محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

اسمت به زبون بلبلی+کارای محمد صادقم!

1391/4/22 0:38
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,658 بازدید
اشتراک گذاری

 

     

 

 

       

                       سلاااااااااااام به دوستای خوبم!قلب

            بازم اومدم با کارای جدید محمد صادقم  !

بفرمایید ادامه ه ه ه ه ه ه..........

                    منتظرتونممممممممممممم..............

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

  ***********************************************************

پ.ن:  دوستای گلم چن وقته کمر دردم شدید شده!!!

زیاد نمی تونم بیام پای نت!

باید یه مدت تقریبا استراحت مطلق باشم!!!

دعا کنین بهتر شم....    

زودی میام پیشتون!     

سعی می کنم کامنتارو تایید کنم! اگه بتونم!

               

  خوش اومدین!

          

این گلم تقدیم به شما!!!

این عکس و وقتی ازش گرفتم که تولد یکی از دوستای خوب وبلاگیم زهرا جون بود!!

نمی دونستم چی بهش بدم که خوشحالش کنه!!؟؟؟

گل دادم دست محمد صادقم تا تقدیم کنه به خاله ش!!

خیلیم خوشحال شده بود خدارو شکر!!!

همون طوری که گل دستشه می خواد دستم بزنه!!!!!!!!نیشخند

                

چن روز بود که اصلا حوصله نداشت!

یه روز گیر داد که رورووکم و می خوام!!!بغل

گفتم: مامانی جا نمیشییی!

دیگه سایزت نییییست!!!!

نمیشهههه!

گفت: نه که نه!!!     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

بفرما....اینم رو رووکت!!!!  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

دیدی گفتم گیر می کنییی؟؟؟

م.ص: گی کدددم!!!     گی کددددم!!!!!  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

من: دیدی مامانیییی! نمیشه که!!!

م.ص: باشه!    پس برم رووش!!!     تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

من:کلافه

                                   

 

بعدشم که نصفه شبی بس که بی حوصله بود باباش گفت: بچم دلش گرفته ! ببریمش پارک!!!!!!!!!

فکر کننننننننننننن! توو اون گرماااااا !تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 بس که شرجی بود بچم بهش نچسبید ............چون پاش هی به سرسره می چسبید!!!

( شعر و حال کردین؟؟؟)تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

پ.ن: اگه دقت کنین میبینین که از شدت شرجی بودن انگاری روو لباس جوجو آب ریخته!!!

چه کاااااااااریه!!!                فکر کنننننن!                   بازی با اعمال شاقققققققققه!

                             

بعدشم گفت:   گشمه!!!    goshame   !!!

باباشم تندی رفت یه سانویچیه نزدیک اونجا و یه فلافل داد پسری بزنه توو رگ!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

            sweet things

خب! حالا یه زنگ تفریح.........

چسبییییییییییییییییییییییییییییییییید  ؟

بریم ادامه....

 

 

بله ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه !

اینی که میبینین پسر کتابخونه منه ه ه ه!

 

همچین واستون بخونه که بااااااااااااورتون نشه توو اون صفحه جز طرح چیز دیگه ای نیست!!!!!!!!!

 

 

اینجا قهر کرده ورووجک !!!!

که چی؟؟؟؟

چرا من و گذاشتین اینجا!!!!

بعد این همه مدت هنوزم قبول نداره که جاش اونجاست و یکی در میون دبه در میاره!!!!!!

 

خلاصه رفتیم اونجا که عشقشه!!!           مسجد!!!

  م.ص:   مچد!  مچد!!  نماز.بوخوونیم!!!!!   

دلم خییلی گرفته بود!

دیروز یکی از دوستای خوبم اومد خونمون!کللللی حرف زدیم و دلمون واشد!

محمد صادقم با مبینا بازی کردن!

البته محمد صادق بیشتر گیر داده بود با خاله زینبش بازی کنه!!!

