محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

مسابقه نـــی نـــی فشــــــــــــــن!

1391/9/12 16:36
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم...قلب

یه هفته از زمان پوشک گیریه محمد صادقم گذشته و پســــــــرک نازم خیلی باهام همکاری کرده و اذیتم نکرد خداروشکر...تشویق

حالا واسه جایزه ش توو یه مسابقه شرکتش دادم ...

خیلی دوس دارم برنده شه و جایزه ی اینترنتیش واسش یادگاری بمونه!

              *************اگه بهش رای بدین خوشحال میشم*************

 

اینم لینک مسابقه =>       ** نــی نـــی  فشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن**

 

                                            شماره ش هم :    0027

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مادر کوثر
12 آذر 91 16:06


برای مامانی و گل پسر

باز هم آرزوی موفقیت و صبر دارم

از طرف همون کانونی که میدونی چیه

برا بیرون پوشکش کن

ولی بهش بگو هر وقت جیش داشت بگه و شما پوشکش رو باز کن

من وسط این پروژه باشگاه میرفتم و وقتایی که کوثر خونه مادر شوهرم و یا پیش خواهرم بود به همین روش. پوشک میکردم و میگفتم اگه جیش داشتی بگو تا پوشکت رو باز کنن.


خب اون وخ اگه وسط خیابون جیشش گرفت چیکار کنم؟
وازش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه خدای من!چه دورانیه!!!!
هه هه هه هه هه
مادر کوثر
12 آذر 91 16:10
سلام دوستم
به گل پسر خوشگل و خوشتیپت رای دادم

راستی اگه کدش رو هم بنویسی اینجا عالی میشه. همه ی عکسا رو مجبور شدم ببینم تا به عکس قند عسل شما رسیدم


ممنون از توضیحت عزیزم...
درستش کردم!
مام پارسا
12 آذر 91 16:25
خانومی می تونیم 2 تا رای بدیم؟
آخه من یه رای به محمد دادم اگه میشه 2 تا رای داد بهم بگو تا حتماً حتماً به محمد صادقم رای بدم


آره گلم...
میشه...
مام پارسا
12 آذر 91 16:42
عزیزم من به محمد صادقم رای دادم
ایشالله که برنده بشه


قربونت....
زری مامان مهدیار
12 آذر 91 17:36
عزیز دلم با عرض معذرت تو مسابقه شرکت کردم



دشمنت شرمنده باشه عزیزم...
یعنی چی؟
یعنی 2 تا رای و دادی؟
مامان ابوالفضل
12 آذر 91 18:06
رای دادم به فشن


ممنون.....
مامان محمد
12 آذر 91 21:27
ایییییییییییی جااااااااااااااانم...الهی من فدات عزیز خاله... زهراجونم خسته نباشی و دستت هم درد نکنه که به پسریمون جایزه دادی... بهههههههههههترین جایزه رو براش کنار گذاشتی...من به م.ص رای دادم و باعث افتخارمه که تونستم به عزیز خاله رای بدم...دوستتون دارم.


ممنون عزیزم...
خییییلی لطف داری...
مامان محمد
12 آذر 91 21:27
عزیزم خصوووووووووووووصی


چـــــــــــــــــــــــــــــــشم!
زری مامان مهدیار
12 آذر 91 21:50
دوست جونم ما به محمد صادق عزیزمون رای دادیم


ممنون گلم....
مهناز
12 آذر 91 22:24
عالیه
من رفتم بهش رای دادم
بوووووووووووووووووس


ممنون عزیزم...
عاطفه
12 آذر 91 22:57
رای دادم به خوشگلمممممممم
انشالله که برنده میشه به خیر و سلامتی

افرین به این پسر باهوشم


ممنون عزیزم...
کوچولوی شمام همین طور...
فهیمه مامان سینا
12 آذر 91 23:01
منم رای دادمممم


ممنون...
مامان آریام
12 آذر 91 23:14
مامانی کجا باید رای بدم...راستش من وارد سایت شدم اما نمیدونم چه جوری باید رای بدم


عزیزم توو قسمت نظرات می تونی بدی!
مامان شايان
13 آذر 91 8:21
به محمدصادق عزيز راي دادم


ممنون عزیزم....


می دونی یاد چی افتادم؟؟؟
اولین آشناییمون!
یادته؟
شایانم توو یه مسابقه شرکت کرده بود و ....
مامان کوثری
13 آذر 91 9:29
آره عزیزم میشه فقط لطفا آدرس وبلاگ رو هم بده


ممنون عزیزم...
مامان روژینا
13 آذر 91 12:27
خاله جون رای دادم بهت مطمئنم اوووووووووووووووول می شی بوووووووووووس


ممنون خاله جوووووووووووووووووووووووون!
این انرژی دادنت به صد تا جایزه می ارزید!
مام پارسا
13 آذر 91 19:34
دومستون دالیم


ما بیشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــر!
مامان سانلی
13 آذر 91 23:49
رای ما محمد صادق

رای دادم عشقم.تو همیشه اولی چه برنده بشی چه نشی


واااااااای!
چه انرژی ای!
مر300000000000000000!
مامان کوثری
14 آذر 91 11:23
با افتخار لینکتون کردم


ممنون عزیزم...
شمام با افتخار لینک شدی!
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
14 آذر 91 11:29
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون سر زدی. لطـــــــــف داری ...


خواهش می کنم عزیزم....
قابلی نداشت!
مبینا گلی
14 آذر 91 19:40
زهرایی به جیگر خاله رای دادم


ممنون عسلم...
لطف کردی!
فقط کاشکی میگفتی که 2تاست رای ت...
تا قاطی نشه!
مامان کوثری
15 آذر 91 0:31
خصوصی داری
مامانی
15 آذر 91 10:46
سلام زهراجونم. بله که راضیم. فدای گل پسر نازت. ;-)


قربون خاله ی مهربونش.....
آتــریـسـا جـون
15 آذر 91 16:28







روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون

روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون


آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ



--------------------


سلام عسیسم اومدم بگم ساعت 17 امروز آپــ میکنم خوشحال میشم بیای





چشم...
ان شاللا...
آتــریـسـا جـون
15 آذر 91 17:16
سلام خاله جون منم به محمد صادق جون رای دادم ایشالله که برنده بشه



ممنون عزیزم...
لطف کردی!
مامان کوثری
15 آذر 91 18:06
نه عزیزم میدونم چطوری شده اگر وبلاگ عوض شده و آی دی وجود داره خیالت راحت تازه خیلی ها دارن الکی حساس میشن من زیاد اهمیت نمیدم واسه این واسه نی نی ها قرعه کشی هم میکنم تا 2 نفر هم با قرعه کشی برنده بشن


ممنون...
فقط دوس نداشتم سوئ تفاهمی پیش بیاد...
مامانی درسا
16 آذر 91 3:06
آفرین برای پسری که مامانشو کمک میکنه پس انشاالله که برنده شه تا جایزه بگیره و بعدش هم بابت اون موضوع فراموش کن عزیزم ...... اشکال نداره


ممنون عزیزم...
باور کن دیگه داشتم فک می کردم ناراحتی!!!