محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

داغه داغه ! ب پپپپا نسوزی!

1391/7/12 9:45
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
888 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...

روزای قشنگ پاییزیتون به خوشی!

ممنون بابت نظرای قشنگتون توو پست تولد!

یه مدت نه انگیزه داشتم!نه سوژه ی مورد نظر و پیدا کرده بودم!

فعلا با این پست کوتاه و داغ مارو همراهی بفرمایید!

                     

پ.ن 1: فقط داغه دغه دوستان(!) نسوزین!

پ.ن 2: بابت رمزی کردن پست پیش احساس می کنم که واسه خیلیا سوال برانگیز و احیانا سوئ تفاهمی شده!

منظورم ازین کار عمرا و عمرا زیاد کردن کامنت ها نبوده!

یا فکر کنین به زور می خوام کسی کامنت بذاره!نه!

چون اگه کسی دوس نداشته باشه حتی رمز و هم نمی خواد!چون واسش مهم نیست!

من فقط و فقط دلم واسه دوستای خاموشم تنگ شده بود و حتی واااااقعا دوستای خاموشی داشتم که روشن شدن و من نمی دونستم میان خونمون ! و حالا از آشناییشون خوشحالم!

به همه ی دوستای روشن و خاموشم     سلـااااااااااا م !

بفرمایید توو خواهش می کنم...

یه مدته که حوصله ی نوشتن نداشتم...

حالا با یه اتفاق داغ اومدم پیشتون!

چند دقیقه قبل...

        محمد صادقم روو تختمون دراز کشیده و عجب(!)آروم بود!!!

اومدم بالا سرش و فیس توو فیس هم شدیم!!!

نزدیک......نزدیک....نزدیکتر.........

چشم توو چشم...     که یهو....

م.ص:   e !  مامان!   م م.صاقته(*)!!!!! چش مامان!  e!    !e!!  ایجاست!!!!

اینقد ذوق کرده بووووووود! که نمی دونین! یه کشف جدید بود توو زندگیه ی 2 ساله ش!!!!

                  

پی نوشت (*) :  البته الانا یاد گرفته می گه: م.م صااااااااااادق!  اونم وقتی که داره اسمش و می نویسه!!!

سعی می کنم ایندفعه که اسمش و نوشت عکسش و بگیرم و واستون بذارم!!!

نمی دونین بچم چه خوش خط هم هست(!!!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مام پارسا
12 مهر 91 10:33
آی آی ......... سوختـــــــــم.... خواهر خب یه کم خنکش می کردی بعد میذاشتی.......
آفرین به گل پسری که کشف به این بزرگی کرد.....


این همون بمبه بودااااا !!!!!!!

مام پارسا
12 مهر 91 10:35
عکسشو ببییییییییییییییین .... چه نازه


با چشای نازت می بینی عزیزم...
مادر کوثر
12 مهر 91 11:12
عزیزمممممممممممممم فدای اون کشف کردنش بشمممممممممممم

منتظر دست خطش هستیم

کوثر به کشف کردن نرسید چون بابایی این قضیه رو لو داد ولی تا مدت زیادی هی کوثر میگفت: چشمتو باز کن میخوام خودمو ببینم


هههههههههههههههه!
جووووون!
مبینا گلی
12 مهر 91 13:46
ایییییییییییییییییی جونننننننننننم خاله قربون کشف کردنت بشه ...


خدا نکنه خاله جوننننننننننننننننننننن!
آشنا
12 مهر 91 15:24

به افتخار محمد صادق کاشف.

راستی یه سوال بی ربط!
همیشه محمدصادق صداش می کنین یا گاهی محمد و گاهی صادق و گاهی هر دو و گاهی هیچ؟


اکثرا اکثرا محمد صادق...
مگه اینکه آقا بیارم اول مثلا بگم: آقا صادق!!!!

محمد برکت اسم پسرمه!
مام پارسا
12 مهر 91 15:36
خانومی.....برو خصوصی


چششششششششششششم!
مام پارسا
12 مهر 91 17:29
مجدداً خصوصییییییییییییییییییییییییییییییی


به روی چششششششم!
مام پارسا
12 مهر 91 17:37

اینها فقط واسه خودته که انقدر ماهی


وای مر3000000000000000000000000000000000

ماهی از خودته!
e!
چی گفتم!!!!!!!
مام پارسا
12 مهر 91 17:42

اینها هم مال محمد صادقمه
(جدا جدا بوسها رو فرستادم تا برای تقسیم به مشکل بر نخوری)


مامانی بیا خاله زهرا واست کلللی بوس فرستاده!
بیا خودت تحویل بگیر حرفی تووش نباشه!!!!!!!
هههههههههههههههههههههههه!
مامان بهار
12 مهر 91 19:32
آفرین به این پسر باهوش...
خدا حفظش کنه...


