محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

ببار ای بارون,ببــــــــــــــار

1391/8/30 13:50
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
624 بازدید
اشتراک گذاری

ببار ای بارون ببار...      با دلم گریه کن خون ببار...       بهر لیلی چو مجنون ببار...

ای بــــــــــــــارون

 دل زارم در تبه...     گوشه چادر زینبه...     امشب جون همه برلبه...    روضه خون مادر زینبه ...

ای زینــــــــــــــب

جملات زیبا گیله مرد

 

چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است

مثل همین باران بی سوال

که هی می بارد...

که هی  آرام و شمرده شمرده می بارد..

و گاهی افسار گسیخته می کوبد...

زیباســــــــــــــت....

 

 

پ.ن 1:خدای مهربان شکر بابت این باران زیبا...

پ.ن 2: دوستای خوبم زیر بارون همه تون و دعا کردم...

پ.ن 3: محمد صادق و کوتاه بردمش توو حیاط آپارتمان تا بارون و تجربه کنه و لذت ببره!

در آن واحد خیس آب شد! برقی توو چشاش بود که با دنیا عوض نمی کردم!

پ.ن ٤ :  محمد صادق:  مامان . اینجا وایسم.  تتو بق*  ببینم(!)        (tato bagh )  

=>  رعد و برق!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان ابوالفضل
30 آبان 91 13:49
سلام وای قربون حرف زدنش عزیییییییییزم.منم دیروز ابوالفضلمو بردم زیر بارون قطره های بارون رو که حس کرد گفت به به آخه به اب میگه به به.......
راستی خیلی عکسای زیبایی میگیرین تبریک میگم به این سلیقه ی زیباتون و البته مهارتتون در عکاسی .
التماسدعا


آخی! ناز! به به!
ممنون گلم...
مهارت که نه! ولی خیلی خوشحالم که خوشت اومده!
مام پارسا
30 آبان 91 16:29
عزاداریتون قبول باشه زهرا جونم
خدا رو شکر که بالاخره اونجا هم بارون باریده....
قربونش برم که می خواد تتو بق ببینه


زهرا جون نمی دونی چقد ذوق زده بودیم که.........

خوشحااااااااااااااااااااااااااااااال!
مامانی
30 آبان 91 23:01
سلام زهرایییییییییییییییی بیا بروزم


سلام...
الان میام پیشت...
مادر کوثر
1 آذر 91 13:45
باران یعنی استجابت دعا
پست زیباییه مخصوصا عکسی که گذاشتی

ما رو هم دعا کنید


چشم...
به یادتونم!
منم محتاج دعاتونم!
مادر کوثر
1 آذر 91 13:45
سلام دوستم
کوثر جون با شبکه پویا شعر میخونه. شنیدین؟
تشریف بیارید منتظریم


الهی!
گوشش دادیم!
خیلی ناز بود!
زری مامان مهدیار
1 آذر 91 14:58
فدای تو با اون تتو بق دیدنت عزیزمممممممم


خدا نکنه گلم...
ولی عجب تتو بقی بودا!!!!
فریبا مامان رایین
1 آذر 91 15:19
زیر بارون دعا کردن خیلی خیلی حال خوبی داره...
ممنونم که همه مونو دعا کردی...


آی گفتی!
عاااااااااااااااااااالی بود!
مخصوصا واسه ما ندید بدیدا!!!!
مام پارسا
1 آذر 91 17:40
زهرایی بدو بیا ببین چه کردم

ینی چه کردیییییییییییییییی؟!!

مام پارسا
1 آذر 91 20:36
به به چه قالب خوشگلی
مبارکه


جدی؟
ممنون!
خ وقته دنبال یه قالب خوبم !پیدا نمی کنم!
مهناز
1 آذر 91 23:31
ای جونم
یزد هم دیشب تا صبح بارندگی باخالی بود
این روزها برامون خیلی دعا کن


چقد خوب...
من عاشق بارونم!
چشم...
شمام فراموشم نکنی!
خاله هدی
2 آذر 91 0:03
سلااااااممممممممممم گگگگگگگگگگگگگمممممممممممم
دلم براتون خ خ خ خ خ خ خ تنگیده
الهی خالش فدای اون ذوق کردنش بره،ک می دونم وقتی ذوق زده می شه چ شکلی می شه
میلیون میلیون بوس برا خواهرزاده ی ملوس


وای سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزم...
خوش اومدی!
دل منم یه ذذذره شده واست!
قربونت برم...
راستی محمد صادق الان نیما کرمی رو توو TV دیده میگه: عه! دایی جونه!!!!
هه هه هه هه هه هه
سارهـــ .
2 آذر 91 1:52
جانمممم... تتو بق

... ما رو هم دعا کنید زیر این بارون ها و این ایام عزاداری...


