محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

(فیلم) - - - بشمر تا 10 - 22ماهگی

1391/5/8 6:23
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
830 بازدید
اشتراک گذاری

 

     

 

                           کلیک کنید===>   محمد صادقم بشمر تا 10...

 

پ.ن :  خیلیا میگن چقد محمد صادق لهجه داره!!!ابرو

خب ....  تازه زبون باز کرده بچم و تونسته خوب کلمات و ادا کنه!!....

این خیلی واسم ارزش داره!ماچ

هنوز ازش انتظاری نیس!!  هست؟؟مژه

                   نیشخند  ........... نگران نباشید!  .........نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامانی
2 مرداد 91 13:17
از پست چیزی نفهمیدم زهرا


فیلمه ه ه ه ه ه!
مامانی
2 مرداد 91 13:19
اهان فیلمو یه لحظه ندیدم

الهی قربونت برم


خدا نکنه!
یک عدد خانومی
2 مرداد 91 13:33
چه بامزه حرف میزنه این پسر! بخصوص عدد 9 رو خیلی جالب گفت
ماشاالله

ببینم مامانش شما رمز ما رو احیانا گم نمودی؟
باشه برو خصوصی



قلبون.ملبون!!!
باااااااااااااااااااور کن یادم نیس!
همه رمزارو یه جا می نویسما!
انگاری اون موقع یادم رفته سیو کنم یه جایی و الان نمی تونم پیداش کنم!!!!!!
مر30





آههههههههاااااااااااااااااااا!
باور کن ندیده! خودم یادم اومد رمزت چی بود!!!
چون بامزه بود یادم بود! وگه نه که نه!...
مبینا گلی
2 مرداد 91 14:45
مردم چه کارا میکنن باباایول...اون یک با فتحه روی ی منو کشته..خاله قربونت پس 10چی شد؟؟؟؟؟؟...چه واسه خودش دستم میزنه وروجک...اگه پیشت بودم همچین میییییییچلوندمت



آره yak و حال کردی؟؟؟؟؟
خاله جون 10 و خوردمش!!!یعنی از ذوق تشویق خودم خوردمش!!!
زهرا _ مامان مریم گلی
2 مرداد 91 16:09
ای جووووووووووون دلمی عمه قربونت بشه نفس من....جیگر طلا....شما انقد خوشمزه شدی و عمت این سر ایران داره پر پر میزنه واسه یه بار دیگه بوسیدنت....

وای آبجی خیلی خوردنیه خییییییییییییلی.....10 رو هم که انگار میخوره یه هو تند تند واسه خودش دست میزنه عسلللللللل

حسسسسسسسسسسسسابی دلمو آب انداختی آبجی.....اینجوری نمیشه باید امروز فردا اقدام کنیم واسه بلیط و من بیام اونورا این نمکدون و بخورمممم

راستی چه جوری فیلم گزاشتی؟خیلی سخته؟



قربونت برم...
تو عزیز دلمی دل انگییییییز!!!!!
*******************
آره آبجی- از ذوق دست زدن به خودش 10 و نگفته!!!!
******************
وااااااااااای! من اگه می دونستم اینجوری میشه کشوندت اینورا که 10 تا فیلم پشت سر هم میذاشتم!!!!
******************
کاری نداره آبجی!
برو توو همین سایته که فیلم و دیدی! ثبت نام کن!
راحت می تونی فیلم و آپلود کنی و بذاری!! و مام لذت ببریم از دیدن خوشمزگیای مریممون!!!
****************
دوستون دارم!.........زود بیاین!


یاس
2 مرداد 91 16:11
تو عزیز دلمی ها.
چه ناناز حرف میزنی جیگر طلای خاله ایی


فدا مدا..........جیگر طلا !
یاس
2 مرداد 91 16:12
زهرایه قند عسلم.کامنتت رسید عزیزم ولی من وقت نکردم حتی هنوز که برم و تایید کنمشون.تو خیلی گلی به خدا


عزیزمی!
از خوبیه خودته گلم!
یاس
2 مرداد 91 16:13
میگم شیش ماهه دارم تلاش میکنم.هنوز پارسا میگه 2 ..5..10
چیکار کردی که این پسمر عین بلبل میشماره
یه دستی به سر ما هم بکش


محمد صادقم الان یه چن ماهی هست که می تونه بشمره!!!

