محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

تـــــــــــــــولد تـــــــــــــــولد تـــــــــــــــولدت مبارک ...

1391/6/31 19:19
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

****سلاااااااااااااام به دوستای خوبم...

بالاخره یه تولد کوچولو و خودمونی تونستیم واسه محمد صادقم بگیریم...

شمام بفرمایید... 

             786719_morningsong.gif                         786719_morningsong.gif

 فقط :   پست پایینی رمز داره !

 نمی دونم به چه دلیل(!) ولی دوستای خاموش خیلی زیاد شدن!!!

دوستان روشن باشین! لطفااااااااااااا

هر کی رمز خواست خبر بده!!

        

با یه دنیا عکس توو پست بعد در خدمتتونم!!!  

   ورق بزنید لطفا.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (60)

مامان علی اکبر
31 شهریور 91 19:41
عزیز خاله تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی،زیر سایه ی امام زمان و مامان و بابا.
با افتخار لینکتون میکنم.
خوشحال میشم پسرم جزء دوستای گل پسری باشه.


ان شاللا خاله جووووون!

مام خوشحال شدیم دوستی به خوبیه شما پیدا کردیم...
مامانی
31 شهریور 91 20:51
ای قربونت برم چه ذوقی کرده


آره خاله جون...

نمی دونی چه ذذذذذوقی داشت!
آشنا
31 شهریور 91 21:45
میگم
ام....
روشن و خاموش و اینا چیه؟


روشن ==> یعنی شمادوست خوبم که وفاداری و میای محترمانه حضورت و ثبت می کنی و یه سلام گررررررم میدی!!!

و خاموش ===> اونایی ان که میان و می بیننمون و یه سلامم نمی دن!!!!!!!!!!!!!

خو دلمون واسه اونام تنگ میشه خو!!! رمزیش میکنیم تا اگه واقعا دوستمون داشتن یه سلامی بدن!!!!


مینا
1 مهر 91 15:58
سلام زهرا جون تولد ببخ جون مبارک زهرایی به منم رمز رو میدی؟؟؟


بـــــــــــــــــــــــله!

همین الان دادم...

بفرما...
خاله هدی
1 مهر 91 17:32
سلام جیگر خاله،عسلی
تولدت بدون ما خوش گذشت؟جای ما رو خالی کردین؟دلم خیلی براتون تنگیده دوستون دارم بوس بوس


سلام خاله جوووووووووووووون
قربونت برم

نه جاتون خیییییییییییییییییییییلی خالی بود!

دل مام واستون یه کوچولو شده!
فریبا مامان رایین
1 مهر 91 17:46
یعنی ما باید بگیم تا بهمون رمز بدی دیگه؟!!!


عزیزمی!
این چه حرفیه
اومدم بهت بدم......ثبت نمیشد...
فریبا مامان رایین
1 مهر 91 17:47
100 ساله بشی عزیز دلم؛ تولدت مبارک


ممنون خاله فریباااااااااااااا!
مامان اهورا
1 مهر 91 18:19

پس اون یکی نظر من کوووووووو؟؟؟
زهراجون نمیتونم رمزو تو کادر بنویسم
گریهههههههههههههههههههههههههههههههههه

منم دلم میخواد تفلد ببینم خوووو



کدوم یکی نظررررررررر؟

فقط یه نظر دیدم!

اونم تایید کردم
لابد توو اون یکی پست گذاشتی!!

دوباره میام بهت رمز و بدم

نمی دونم شما چرا مشکل پیدا کردی!!!!!

الان میام
مامان اهورا
1 مهر 91 18:21
نظرمو پیدا کردم اما بازم نمیتونم وارد شم
خیلی گریههههههههههههههههههههههههههههههههه



عزیزممممممممممممممممممممممممم
اومدم پیشت
یاس
2 مهر 91 1:20
عزیز دلم.قربونت برم.تولدت مبارک.الهی که همیشه پایند باشی جیگرتو برم.منتظر عکسات هستم عزیزم.


قربونت گلم...