چشم!
محتاجیم به دعا!
ثمین
2 آذر 91 11:33
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php کودکتون رو سقا کنید... ایشاله شش ماهه ابی عبدالله نگهدارش باشه... حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
فهیمه مامان سینا
2 آذر 91 14:40
خوشا به حالتون باران و تتو بق دیدید...
سینا به رعدو برق میگه ییدو بیگ...ق رو هنوزنمیتونه بگه البته گهگاهی میگه ولی خیلی کم ...
اگه اشتباه نکنم ابا و اجدادمون یکیشون ترک بوده
سینا هم به اون رفته و ق رو میگه گ




نمیری الهی دختر!
قربون ییدو بیگ گفتنش!!!!!
شیرین مننننننننننننن!
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
2 آذر 91 16:36
سلام دوست خوبم ...
از اینکه همیشه به کلبه غریبانه دلتنگیهای من هم سر میزنی خیلی خیلی ممنونم ...
گلم از این همه دعای قشنگ در حق من هم ممنونم ...
راستی گلم من زینب هستم ...
فهیمه عمه امیر عباسم هست ...
اوایل بارداری اون هم برای فرشته آسمونیم مطلب می ذاشت ...اما الان دیگه دلش نمیاد چیزی بذاره


عزیزمممممممممم...
کلبه ی غریبانه یعنی چی؟
ما دوستات که نمیذاریم تنها باشی!
به به!پ شما زینب خانومی!
چه اسم قشنگی!
این روزا توو دعاهات فراموشم نکن!
یاس
2 آذر 91 16:50
چه دل پاکی دارن این کوچولوها.قربون حرف زدنش بشه خاله


سلامت باشی گلم...
مامان علی اکبر
2 آذر 91 17:22
سلام ای جانم تتو بق! مامانی از طرف من ببوسش. عزیزم التماس دعا
مامان علی اکبر
2 آذر 91 17:39
ای جانم قربون "تتو بق" گفتنش
مامانی به جای من ببوسش.
عزیزم التماس دعا


چششششششششششششششششم....
mmmmmmmmmmmmmmmmmch!
خوبه؟
محتاجم به دعا....
همای آسمان
2 آذر 91 17:47
سلام ممنون که بهمون سر زدی التماس دعا


پسر گلتو ببوس پست زیبا وعکس زیبا تری گذاشتی


سلام گلم...
ممنون ...
مامانی
3 آذر 91 8:43
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
من و طه پسرم بروزیم منتطرتونیم
التماس دعا دارم



سلام عزیزم...
ممنون!
الان میام اونورا!
مامانی
4 آذر 91 9:02
فهمیمه خانوم مگه ترک ها چشونه؟

بالفرض که به ق بگن گ

اینم یه جورشه خو



به جون خودم می ترسم بگم شما خون خودتو کثیف نکن!!!!!!!!!!!!!!!
شوخی کردم!
عزیزم فهیمه جون که منظور بدی نداشت!!!
مثل این می مونه که من بگم محمد صادق لهجه ی اصفهانی گرفته....(که گرفته.... از همسایه ی اصفهانیمون!!)
همه ی زبونا و لهجه های کشورمون قشنگن و قابل احترام!
زهرا _ مامان مریم گلی
4 آذر 91 13:36
ای جون..عمه فدای تت و بقش بشه الهی...بیا چین ما.... انقد بارون ببینی که دیگه دلت فقط افتاب و گرمای بندر و بخواد....


ابجی این کجاس؟کلی فسفر سوزوندم نتونستم متوجه شم؟


قربون عمه ی ناز پسرم...
دلم اینقد واسه اون پستت گرفففففففففففففففففت که نگو...
تازه آپ کرده بودی واست کامنت گذاشتم! نیومده!؟؟؟
******************
عزیزم جای خاصی نیس!پنجره ی اتاقشه!! رفته روو میز!!!
سر ظهره!
هوا بس بارونی و ابری بود که همه جا تاریک بود! برقام رفتن!
داشت از پنجره بیرون و میدید که شکارش کردم!!!
مامانی
5 آذر 91 22:05
زهرایییییییییییییییییییییییی بروزم


اومدم گلم...
ان شاللا به سلامتی فارغ شی!
مامان شايان
6 آذر 91 8:48
سلام عزاداريهاتون قبول باشه
عكس خيلي زيبايي شده. بوووووووووووس