اون موقه ها که 16-17 ماهه بود یکی در میون میشمردیم!
اول 1 و 2! بعد 3 و 4! بعد...
آخر سری هم میشد یه ترکیب 2 نفره!
**********************
چن وقته پیش یهو دیدم خودش داره واسه خودش میشمره!
خییییلی تعجب کردم!
بچه ها خییلی دقتشون بالاست!!!
********************
یه سره واسش بشمر!
توو هر حالی!
با هر ادایی!
تجربه بهم ثابت کرده! بچه ها توو آرامش قبل از خواب خیییلی چیزا یاد میگیرن!!!
یاس
3 مرداد 91 2:23

برم ببینم چیکار میتونم بکنم.بوسسسسسسسسسسسسسس



موفق باشی گلم....

ماچ!
مامان محمد
3 مرداد 91 9:15
ای جونم،ای جونم،ای جوووووووووووووووووووووووونم
الهی من فدات بشم خاله چقدر ناز شمردی،چه عشوه هایی می اومدی
وای وای یکی بیاد به من آب قند بده،از دست این ملوسک دیگه نفسی نمونده برام
زهرا جون سلام خوبی عزیزم؟ای ول بابا،چه گل پسری شده فقط حیف که من اونجا نبودم وگرنه ییییییییییییییه گاز گنده ازش میگرفتم
میگمااااااااااااااااااااااااا یه اسپند دود کن چشم میخوره این محمد صادق ما.
بووووووووووووووووس.


عزییییییییییییییییییییییییزمی!

آخه شما چرا اینقد مهربون و گلی؟؟؟

اینقد با احساس کامنت میذاری!
**********************
قربون مهربونیت!
چشم.....4 قل می خونم با اسپند که گفتی!
مهسا مامان مرسانا
3 مرداد 91 17:47
لطفا نظرم رو تایید نکن


چششششم!
محفوظ محفوظه!
مهربان
3 مرداد 91 20:08
ايييييييييييييييييييي جانم!
چه صداي ظريفي داره محمد صادق جونم


فدات!
مامان آریام
3 مرداد 91 23:01
خاله الهی فدای شیرین زبونیت بشه ده هم میگفتی بعد دست میزنی عسل خاله ماشاالله به این پسر باهوش و زرنگ


خدا نکنه خاله!

آره-میبینی؟؟؟بس که ذوق داشته جا انداخته!!!!
مامان کیان و کارین
4 مرداد 91 10:23
الهی ای جان !!
خیلی خیلی باحال بود



قربونت عزیزم....
الیسا
4 مرداد 91 12:17
چرا من ندیدم ؟؟؟؟ !!!!



عزییییییییییزم!

روو لینک محمد صادقم بشمر تا10 کلیک کن! میاد واست!
fa_kahroba86@yahoo.com
4 مرداد 91 13:39
ای جوووووووووووونم چه قد قشنگ می شموره بعدشم که حسابی خودشو تشویق می کنه
حق داری عزیز خاله منم تشویقت می کنم
ماشااله به گل پسر



عزیییزمی!
قربونت برم فاطمه جونم!
چقد دلم واست تنگ شده!
یک عدد خانومی
4 مرداد 91 15:43
میگم بابت پست ثبت احوال بسی ممنون
در مورد خودمم مینویسم چشم


خواهش می شود!
منتظرم!
نایسل خانم
4 مرداد 91 18:54
سلام عزیزمممم مرسی اومدی
من قصد حاملگی نداشتم عزیزم یهو شد
نمیدونم هر چی خدا بخواد مرسی واسه اومدنتتتت و نظر خوشگلت مهربونن


علیک السلام...
خواهش می کنم!
ان شاللا هر چی خیر واست پیش بیاد!
مامان اهورا
4 مرداد 91 19:53
ای جون دلم گل پسر آخر من صداتو شنیدم آخه همش با خودم میگفتم صدای محمدصادقم چه شکلیه؟
9 خیلی با حال اومدی عزیزدلم


حالا چطور بود خاله جون؟؟؟
یه کم میبینین که لحجه محجه دارم واسه اینه که تازه حرف افتادم!!!

ممنون خاله....
اهورا رو ببوسش!
مامان اهورا
4 مرداد 91 23:49
پس نظر من کوووووووووو؟؟؟


همین پایین!!!!!!
مامانی درسا
5 مرداد 91 2:22
الهی صداشو ....... من فدات باشه خاله ...... مامانش اسپند با دود فراوون لطفا" من عاشق این چال گونه تم عزیزم


قربونت عزیزم...