الان میام کلید و بهت میدم تشریف بیارین!
مادر کوثر
2 مهر 91 12:07
سلام عزیزم
تولد گل پسر مبارررررررررررررررک
همیشه شاد باشید و سلامت
راستی
کجا رو ورق بزنیم؟؟؟؟؟


یه ورق بزنید برید پست بعد....

راستی!

ممنون!
مامان حسناسادات
2 مهر 91 12:39
ممنون عزیزم بابت رمز.
برو خصوصی....
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟


بله عزیزم...
ان شاللا وقتی میز کارم درست شد...
مامان روژینا
2 مهر 91 13:40
واییییییییییییییی تولدتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککک محمد صادق جون امیدوارم صدو بیست ساله نه کمه هزار ساله بشی گل پسر


ممنون خاله جوووووووووووووووون!

بسی ذوق زده شدیم!!!
مبینا گلی
2 مهر 91 14:21
سلام زهرا جون همین اول بگم وبلاگ ببخم خییییییییییییییلی دیر باز میشه .....دوم تولدش مبارک انشاا....زیر سایه باباومامان عزیزش سالهای سال زندگیه سرشار از ارامش رو داشته باشه


سلام عزیزمممممممممممم!

خوبی؟

خوش اومدی به اینجا!

ممنون زینبم!

اومدم پست جدیدت و هم دیدم...
چه با صفا.....
ام البنین
2 مهر 91 15:07
سلام من اولین دیدارمه از وبلاگ گل پسرتون گفتم بگم رووووووووووووووووووووووشنم
حالا اگر تمایل داشتین با نگاه خوشکلتون وبلاگ ابوالفضل منم نورانی کنید ممنون میشم واگر دوس داشتین با ماهم دوست بشین رمز بدین لینک کنید.


علیک السلام...

از آشناییت خوشحالم...

اومدم پیشت وبلاگ قشنگی داری!

چشم....

لینکتونم می کنم...فقط...

نمی دونم میز کارم چشه که نمی تونم هیچ لینکی رو اضافه کنم...
برطرف شد چشم...
ام البنین
2 مهر 91 15:08
راستی تولد آقا محمد صادق گل هم مبارک
انشاالله تو لباس دامادی ببینیش .


ممنون!

ان شاللا...
ام البنین
2 مهر 91 15:11
ببخشید میشه بگید چطور میشه زمینه وبلاگم مثل شما عکس بذارم؟زمینه مشکی با پروانه وعکس گل پسری رو میگم که شما گذاشتین/


بله! چرا نشه!
الان میام پیشت!
مامانی
2 مهر 91 15:40
سلام زهراییییییییییییییییییییی ما اپیدیمممم


الان میام عزیزم...
ام البنین
3 مهر 91 1:30
سلام ممنون از راهنماییتون/ولی نتونستم موفق بشم هر دو تا کد رو امتحان میکنم نمیشه.



سلام...

نمی دونم چرا نتونستین؟

بازم تلاش کنین!
من همین راه و به 2 تا دوست دیگه م هم گفتم یکیشون تونست ولی اون یکی می گفت نمیشه!!!

حالا نمی دونم چرا؟

شما با اکسپلور میای نت؟
ام البنین
3 مهر 91 13:07
بله .یعنی بخاطر مررگره؟با موزیلا امتحان میکنم ببینم چطور میشه! بازهم ممنونم


راستش دقیق نمی دونم که!
میگم شاید ....

موفق باشی!
مامان علی اکبر
3 مهر 91 18:23
سلام مامانی،محمد صادق جون خوبه؟
آپ کردم منتظرت هستم.


سلام عزیزم...

ممنونم...

الان میام پیشت!
خاله باران
3 مهر 91 22:42
عزیزم.چه خنده زیبایی.خدا حفظش کنه..


ممنون عزیزم...:
زینب مامان محمد رضا
4 مهر 91 13:26


تولد گل پسرت مبار شرمنده دیر اومدم برای عرض تبریک ان شالله دامادش کنی


ممنون عزیزم...

