محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

بیتا ...(دختر همسایه!)

1391/4/8 21:37
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
4,535 بازدید
اشتراک گذاری

بیتا دختر  همسایه بغلیمونه....

تقریبا تازه اومدن!(البته نه اونقد تازه که فک می کنین... ولی خب....)

چن روز پیش که خانوم همسایه باهام کار داشت اومده بود دم در!  دخترشم بود و محمد صادقمم اومده بود دم در ومثل همیشه پاهام و بغل کرده بود!

بیتا که دیدش کللی نازش داد و گفت: خاله می ذاری بیاد خونمون؟؟؟!!

گفتم: نه! آخه محمد صادق هنوز کوچیکه!! کارای عجیبم زیاد می کنه! جلو چشمم باشه بهتره!!!

تو بیا خونمون؟!

از مامانش اجازه گرفت و اومد!!!

طفلی بچچچم نمیدونین چه ذذذوقی کرده بود!        Happy Dance(٢باره که اومده خونمون!)

ماششاللا بیتا چه انرژی ای داشت!پا به پای محمد صادق بازی می کرد!بلکه ام یه جاهایی ببخ کم میاورد!!!!!!

 

 

 

واسه دیدن شیطنتاشون لطفا برین ادامه.........

 

 بیتا:  بیا محمد صادق نوبت توست!

محمد صادق: قممز نه!  سیفییید !!!

 

 

 بیتا: بندااااااز     بنداااااااااااز

م.ص: غش غش غش غش...... (از خنده دیگه جون پرت کردن نداره!!!!)

 

 

 

 بیتا: حالا بیا کتاب بخونیم!

م.ص:بله ه ه ه ه ه ه    (د بدو توو اتاق...)

 

 

بیتا: بیا اینارو بشمریم   ١    ٢    ٣ (با همراهی محمد صادق!)  ...   ١٠

خب...... چن تا انگشت داری؟؟؟

م.ص :  ١٠ تا !!!

 

 

 

 بیتا: الوووو     سلااااام       مامان من اینجام!!!!!!!!

م.ص:  دینگ دینگ دونگ دانگ     (دو ر می فا سو لا سی دووووووووو  !!!)

 

 

من :   بچچه ها من و نگااااا  animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

***اوا  مادر!    چه بادی به غبغب انداختی !!!

 

 

 

 

م.ص:مامانییی شیشه بده........  بخولم (بخورم!)

بیتا:خاله بدین من بهش می دم!!!!!( حسس مادرونه رو میبینین؟؟؟ از بچچگی توو ذات دختراست!!!)

 

 

خخخخب ....  می بینم که ه ه ه   با تور بسکتبال می شه بازیای دیگه ای ام کردو ذوق زده شد!!!

 

 

 و البته می شه..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامانی
20 خرداد 91 18:37
سلام عزیزم خوبی؟
پسر گلمون خوبه؟
خوبم شکر خدا بیا خودت بخون
بروزم


سلام...
الحمدلله....
پسملیم خوبه...
اومدممممممممم...
فریبا
20 خرداد 91 19:09
خیلی خوبه اگه یه همبازی نزدیکتون داشته باشه.. انرژیش کمی تخلیه می شه


آره باور کن!

اون 2شب راااااحت و زود!!! خوابید!!!
عاطفه
20 خرداد 91 19:54
سلام
من فدای این ببخ شما بشم؟
بگردمش جونم چقدر خوشحاله با همبازیش
نماز خوندنشم دیدم خیلی ماه فداش بشم برا ما هم دعا کن پسر خوشگلم



سلام عزیزم...

فدای محبتت!
م.ص: چشم خاله جون!
مامان آریام
20 خرداد 91 19:54
مامانی سلام.چند بار اومدم که ازت بابت جواب سوالم و لطفت به پسرم تشکر کنم اما صفحه نظرات باز نمیشد. به هر حال بابت توضیحات کامل ازت ممنونم. امیدوارم آریام هم شیر پاکتی بخوره


سلام...
دیگه نگو که ه ه ه...
دیروز کللن صفحم قاط زده بود!!!و قطع شده بود!!!

