محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

برنده آی برنده.......

1391/4/15 19:14
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
704 بازدید
اشتراک گذاری

      سلاااام به همه ی دوستای خوبم!قلب

                        *******عیدتون مبارک...******

محمد صادقم توو یه مسابقه ی کوچولو شرکت کرده بود و الان بهم خبر دادن که اول شده!!!   هورا                           

   دست گل همه ی دوستایی که بهش رای داده بودن درد نکنه!!!صفای مرامتون!!!مژه

 

جایزه اش هم یه تقویم با عکس جیگریه منه!!!تشویق

    (تقدیم به همه ی دوستای خوبم که همیشه همراهمون هستن!!!)

 

            امضا: مامان محمد صادق!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامانی
15 تیر 91 19:16
مبارکه عسیسمممممم


ایول باباupdate!!!!!!!

هنو دست و از تایید ورنداشته نظر گذاشتی!!!!!

قربونت برم عزیزم...
از نظر لطف شمابود!


مامانی
15 تیر 91 20:22
خواهش میشه
به من میگن زهراااااااااااااااااااااااااااا
طه هم مثل خودمههههههههههه



قربون 2تاتون!
مامان آریام
16 تیر 91 14:47
مامانی تبریک میگم بابت اول شدن ایشاالله همیشه تو زندگی اول باشید ببخشید من چند روز درگیر بودم و دیر پیغامت رو دیدم. ایشاالله نوبت بعد جبران کنم


ممنون عزیزم...
قربونت!
خواهش می کنم ! این چه حرفیه!

بوس.بوس! واسه شما و آریام!


فریبا
16 تیر 91 17:06
مبارکه شیرین پسر...
دوست داشتنی ِ خاله


قربونت گلم...
مامانی
17 تیر 91 0:43
سلام مامان عزیز ومهربون
بروزم با (تولدم )
منتظرتم



سلام عزیزم....

تولدت مبارک....

اومدمممممممم
مامانی
17 تیر 91 9:38
به به به به
سلام زهراخانوممممممممممممممممممممم
خوبی عزیزم؟ گل خاله خوبه؟
ممنونم ازت عزیزدلم
اره عجب دقتییییییییییییی
واییییییییییی قربونت برم خاله جونی با اون خنده نازت
ازش یه عالمه تشکر کنننننننننننننننن
از توهم ممنونم عزیزمممممم
خوشحالم کردی
دوستون دارم


سلام گلم...
قربونت...
قابلی نداشت!!!
عکس مال آخر شبه دیشبه!!
تقریبا داغ داغههه!!!!
مام دوستون داریم!!!
مامان امیرمحمد
17 تیر 91 9:48
قربونش بره خاله با اون صورت متعجبش چقدر خوشگل شده . هزار الله اکبر ... امیدوارم تو مسابقه زندگی برنده باشه ... همیشه و همه جا ... جایزه اش هم خیلی قشنگه مبارکش باشه زهرا جون ...



سلام گلم...
قربونت!
نظر لطفته!
انشاللا!
خاله هدی
17 تیر 91 10:48
تبریک می گم جیگر خاله
می دونستم برنده می شی
کاش این جا بودی حسابی بوست می کردم



سلام خاله جونیییییی!
قربونت برم الهی!
کاش مام اونجا بودیم من حسابی می بوسیدمت!!!!!
یر به یر!!!
زهرا _ مامان مریم گلی
17 تیر 91 11:02
عمه فدای این جیگری شیریننننن


از اولم میدونستم عشق عمه اول میشه....بوووووووووسسسسس

سخنی با مامانش : دعا کن بتونیم یه سفر بیام اونجا بعد بریم.....اگه نشه مجبوریم تو ماه رمضون بیایم و چون اون موقع اس مجبوریم 10 روز اونجا باشم.....


خدا نکنه عمه جونییییی!
آره! چون عشق عمه بود اول شد!!!!
********************************
ما که یه سره داریم دعا می کنیم یه سفر بیایین اینورا!!! 10 روز که سهله! بیاین 30 روز ماه رمضون و بمونین!!!!



راستی عزیزم هنوز کد بلاگفاییارو ندارم! برات بکامنتم!!!!

الیسا
17 تیر 91 12:08
مبارکه ....


ممنون عزیزم...
یاس
17 تیر 91 16:32

مبارکت باشه عزیز دل خاله .قربون اون نگاه کردنت بشم من.چه تقویمی.با وجود این قند عسل چه خوشگل شده


ممنونم عزیزم...
مامانی
17 تیر 91 19:34
راستی زهراییییییییییی حاجی گفت بیام ازت تشکر کنم بابت عکسااااااا
هم از تو هم از محمد صادق


عزیییییییزمی!
قابلی نداشت!
دوس داشتم خوشحالت کنم!
به حاجی بگو: خواهش می کنم! قابلی نداشت! چیزی که نبود! یه هدیه ی کوچولو از طرف محمد صادقم!!!
مامان تسنیم
17 تیر 91 22:19
مبارک پسر گلی


ممنونم مامان گلی!!!
مامان طاها
18 تیر 91 1:51
سلام خانومی کم پیدا شدی
مبارک باشه ببوسش



سلااااااااااااام عزیزم!