دشمنت شرمنده باشه...
خاله باران
4 مهر 91 19:23



وای مر30000000000000000000000000000000

مامان اهورا
4 مهر 91 21:33
سلام اینو بخون:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید........


هههههههههههههههههههههه!
من که میگم سر کاریه!!!
می خوان آمار باز دیدکننده هاشون زیاد شه!!!!
مامانی
5 مهر 91 0:15
سلام زهراجونم بیا منتطرم


اومدم عزیزم...
ان شاللا که زودی خوب شی!
یاس
5 مهر 91 0:57
مرسی مهربونم.دوستتون داریم


منم دوستون دارم...
مام پارسا
5 مهر 91 11:22
عززززززززززززززیزم....ممنونم از محبتت .... منم با افتخار لینکتون کردم ... امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم ...


ان شاللاااااااااااا
مامان امیرمحمد
5 مهر 91 13:30
عزیزم تولدت مبارک پسر قشنگم ... پس من چرا یادم رفت ... ببخشید ببخشید
رمز میخوام شدید شدید ....


ممنون خاله جون!
خواهش می کنم...
این چه حرفیهههههه!
شما هر وقت بیای من خوشحال میشم!
رمز هم.......بفرما......
مامان ابوالفضل (ام البنین)
5 مهر 91 18:35
سلام خانمی..راستی موفق شدم ها.خیییییییییییییییلیییییی ممنوووووووووووون عزیزم.


به به!
چه خوب...
دوستان قهرمان من همین طور دارن زیاد میشن!
مامان آریام
6 مهر 91 1:10
مامانی بیا آپ کردم


اومدم....

به به! عجب عکساییییییی!
مامان علی اکبر
6 مهر 91 2:53
سلام عزیزم ممنون که اومدی
هم خودم و هم همسری بیشتر نظرمون رو عکس دومیه س
بازم ممنون
بوس برا شماومحمد صادق جون


سلام...

منم همین طور...

ممنونم!
زری مامان مهدیار
6 مهر 91 11:16
تولدت مبارک خاله جونی
چه دوچرخه ی نازی داری


ممنون عزیزم...
مامان آریام
6 مهر 91 14:31
مامانی یه عالمه ممنون برای این همه مهربونی و عشقی که بهمون میدی راستش نشون میده سن آریام رو و من از وقتی آریام رو باردار بودم فعالش کردم...نمیدونم چه اشکالی هست؟؟؟
راست میگی...من و همسرم هم هر وقت عکسهای محمد صادق عزیز رو میبینیم..میگیم چقدر به هم شبیه هستند ولی نمیگفتم. فکر کردم شاید خوشت نیاد. ببخ جیگر ما رو ببوس هوار تا


فدا مداااااااااااااااااااااا...
آره عزیزم...انگاری گیر داشت..
درست شد!
ااااااااا؟
پ شمام میگفتین!
فکر کردم فقط به چشم من اینطوریه!
ببوسش عسلی رو!
آتـــریـســـا جــون
6 مهر 91 19:53

تـــولـدت مـبـارک گـل پـســری ایـشـاللـه 100 سـالـه شــی و مـامـان جـونـت هـمـیـنـطـور بـرات جـشـن تـولـد بـگـیـره



اگـه مـیـشـــــــه رمـز پـسـت قـبـلـی ؟




ممنون عزیزم...
باشه...الان میام میدم...
آتـــریـســـا جــون
6 مهر 91 19:54
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامانی
7 مهر 91 0:42
سلام عزیزم بروزم بیا منتظرم


اومدم
مام پارسا
8 مهر 91 14:06



منم:
زهرا _ مامان مریم گلی
9 مهر 91 11:33
بابا ما بخوایم عکس جدید از جیگر عمه ببینیم کیو باید ببنیم؟؟؟؟هاااااااااا؟

منم کلی عکس دارم از مریم دست مهدیه همشون....هنوز نگرفتم ازش....


الان توو گوشی بهم گفتن:مثل اینکه باید مارو ببینید!!!!!!!
هههههههههههههههههههههه!

