محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

فرشته ای به نام مــــــــــادر...

1391/9/16 15:56
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
531 بازدید
اشتراک گذاری

               کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از پرسید:

 می گویند که فردا مرا به زمین می فرستی اما

من به این کوچکی و ناتوانی چگونه می توانم برای زندگی آنجا بروم؟

خداوند پاسخ داد: از میان

فرشتگان بیشمارم یکی را برای تو در نظر گرفته ام...

 او در انتظار توست و حامی و مراقب تو خواهد بود.

کودک همچنان مردد بود و ادامه داد : اما من اینجا در بهشت جز خندیدن و آواز و شادی کاری

ندارم!

خداوند لبخند زد:فرشته تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخند خواهد زد! تو عشق او

را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود!

کودک ادامه داد:من چطور می توانم بفهمم که مردم چه می گویند در حالی که زبان آنها را

 نمی دانم؟

 خداوند او را نوازش کرد و گفت: فرشته تو زیباترین وشیرین ترین واژه هایی راکه ممکن است بشنوی در گوش تو زمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.

کودک با ناراحتی گفت: اما اگر بخواهم با تو صحبت کنم چه کنم؟

و خداوند برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دستهای تو را در کنار هم قرار خواهد داد و  به تو می آموزد که چگونه دعا کنی .

کودک سرش را برگرداند و پرسید: شنیده ام در زمین انسانهای بد هم زندگی می کنند؛ چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟

خدا گفت: فرشته ات از تو محافظت خواهد کرد، حتی اگر به قیمت جانش هم تمام شود.

کودک ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که نمی توانم تو را ببینم غمگین خواهم بود.

خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه درباره من با تو صحبت خواهد کرد، اگر چه من همشه در کنار تو هستم.

در آن هنگام، بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین به گوش می رسید. کودک می دانست که بزودی باید سفر خود را آغاز کند...

پس سوال آخر را به آرامی از خداوند پرسید: خدایا، اگر باید هم اکنون به دنیا بروم لااقل نام فرشته ام را به من بگو.

 خداوند او را نوازش کرد و پاسخ داد: نام فرشته ات اهمیت ندارد ولی می توانی او را  *مـــــادر*  صدا کنی ... 

                        ****مـــــــــادرانه دوستت دارم پسرک قشنگم....****

 

 

   ** بارون نوشت : جای همتون خالی!   آسمون قشنگ خدا دوباره باریدن گرفته...

شاید واسه شماها عادی باشه!   ولی اینجا همه ازخونه ها اومدن بیرون تا از این  نعمت کم یاب توو اینجا نهایت استفاده رو بکنن !

                                                                                 به یاد همتون هستم....   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مادر کوثر
16 آذر 91 7:22


خیلی عالی بود

ممنون مهربون مامانی

خدا این گل پسرو برات نگه داره....شاد و سلامت

ما واقعا فرشته های کم نظیری هستیم در عالم هستی


فرشته های کم نظیر و خوب اومدی!!!!!
الیسا
16 آذر 91 7:28
چقدر لذت بردم خدا می داند ...

محمدصادق زندگی ات همیشه از وجود همان فرشته زیبا .

زهرا عکسش رو خیلی دوست دارم ... درست مناسب همین پست ... ممنون .


ممنون عزیزم...
خوشحالم خوشت اومده..
زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 10:56
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟


سلام!!!!
ممنون!!!!
گل شما چطوره؟!!!!!
مام پارسا
16 آذر 91 15:03
خیلی خیلی خیلی قشنگ بود
از همه قشنگتر عکس خوشگل جیگرمه که انگار فقط برای همین مطلب گرفته شده....عاشق نگاهش شدم
خوشحالم که خدای مهربون بازم رحمتش رو شامل حال شما کرد....ایشالله همیشه برکت و رحمت توی زندگیتون بباره
چتر ها را باید بست
زیر باران باید رفت ..........
موقع زیر بارون رفتن ها ما رو هم دعا کنید
جیگر خاله رو ببوس

قربونت برم عزیزم...
راس میگیییی؟
آره -اتفاقا واسه همین پست گرفتم عکسش و!!!
همکاری ام که نمی کرد!
بازم شکار لحظه ها بود مث همیشه!!!!
***************
واسه همه ی شما دوستای خوبم دعا کردم اگه قابل باشم...
مامان محمد
16 آذر 91 19:14
خیییییییییییییییییییییییییییییییییلی عالی بود زهراجونم...تحت تاثیر قرار گرفتم...انشالله که خدا این فرشته کوچولوتو برات نگه داره...خیلی خوشحالم که تو شهرتون بارون اومده...رحمت خدا بی انتهاست...انشالله که خدا رحمت بی انتهاشو شامل حال خودت و همسری و گل پسری تو زندگی شخصیتون کنه...دوستتون دارم شدید به مدت مدید...