                               

 

بله!!!!       واقعا من خسته نباشم!!!    همین 2 تا عکس و گرفتم که........    شارژ باتری تموم شد!!!نیشخند

 

اینم بستنی خوردن محمد صادقی!

    اسلاید.............

                           

                        

                           

   

                          

     م.ص:   مامان!  ت. اوم شددد!........  دووباله ه ه!        بستنی.بخوام!

         

یه زنگ تفریح بامززززه !

 

اگه میخوای اسمتو به زبون بلبلی بشنوی روی تصویر زیر کلیک کن بعد اسمت رو تایپ کن و

 

translate   رو کلیک کن

 

              ني ني شكلك

***منبع:  نی نی شکلک

 

               

                        خداحافظ خودتون و کوچولوهای نازتون باشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان محمد
21 تیر 91 9:59
الهی من دورت بگردم عزیز خاله
قرررررربون اون خنده های شیرینت
فدای اون بستنی خوردنت
کشته مرده اون کتاب خوندنت
کلللللللللللا نیست و نابودم کردی عششششششششششق خاله هر چی بگم کم گفتم
سلام مامانی خوبی؟چه خبر؟خوب شد که به روز شدی دلم براتون خییییییییییییلی تنگیده بود
دوستتون دارم در حد تیم ملللللللللللللللللللی.


واااااااااای!

بابا شرمونده کردی با این تعریفات!

نمیگی ما ظرفیت تعریف نداریم! جو گیر میشییییییم!!!

مام دوستون داریم در حد لیگ برتر!!!

مامانی
21 تیر 91 11:32
سلام زهرا خانومم خوبی عزیزم؟
واییییییییییییییی این محمد کوجولوی خودمه اینقد شیرین زبونتر شده ؟
الهی قربونت برممممممممممم با گرمای اونجا مریض نشی؟

بستنی خوردنت که دل ادمو میبره بهدش بوس میچسبه

دوستت دارم هر دو.تون رو


سلام گلم...
آره! اگه بدونی چه خوشمزززه حرف میزنه!!!
یه وقتایی می خوام بخورمش(نا خوآگاهانه............به دلیل عشق مادرانه)
مام دوستون داریم


مامانی
21 تیر 91 11:33
سادندویچ خوردنشو الهییییییییییییییییییییی
منم موخام
شوخی کردممممممم منظورم ما هم میخوایممممممممممم من و طه
بلبله هم با حال بود


عزیییییییییییییییییزمی!
مامان تسنیم
21 تیر 91 12:18
خوبه یه روزه همه جا گشتی خاله جونی


آره خاله جونی!

جاتون خالی!
مامان طاها
21 تیر 91 12:47
سلام جیگر
خیلی جالب بود کلا پست هات خیلی توپه
عکساشم خیلی خوردنی بود


سلام قلوه!
ممنون......نظر لطفته!!!!!
مامان طاها
21 تیر 91 12:50

افرین به این مادر و پسر
عکساشم خیلی ناناز بود


قربونت!
مامانی
21 تیر 91 17:14
پس نظرات من کو؟





عزیزم کمرم درد می کنه شدیییییییدا !

نمی تونم بشینم! سختمه!

بهتر شم میام تایید می کنم!
زهرا _ مامان مریم گلی
21 تیر 91 18:34
ای واییییییییییییی فکر قلب عمه شم باشا؟اینجوری عکسای خوشمل میزاری ازش!

ای جووووون دلممممی یعنی تو اون عکسه که قهر کرده فقط خواستم بخورمشااااا


وای آبجی خیلی خیلی خوردنی شده!همچین قیاف گرفته واسه خودش!!!!ای جووووونمممممی عمه!نفسمی جوجو.....


اونیم که داره بستنی میخوره .....کششششته مرده ی اون ریش پروفسوریش شدم.....