باشه عزیزم... به زودی!
شمام زودتر آپ کن! منتظرم!
زهرا
9 مهر 91 18:54
الان خونه مهدی هستیم....شاممو ÷خوندم اومدم اینجا...عکسارو ازش گرفتم میزارم سر فرصت


آخجووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
مامانی درسا
10 مهر 91 2:19
گلم ببخش نتم قطع بود نتونستم به موقع تولدتو تبریک بگم عزیزم مثل ماه شدی گلی خاله زنده باشی ..... مامانی شما هم سلام خوشحالم دوباره برگشتم و روی ماه مخمد عزیزو دیدم


سلام عزیزمممممممممممممممممممممممممم...

خوش اومدییییییییییییییییی!
دل مام واست تنگ شده بود!
ممنون!
نیلوفر
10 مهر 91 14:35
تولدت مبارک محمد طاها جونم .مامان ماهی داری


جووووووووووووووووون؟

الان این کامنت اشتباهی اومده اینجا؟؟؟؟؟؟

یا منظورت محمد صادق بوده!!!

در هرررررر صورت من که ماه بودن و به خودم می گیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رعنا
11 مهر 91 2:11
من با اکسپلورر تونستم ببینمممم
مبارک باشههههههههههه انشالله عکسای دامادیش
زهرا جان همه چی عالی بود


ممنون عزیزم...
شما لطف داری!
مام پارسا
11 مهر 91 2:27
ای داد بیداااااااااااااااااااااااااااااد
چرا آپ نمی کنی پ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه کاری می کنی خاموش بشیم هااااااااااااااااا
محمد صادق جون ، خاله مامانو یه هل بده بلکه رووووووووشن بشه


نمیدونم والللا!
سوژه ندارم!!!!
حوصله ندارم!
دلم می خواد یه کاری کنم که از حالت کسل کنندگی دراد وبلاگم نمی دونم اون کار چیه!
کلللللللللللللللللللللللللللنی فعلا قفلم!
شرمنده!
مام پارسا
11 مهر 91 2:28
هم اکنون آپیم


رسیدیم خدمتتون!
یه خصوصیه تاپ هم واستون داشتیم خواااااااااااااهر!
مام پارسا
11 مهر 91 2:29
اینا مال محمد صادقمه هاااااااااا...... حالا یکی دو تا شو خودت وردار


مرسی بابت اییییییننننننننننننهمه بوس!!

اینارم میدم به محمد صادقم!!!!
خوبه؟
چی؟
بوس ها رو اشتباهی ورداشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
11 مهر 91 12:46
سلاااااااااااااااااام .....خصوصیییییییییییییی



آخجووووووووون!خصوصی!
مام پارسا
11 مهر 91 12:51
زهرا آدم اگر چیزی رو می خواد به کسی برسونه بده به تو
حتی یه بوس رو هم نتونستی درست ورداری و تقسیم کنی
محمد صادق جونم چی می کشی با مامانت موقع خوراکی خوردن


ههههههههههههههه!
نمیری الهی!
2تا بوس ارزش این حرفارو داااااشت؟

من و محمد صادق و که دیگه نگو!
همش گلاویز همیم!!!!!!!!!!!!!!!!
مام پارسا
11 مهر 91 12:54
میگم واسه اینکه وبلاگت از کسالت در بیاد یه بمب با شمارش معکوس بذار تو وبت و بگو ما ها کلیک کنیم ... اون وقت هر کی کلیک کرد فوراً کامپیوترش منفجر بشه و بخندیم
خوب بووووووووووووووووود؟
خوب نبوووووووووووووووود؟
چرا میخندی بگو خوب بود یا نبود؟


ههههههههههههههههههههههههه!
نمیری الهی زهرااا!
مردم از خنده!

