووووو؟؟؟
مامان اهورا
24 خرداد 91 16:40
مامان زهرا تک تک عکساش قشنگه یکی ناز تر از اون یکی
با شوهر دوتامون بی اختیار هفت رو انتخاب کردیم

خیلی به دلم نشست
بووووووووووووووووووووووووووووووس واسه محمد صادق


قربونت عزیزمممم...
ممنون از انتخابتون!!!
مادر کوثر
24 خرداد 91 17:10
سلام عزیزم
وای چه پسمل ناز و خوردنییییییییییییییی
ممنون از دعوتت
انتخاب من عکسای 3 و 7 و 17

ببخشید وقتایی میام نت که دخملی خوابه


ااااااا

اینطوری که خیییلی حیف میشه کهههههههه....

من نظر دخملی رم می خوااااااااام!
مادر کوثر
24 خرداد 91 17:55
سلام عزیزم مرسی که لینکمون کردی ما تهرانیم بوس
سالومه
24 خرداد 91 18:09
وای خدای من این قد نازنین چطور باید انتخاب کرد
به نظر من 7.8.9.10 این ها خیلی معرکه بودن
نه اینکه بقیه بد باشن ها اما اینها خیلی تو دل بروتر تر تر بودن... خدا برات نگهش داره محمد صادق نازنینت رو
شماره 9 که خوابیده یه حس خاصی به ادم دست میده ادم دلش میخواد از شدت دوست د اشتن لهش کنه
www.oomah.persianblog.ir




مرسی عزیزم...
ممنون..
منم عاشق عکس 9 ام!!!
ولی نمی دونم چرا زیاد رای نیاورده فعلا!!!
انیس کوشولو
24 خرداد 91 18:11
21
با مزه تره..............
رفتیم بارها هم رفته بودیم انتخابشم کردیم اما کدش بالا نمیاد هیچ کدومشون...........



وقتی روو هر کدوم که بخوای کلیمک کنی! صفحه اش که وا میشه!!
اون پایین صفحه نوشته بک گران کد!!!
اولی رو کپی کن!
الان اونجام!وا شده!!
بازم امتحان کن!!!
ماندانا
24 خرداد 91 19:50
نظر سورنا 1و7و9و15و 20 و 29


مرسی سورن جونی از نظرای قشنگت....
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
24 خرداد 91 19:50
سلام زهراجان
محمدرضا شماره 25 رو انتخاب کرد


قربون گل پسریییییی....
ممنونم که نظر دادی ..

مامان آریام
24 خرداد 91 20:47
همه عکسها قشنگ و گل پسر تو همه عکسها ناز و ملوس ولی من عاشق عکس 23 شدم چون نی نی تپل و لخت خیلی دوست دارم ولی واقعا سخته از بین چیزهای خوب فقط یکی رو انتخاب کرد


منون عزیزممم...
مرسی از نظرت!
مهربان
24 خرداد 91 21:30
واااااااااااااای
عجب آزمون سختیه زهرا جون! خداییش انتخاب که خیلی مشگله چون همه ی عکسای ببخ خوشگله! ( شعر گفتم!) ولی باید اعتراف کنم با دیدن عکس شماره ی 9 و 21 دلم غننننننجججججججججج رفت!


واااااای...
وقت تمومه! برگه تو بده پاشو!!!!!!
بابت شعر خوشگلتم بهت ارفاق میشه!!!!!!!!!!!!!!

*********** مرسی از نظرات ....

مامان محمد و ساقی
24 خرداد 91 22:12
سلام.من از عکس شماره 23 بیشتر خوشم اومد.
ساقی هم می گفت آخه نینی کودو
مرسی که محمد رو لینک کردی.
راستی توجه ساقی بیشتر به باب اسفنجی بود.