وای خدا دلم خیلی خواستت......اصلا میدونی چیه؟دکتر رفتم جدیدنا....بهم گفت محمد صادق بدنم کم شده!

اومدم حتما میزنم به رگ گوشت شه به تنم



*قلب عمه ش با منننننننننن!!!!!
*قربونت برم......

*ولی آبجی بد آموزی داریااااااااا...
اینقد لیلی به لالای این فسقلی نذار!!قهر چیه!!!!!؟

*فکر کن اگه اینجا بودی و همین طوریم ذوق می کردی و فندقتم میدیدت! دیگه واسه خوشایندت یه ی سره!!! قهر می کرد!!!هههههههههههههه!

*منم عاشق اون ریش پروفسوریشم!
میبینی عمه جونش! چه بهش میاااااد؟؟؟

*دلم واستون تنگولیده!
زودتر بیاین!!
مریممم بماچش به جام!

آشنا
21 تیر 91 19:00
مثل همیشه خیلی خوب بودن. مخصوصا عکسش رو روروک.



ممنون عزیزم!
بهتر که شدم زودی میام پیشت!!!
مبینا گلی
21 تیر 91 20:13
عزیییز خاله قربووووونشمن کشته بستنی خوردن و میوه خوردنتم


مرسی گلم!


مامان آریام
21 تیر 91 23:18
آفرین به این گل پسر ناز و شیطون و بامزه با اون عکسهای قشنگش امیدوارم آریام هم مثل ببخ خودمون بشه


مرسی عزیزم...
لطف داری!
پستت و تند تندی خوندمش!عالی بود!

کمر دردم که بهتر شد میام کامنت میذارم واست!
زهرا _ مامان مریم گلی
22 تیر 91 1:54
عزیزمممم.....الهی قربون اون کمرت برم من....چی شدی آخه آبجی عسلم؟؟؟؟

خیلی دلم گرفت.....


الان که دیره ولی فردا حتما بهت زنگ میزنم فدات شم....توروخدا بیشتر مواظب خودت باش.....اصلا به داداشم میگم انقد از زنداداشم کار نکششش.....برگ گله....



قربونت برم آبجی!
نمی دونم چرا چن روزه این طوری شدم؟؟؟
استراحت می کنم بهتر میشم ان شاللا!
خدا رو شکر داداشت خیییلی کمک حالمه!!!وگه نه که.....
یاس
22 تیر 91 9:39
سلام نفسم.الهی که من قربونش برم .نفس منم بیده.جیگر چه بستنیی میخوره.
راست گفتی بازی با اعمال شاقه.ولی فکر کنم بهش خوش گذشت که اشتهاشم باز شدا
کتاب خوندنشو ببین.فسقلی.هر کی ندونه فکر میکنه چه کتاب خون قهاریه(حالا قهار همینجوری نوشته میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
سر آخر.محمد صادق جونم،یک عالمه بوس و فشار و قلقلک


سلام گلم...
قربونت!
*آره. اون شب به جوجومون که خیییلی خوش گذشت!!!
*یه جوری واست کتاب بخونه خاله ه ه ه!!!
*خودم که کیف می کنم!!! با تموم حسش می خونه!
(آره-قهار همین طوریه!!!!!!!)

*قلقلک و خوب اومدی!!!!
بچم کنترل از راه دورم داره!!!!!!D:
از همون جا میگیره!!D:


مامانی
22 تیر 91 15:45
مامان مریم گلی عمه واقهی محمد صادقه؟


آره عزیزم....

چطور مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا مامان مرسانا
22 تیر 91 17:40
عزیزممممممممممممممم

من رو کشتی با این شیطونیهات

همش یک طف رورئک سواری وکتاب خوندش یک طرف


خانومی خیلی مواظب خودت باش ان شالله بهتر بشی
ما رو بی خبر ار خودت نذار


قربونت...

