محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

بنویس محمد صـــــــــــــــــــــــــادق

1391/7/14 6:22
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

طبق قولی که داده بودم! دیروز یه ورق دادم به محمد صادقم و گفتم:

مامانی!بنویس محمد صادق

و در حالیکه  این  و می نوشت بلند می خوند: م.م صـــــــــــــــــــــــــادق!

 

بعدشم بچم دیگه جو گیر شده بود و شروع کرد به نقاشی کشیدن!!!

م.ص:  مامان. این آبشاره!

من: آفففریـــــــــــــــــــــــــن! خوووووووووووب؟

م.ص: مامان.ببین.ببین(تیککه کلامای این روزاش!!!) این ماهیه!!!!

من: قربون استعدادت برم من...   ترشی نخوری یه چیزی میشی  مـــــــــــــــــــــــــادر!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

مامی دوقلوها(زهرا)
14 مهر 91 11:14
سلام مامانی خسته نباشی
پس عکس پسملت کوووووووووووووو؟


سلااااااااااااااااااااااااام!

ببین کی اینجاااااااااااااااااست!

خوش اومدی عزیزم...

محمد صادق که خودش نیس! یکی نقاشیشه یکی هم نوشتشه(اونجا که نوشتم این-با قرمز-)
یاس
14 مهر 91 15:45
وای خداوندا ..
چی داریم ماها...
قربون خط خوشگلش.
میگم خواهر این پسر طلا در آینده یه نقاش بزرگ میشه هااا..نه...
قربونش
بشم من.عاشقشم


فکر کنم...
تا ببینیم همین طوری پیش میره یا نه!!!!!
مامان علی اکبر
14 مهر 91 18:23
سلام،عزیزم ممنون که اومدی.
اختیار داری گلم،بذارشون.


قربونت...
ممنون...
مامان محمد
14 مهر 91 18:31
ای جاااااااااااانم،پس محمد صادقش کو؟
حتما توی آبشار مشغول گرفتن ماهیه.
الهی من فدات با این حس قشنگت خاله جونی.
میگم زهراجون پسرت واسه خودش یه پا پیکاسو هااااااااااااااااااااااااا.
میگم خاله جووووووووون یه تابلو از همون نقاشیای قشنگت به من میدی؟
میخوام به دیوار خونمون بزنم تا هر وقت میبینمش به یاد تو پسر نازنینم بیفتم.
مامانی مهربون دستت درد نکنه از پست قشنگ و شیرینی که گذاشتی.خیییییییییییییلی لذذذذذذذذذذذت بردم،بوووووووس.


سلام فرشته جونی!

خود محمد صادق که نیست!
ولی اسمش و نوشته توو قسمت -این- که قرمزه!!!!

****************************
واقعاااااااا...
به نظرت نقاشیش خوبه؟
من که امیدوارم...ببین اسمشم چه با سلیقه و کوچولو و ظریف نوشته!
همیشه همین مدلی هم می نویسه اسمش و...
آشنا
14 مهر 91 20:40
وای خدای من
آبشارو نگاه کن
به به به.
الهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی




قربونت...
مامان قند عسل
14 مهر 91 22:25
قربون اون محمدصادق نوشتنش برم من.
عزیزم اولین باره به وبلاگتون میام.خوشحال میشم شما هم بیاین پیشمون


خدا نکنه عزیزم...

چششششششششم...
مام خدمت می رسیم!
سحرمامان محمدطاها
15 مهر 91 0:37
سلام گل پسر وبلگ قشنگی داری من دوست کرمانشاهی عمه توهستم عزیزم من لینکت کردم خوشحال میشم به وبلاگ پسرمنم سربزنی واونو لینک کنی خداحفظت کنه


سلام گلم..
از آشناییتون خوش وقت شدم!
چشم منم لینکتون کردم!
زهرا _ مامان مریم گلی
15 مهر 91 5:45
ای جوووووووووون دلممممم....نفسمی جیگر عمه

قربون دستخط خوشکلتتتتت.....فدای این ماهی کوچولو ..... عسل طلای عمه....

آبجی؟توروخدا هر وقت آپ میکنی یه جوری به منم خبر بده دیگه.....الان همینجوری اومدم دیدم ای دل غافللللللل!2 تا آپ جدید....



عزیزمی ...
چشم...
یادم میره!
به قول محمد صادق: عمههههه جون!
راستی شبکه آموزش داره شهریار میذاره! هر وقت می بینم یادت میفتم!!!
زهرا _ مامان مریم گلی
15 مهر 91 5:55
راستی....یادم رفت بگم...عاشق اون عکسش شدم که با هد ست!!!!خیلی خیلی خیلی محشره....اونو ایمیل کن واسه مجله شهرزاد.....جدی میگم!