چشممممممممممممممممممم!

مرسی خاله جون!
مامان شايان
5 مرداد 91 10:06
سلام بهتر شدين؟ عزيزم من فقط از سركار به اينترنت دسترسي دارم كه اسپيكر هم نداريم.نمي تونم فيلمشو ببينم و صداي ناز محمدصادق رو بشنوم. بووووووووووس


سلام گلم...
ممنون که به فکرمی!
الحمدلله... بهترم!
قربونت برم!
همین که اومدی پیشم یه دنیا ممنون!
مامان بهار
5 مرداد 91 12:42
چه قدر شیرین زبونن این بچه ها...


آره *-*-*- می بینی؟؟؟
مخصوصا محمد صادقم که تازه داره روون میشه و همه چی و کج و کوله میگه!!!
آتـــریــســا جــون
5 مرداد 91 12:58




. . . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$




آپــــــــــــــــــــم







الان میام...
یک عدد خانومی
5 مرداد 91 15:09
محمدصادق جونی چطوره؟
عکس جدید همراه با زیرنویسهای بامزه نمیذاری؟


فعلا موضوع بامزه ای ندارم...!

کمر دردمم باعث کندیه روند میشه!

سعی خودم و می کنم!
آتـــریــســا جــون
6 مرداد 91 20:04

مـیـســی خـالـه جون


مـمـنـون از مـحـبـتـت



راسـتـی خـالـه جـون مـحـمـد صـادق جـون خـیـلـی بـامـزه و دوسـت داشـتـنـیـه مـخـصـوصـا وقـتـی مـیـخـنـده و گـونـه هـاش چـال مـیـشـه خـیـلـی خـوردنـی مـیـشـه حـتـمـا بـراش اسپـنـد دودو کـن و از طـرف مـن مـحـکـم ببـوسش





خواهش می کنم!...

از شمام ممنون عزیزم...

چشم...
آتـــریــســا جــون
6 مرداد 91 20:07
راسـتـی فـیـلـم رو هـم دیـدم خـیـلـی بـامـزه بـود




عزیزم....
قربونت!
پدر مادر امیر علی
7 مرداد 91 1:34
ஜ۩۞۩ஜ .


موفق و سر بلند باشید در پناه الله

"اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم"




¸.•)´
(.•´
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)

★★◄ التمـــــــــاس دعــــــــا داريـــــــم►★★

----------------_(_.^._)__(¯`(?)´¯)
__________(¯`v´¯)´(_.^._)
_________(¯`(?)´¯)(¯`v´¯)
__________(_.^._)(¯`(?)´¯)
_____(¯`v´¯)_____(_.^._)_(¯`v´¯)
____(¯`(?)´¯)__(¯`v´¯)__(¯`(?)´¯)
_____(_.^._)__(¯`(?)´¯)__(_.^._)
___$___(¯`v´¯)´(_.^._)(¯`v´¯)
__$$$_(¯`(?)´¯)_$____(¯`(?)´¯)
__$$$$$(_.^._)___$____(_.^._)
_$$$$$$$$$$______$
_$$$$_$$$$$$$$____$
$$$$$$_$$$$$$$$____$
$$$$$$_$$$$$$_$$___$
$$$$$$$$_$$$_$$$__$
_$$$$$$$$$_$$_$$_$
___$$$$$$(¯`v´¯)$$(¯`v´¯)
_____$$$(¯`(?)´¯)$(¯`(?)´¯)
_______$$$(_.^._)$$(_.^._)
______$___$$$(¯`v´¯)
_____$$____$(¯`(?)´¯)
_____$$$____$(_.^._)$
_____$$$$___$$$$__$___$
_____$$$$$___$$__ $____$$
_____$$$$$$__$$__$_____$$$
______$$$$$$_$$_$_____$$$$
_______$$$$$_$$ $___$$$$$$
________$$$$_$$ $_$$$$$$$
_________$$$$ $$_$$$$$$

این گلها هم تقدیم به پدر مادر محمد صادق



به به! عجب بوی خوشی!!!

عطر صلوات و میگم!!!!!!!
خاله هدی
7 مرداد 91 1:56
ای جان.....قندک من.....عسل....جیگر.....
من همیشه عاشق شمردنت بودم....
مخصوصا وقتی پشت تلفن می گی.دلم برات اینقد شده.....نمی بینیش...اخه انقد کم شده که فقط با میکروسکوپ می شه دیدش I MISS YOU



وااااااااااااااااااااااااای!