ممنون عزیزم...
مام پارسا
12 مهر 91 19:49
هی وای من... چرا امروز نی نی وبلاگ گیج بازی در میاره..
بازم نظر خصوصیم تایید شد....آخه چرااااااااااااااااااااا؟


واااااااااااااااااااا!
عجبا!
پ.این دفعه دیگه خصوصیارم نباید تایید کنم!!!!
شرمندت شدم زهرا جون...
پاک پاکه!
مامان علی اکبر
13 مهر 91 2:24
سلام.ای جانم عکسشو نگاه چه نازه.ماشاالله.


سلام...
فدا مدا.....
مامانی درسا
13 مهر 91 2:58
سلام مامانی ممنون بابت کاری که کردی خیلی خیلی خوشحال شدم ووو بعدش این پسره عجب کاشفی بود و ما خبر نداشتیم من فداش


عزیزممممممممممم...
قابلی نداشت!
خوشحالم که خوشحال شدی....
مهناز
13 مهر 91 12:43
سلام مامانی
من همون یاسمن هستم
فدای کشف کردنت بشه خاله
چقدر نمک داری تو پسر...
بووووووووووووووووووووووس



سلام یاسمن جووووون!
خوش اومدی!
می تونم همون یاسمن صدات کنم؟
آخه عادت کردم!
قربونت برم...
مهناز
13 مهر 91 12:43
منتظر دست خط نازت هستیم


فدا مدااااااااااااااا...
مامان ابوالفضل (ام البنین)
13 مهر 91 16:03
آپم...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*اینم وسیله * بیا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)





قن قننننننننننننننننننن....
بیب بییییییییییب!
اومدیم...
مامان ابوالفضل (ام البنین)
13 مهر 91 16:08
ای قربون این ناز پسمل خدا حفظش کنه.منتظرت بودیم


ممنون گلم...
فریبا
13 مهر 91 19:10
سلام عزیزم... حال و احوال؟!
چه کشف ِ جالبی...
می تونم حدس بزنم چقدر براش هیجان انگیز بوده
از طرف من ماچ یادت نره


هیجان و خوب اومدی!!

همچنان توو ذوق به سر می بره!
مامان علی اکبر
13 مهر 91 22:17
سلام عزیزم برو خصوصی
یاس
14 مهر 91 15:44
عزیزم.آخ الهی من بمیرم واسه این کشف بزرگش.پارسا هنوز کشف نکردتش که.......


عزیزم.آخ خدا نکنه خاله یاسی!

یه بار فیس توو فیس شین کشف می کنه!!!!
مامان شايان
15 مهر 91 7:54
فداي محمدصادق با اين كشفش. چقدر رفتارهاش بامزه هست.بوووووووووووووس


خدا نکنه!
فدات...
مام پارسا
17 مهر 91 10:39
خانومی رفتم نی نی شکلک ولی اصلاً وبلاگش کامل برام باز نمیشه و فقط بنر بالای صفحه میاد و هر چی رو هم که انتخاب می کنم باز فقط بنر دیده میشه و ورق می خوره...
می دونی باید چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی گلم از راهنماییت


الان میام پیشت...
مامان آریام
18 مهر 91 22:03
مامانی چرا حوصله نداری....به ماهم که سر نمیزنی تا ببینی پسری چقدر مریض بود


عزیزممممممممممم....

چی شدهههههههههه؟

آلان میام پیشت!
مامان آریام
18 مهر 91 22:05
آفرین پسر باهوش ماشاالله معلومه که میخوای از اون بچه های زرنگ و باهوش بشی


مرسی خاله جون!
مامان روژینا
25 مهر 91 14:42
وای قربونش بشم خیلی وقت بود تعداد مکتشفین کم شده بود هزار ماشاا... بازم محمد صادق خودمونراستی زهرا جون چیکار کردی موتورت روشن شد منم چند وقتیه اب روغن قاطی کردم حوصله ندارم


نه گلم...

خیلی هم سر کیف نیومدم...

یعنی وقتم پره....فعلا حال نت ندارم!
رعنا
25 مهر 91 16:08
عزیزممممم


همای اسمان
2 آبان 91 23:47
ماشالله


من عاشق پسرتم



قربون محبتت گلم...