محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

محمد صادق جوان!!!!!

1391/4/30 17:44
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,480 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                   ***محمد صادق   جوان !!!***

 

بیاین ادامه.....

منتظرم....

محمد صادق خودمونه!!!!!زبان البته یه چن سال دیگه!!!

 جووون شده!!

چی می گن؟؟؟؟؟؟! آها!     پشت لبش سبز شده!!!قهقهه

              

 

 

 اینجام که پسری انگاری جو گیر شده و رفته توو فکر!!!!

 واااااااقعا فکر کرده بزرگ شده و......

 

                    

درون مادرونه! : محمد صادقم وقتی که ان شاللا بزرگ شی دلم خیییلی واسه الانات تنگ میشه!!!گریه

*کوچولویی که همه ی هم و غمت  بودن کنار منه!بغل

*وقتی که کار خطر ناکی می کنی و خیییلی ناراحت میشم! و از این که من ناراحت شدم کلللی گریه می کنی و می پپپپری توو بغلم!  و می گی:  مامان. ببشید!!!فرشته

*وقتایی که غافلگیرانه میای بغلم و می بوسیمماچ و میری عقب تر و نگام می کنی تا عکس العملم و ببینی!!!مژه

*حتی شبا موقع خواب که حتما باید با 2تا دستت صورتم و بگیری و اینقدددددددددد نگام کنی تا خوابت ببره!!!بغل

*ما آدما انگاری کارمون اینه  !!!     یا نگران آینده ایم یا حسرت قدیم و می خوریم !!!

                                   

آرزومه بزرگیات و ببینم....... رشد کنی.....بزرگ شی....مرد شی.....داماد شی......بچه دار شی..........

**واسه خودت و جامعه کسی شی!  

**قدمهای بزرگی ور داری واسه زنده نگه داشتن  اسلام!

**باعث سر بلندیه من و بابا شی!

**یه طوری که همه بگن:  خدا پدر و مادر شو بیامرزه!  عجب مردیه محمد صادق!!!

**مثل صورتت......  سیرتت هم زیبا باشه!     نه!     سیرتت زیبا تر باشه!

** می خوام برازنده ی اسمت باشی! محمد   صادق!

  خلاصه:      

                  ****بزرگ مرد آینده شی ان شاللا !!!! ****

                                  

*دعای مادرونه:    عاقبت به خیر شی محمد صادقم

                                  

             خدایا چنان کن سر انجام کار

                                                   تو خشنود باشی و ما رستگار

                         ************************************                               

دوستای گلم....ببخشید که اینقد دیر میام... دکتر بهم استراحت داده!!!!

   سعی می کنم زودی پیش همتون بیام...

از محبتتون هم خیلی ممنون! که همش به یاد من هستین!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان اهورا
30 تیر 91 18:09
ای جووووووووووووون دلم اگه دختر داشتم بی برو برگرد مال محمدصادق بود و میشد دوماد خودم
ماشالا عجب هیبتی داره خدایی ببین جوون شه چه جوونی شه ایشاا...
قربون اون غنچه کردن لبت شم
زهراجان انشاا... زودی خوب بشی عزیزم دستورای دکترو انجام بده که زودتر بهتر شی




وای!مردم از خنده!
فکر کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!
دوماد اینترنتی!!!!!
***************************
قربونت عزیزم....
آره!
مشغول انجام دادن پرهیز های دکترم!!!
(استراحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت)!!!!!!!!
مامانی
30 تیر 91 22:35
سلام زهرایی خوبی؟ بهتر شدی؟

ای قربونت بشم محمدم چه ناز شدی بزرگتر شدی

ایشالا باعث سرافرازی مامان وبابا بشی

بدو بروزم زهرایی


سلام عزیزم...
ممنون!
با دعای خیرت! معلومه که خوبم!
خداییش ناز شده؟؟؟
من که خیلی حس غربت بهم دست داد!!!
**********************
ان شاللااااااااااااااااا!
الان میام!
ساره
30 تیر 91 22:59
ممنون از لطفت
با کمال میل لینکتون می کنم.