البته فکر بدی هم نیستاااااااا!
یه تریپ آپ کردم...
نمی ترسی برو ببین!!!!
چیه؟ترسیدی؟
چرا می خندی پس

مادر کوثر
11 مهر 91 13:36
سلام مامانیه گل
مرسی از نظرات خوشگلت
ما بازم آپیم
راستی خصوصی


سلام عزیزم...
اومدم...
مام پارسا
11 مهر 91 16:07



مام دوستون داریم فراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااوون!
مبینا گلی
11 مهر 91 20:30
سلام خانوم گل خوبیجرا نمی اپیما منتظریم یاللا


یالللاااااااااا...یاللللا!
ما آپیدیم ...تشریف بیارید یالللا!!!!!!!
آشنا
11 مهر 91 22:17
چرا کم از محمد صادق می نویسی؟ دلمون تنگ شده!


عزیزم الان آپ کردم....بیا...
یاسی
11 مهر 91 23:30
سلام
صابخونه .. مارو میشناسین ؟خب از همون خواننده های خاموش! حالا که مچمون رو گرفتین اجازه میدین ماهم عکسای پست قبلی رو ببینیم آیا ؟

زهرایی بیا شفاعتمو بکن


سلام عزیزم...
ذکر خیییییر شما همیشه پیش ما هست از جانب زهرا!!!!
خیلی خوش اومدی!
چشششششششششششششششششم...
شفاعت نمی خواد!
دوست خوب زهرا دوست خوب منم هست!
الان میام رمز و تقدیم می کنم دوستم!
مام پارسا
12 مهر 91 10:23
سلام...خانومی کامنت خصوصی اون پستم تایید شده ست... لطفاً یه سری به نظذاتت بزن و پاکش کن... ولی در عجبم آخه مطمئنم که من خصوصیش کرده بودم ... چطور تایید شد


عزیزمممممممممممم
پاکش کردم!
منم یادمه توو خصوصیا دیدمش!
ولی چطور تایید شده!!!!
الله اعلم!
مام پارسا
12 مهر 91 10:40
گرفتی ما رو خواهرررررررررر..... خصوصی در کار نبود که
بدو بیا خصوصیتو بگو تا از خماری در بیام


هههههههههههههههههههه!
خواهر!
میخواستم واست بنویسم که خوار شوور عزیییییییییز از چین آن شدن!!!!

مانیا
12 مهر 91 20:46
سلام خانم وقتتون بخیر باشه من از همکلاسیای زهرا جون هستم مدتی نمیتونم واسشون PM بزارم چون کد امنیتی رو صفحشون ظاهر نمیشه میخواستم ازتون خواهش کنم اگر براتون مقدور هست ایمیلشون با اطلاعشون بهم بدین و این PM بهشون منتقل کنین"سلام خانمی مرسی عزیزم...موفق باشی هم خودت هم آقا هادی انشالله مدارج عالی تر و بالاتر.من معتاد وبلاگت شدم زود به زود بیا عکسم زیاد بزار وقتی میبینمتون خود به خود لبخند میاد رو لبم مامانم تا میبینتم میگه بازم زهرا عکس جدید گذاشته....مواظب دخملیتم باش از طرف من ببوسش....همیشه شاد و پیروز باشی.دوست دارت مانیا" ممنون میشم خانمی


سلام عزیزم...
ذکر خیر شمارو همیشه از زهرایی شنیدم..
باشه!
حتما متنتون و بهش می رسونم!
مامان سها
13 مهر 91 19:26
سلام با منم دوست بشین لطفا و بهم رمز بدین
تولدشم با تاخیر مبارک


سلام عزیزم...
با شمام دوستیم!

فقط وبلاگت وا نمیشه! تا می خواد واشه میره روو شهمیرزاد نیوز!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
زینب مامان امیر عباس
17 مهر 91 14:02
سلام ...محمد صادق جان تولدت با دیرکرد مبارک باشه ... انشالله همیشه خندان باشی ... 120 سال عمر با عزت داشته باشی و همیشه همیشه ها یاد خدا و ذکر خدا تو قلب و روحت باشه ...


بهترین دعایی بود که میشد بکنی عزیزم...
ساره
19 مهر 91 14:59
کو عکسای تولد؟؟؟؟؟
مبارکش و مبارکتون باشه


توو پست بعدیه عزیزم...