چشم عزیزم...
فعلا که درازکش دارم کامنتارو تایید می کنم!
دعا کنین!
زهرا _ مامان مریم گلی
22 تیر 91 18:03
از زهرا به مامانی : وا....چیه مگه؟تا حالا عمه ی زیر تریلی رفته ندیدی؟

بابا والا به خدا اسم ما عمه ها بد رفته اگه نه اونقدارم بد ذات نیستیم!


نمیری الهی زهرایی!

مردم از خنده!

قربونت برم...
فریبا
22 تیر 91 20:59
عزیزم کمرت چطوره؟
مواظب خودت باشیا
کلی سر حال اومدم عکسای نازشو دیدم
یه عالمه بوس عزیزم


قربونت برم....
الحمدلله....

دعا کن زودتر سر پا شم!
فهیمه
23 تیر 91 2:39
زهرا ....
خدا بد نده ...انشاالله زودی خوب شی...
ماشااله به گل پسری ....درضمن خوش به حالت که همه چی میخوره ..پسر منکه بدغذاست حسابی اگه برم بیرون باید حتما واسش غذای خونگی بردارم


ممنون...

دعا کن زودتر خوب شم تا راحت به محمد صادقم برسم!!

فهیمه جون پسر منم همیشه خوش خوراک نیست!!

یکی در میون دبه در میاره!
ان شاللا که سینا جونی زودی خوش خوراک شه!!!!
مامان شهاب
23 تیر 91 7:17
ای جاااااااااااااااااااااااااااانم
عکساش فوق العاده اس
راستی رنگ کاغذدیواری تون هم خیلی به مبل ها میآد


ممنون گلم...
آره اتفاقا.... شانسی شده!
ما فعلا مستاجریم!!!تا ازین شهر بریم ان شاللا!!!!
مامانی
23 تیر 91 13:13
سلام عزیزم خوبی؟
نی نی گلمون چطوره؟ ببوسش
بروزم ومنتظرت عزیزم



سلام...

الحمدلله...

اومدم...
مامان محمد
25 تیر 91 11:35
سلام زهرا جون چطوری؟بهتر شدی؟
بابا دلم خیلی براتون تنگ شده،نگرانت شدم
پسملی ما چطوره؟الهی من دورش بگردم دلم خیلی براش تنگیده
دوستتون دارم یه عالمه
بوووووووووووووس.



سلام عزییییییزم..

قربونت برم!
الحمدللا! نسبت به چن روز قبل بهترم!
از دعای شماست!

مام خییییییییییییییلی دوستون داریم!
مامان تسنیم
25 تیر 91 12:43
به روزیم با عکس های دخملی


اومدم دخملیییییییییییییییییییییییی!
مامانی
25 تیر 91 12:50
سلام بهتری؟


سلام...
الحمدللا!

ولی هنوز نتونستم برم دکتر!

مادر کوثر
25 تیر 91 14:42
وای عزیزم الهیییییییییییییی
خیلی بامزه مینویسی مامانی
قربونش با فلافل خوردن و بستنی خوردنشششششششششش


فدا مدا !
مامان تسنیم
25 تیر 91 19:30
من مهندس تجهیزات پزشکی بیمارستان هستم کارم را دوست دارم ولی الان...


به به!

چه خوب...

ان شاللا که موفق باشین و راهها جلوتون واشه!!
مامانی
26 تیر 91 0:18
سلام عزیزم خوبی؟ بروزم طه جونم در 18 هفتگی
اگه بیای خوشحال میشم




سلام عزیزم...

ممنون!

چشممممممممممممممممممم.........اومدم
مامانی درسا
26 تیر 91 2:33
قربونت برم که این همه نازی عکسا فوق العادس ..... عزیزم این روروک دیگه اندازه شما نیست گلم زور میگی ها ..... راستی من اسم بلبلی درسا رو واسه زنگ موبایلم گذاشتم خوشگل شد .....



فدات!
وای چه بامززه!

چه فکر جالبی!!!