سلام...
مرسی گلم...
آخیییی....نازیییی.....عزیزمممممم(ساقی جونی)
خواهش می کنم!
مامانگولو
25 خرداد 91 0:07
سلام
ماشاءلله
همشون نازن و آدم دلش میخواد تو تک تکشون پسر کوچولوتو قورت بده
ولی برا اینکه گفتی نظر بدین
7-18-29
خدا براتون نیگهش داره


سلام....
مرسی از نظرت!
خاله فاطمه
25 خرداد 91 1:05
سلام خواهر جون.همه عکساش قشنگن ولی تو عکسای 6،9،20،21،29 خیلی ملوسه قربونش برم،منو یاد خودت میندازهواسش اسفند دود کن


سلاااااام عزیز دلم...
مرسی که اومدی و نظر دادی....
یاس
25 خرداد 91 2:18
سلام عزیزم.چه پسر ناز و خوردنیی.همهع عکساش خوشگل و نازن.پارسای ما که همه رو نشون میداد و میگفت:این...این...این
خلاصه از نظر اون همه خوب بودن.از نظر منم همه قشنگن ولی عکس 23 و 29 رو خیلی دوست میدارم.بووووووووووس


سلااااااام...
فدات...
مرسی خاله جونی که نظرای خوشمل دادی!
مامانی درسا
25 خرداد 91 2:46
عزیزم فرشته شما توی همه شون خوشگلن من که نمیتونم انتخاب کنم ..... ممنون پیشم اومدی ..... لینک شدی گلم دوست داشتی شما هم


ممنون!

ولی ای کاش یکیشو می گفتیییی!

هنوزم دیر نشده!
بیا بگوو!!!!
یاسمین مامان سورنا
25 خرداد 91 3:43
سلام
ماشالا پسملمون گوله ی نمکه خدا نگه داره واسه تون
همه ی عکساش محشرن واقعا میگم
ولی از همه بیشتر7و9و20و29
ببوسش
راستی سورنا هم که نمی تونه ظر بده هنوز کوچولوئه


سلاام...
ممنون...
الهییی.......سورنا کوچولوووووو....
***************************************
چه جالب! من یه دوست دیگه ام دارم توو چینن!
اسم پسر اونم سورناست!!!


❤。★مامان رضا جون★。❤
25 خرداد 91 7:14
سلام عزیزم
وقتی عکس 27 که روی ماشین محمد روی ماشین نشسته رو می خونم می دونی یاد چی می افتم
این عبارت رو یا لهجه مشهدی "اگه بلدی بخون"
-------- سمند سِوار رِفتی ----------



چه بامززززه!
اصطلاحه نه؟؟؟
آره بلدم تقریبا!
آخه یکی از دوستای خوبم مشهدیه!!!
مامان شايان جوني
25 خرداد 91 9:02
همه عكساش ناز شدن. انتخاب خيلي سخته و لي من شماره 7 و 31 را انتخاب مي كنم.
هزار تا بووووووووووووس


مرسی گلم که نظر دادی!
مامانی
25 خرداد 91 9:41
خصوصی داری
مامانی
25 خرداد 91 9:47
یکی دیگه خصوصی داری
مامانی
25 خرداد 91 11:57
خصوصی دارییی
مامانی
25 خرداد 91 13:47
خصوصی دارییییی
مامان امیرعلی(زینب)
25 خرداد 91 14:09
سلام گلم.ماشااااالاااا...محمد صادق خاله خیلی نازه واسه همین انتخاب دو-سه عکس خیلی سخته من از میون همه عکسای نازش اینا رو انتخاب کردم.6-7-8-9-15-23-29


سلام گلم...
مرسی از نظرت!
مهسا مامان مرسانا
25 خرداد 91 14:56
عزیزم همش قشنگه اخه خیلی سخته انتخاب اما من عکس 21 رو دوست دارم


مرسی عزیزم...
مامان امیرحسین و امیر علی
25 خرداد 91 16:11
سلام خانمی.
عزیزم همشون نازن ماشالا.ولی من از 1 و 3 خیلی خوشم اومد.طبق درخواستت از امیرحسینم پرسیدم اون شماره 27 انتخاب کردوگلم من لینکتون میکنم.به زهرا جونم سلام برسونید


-سلام خانومی!!!
-ممنون از نظرت!
-میسسسی امیر حسین جونی که نظر دادی خالهههه...
-سلام رسان سلامت باد!
نسیم مامان کانی
25 خرداد 91 16:51
سلام عزیزم به نظر من که همه عکسها خیلی قشنگن اما بیشتر از همه 8_17_23 رو خیلی دوست داشتم. کانی هم که واسه همشون ذوق کرد و گفتش که ببخ دوست خودمه همه عکساشم قشنگه


سلام گلم...
ممنون از نظرت!
قربونت کانی خوشگلممم....
m. jooni
25 خرداد 91 16:57
اخه چه جوری تو این همه عکس ناز جیگرم یکیشو انتخاب کنم ...مامانشششش....
ولی بسختی تونستم این عکسا رو گلچین کنم...
+
1000000000000واسه خودددخودشششش

3* 6* *7* *8* *9 *14* 20 *21 *23


قربونتون برمممم من!