مدریت زحمت کشید و مطالبم و برگردوند!!!

خواهش می کنم! قابلی نداشت!
مامان آریام
20 خرداد 91 19:58
خاله جون خوش به حال دختر همسایه با این همبازی ناز و شیرین و خوردنی من عاشق اون غش غش خنده هاتم گل پسر مهربون


مرسی گلم! فدات...
فهیمه
20 خرداد 91 21:11
ماشاالله به این پسر ....
همبازی همخیلی خوبه که داره ....
پسریه ما که همبازی نداره....


نه عزیزم! همبازی اونجوری که نیس که!

همبازی تقریبا همسن خوبه!!!
مامان طاها
20 خرداد 91 21:41
چه خوب یه همبازی پیدا کرده البته خودتم از دور نظارت داشته بااش حتما



آره عزیزم!

خودمم همین طور! حواسم بهشون هست!

مرسی از محبتت!
مامان محمد
20 خرداد 91 23:26
سلام عزیز خاله،ای جانم فدای اون خنده هات و چاله صورتت عزیزم،دوست دختر پیدا کردی خاله؟ای کاش همسن خودت بود ولی اشکالی نداره همینشم غنیمته،الهی که من فددددددددات بشم،اگر نزدیکت بودم که یه گگگگگگگگاز محکم ازت میگرفتم خاله.
زهراجون سلام،دستت درد نکنه با این عکسای قشنگ و توضیحاتش خیلی چسبید،خالصانه دارم میگم خیییییییلی دوستون دارم عزیزم،بوووووووووووووس.


مرسی گلم!

من همیشه شرمنده ی محبتاتم!

منم خیییلی دوستون دارم!
پسری رو ببوسش!

مامان امیرعلی(زینب)
21 خرداد 91 1:55
خدای من محمد صادق چقدر آقا شده
وای زهرا جان ببوسیش به جای من

بازم به ما سر بزنی
امیرعلی و من منتظرتیم


چشمممممممم! حتما!

منم خیلی خوشحال شدم!

لینکت کردم گلم!
سالومه
21 خرداد 91 2:07
سلام عزیزم امیدوارم نی نی گلت اهل صالح بشه و سالم باشه همیشه
محمد صادق اسم خوشگلیه خدا برات حفظش کنه
اینم وبلاگ د یگه من www.sst66.persianblog.ir


سلام عزیزم...

ممنون... ان شاللا!
مامانا شايان جوني
21 خرداد 91 7:48
سلام
فداي خنده هات ببخ گلي.



قربونت!
ماندانا
21 خرداد 91 8:52
سلام همبازی برای بچه ها خوبه فقط خدا کنه این بیتا خانوم از اون بچه هایی نباشه که بخاد تعطیلات تابستون خودش رو خونه ی شما بگذرونه



وای نگووووووو !!!!

فکر نکنم!!!

جالبش اینجاس که یه داداش داره 2.3 سال از خودش کوچیکتره! ولی اصصصصلا بچچم و جزو آدم حساب نمی کنه!!!!
می گه: کوچولو ووو


مامان نازنینها
21 خرداد 91 11:11
چه ذوقی کرده وروجک . چقدر عکسها ناز بود . از طرف من حسابی بچلونش



قربونت!

چشمممم. من که استادم توو چلوندن!!!!!!!!
فاطمه
21 خرداد 91 13:28
سلام زری جون وب امیرعلی ما رو دیدی؟
دیدی نی نی ما هم به اندازه ی گل پسرت نازه

راستی نی نی مائده تیر به دنیا می اد
اونم پسره
مواظب خواهر زاده ی من باشی
بوس



سلاااااااام فاطی گلی ی ی ی ی ی!