منم میلینکمتون!
مامان آریام
31 تیر 91 1:14
خاله جون ما هم دعا میکنیم که ایشاالله عاقبت به خیر بشی و بتونی به همه آرزوهای مامان و بابات جامه عمل بپوشونی


ان شاللااااااااا!

مامان آریام
31 تیر 91 1:15
دوست خوبم خدا بد نده.....چی شده....ایشاالله هر چی زودتر خوب بشیو سلامتی کامل داشته باشی....من هم آپ کردم....


چیزی نیس عزیزم...
کمر درده!!!
با دعای خیر شما حتما!
الان میام پیشت!!
مبینا گلی
31 تیر 91 2:16
قربونش بشم چه خوشکل پشت لبش سبز شذه کلیییییی خندیدیم با مبینا...)ماپدر مادرا ارزومون بزرگ شدن بچه هامونه ولی وقتی به کودکیشون که رفته فکر میکنیم میگیم کاش دوباره تکرار بشه اگه کم گذاشتیم جبران کنیم..ایشا ا...عاقبت بخیر بشن وباعث سر بلندی ما وخودشون در این اولین سحر رمضان انشاا..



دقیقا همین جوره!
ممنون بابت دعای قشنگت توو اولین سحر ماه رمضون!
آی چسبیـــــــــــــــــــــــــــــــــــد!


الیسا
31 تیر 91 7:57
زهرا جون چرا استراحت .... بی خبرم من .... بیخبرم نذار ....نگرانت شدم ....؟!

خدا محمدصادقت رو همیشه عزیز بداره .... پیش خلق خدا و در بارگاه خودش ....

ببوسش این مرد فرداها رو ....


قربون مهربونیت گلم!
چیزی نیس!
دکتر بهم استراحت داده واسه کمر دردم!!!
از پا انداخته بود منو!
دکتر گفت: آمپول---قرص--استراحت--شنا....
با دعای خیر شما دوستان حتما بهتر میشم!
****************************
ن شاللااااااااااا
مامان شايان جوني
31 تیر 91 11:45
ماشا اله هزار ماشا اله چه جوون رعنا و رشيدي. خدا حفظش كنه. اگه دختر داشتم خودم ميومدم خواستگاري ببخ. بوووووووس. ايشاله هرچه زودتر خوب بشين


ههههههههههههه!
قربونت....لطف داری!
**************
ان شاللا... با دعای خیر شما...
مامان تسنیم
31 تیر 91 14:17
واااای چه آقایی شده برای خودش
من هم همش دلم میگیره برای روزهایی که دیگه تسنیم تو دلم نمیخوابه...دیگه بهش شیر نمیدم...دیگه خودش کاراشو میکنه...


آره- می بینیییی؟؟؟
آخه ما مامانا با دلای کوچولومون چیکار کنیم؟؟؟
بچه هامون عشقمونن دیگه!
*************************
خدا کنه بتونم امانت خدا رو خوب نگهداریم....
مامان تسنیم
31 تیر 91 14:18
کمردرد تنها درمانش استراحته و بعدش شنا...حسابی به خودت برس که حالا حالا ها کار داری با پسمل خوشگلت


آره گلم...
دقیقا...
فعلنا که استراحت داده!
بهتر که شدم => استخر و کرال پشت!!!!
قربون مهربونیت!
زهرا _ مامان مریم گلی
31 تیر 91 15:58
ای جوووون دلمی عمه.....قربون اون مردونگیت....عمه دور سیبیلت بگرده الهی....

حتم دارم کار داداشمه این شیطنت؟نه؟

آبجی منم آپیدمم..دوس داشتی بیا ببین....



دقیـــــــــــــــــــــــــــــــــــقا!

20 امتیاز مثبت واسه عمه جونی!

الان میام زهرایی!