چن باری اومدم بچتم! نبودی!!!

واسه کامنتای بلاگفاییهام هنوز مشکل دارم!
به مدریت سایتتون هم ایمیلیدم!!!!
جوابی نیومده هنووووو!
ولی من همیشه یه پام اونوراس!
ان شاللا جبران کنم!!!



آشنا
18 تیر 91 9:32
به به.
مبارک باشه


سلام عزیزم....
ممنونم!
شرمنده که نمیتونم واست کامنت بذارم!
از دست بلاگفا!!!
کد نمیده که!!!
مامان محمد
18 تیر 91 9:33
ای ول پسرییییییییییییییییی،مرحبا عسلییییییییییی،معلومه که خیلی طرفدار داریاااااااااااااااااااااااا،از بس که جیگری،من که عاشششششششششششششقتم خاله جونی،مبارکت باشه خوشگل من.

مامانی سلااااااااااام،با تاخیر عیدتون مبارک در ضمن اول شدن محمد صادقم مبارک،خیلی خوشحالم که پسملی برنده شده،اگه دوست داشتی به یه تولد بری حتما به ما سر بزن.بوووووووووس.


عزییییییییییییییزمی!
قربون محبتت!
تولدت مبارک باشه گلم!
شرمنده که دیر متوجه شدم!
مامانی
18 تیر 91 9:58
سلام عزیزم خوبی؟
بروزم من و طه منتطرتیم



اومدم.............................آها....رسیدم!!!
زينب عشق مامان و بابا
19 تیر 91 12:42
سلام به به مبارك شيريني ما يادت نره
انشاالله هميشه تو زندگيت برنده باشي


سلام...
ممنون!
اینم شیرینیه من به شما و زینب کوچولو...............
بوس...بوس...بوس....بوس....بوس....بوس.....بوس.....
(همشون شیریننا!!!!)
مامانی
19 تیر 91 12:58
سلاممممممممممم زهراخانومم
خوبی؟
شرمنده الان دیدم کامنتتو از ساعت 4ونیم صبح دارم از درد به خودم میپیچم طه از صبح داره میره چپ میره راست و این باعث دردم میشد از اینورم گرسنگی اومد و ماجرایی داشتم
الان یه کوچولو بهترم


سلام عزیزمممممممممم!
نبینم خدایی نکرده حالت بد باشه!
خب شما که اینقد گشنت میشه زود به زود بخور!
اصلا راهش همینه=> وعده ی بیشتر........غذای کمتر!!!
عزیییییییییییییییییزمی طه جون!
طفلکی لابد جاش اونورا سخت بوده اومده اینور راحت شه!!!!!!!!
خدارو شکر که الان بهتری!
یاس
19 تیر 91 15:41




اینم بوس ما!!!!!!!!!!

زهرا _ مامان مریم گلی
20 تیر 91 0:19
جیگرم .... وقتی صفحه کامنت و وا میکنی اف 8 رو بزن...تا کد برات بیاد....

ضمنا امشبم زنگیدم خونه تون نبودی!راستشو بگو کجا رفته بودی؟


قلوه جون! اییییییییییییییول!

از کججا کشفیدییییییییییییییی؟؟

ما که هر چی از مدریت سایتتون جویا شدیم خبری نشد که نشد!!!!!
مامانی
20 تیر 91 0:42
اره یه خورده بهترم
از گرسنگی زیاد نیست نمیدونم طه از دیشب چش شده



نگران نباش عزیزم...

طبیعیه!

اگه دیدی غیر عادیه برو دکتر...!
مامان فاطمه حسنا
20 تیر 91 2:07
سلام. تبریک می گم.
ماشاء الله چه پسر نازی ... خدا سلامتی و شادی همیشگی عنایت کنه إن شاء الله



سلام ...
ممنون...
از آشناییتون خوشوقت شدم!
مامانی
20 تیر 91 8:30
سلاممممممممم عزیزدلم خوبی ؟
بروزم ومنتظرت هستم



سلامممممممم!
الان میام...
مامان امیرعلی(زینب)
21 تیر 91 2:18
مبارکه ‍جیگر خاله
بووووووووووووووس بوووووووووووووووووس.

بدووووووووووو بیا خاااااااااله زهرا ,ببین چه خبره



ممنون خاله جوووووووووووووووووووووون!

الان میاااااااااااااااااااااااااااااااااام!
مادر کوثر
25 تیر 91 14:43




ممنون.......ممنوووون....ممنووووون.....ممنووووون!!!!!!
مامانی درسا
27 تیر 91 1:14
مبالک مبالک



فدا مداااااااااااااا...