خاله جون وبلاگ محمد صادقم و نورانی کردی با گرد محبتت!

دل مام واست یه ذذذذذذذره است!

ایناهاش!!! نمی بینیش؟؟؟

آخه در حد نانو شده!!! (بابا به روووووووز!!!)
مامانی
7 مرداد 91 6:09
سلااااااااااااااااااااااااااااااااام زهرایی خوبی؟

دلم حسابی براتون تنگ شده بود

بدو که اومدم


سلاااااااااااااااااااااااااااااااام زهرایی!

الحمدلله... مام خوبیم!

چه خوب که برگشتی!!
مامان تسنیم
7 مرداد 91 11:45
یه ماچ آبدار برای پسر باهوش و با نمک



م.ص: مامان لپم خیس شددددددددد!!!!
yasaman jon
7 مرداد 91 14:04
فدای این شمردنت بشم خاله
خدا حفظش کنه



قربونت...

فقط ای کاش آدرست و درست میذاشتی تا بیام پیشت!!!!

مبینا گلی
7 مرداد 91 16:31
بچمون لهجه مشهدی داره...به خاله ش رفته....محمدصادق مث مبینا نمیدونه لهجه کجا رو بگیره.....عزییییییییزمی مث بلبل حرف میزنه کی گفته لهجه داره


جون منننننننننننننن؟؟ راس می گی؟؟؟؟؟؟

لهجه اش مشهدیه؟؟؟

**نمی دونم خواهر! بعضیا گفتن لهجه داره!!

البته بازم می گم! خب تازه زبون وا کرده!
همینارم خوب و بی غلط گفته محشره!!!
مامان روژینا
7 مرداد 91 18:00
آفرین به این آقا پسر گل که اینقدر قشنگ می شمره



ممنون عزیزم...
مادر کوثر
8 مرداد 91 1:38
سلام مامانی
ممنون از نظرات متفاوتت

عزیزم بهتر بود فیلم رو مستقیم در اینجا میذاشتی. آموزششو در وبلاگم گذاشتم

و یا حداقل جلوی اون لینک مینوشتی " کلیک کنید"
و یا مینوشتی فیلم محمد صادق
تا بازدید کننده متوجه بشه تو این پست چه خبره
شاد باشی


سلام گلم...
خواهش می کنم!
ممنون از راهنماییت!
باشه! الان میرم یه کاریش می کنم!
مادر کوثر
8 مرداد 91 1:39



ممنون!
مبینا گلی
8 مرداد 91 4:05
اوا زهرایی مگه لهجه مشهدی چشه؟؟؟؟؟؟؟شوخی کردم لهجه شمالی بندری داره


نه گلم!! اشتباه نکن!

منظورم این نبود که چیزی شه!!!!!!!

مامانی
8 مرداد 91 7:30
اره منم میخواستم بهت بگم به جای یک با کسره میگه یک با فتحه

نمیدونم لهجه کجارو داره مشهدی هم شاید باشه

نکنه بندری حرف میزنه


عزیزمممممم...

از صبح که بهم smsدادی! نمی دونم چرا گوشیم قاط زد!

نتونستم جوابتو بدم...

همش توو فکرت بودم که نکنه باهام کار واجبی داشت!!!
ثمینه
8 مرداد 91 15:07
سلام عزیزم
مـــــــــرسیییی خانومی شمام برامون دعا کنید لطفا


علیک السلام....

ممنون....چشممممممممممممممم...
مامانی
8 مرداد 91 16:47
میخواستم حالتو بپرسم دوبار اس دادم جوابی نیومد


دیدم گلم...
الان جوابتو دادم...
yasaman jon
9 مرداد 91 14:09
سلام مامانی
آدرسم که درسته
مشکل از نی نی وبلاگه
آخه آدرسارو قاطی می کنه
sheytonak1391.blogfa.com


الان میام پیشت...
مامان امیرحسین
9 مرداد 91 15:15
تازشم
هیچم لهجه ندارم.خودشون یادشون نیست بچه بودن چه جوری حرف میزدن.
خاله به این جو سازیها توجهی نکن.همینطوربشمر



قربونت عزیزم....
مامان امیرمحمد
12 مرداد 91 12:21
عزیزم قربونت برم . آفرین صد باریکلا پسر نازم . تازشم لهجه خیلی قشنگی داری من که کلی حال کردم ....
ناز نازی مامانی ...


قربونت خاله جون!

لطف داری!