مامان امیرعلی(زینب)
31 تیر 91 16:33
وااااای چه جوون رشیدی!!!! میبینی زهرا جان چقدر زود بزرگ میشن بچه ها.وقتی کوچیکن ,قدر اون لحظه ها رو نمیدونیم,بعد که گذشت دلمون تنگ میشه.
**********************************
چی شده عزیزه دلم. ایشاااااااالاااا همیشه سالم و سرحال باشی.
*********************************
از خدا می خوام کمک کنه درست تربیتشون کنیم.


آره---واقعا...
*********************
ممنون-چیزی نیس-کمر درده! با استراحت و پرهیز بهتر میشم-ان شاللا...
********************
ان شاللا....
یاس
1 مرداد 91 0:53
عزیز دلم.نفسم.چقدر خندیدم آخه من.مادر تو هم مبتکریا.چه بلاهایی که سر این پسمر نمیاری.حقته که ازت کار میکشه.
ولی خودمونیم ،بهش میادا .محمد صادق جوان


قربونت...
کار باباشه-با زغال!!!!!
جمعه ای جات خالی کباب داشتیم...
محمد صادقمم کمک باباش بود!
وقتی که اومدم پیششون....با این صحنه مواجه شدم!
تندی دوربین و آوردم و...
محمد صادق اصلا همکاری نکرد...وگه نه میشد کارای بهتری کرد!!!
یاس
1 مرداد 91 0:54
عزیزم.نمیدونستم کمرت درد میکنه.چقدر هم سخته با این وروجکها.حالا چرا در عنفوان (انفوان) جوانی کمر درد گرفتی جیگرررررررررررررر


نمی دونم خوااااااااااااااااهر!

دکتر گفته: ورزش نمی کنی و گودی کمرت زیاد شده!!!!!!

بابای امیرحسین
1 مرداد 91 1:34
خیلی ناز شده. خیلی سریعتر از اونی که فکرشو کنیم بچه ها پشت لبشون سبز میشه.
انشالله اونروز بهشون افتخار می کنیم.
گرچه الانم باید افتخار کنیم... اما اون یه چیزیه دیگس



ممنون!
بله- واقعا...
ان شاللا...
مامانی
1 مرداد 91 5:49
سلام زهرا جونم بیا وبم منتظرتم

محمد صادقم ببوسش


سلام عزیزم...

الان میام...
فریبا
1 مرداد 91 15:36
الهی!!! چه زود بزرگ شدی عزیزم
زهرا جون دعا می کنم زودتر خوب بشی...


آره خاله جون ! می بینی؟؟؟
می خوان واسم زن بستونن!!!!!
************************
قربون محبتت عزیزم که همیشه به یادمی!!!
حتما با دعای خیرت بهتر میشم!!!
مامان امیرحسین
1 مرداد 91 21:51
ممنون عزیزم. لینکت کردم...



ممنون!
مامان محمد
2 مرداد 91 0:51
ای جووووووووووووووونم،سلام مرد جوان
الهی من فدات بشم خاله،چه با سبیل چه بی سبیل من یکی که کشته و مردتم
بازم از اون خنده هایی برام بکن که صورتت چاله میفته
زهرا جون سلام پسرتم دیگه مرد شده هاااااااااا،آستیناتو بالا بزن و یه عروس خوشگل برای این مرد بزرگ بگیر من که دختر ندارم ولی اگه داشتم حتما براش درست میکردم

دوستتون دارم به خدا


قربونت خاله جون!!!!
**************************
من که هر وقت میبینم واسم کانت میذاری باید یه لیوان آب قندی چیزی بخورم تا ازین ابراز محبتهایی که به ما می کنی غش و ضعف نرم!!!!!!!!!!!
**************************
دل به دل راه داره گلم.... مام خیلی دوست داریم عزیزم......
مامان امیرمحمد
2 مرداد 91 10:51
عزیزم ... چه آقایی شده برای خودش ...دختر خوب زیاد سراغ دارم زهراجون ... دست بجنبون یه وقتی پسرمونو ندزدن ... قربونش برم