ممنون که نظرتون و گفتین!
دوستون دارم!
دخملی رو ببوسین عوضم!
حتمناااااا !!!!


آشنا
25 خرداد 91 19:11
تو عکس های بزرگتریش
من ۲۴ و ۳۱ رو می پسندم.


ممنون...
مامان بهار
25 خرداد 91 20:15
من از عکس 5 خیلی خوشم اومد...
عاشق بچه توی اون سن هستم و البته حالت دستاش خیلی با مزه است...
خوشحال می شم به من سر بزنی و منو لینک کنی، من کردم! راستی بهار من هنوز کوچیکه و نمی تونه نظر بده...


سلام عزیزم...
ممنون از نظرت!
لینک شدید!
مامانی درسا
26 خرداد 91 14:49
عزیزم من عکس سه رو انتخاب میکنم واسه اینکه این عکس پسرمون داره با نگاش انگاری با آدم حرف میزنه .....عزیز دلم همه عکساش خوشگلن


قربونت!
منم اون عکسشو خیلی دوس دارم...
فهیمه
26 خرداد 91 17:35
سینایی ما هم از 9به خاطر کلاش و از 13به خاطر پستونکش خوشش اومددددددددد....به ببخ هم میگه ببگ


الهیییییییی!
مرسی خاله جونی که نظر دادیییی!
بابا خوش سلیقههههه...
منم باهات هم نظرم...
مامان محمد
27 خرداد 91 10:41
سلام عزیزم
آپیدما
منتظر حضور گرمت هستم همچنین نظرات قشنگت


سلام عزیزم...
چشممم...
اومدممممممم
مامان امیرمحمد
27 خرداد 91 12:17
عزیزم همه عکسها قشنگن . ولی چون گفتی انتخاب کنیم من شماره 27 انتخاب میکنم . انشا ءالله عکسهای دامادیشو بذاری . بوس ، بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی برای محمد صادق جون .


مرسی گلم...

ممنون! ان شاللااااااا
مامان امیرمحمد
27 خرداد 91 12:19
راستی اگه دوست داشتی امیرمحمدو به لیست دوستهای خوبتون اضافه کنید . خیلی خوشحال میشیم .


خواهش می کنم...

لینک شدین..
مامان طاها
27 خرداد 91 14:17
من نظر دادم یعنی پرید
مامان طاها
27 خرداد 91 16:28
و بالاخره اقا طاها نظرشون رو همس میگم مامان این نی نی هارو ببین کدومشونو دوست داری همشونو میگه این این این خلاصه همشون میگم کدومشون خوشگل تره بازم فایده ای نداشت همشونو میخواد


عزیزممممممممممممم

طاها جونییییی...

مرسی خاله...
مامانی
27 خرداد 91 21:15
سلام مامانی عزیز
خوبی؟
بروزم با ( پسل من طه) اگه بیا خوشحال میشم



سلااااااام...

به بهههههههه...........

اومدمممممم
مامانی
28 خرداد 91 7:12
سلام عزیزم
سلام خاله زهرا(از طرف طه)
خانومی خوبی؟
راستی نی نی من اسمش طه هست نه طاها چون طه یه کلمه عربی هستش واینش درسته
طاها من در اوردیه واشتباهه ما در فارسی طه نداریم اصلا
ببخشااااااااااااا
راستی دوستت دارماااااااااااااا


میدونم عزیزمممم!
منظور از اینکه نوشته می شه طاها حالت گفتاریشه نه نوشتاری!
چون اینجا ما حرفهامونو می نویسیم مثل گفتاری نوشتم طاها!!!
ولی نوشتاری همون طه است!!!
مام دوستون داریم!

مامان ابوالفضل
28 خرداد 91 7:12
سلام عزیز.همه عکسها خوشکلن بنظر من 19و21.سالم باشید


سلام...
ممنون از نظرت!
مامانی
28 خرداد 91 7:52
عزیز دلم گفتاریشم فرق نداره هر دوش طه خونده میشه خانومییییی
درکل طه صحیح تره


باشه گلم!