چقـــد خوب که خوشت اومده!
ممنون..
چقـــــــــــــــــــد روزا بارونی بندر و دوس دارم...
چه دعای قشنگی کردی عزیزم...
مام دوستون میداریم!!
محمدامین
16 آذر 91 20:30
سلام محمد صادق جون
من محمد امین هستم
اسم قشنگتو گذاشتم توی اسم دوستای خوبم
اگه دوست داشتی بهم سر بزن


سلام محمد امین جون!
الان با مامانم میام پیشت....!!!!!
غریبه اشنا دوست
16 آذر 91 23:03
بنام خدای بچه ها

خدا حفظش کنه
بهتون تبریک میگم



ممنون!
مهناز
16 آذر 91 23:23
یزد هم بارون اومد
اینجا هم کم میاد و وقتی میاد حال میکنیم


واقعاااااااااااا؟
به به!
من عاشق بارونم!
برف هم که دیگه نگوووووووو!
حالا وایسا همه جا که برف اومد دل نازک من هی آب میشه!!!!!
مبینا گلی
17 آذر 91 0:24
سلام عزیزم مطلبت عالی بود
قبلا یه جا خونده بودمش هر 2بار عذاب وجدان گرفتم چون فرشته خوبی نبودم...
راستی با تولد مبینا بروزم..


هیش کی نشناسدت!
من که خوب میشناسمت...
خییییییییلی گلی!
آخجوون نولد!الان میام...X:
آتــریـسـا جـون
17 آذر 91 1:54
سلام عزیزم مرسی از لطفت چشمات قشنگ میبینه





همای آسمان
17 آذر 91 14:38
سلام من قربون دوست عزیز مهربان وخوش قلب وبامحبتم برم

من عاشق خودت وپسر جیگرت هستم خیلی زیبا بود

راستی من کد 0027 رو پیدا نکردم


ممنون عزیزم...
قربون محبتت...
شما لطف داری!



مهم نیس عزیزم مسابقه تموم شده و جوابش یکشنبه میاد!
خدا می دونه فقط محبت و وفاتون واسم مهمه!
سمی مامان امیرین
17 آذر 91 16:23
خدا رو شکر که از این نعمت الهی بهره مند شدید.من شما رو لینک کردم.


منم شما رو لینک کردم عزیزم...
باعث افتخاره...
هدی خاله
17 آذر 91 17:56
سلام عزیزم
از این که به وبلاگ هدی خانم ما سر زدی ممنون
نمی دونی وقتی وبلاگ پسر نازت رو باز کردم چه حسی داشتم.
شوکه شدم
راستش ما برا بچه دار شدن مشکل داریم, نذر کردیم اگه نی نی دار شدیم و پسر شد اسمش رو بذاریم محمدصادق. البته این نذر هم داستان ها داره برا خودش.
برا همین وقتی اسم پسرت رو دیدم جا خوردم.
خدا حفظش کنه
خییییییییلی ماهه ماشالا
این هم وبلاگ خودم هست.
با افتخار لینکت کردم. خوشحال میشم من رو به عنوان خاله ی محمدصادق بپذیری

http://torobche.niniweblog.com/


خیلی خوش اومدی عزیزم...
اسم خواهر منم هدی است!
ان شاللا سر فرصت بیا جریان نذرشو برام بگو اگه دوس داشتی عزیزم...
از آشنایی باهات خیــــــــــلی خوشحال شدم...
من هر دوتا وبلاگت و لینک کردم!!
فهیمه مامان سینا
17 آذر 91 21:17
خیلی عالی بود زهرا جون...ما هم اینجاااا بارون کم میبینیم....راستی دی یا بهمن میخوایم بیایم بندر عباس...هواش چه طوره؟؟

یه راستیه دیگه....چرا دیر به دیر پیش ما میای؟؟


عه ه ه ه ه!
چه خوب...
دی هوا خیلی خوبه!
از وسطای بهمن کم کم گرم میشه!
شرمنده عزیزم...
چشـم...الان میام...
مامان شايان
18 آذر 91 8:45
خيلي زيبا بود.


ممنون...
مامان امیرمحمد
18 آذر 91 12:33
زهرا جون با خوندن این مطلب بدجوری احساساتی شدم ...


قربون اون احساساتت...
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 18:26
خیلی زیبا
دلم از خوندنش لرزید
یه متن فراموش نشدنی



چقد خوب که به دلت نشسته!
دلت پذیرا بوده عزیزم...
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 20:04
بعلههههههههه 64 اییم
12+1 آذر 64= 13 آذر 64


به بـــــه!
می بینم هم سننــــــــــــــــــــــیم!!!
زنده باشی....
فریبا
19 آذر 91 1:45
زیبا بود عزیزم
از نعمت ِ خدا لذت ببرید، که تو این آلودگی ِ هوا خیلی می چسبه


آره...
داریم کیـــــــــف می کنیم!!
یاس
19 آذر 91 1:47
زیبا بود زهرا جونم.عالی بود.
چقدر الان من دارم میدرخشم
محمد صادق خاله رو ببوس هزارتا



wow!
دختر تو چقد داری می درخشـــــــــــــی!!
می ترسم با ماه اشتباه گرفته بشیااااااا!!!!
ني ني آينده
22 آذر 91 11:14
سلام
وب جالبي دارين
به منم يه سري بزنين


سلام...
ممنون...
باشه...