مطمئنم اسم درسا خیییلی قشنگ شده به زبون بلبلی!!!
منم اسم محمد صادقم و زدم...........اونم طولانیییییییییییییییییییی!..............

به به !!!

عجب چه چهی!!!!!!
مامان محمد
26 تیر 91 12:49
سلام زهرا جون چطوری؟بهتر شدی؟
میگم اگه دوست داشتی که بدونی اون پسملی که شبیه محمد صادقته کیه بدون معطلی بیا و ببین
البته ازنظر من شبیه گل پسریته
دوستتون دارم به اندازه ستاره های آسمون

سلام عزیزم...

فدای محبتت!

آره که دوس دارم ببینم کیه که شبیه پسملیمه!

الان میام....................

منم خییلی دوستون دارم!
مادر کوثر
26 تیر 91 13:44
سلام عزیزم
ممنون از حضور گرمت و نظرات خوشگلت
ما بازم آپیم


سلام...

خواهش می کنم!
الان میام!
الیسا
26 تیر 91 15:14
عزیزم زهرا نمی دونم چرا اینقدر کیفور می شم محمدصادقت رو می بینم ..... همش میگم خوش بحالتون که محمدصادق بزرگ شده و کمی از آب و گل دراومده ......کیف می کنم خدا حفظش کنه برات ..... ای قربون بی حوصلگیش و دل تنگش بشم من ....

حسابی بچلونش ..... حسابی .....



سلام گلم...
قربونت برم...
از مهربونیه خودته!!!
یک عدد خانومی
26 تیر 91 15:18
خدا حفظش کنه! براش صدقه بذار!
خنده های نازی داره راستش منم مثه ببخ جون وقتی میخندم سمت راست لپم چاله میافته
اون اسم بلبلی هم خیلی باحال بود کلی باهاش بازی کردم و اسم آبا و اجدادمو بلبلی کردم
راستی خودت بهتری؟


ممنون!
چشم....حتما!
ااا؟ چه تفاهمی پس داری با محمد صادقم!
منم همین طور...
اسم محمد صادقم از همه قشنگ تر شد! نیس طولانیه!
**************************
منم الحمدللا... بهترم....امروز ان شاللا میرم دکتر!!!
مهربان
27 تیر 91 1:46
بلا دوره عزیزم
نگران شدم
واسه ی محمد صادقم: دل میبری شیطون!


عزیزمی!

نگران نباش!
ان شاللا که چیزی نیس!
امروز نوبت دکتر دارم!
فقط می ترسم بگه: نت تعطییییییییییییییل!
مامان زهره
27 تیر 91 10:31
سلام دوست داري عكس هاي محمد سپهر را با عمه نشيبا ببيني .خوشحال مي شم نظراتتون را بشنوم


سلام...
بله که دوس دارم...
الان میام...
نظرم به روی چشم...
فهیمه
27 تیر 91 13:01
زهرا جون یادم رفته بود رمزو تو خصوصی بذارم
حذفش میکنی خواهر


چشششششششششششششششششششم...

حذف شد خواهر!
مامان شايان جوني
28 تیر 91 10:40
سلام
اي واي خدا بد نده. خيلي ناراحت شدم ايشااله بهتر باشين. محمدصادق رو از طرف من ببوس. فداي اون شيطونيها و شيرين زبونيهاش


سلام عزیزم...
نه ! الحمدلله...
بهترم...
دکتر یه لیستی از پرهیز هارو بهم داده!!!
ان شاللا که زودی بهتر شم..
قربون محبتت...
مامان اهورا
28 تیر 91 18:44
سلام زهرا جون خدا بد نده
ایشاا... زودی خوب خوب بشی الان چطوری؟بهتری؟
مواظب خودت باش به خودت برس همش استراحت کن باشه؟
گل پسرو ببوسش
مرسی که بهمون سر زدی یه اتفاق خیلی بد بود خداروشکر بهترشده اما هروقت یادم میاد اعصابم بهم میریزه