واقعا؟
باشه!
فعلا که جی میلم وا نشد!واشه حتما...
مامان شايان
15 مهر 91 7:52
سلام
بزنين اون دست قشنگه رو به افتخار محمدصادق با استعداد و نقاش. بوووووووووووووووس


ممنون......مچکرم(به قول محمد صادق!).....
زری مامان مهدیار
15 مهر 91 8:44
وایی مامانی فوق العاده کشیده
برای یه بچه ی دو ساله خیلی هم خوبه
خیلی قشنگ یه آبشار رو تصور کرده خیلی تشویقش کنین


راس می گییییییییییییییی؟

خودمم همین فکر و می کنم!
فربونت!
مامانی
15 مهر 91 11:36
سلام
دست شما درد نکنه که به سوالم پاسخ دادین امروز راحت تونستم عکسامو آپلود کنم


خب...
خدارو شکر...
الیسا
15 مهر 91 14:28
ای جونم باهوش خاله .... فدای ماهی هات....


ممنون خاله الیسا!
مام پارسا
15 مهر 91 15:16
آی قربون م.م صادق گفتن و نوشتنت برم من الهی.....آفرین عزیز دلم
پس تو هم که مثل پارسا عااااااشق نقاشی کشیدنی ...
ما به پارسا میگیم پارسا پیکاسو از حالا دیگه شمام باید به محمد صادق بگید محمد صادق پیکاسو تا حسش قویتر بشه
زهرا جون مرررررررررررررسی که محمد صادق نوشتنشو برامون گذاشتی


آره خاله زهرا-حسابی عاشق نقاشیه!
عزیزمیییییییییییی!
یاسی
15 مهر 91 15:42
ای خددددددددددددددددددا
الان این ماهیه؟؟ ! اونم وسط آبشار !




بیشتر شبیه نیمروایه که زرده اش کش رفته شده و کم شده!نه؟؟؟!!!!!!!!!!!!

مهناز
15 مهر 91 18:37
آبشار و ببین
عزیزمی...

وااااااااااااااای خیلی با حال بود
منم آپ کردم واسه پسر خالهام....
ممنون که اومدی و یه عالمه نظر گذاشتی و من و ذوق مرگ کردی


قربونت...
من که کاری نکردم...
مام پارسا
16 مهر 91 2:18

دومستون دالیم


اونوخت! دومستون دالیم آپدیت شده ی دوستون داریمه ه ه؟؟؟!

بله! پ . مام دومستموم میدماریم!!!(این دیگه ازون به روز تره!!!!!!)
ههههههههههههه!
زهرا _ مامان مریم گلی
16 مهر 91 9:57
عزیزمممم.....تازه آهنگ وبلاگشو شنیدممم.....خیلی خشنگه


آهـــــــــــــــــــــــنگـــــــــــــــــــــــ؟
زهرا _ مامان مریم گلی
16 مهر 91 9:59
eeeeeeee......اشتباه کرده بودم....وبلاگ محمد جون و وا کرده بودم حواسم نبود اونم بازه....فک کردم اهنگ وبلاگ شماس


محمد جون کیه؟

همونی که مامانش واست کامنت میذاره؟

لینکش چیه؟

بگو یه تریپ بریم آهنگ گوش بدیم!
مامان ابوالفضل (ام البنین)
16 مهر 91 12:39
سلام
عزیزدلم چه دستخط خوشکلی چه نقاشی خوشملی ماشاالله به این پسمل ما هنر مندی سی خودش .
خیلس ماهره ها نسبت به سنش !
ببخشید شما اهل کجا هستین؟


سلام...

قربونت!

الان میام پیشت عزیزم..
فریبا
16 مهر 91 14:34
وای خدا! شبیه امضا شده عزیزم!!!!
می گم با استعداده ها!! پیگیری کنی حتما به جاهای خوب خوب می رسه


آره اتفاقا...
مام می گیم شبیه امضاست!

جالب اینجاشه که می دونه محمد صادق چون پیچیده ست توو هم توو هم می نویسه!

ولی آب و حالت یه خط صاف می کشه!
زهرا _ مامان مریم گلی
16 مهر 91 17:07
نه عزیزممم تو کامنتای خودته...اون اولا....دیدیش؟

راستی....


محمد صادقی...جیگر 2 ساله عمه....عسل خوردنی ما....روز کودک مبارککککک


مامان محمد جونی؟

اون مامان محمد واست کامنت میذاره؟

می خوای ازش بپرسم؟

ولی فک نکم! چون اگه اون باشه آدرس وبلاگشم میذاره
نیلوفر
17 مهر 91 1:07
. . . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$ . . . . . . . . .$$
مام پارسا
17 مهر 91 3:29
خصوصی داری خانوم گلللللللللللللللل


مامان امیرمحمد
17 مهر 91 11:12
محمدصادق جون روز جهانی کودک و تبریک میگم پسر خوشگلم .البته من و مامانی هم با شما کودکی میکنیم پس روز ما هم مبارک.