ممنون عزیزم...
همچنین شما!
مام پارسا
6 آذر 91 12:23
الللللللللللهی چه ناز شده توی عکس پست ثابت
قربون دستای کوچولت بشم خاله
ما رو هم دعا کن با دل پاکت


عزیزمی...
چشم خاله جون!
مادر کوثر
6 آذر 91 12:58
چه پست ثابت خوشجلی


قربونت...
مادر کوثر
6 آذر 91 12:58
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی.
اینم لینکش:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php
ممنونممممممممممم


واااااااااااااااااااااااااااای!
عزیزم...
اگه نیم ساعت زودتر گفته بودی حتتتتتتتتتتتتتتتتتتما رای دوممو به کوثر نازم میدادم...
شرمنده ت شدم عزیزم....
زهرا _ مامان مریم گلی
6 آذر 91 13:05
ای جوووون دلمی عمه....فدای اون عکس با لباس مشکیتتت....بی نظیر من


فدا مدا ... عمه طلا...
مامان محمد
6 آذر 91 14:07
الهی خاله فدات بشه...قربون اون دستای کوچولوی رو به آسمونت بشم...توی دعاهات ما رو هم فراموش نکن خاله...دلم خیییییییلی براتون تنگ شده...
زهراجونم سلام...عزیزم ممنونم از اینکه اومدی و نظر گذاشتی ولی من اشتباها دستم روی دکمه حذف خورده و نظراتت حذف شده عزیزم...از دست خودم وااااااااقعا عصبانیم...اگه زحمتی نیست دوباره بیا پیشم...شرمنده به خدا...دوستتون دارم شدید به مدت مدید.


دل مام شما رو می خواد!
از دست خودت عصبانی ای؟؟؟
بابا بی خیاااال!
چشممممممممم....
شما هر وقت و هر جا خواستی بگو بیام کامنت بذارم گلم!
مام پارسا
6 آذر 91 16:44
زهرا جونم خیلی ماهی...ممنون که به پارسا رای دادی


قابلی نداشت عزیزم....
مامان روژینا
7 آذر 91 2:30
زهرا جون امشب اخبار از بارون توی جنوب کشور می گفت ناخوداگاه یاد شما و محمد صادق افتادم با خودم گفتم خوش به حالشون آخه بارونی که بندر میاد با اینجا خیلی فرق داره خیلی دلم هوای بندر و کرده
قربون محمد صادقم بشم چه عکس قشنگی گرفتی مامانی هنرمندیااااااااااااااااااااا
زیر بارون مارو هم از دعای خودتون فراموش نکنید


عزیزمممممممممممممم...
عشق بندریا!
آره! واقعا بارون اینجا فرق می کنه!
ظرف یه ساعت تموم میشه و اینقدم شدت داره که انگاری زیر دوش حمومی!!!!
چشم... حتما به یادتونم!
شمام من و فراموش نکنین!

مهناز
7 آذر 91 13:16
خاله فدات شه با اون لباس مشکی



زنده باشی الهی....
رعنا
7 آذر 91 15:36
ای بابا چرا نی نی وبلاگ این مدلی شده؟
میدونی چند دفعه اومدم ولی نتونستم با فایر فاکس کامنت بزارم
الان با اکسپلورر امتحان کردم دیدم میشه

سلام زهرا جان
خوبی؟
عزیزم با اون دستای خوشکلشش

وای زهرا اون عکس آخر چقدر هنری شده
التماس دعای بسیار زیاددددددد



سلام رعنا جون...
خیلی خوش اومدی!
خوشحالم کردی!
ممنون ! نظر لطفته!
رعنا
7 آذر 91 15:36
راستی عکسا تولد امیررضا رو گذاشتم تو وبش
اگه رمزو نداری خبر بده واست بفرستم


نه گلم.ندارم
لطفا بده!
مشتاقم واسه دیدن عکسا....
مهناز
7 آذر 91 17:29
عزیزمی
شما که به ما سر میزنی
اونایی که یه بار(اولین و آخرین بار) پا گذاشتن اینجا و لینک شده بودن و حذف کردم


بامراااااااااااااااااااام!
مامان آریام
7 آذر 91 22:21
موش بخوره اون زبون شیرینت رو عکس گل پسر فوق العاده شده


ممنون گلم...
مامان بهار
8 آذر 91 0:45
سلام خاله جون!
بهار جون در مسابقه کودک و محرم شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدهیدکد 41 این هم ادرسhttp://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412 مرسی



شرمنده عزیزم..
2تا رایمو دادم!
ان شاللا بهار جون برنده بشه!
سمی مامان امیرین
8 آذر 91 15:27