سلام عزیزم...
الحمدلله بهترم!
چشم! همش مشغول استراحتم!!!
مواظب خودت و اهورا باش!
مامان محمدرضا
28 تیر 91 22:54
ای جان قربونه اون بستنی خوردنش آپم


عزیزم.......اومدم......
مامانی
29 تیر 91 0:18
سلام زهرا جونم پس کجایی؟ اپ کن شاد شیم

بهتری؟ رفتی دکتر؟

بروزم بدو بیا



سلام زهرایی!

فعلا که حال نداشتم از جوجو عکس بگیرم..

سر فرصت حتما آپ می کنم!
نیس زیاد نمی تونم بشینم! سختمه!

دکتر یه لیست بلند بالایی از پرهیز ها رو بهم دادو گفت:

دوات شنا کردنه!!!
کرال پشت!!!
مامان محمد
29 تیر 91 12:43
سلام زهراجون چطوری؟
کجایی پ
چرا به روز نمیشی؟محمد صادقم چطوره؟
الهی مممممممممن فداش بشم هر دفعه که میام پیشتون و عکساشو میبینم غش میرم
بابا زودتر بیا دیگه
دوستتون دارم عزیزای دلم
بووووووووووووووووووووووس


سلام عزیزم...
ممنون که همش به یادمی!
چشم....به زودی آپ می کنم!
سخت مشغول استراحتم!!!
مام خیییلی دوست داریم....
یاس
29 تیر 91 16:07
نیستـــــــــــــــــــــــــــــــــــی مادر.کجاها میپری؟آپ نمیکنی.



همین جــــــــــــــــــــــــــــــام مادر!

فقط دراز کش!!!!

چرا اتفاقا می خوام یه آپ کوچولو بکنم!!!
مبینا گلی
29 تیر 91 18:17
سلللللللللللام گلم شرمنده این چند روزه نه زنگ زدم نه مسیج دادم ....کمرت بهتر شده عزیزم...اپ کردم با کودکی مبینا.


سلام عزیزم...
دشمنت شرمنده باشه!
آره ! بهترم الحمدلله...

الان میام پیشت!
مامانی
29 تیر 91 23:57
قفلونت بشم زهراییییییییییییی

محمد صادق خوبه؟ نمیگه چرا مامانی دراز کشیدی یا چرا درد داری؟

اخه بچه ها کنجکاون

اره شنا برات خوبه برو حتما ولی من دکتر برا من گفته اصلا شنا نرو
به خاطر مریضی قارچ و اینا


مام قفلونتیم آبجی ی ی ی ی!!!

کی؟ محمد صادق؟؟؟؟
دمش گرم! نه ببببا با!
پدرم و در آورده!
بگو یه دقیقه راحت دراز کشیدم!؟؟؟؟
****************
طفلک بچم از ذوقش که آخجون مامان اومده توو حال جا انداخته و خوابیده !!!
یه سره ی خدا روو دلمه و بپر بپر می کنه!!!
کمرم فقط نشکسته بود که فکر کنم این روزا دیگه بشکنه!!!!!!!!!!!
مامان امیرعلی(زینب)
31 تیر 91 15:11
عزییییییییییییزمتو دیگه بزرگ شدی.چرا بچه ها اینجورین؟؟؟؟امیرعلی الان که وقتشه اصلا دوست نداره بره تو روروکش.
***********************************
خوش بگذره آقا,نوش جان: P
***********************************
کتاب خوندنشم نشون میده که حسابی خلاقه!!




عزیزم نگران نباش!
واست کامنت گذاشتم!!!
مامان امیرمحمد
2 مرداد 91 10:52
انشاءالله بلا دور و شفا نزدیک عزیزم ... مراقب خودت باش .... مراقب پسر خوشگلمون هم باش


ان شاللا........

ممنون!