آره دیدمش!
هزار ماششالللا!

خیلی ام خوشحال شدم!!!
****************************************
ااااااااااا....
مائده هم داره مامان می شه پس؟؟؟
اسمش چیه؟؟؟
نمی دونی؟؟
عقب موندیا فاطیییییی؟
مبینا گلی
21 خرداد 91 16:26
ای جووووونم قربونت بشه خاله چه ذوقی کردیکاششششش ما همسایتون بودیم هم توجیگر خاله از تنهایی درمیومدی هم من و مامانت سلام مامانی خوبی عزیییییزم


سلاااااااااااااااام عزیزممممم.....

آی گفتی ی یی ی!
آی گفتی ی ی ی ی......

منم خخیییلی تنهام زینب جونم!
کاشکی همسایه بودیم!!!
دوستون دارم!

مبینا عسلی رو ببوسش!
❤。★مامان رضا جون★。❤
21 خرداد 91 18:07
سلام خانمی
پرسیده بودی که چطور قاب های متحرک رو برای عکسات بیاری
برو این http://pho.to/
قسمتی که داره یک مکعب باز می شه رو کلیک کن
حالا اونجا اون موردی رو که می خوای انتخاب کن
یک آدرس دیگه هم برات می گذارم
http://www.loogix.com/
فقط یادت باشه وقتی می خوای بیاری توی وبت حتما باید کدhtml رو کپی کنی و توی قسمت hTLM توی ارسال مطلبت پیست کنی
وگرنه بعد از یک مدت دیگه قابله دیدن نیست
اگه بازم مشکلی بود بهم بگو راستی اگه مشکلی پیش اومد بیا این وب دیگم چون زودتر آپ می کنمش
http://rezajoon.niniweblog.com/
مرسی



ممنون از راهنماییت!

میرم اگه مشکلی بود بهت می گم!!!
مامان امیرعلی(زینب)
21 خرداد 91 19:32
سلام گلم.خوشحالم که عکسها وخاطرات امیرعلی رو دنبال می کنی.منم سعی میکنم زودتر به روزش کنم


خواهش میکنم!
سالومه
21 خرداد 91 20:33
ممنون اومدی خانمی دخمل گلی هم وبلاگ داره خواستی سر بزن www.oomah.persianblog.ir
دخملم الان 4سالشه و منم یه ماه دیگه نی نی به د نیا میاد ایشالله


خواهش می کنم!
چشمممم میام!
خدا حفظشون کنه!
ان شاللا به سلامتی فارغ شی!
مامانی
21 خرداد 91 23:32
سلام مامانی مهربون بروزم با لباس برا نی نی جونم
مهربان
22 خرداد 91 1:58
محمد صادق خوشگلمو ببوس! چقدر دلم می خواد از نزدیک ببینم این آقا کوچولوی ناز رو....ایییییییییییییییییییی جاااااااااااانم!
❤。★مامان رضا جون★。❤
22 خرداد 91 11:46
سلام عزیزم اول برات از توی این آدرس می گم چون راحت تره http://www.loogix.com/ بعد دیگه خودت متوجه کار می شی و توی همه سایتا می تونی عکس محمد آقا رو قاب بگیری روی Browse کلیک کن و عکسی که مد نظرته رو از توی سیستم خودت انتخاب کن و همین کار رو روی بقیه Browse ها هم انجام بده بعد Generate Animation رو بزن و صبر کن تا سایت عکست رو آماده کنه بعد زیر قسمتی که عکست هست چند تا کادر هستش که توش کد های عکست رو نوشته و با اونا می تونی عکست رو توی نی نی وبلاگ برای همیشه قرار بدی یعنی اینکه باید کادر که جلویه HTML code for blog: هست رو باید کپی کنی و ببری توی ارسال مطلب توی نی نی وبلاگ بالای نی نی وبلاگ توی منوی ابزارت قسمت بالا سمتراست آخرین آیکونHTML هستش که باید اونو کلیک کنی و برات یک کادر باز می شه و هر چی که از توی سایت قبلی که ماله عکست بود و کپی کرده بودی رو باید توی این قسمت پیست کنی فقط باید یادت باشه حتما حتما حتما توی سایت.loogix. هر چی جلوی کادر HTML code for blog هست رو باید توی نی نی وبلاگ پیست کنی و بقیه کادرا به درد این کار نمی خوره امیدوارم تونسته باشم درست توضیح داده باشم اگه مشکلی داشتی بگو تا حل بشه راستی من رو توی نی نی گپ ت تا یید کن تا هر وقت خواستی بتونی باهام چت کنی و مشکلت رو آنلاین با هم حل کنیم هر وقت می تونی بیای بهم بگو تا با هم بیایم و چت کنیم
❤。★مامان رضا جون★。❤
22 خرداد 91 11:49
چند دفعه برات کامنت گذاشتم نمی دونم چرا تایید نمی شه
شاید هم برات اومد حالا دوباره میفرستم ببینم چی می شه
سلام عزیزم
اول برات از توی این آدرس می گم چون راحت تره
http://www.loogix.com/