بــــــــــــــــــــــله!
واقعناااااااااااااااااااااااا!
روز شمام مبارک مامانی!
پوشاك نوزادي كيانا
17 مهر 91 13:35
آَشور- تاپ لاين-به آوران-BCC-pariz همه در يك مكان(بورس تخصصي البسه خانگي) زيبايي كودكان دلبندتان را دو چندان كنيد وعده ديدار ما : كرج- خ شهيد بهشتي(خ قزوين) - پاساژ آزادي-ط دوم-پلاك40- پوشاك نوزادي كيانا براي سنين صفر تا 3 سال
مبینا گلی
17 مهر 91 14:09
اییییییییییییییییییییییییییییییییییی جوننننننننننننننننم خاله قربون خط میخیت بشه....روز کودکم مبارک باشه محمد صادق جونی....


خدا نکته خاله زینب!

ممنون!الان میام پیشت...
زینب السادات(مامان تسنیم)
17 مهر 91 14:52
بوس برای آقا نقاش و خطاط کوچولو


ممنون گلی...
مام پارسا
17 مهر 91 15:47
زهرا جونم بالاخره با موزیلا تونستم نی نی شکلک رو باز کنم...مراحل رو انجام میدم ولی آخرش هیچ چیزی نمیاد کنار وبم... بازم نمی دونم مشکل کجاست؟




وای نگو که بابای منم درآوردن تا درست شه!
ببین صد بار زدما....
تا بالاخره گرفت!
برو کامنتای نی نی شکلک و بخون!متوجه میشی!
کوتاه نیا.........ادامه بده.....تو موفق میشی.......من می دونم............(!)
مامان آریام
18 مهر 91 22:08
وای خدایا آفرین پسر زرنگ پس معلومه که طبع هنرمندیت خیلی قویه و میخوای بهدها یه نقاش یا نویسنده بزرگ بشی


مرسیییییییییییییییییییییییییییییی!

مشوق خوبی هستی خاله جون!
نسیم مامان کانی
19 مهر 91 11:33
چه نقاشی بامزه ای
دست خطش رو نفهمیدم حتما با زبون چینی نوشته شده ما فعلا تشخیص نمیدیم


ههههههههههههههههههههه!
آره!حتما....
شایدم خط میخیه!
مامان سانلی
19 مهر 91 12:13
ببین ببین رو خوب اومدی قربون تیکه کلامت بره خاله. من عاشق بریده بریده حرف زدن بچه هام

نمره نقاشیت یه بیست کله گنده


م.ص: مامان.ببین.ببین....بیاااااا...بیااااااا...خاله بهم 20داده!
مامانی
19 مهر 91 23:17
الهیییییییییییییییییییییییییییییی قربونت برم پل پسر


یاس
20 مهر 91 0:44
عشقمیاااا
جیگرمیاااا
آخه من قربون این نقاشی کردنت بشم.هنرمند.
جیگرشو برم


قربون خاله یااااااااااااااااااااس!
مامان بهار
20 مهر 91 22:01

آفرین به این پسر با استعداد...


ممنون ...
مهناز
21 مهر 91 21:47
ســلام







































































































































بابای

سلام......................................خداحافـــــــــــــــــــظ!


سحرمامان محمدطاها
22 مهر 91 11:31
ماشالا به این گل پسر چه دستخط خوشگلی افرین به این استعدادباتوجه به سنش واقعا پسرباهوشیه البته گوش شیطون کرچشمشم کور عزیزم پسرماهی هستی.


قربونت گلم...
لطف داری!
نسیم مامان کانی
22 مهر 91 12:06
ااااا پس نظر من کو ؟
چه نقاشی زیبایی کشیده خطش هم که نستعلیقه


نظرت هست گلم!
*********************
هه هه هه هه هه!

پ . کشف کردی چه مدلیه خطش!!!!!!!!
مادر کوثر
22 مهر 91 13:53
وای عزیزم
من قربونه نقاشی کشیدن
ببوسیدششششششششششش

سلام دوستم
ما از سفر برگشتیم و بروزیم
راستی تولدتون مبارک. یک روز دیگه مونده


زیارتتون قبول...
ممنون عزیزممممممممممممممممممممممم...
تولد کوثر جونمم مبارک...
مام پارسا
22 مهر 91 22:41
ما هنوز هم به یادتونیماااااااااااااااااااااااا


عزیزمی!
مام همشه به یادتونیم......
مادر کوثر
23 مهر 91 9:15
سلام مامانی
امروز تولد سه سالگیه دخترم، کوثرجونه
تشریف بیارید خوشحال میشیم


الهییییییی!
تولدش مبارک باشه!

چشم به زودی میام پیشت!