زین پس گفته خواهد طه !!!

راضی شدیییییی؟؟!!!
مامان علی خوشتیپ
28 خرداد 91 8:12
سلام عزیزم
مرسی از حضورت تو وبمون
ماشاالله پسر نازی دارید
من لینکتون کردم.راستی شهرمونم اهوازه چون دیدم اون کنار نوشتید


سلاااام...
خواهش می کنم!
پ نظرت کوووووووووووش؟؟؟!!!
مامان سانلی
28 خرداد 91 10:44
اخه ببخ جون من چجوری به شما رای بدم تو تمام عکسها خیلی عسلی میگم 21 ولی همش خوشگله
مامانی ممنون که اومدین پیشم لینکتون کردم


مرسی گلم...
خواهش می کنم!
منم لینکتون می کنم!
مامان امیرمحمد
28 خرداد 91 12:33
ممنون که قابل دونستی .... امیرمحمد از قائمشهر ( مازندران )....


خواهش می کنم!
انیس کوشولو
28 خرداد 91 13:38
آشنا
28 خرداد 91 17:43
می دونم قبلا کلی رای داده ام اما همین امروز عاشق عکس ۱۸ شدم.

یه عالمه بوس واسه این عکسش.

چقد خوبه که می شه کلی رای داد (مثل انتخاب مجلس)

(اگه این نظرم دو بار اومده شما به بزرگی خودتون عفو کنید. )


مرسی عزیزممم...
هررررر چی دوس داری رای بده.....
(یکی اومده!! ولی اگه 2تام میومد واست تاییدش می کردم...!)
مبینا گلی
28 خرداد 91 19:46
سلام عزیزم ویندوز درست شد مبینا میگه:7بخاطر لباسش مث عروسک9بخاطر کلاهش15بخاطرعروسک18موهاش فشن شده20قربون خنده اش25کتاب میخونه27منظره اش قشنگ28حالت دستاش.همش نظر مبینا هستش


سلاااااااااااااام مبینای نازم و زینب جونم!
چقد من خوشحال میشم میای اینجا زینبی!!!
قربون سلیقه ی دخملت بشم من!
بابا با احسااااس...بابا نظررررر!!!
میبوسمت مبینا خوشملههه...
زینب جونی نظر خودت کو پ؟؟؟
فریبا
28 خرداد 91 20:20
نتیجه ی نظر سنجی چی شد عزیزم؟


به زودی ان شاللا!
*******************************
ولی اصصصلا فکر نمی کردم این عکس اول شه!!!
*******************************
ههههههههههههههه........
مامان کوروش ( زهره )
29 خرداد 91 0:29
18.17. 15
البته همش قشنگ بود ولی من این سه تا رو دوستتر داشتم.


ممنون از نظرت!
الان میام پیشت!
مامانی
31 خرداد 91 7:52
سلام مامانییی عزیزم
خوبی؟ بروزم اگه بیای خوشحال میشم...



سلام مامانی...
فراموش؟؟؟
نهههههه!
سرم شلوغه!
الان میااااااااااااام!
مامانی
31 خرداد 91 7:53
خانومیییییییییی نیستییییییییی به این زودی فراموش شدیممممممممم
مامانی
31 خرداد 91 8:56
اره راس میگییییییییی چقد بی قرارم من
زینب مامان محمد رضا
1 تیر 91 18:55
www.zainab.niniweblog.com

شرمنده اینم ادرسم



آخییییییییییییییییییییش!

ممنون!
مامان کیان و کارین
2 تیر 91 0:07
خیلی کار باحالی کردی .
دیدن عکس های محمدصادق به ترتیب خیلی بامزه بود ..
همش قشنگ بود .
با اینکه مهلت رای گیری گذشته اما من به این شماره ها رای می دم .
2،3،7،11،16،18،21،
29 رو بیشتر از همه


عزیزممممممممممم!

حیف شد!
کاشکی زودتر نظر میدادی تا جزو رای ها حساب می کردم!!!
بازم ممنون از نظرت!
ازدواج موقت در دزفول
3 تیر 91 17:35
چه اسم زيبايي .......صادق.........ان شاالله همچون امام صادق فرد بزرگي در علم و دانش شوند.........


ان شاللا.................