بعد دیگه خودت متوجه کار می شی و توی همه سایتا می تونی عکس محمد آقا رو قاب بگیری
روی Browse کلیک کن و عکسی که مد نظرته رو از توی سیستم خودت انتخاب کن و همین کار رو روی بقیه Browse ها هم انجام بده
بعد Generate Animation رو بزن و صبر کن تا سایت عکست رو آماده کنه
بعد زیر قسمتی که عکست هست چند تا کادر هستش که توش کد های عکست رو نوشته و با اونا می تونی عکست رو توی نی نی وبلاگ برای همیشه قرار بدی
یعنی اینکه باید کادر که جلویه HTML code for blog:
هست رو باید کپی کنی و ببری توی ارسال مطلب توی نی نی وبلاگ
بالای نی نی وبلاگ توی منوی ابزارت قسمت بالا سمتراست آخرین آیکونHTML هستش که باید اونو کلیک کنی و برات یک کادر باز می شه و هر چی که از توی سایت قبلی که ماله عکست بود و کپی کرده بودی رو باید توی این قسمت پیست کنی
فقط باید یادت باشه حتما حتما حتما توی سایت.loogix. هر چی جلوی کادر HTML code for blog هست رو باید توی نی نی وبلاگ پیست کنی و بقیه کادرا به درد این کار نمی خوره


امیدوارم تونسته باشم درست توضیح داده باشم
اگه مشکلی داشتی بگو تا حل بشه
راستی من رو توی نی نی گپ ت تا یید کن تا هر وقت خواستی بتونی باهام چت کنی و مشکلت رو آنلاین با هم حل کنیم
هر وقت می تونی بیای بهم بگو تا با هم بیایم و چت کنیم


مرسی از راهنماییت!

پس هر وقت مشکلی بود بهت می گم!
توو نی نی گپ هم ادت کردم!
الیسا
22 خرداد 91 12:22
عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهش اینقدر خوش گذشته .... به فکر هم بازی هستی براش یا تو هم با من همنظری؟!

ببوی خوشگل خاله رو ...



نظرت چیه مگه؟؟

کللللنی دیگه جوجو نمی خوای؟؟؟

یا حالا حالا ها نمی خوای؟؟

نظر من اینه:
فعلا که محمد صادقم خخخییییلی کوچولوو! باید بچگی کنه و یکی یه دونه باشه!
ولی ان شاللا بزرگتر که شد! (اگه خدا داد!) یه جوجو دیگه می خوام!
کللن تک فرزندی نیستم!ولی فعلنا نی نی نه!!!!
ماندانا
22 خرداد 91 13:25
سلام با عکس های سورن آپم


اومدمممممم!
مامان امیرعلی(زینب)
22 خرداد 91 15:35
سلام عزیزم
من و امیرعلی با عکسای 4ماهگی منتظر نگاه مهربونت هستیم


سلام عزیزم!