این روزا سرم شلوغه!
اومدم مسافرت!
مام پارسا
23 مهر 91 10:58
هوررررررررررررررررررررررا .....
زهرا جونم من بالاخره تونستم کنار وبلاگ عکس بذارم
مهربونم ممنون از کمک هات.... بوسسسسسسسسسسسسسسس فقط و فقط برای دوست جونم
مرررررررررررررررررررررررررسی


آخجوووووووووووون!
بوس مخصوص واسه خودممممممممممممممم!
چه خوب که درست شد!
خوشحال شدم....
مام پارسا
25 مهر 91 0:45
هی وای من.....کجایی پـــــــــ ؟
نیستی؟
هستی؟
رفتی؟
اومدی؟
ای بابااااااااااااااااا یه جواب بده ببینیم در چه حالی؟


هستم عزیزم...
اومدم سفر!
الان خونه مامان اینام...
سر فرصت میام پیشت...
ممنون که به یادمی!
یاس
25 مهر 91 0:56



رعنا
25 مهر 91 16:09
ای جونم
امیررضا هم میکشه میگه گل.....گوبه........
و.........


الهییییی!
مهناز
25 مهر 91 22:13
خانومی کجایی؟
خوبید؟
چرا آپ نمی کنی؟


اومدم مسافرت عزیزم...
وقت نمی کنم!
مام پارسا
26 مهر 91 18:11
سلام خانوم گل........ وقتی اومدم دیدم تعداد نظرات تغییر کرده کلی خوشحال شدم و فهمیدم که حداقل حالت خوبه و یه سر اومدی نت......
الانم که جواب نظرامو خوندم بیشتر خیالم راحت شد ....خونه مامان جونی خوش بگذره
محمد صادقمو محکم بچلون و بماچ


سلام گلم....
قربون مهربونیت!
شرمنده! سرم گرمه!!!وقت ندارم...
اولین فرصت میام پیشتون!
مام پارسا
26 مهر 91 18:11

دوستتون داریم




مام دوستون داریماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان محمد
26 مهر 91 23:22
سلام زهرا جونم چطورین؟خوبین؟چه خبر؟نیستی عزیزم.
انشالله که هر جا هستی خوشحال و سالم باشی.
محمد صادقم چطوره؟دلم خیییییییییییلی براتون تنگ شده،یه خبری از خودت به ما برسون عزیزم،امیدوارم که تو این سفربهت خوش بگذره.
دوستتون دارم به خدا
بوووووووووس.


سلام عزیزم...
قربونت!
شرمنده... وقت نمی کنم! فعلا اول سفره! جوووو مامانینا گرفتدم!!!!
جاتون سبز!
منم خیلی دوست دارم!
آتـــریـســـا جــون
28 مهر 91 11:57

آفـریـن مـحـمـد صـادق جـون چـه نـقـاشـی قـشـنـگـی کـشـیـدی خـالـه





مرسی گلم
آتـــریـســـا جــون
28 مهر 91 11:58





ماسه ها فراموشکارترین رفیقان راهند!

پا به پایت می ایند ،آنقدر که گاهی سماجتشان در همراهی،

حوصله ات را سر می برد!

اما کافیست تا اندک بادی بوزد یا خرده موجی برخیزد

تا برای همیشه از حافظه ضعیفشان رد پایت پاک شود!

ما نسل ماسه نیستیم!

از نسل صدف هاییم،

صدف هایی که به پاس اقامتی یک روزه ،تا دنیا دنیاست

صدای دریا را برای هر گوش شنوایی زمزمه می کنند!








زیبا بود!
مادر کوثر
29 مهر 91 9:16
سلام سلام

بازم تولدتون مبارک

خیلی خیلی مبارکه چون با روز تولد دختر من یکی شده

مرسی از حضور و نظرات خوشگل
با پست جشن تولد بروزم


عزیزمممممممممممممم...
ممنون!
مامان آریام
29 مهر 91 22:32
سلام به روی ماه شما...به به چه عجب کجا بودید مامانی کارتون خاصی نبود...تو سایت youtube صدای حیوانات،آموزش رنگها و اعداد، مسواک زدن و... رو سرچ کردیم و اونایی که موزیکال بود رو انتخاب کردیم و دانلود. آریام هم خیلی دوست داره. تو این سایت خیلی چیزهای خوبی میتونی پیدا کنی...آریام کلی چیز یاد گرفته.


ممنون بابت راهنماییت عزیزم...
مامانی
30 مهر 91 7:10
سلام عزیزم خوبی؟
طه کوچولوم 8 ماهه شد بروزم منتطرتم




مبارکه!
الان میام
مامان محمد سپهر
8 آبان 91 15:07
سيد كوچولوي ما عيدي ميده شما نمي خواين؟ممنون كه به ما سرزدين.خوشحالم كردين.


آخجون عیدی از سید کوچولووووووووووووووووو...