هههههههههههههههه!
حتما...........
مامان علی خوشتیپ
2 مرداد 91 10:52
آخیییییی چه بانمک شده با اون پشت لبش.مطمئن باش با مامان گلی مثل شما محمد صادق جون همونی میشه که آرزو داری


قربونت!
نظر لطفته!
مامان علی خوشتیپ
2 مرداد 91 10:53
ممنون بابت نظر قشنگت
جزءهای شما:
5/28/10 هستن.التماس دعا
ایشاالله زودتر سلامتیتو بدست بیاری


عزی____________________________________زمی!

با دعای خیر شما حتما!
مامانی
2 مرداد 91 12:36
زهرا جونم بیا وبم

برو خصوصی اول


الان میام!
نسیم مامان کانی
2 مرداد 91 16:02
خدا بد نده زهرا جان
اخییی قربونت برم چه بامزه شده با این سیبیل ها


سلام نسیم جون!
نمی دونی تا حالا چقد اومدم وبلاگ کانی گل که!!!؟؟؟

اصلا نمی تونم واست کامنت بذارم!
واسه بقیه ی بلاگفاییا رو تونستن با f8 کامنت بذارم ولی مال شما نمیاد!!!
اتفاقا دیشبم اونجا بودم!
آپ نکرده بودی!
الان میام.... امیدوارم بتونم واست بکامنتم!!!!!!
***************************
الحمدلله الان بهترم عزیزم!
زینب مامان محمد رضا
2 مرداد 91 18:24
برنده شدید مبارک

طاعات و عبادات قبول التماس دعا

انشالله هر چه زودتر کمرت خوب بشه

خواهر عجله نکن به یه چشم به هم زدن بزرگ می شه مرد می شه


ممنون!
ان شاللا...
راس میگی! دقییییقا!
زهره مامان آریان
3 مرداد 91 3:14
انشالله
انشالله همه ی بچه ها عاقبت به خیر بشن


ان شاللا......
آشنا
4 مرداد 91 16:15
به به. خوش به حالت که به این سرعت جوونی پسرت رو هم دیدی
خوشحال بود که شبیه بزرگا شده؟
خدا انشالله برات حفظش کنه. و شما هم انشالله بهتر شی.
چقد عاشق شیوه خوابیدنش شدم!


نه بابا!بدش میومد!!!
هی می خواست پاکش کنه!
همکاری نکرد!
می تونستم کارای بهتری کنم!!!
********************
عزیزم...
من که دلم غش و ضعف میره واسه این مهربونیش!!!
اینقدم با محبت نگام میکنه ه ه!!!
مامان روژینا
4 مرداد 91 19:17
واییییییییی قربون این گل پسر بشم من که اینقدر شیرینه حالا عزیزم مامان اهورا دخمل نداره من که دارم قول پسرت و به کسی نده باید داماد خودم بشهههههههههایشالله زیر سایه پدر و مادرش همیشه صحیح و سالم باشه منم با اجازه داماد آینده ام و لینک کردم خوشحال می شم لینکم کنید


وایییییییی! خدا نکنه خاله جون!!!
قربونت گلم...
منم با افتخار لینکت میکنم!
مامانی درسا
7 مرداد 91 2:55
ای جون من فدات خاله با این مردمردیت ....... آقایی شدی برای خودت


ممنون خاله جون!
مادر کوثر
8 مرداد 91 10:59
چه پست باحالییییییییییییییی
چه بامزه شده
چه مادرانه های خوشگلیییییییییییییییی


ممنون گلم..
مادر کوثر
9 مرداد 91 8:57
سلام مامانی
بهتری؟
مرسی از حضورت مهربون
راستی خوشبحالتون که بندر نشین هستین
اما کدوم بندر؟؟؟


سلام عزیزم...

الحمدلله... بهترم...
بندر عباسیم!