اومدمممممممم
مامانی
23 خرداد 91 9:21
سلام به مامان عزیز ومهربون
بروزم با (نی نی کاکل زریه؟؟)
خوشحال میشم بیای



مبارکه ه ه ه ه ه!

اومدممممممم!
مامانی
23 خرداد 91 10:38
سلام زهراجونم
ممنونم از اومدنت
نی نی هامون یکی شد
میبینی تفاهم رو
دعاکن برامون خیلییییییییییی
اسمش صالح میذارم احتمالا به نیت اینکه صالح باشه
خوبه اسمش؟؟ من که عاشقشم


سلام گلم....

آره....
محمد صادقم یه دوست خوب دیگه پیدا کرد!!!!

شما مامان بابای فهمیده و مهربونی هستین!
اسمی واسه پسرتون انتخاب می کنبن که برازندشه!!!

مامان شايان جوني
23 خرداد 91 12:06
سلام
من آپ كردم. شما هم هر وقت آپ كريدن خبرم كنين.



سلام...
باشه....
الان میام...
❤。★مامان رضا جون★。❤
23 خرداد 91 19:40
سلام عزیزم
http://photomontager.com خوب توی این سایت
عکست رو که بردی توی قاب گوشه های عکس و سر زوایا رو موس رو ببر وقتی موس علامتی شبیه دایره شد می تونی عکس رو بچرخونی و به هر حالت که میخوای در بیاری


سلام گلم!
مرسی!
باشه میرم! ولی من این کارو کرده بودماااا
زینب مامان محمد رضا
24 خرداد 91 10:54
ماشالله به این هوش چه خوب توجه داره ومی شماره و بازی می کنه هزار ماشالله



ممنون گلم...
انیس کوشولو
24 خرداد 91 15:41
خاااااااااااااااااااااله این پستونک مملی ها رو تو اون سایت چجوری کردی پیش زمینه قالبتون..........
منم میخوااااااااااااااااااااااااااام


برگرد بیا یه شماره بگو بهت بگم.....!!!!!!!!!!!
مادر کوثر
24 خرداد 91 17:13
سلام عزیزم. بامزه و دوس داشتنی و خوندنی مینویسی
کلا وبلاگ پرشور و نشاطی داری
اجازه میدی لینکت کنم؟ خواهش میکنم. اجازه بده.
با افتخار لینک شدی


مرسی گلم...
نظر لطفته...
چشمممم...
منم شمارو لینک می کنم!
آشنا
28 خرداد 91 17:45
بابایی کلی از این بسکت باله خوشش اومده. از کجا خریدید



قابل شما رو نداره!!
همراه خونه بادیش بود!!!!
خونه هه یه طرف سقفش و یه طرفش بادش دررررر ورفت!!!
فعلا جمعش کردم!
تازه این و واسش باد کردم!
این یکی کی پر پر میشه خدا می دونه!!!
خونه هه هم سوغات مامان جونش بود واسش (از قشم)
بازم...... ناقابله...
یک عدد خانومی
4 تیر 91 15:01
سلام
دیالوگای این پستو که خوندم کلی خندیدم خیلی جالب بود خسته نباشی

پسر نازی داره خیلی چهره معصومی داره. از اون بچه های خواستنیه!! خدا برات حفظش کنه ماشاالله و هزار الله اکبر!!!!!!!!



سلام...
جدی بامززه بووود؟؟؟
ممنون...نظر لطفته!!!



اومدم وبلاگت!
وبلاگ خیییلی بامززه ای داری!!!
حالا واقعا اینقد اذیت میشی؟؟؟
بابا خار شوووووووور!
**********************
عزیزم...
نتونستم کامنت بذارم واست!!
آخه تا صفحه اش وا میشد واسم error میداد!!!