محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

دختــــر یا پســــــر؟؟؟؟

1391/11/8 11:00
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,707 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                         دختـــر یا پســـر؟...........مسئله این اســــت!!!نیشخند

 با محمد صادق رفتم توو مغازه که واسش لیوان بگیرم!!!

من: آقا...اون لیوانه خوبه!  بی زحمت آکبندش* و بدین!

فروشنده: بفرمایید خانوم!

من: عه! آقا...این صورتیه که؟؟؟!!!  آبیش و بدین لطفاً!

فروشنده: مگه پســـــــــــــــرِ؟؟!!!!!سوال

   # پ.ن : با همین تیپ رفته بودیم !!!

                     ***************************

 

 

توو مسجد:

من مشغول نماز!

محمد صادق : مهر هارو جمع کرده و رووی هم می چینه!!!

2 تا پسر کنارشن!!!      اونام مشغول همین کارن!!!

یکی از پسرا رفته بازم مهر بیاره!!!

محمد صادق چن تا از مهرای اونارو ور داشت!!

مُکبـــّـــــر: الله اکـــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــر....سبحان الله............سجده!

که موقع سجده ی طولانیِ حاج آقا صدای بچه ها به گوشم خورد....

این پسرِ به اون پسرِ(!) :  ببین ......این دختــــــــــــــــــــرِ مُهرت و ورداشت!!!!!قهقهه

 

                      *******************************

 

 

دیدن یکی از آشناهای قدیم (میانسالِ!!!)

به به ! سلااااااام...

خوبی؟مامانینا خوبن؟؟؟

الهی.....چه دختـــــــــــــرِ نازی.....ماشاللا........خدا حفظش کنه!!!!!!

و بازم من: تعجب

                   ****************************

 

 

پ.ن : با خودم فک می کنم باید لباسهای ارتشی تنش کنم!!!تا اشتباه گرفته نشه!!!!

شاید چون بیشتر لباس های اسپرت می پوشه و البته موهاش مردونه کوتاه نیس(!!!) این طوری اشتباه گرفته میشه!!!

                       ****************************

* : UK بند =>

قدیما که بندر آبادان بهترین بندر ایران بود و تمام کشتی  های تجاری (که اکثراً از کشور انگلستان وارد ایران می شدن) اونجا بارشون و تخلیه میکردن یا بار میزدن...

 روی بعضی  از اجناس که خیلی  مرغوب بودن یک نوار کشیده شده بود ونوشته شده بود:

( UK BAND   (United Kingdom Band به معنی  بسته بندی شده انگلیس!

ولی  کارگرهای عزیز اون و  آکــبنـد  می  خوندن !

و همین طور شد که این تلفظ اشتباه در تمام ایران منتشر شد!

 و همه به جنسی که بسته بندی شده و ظاهراً نو باشه، میگن آکــبـنـد !!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مــآمــآنــے
8 بهمن 91 11:51

دخـــــتـــــــــر


آخه این فسقلی کجاش شبیه دختراست؟!



خخخخخخخخ!
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
8 بهمن 91 13:13
پسر ، دختر نمممممممممما

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶……..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶……
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶……….
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶……..
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…..
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶….
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶…
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶….
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶…..
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….



جووووووووووووووووووووووون؟؟؟؟؟
مامان طه
8 بهمن 91 14:11
ای جانمممممممممممممم

دخمل ناز خاله

ماشالا ماشالا واسش اسپند دود کن زهرایی چه اشکال داره دختر باشه پسر باشه

براطه منم میگفتن دختره

راستی بروزم


الان میام عزیزم...
مامان آریام
8 بهمن 91 16:43
وای خدای من....دوست خوبم من رو ببخش که واقعا یه غیبت طولانی داشتم تیپ آریام و محمد صادق مثل هم هست...ما هم با این مشکل روبه رو هستیم اما در کل قربون محمد صادق بشم با اون قد و بالای مردونه اش و تیپ خوشگلش....دلم تنگ شده بود


این چه حرفیه عزیزم...
شما هر وخ بیای قدمت روی چشم...
آره.....آریام خوشگلمم مثل دخملاست!
راستی توو مهد محمد صادقم یه پسری هست که شبیه آریامِ!!
یعنی هرررر وخ میبینمش یادتون میفتم!!
مبینا گلی
8 بهمن 91 17:08
اییییییییییییییییییی جونم پسر ی که اشتباهی میگن دختره رو عشققققققققققق
تیپ ارتشیشو برم...زهرا لاغر شده انگاری؟4شنبه
می بینمت وکلی باهات حرف دارم......



نه خیلی ....
عکس اولیه به روزِ!!!
بقیه مال چن وخ قبلِ!!!
منم همین طور...
zahra
8 بهمن 91 19:44
واااااپرسیدن نداره که!دخمله دیگه!اونم یه دخمل لوسسسس!

مگه نشنیدی مریمم همیشه صداش میکرد محمد صادق خانوم!!!


ههههههههههههههه!
آره! راستی!!!!)
مامان محمد
8 بهمن 91 22:24
خوب زهراجون بس که محمد صادقم ناااااااااااااااازه...الهی خاله فدات بشه...تو همون نگاه اوووووووول که من عاااااااااااااااشقت شدم خاله...
زهراجون اسپند یادت نره...


قوربونت برم عزیزم...
چشــــم!
ماشاء الله....
لا حــول و لا قــوة الاّ بالله......العلی العظیم!
مامان محمد
8 بهمن 91 22:28
الهی من فدای اون تیپ خوشـــــــــــــــــــگلت خاله...
میگم زهراجون،اگه م.ص پیشم بود که 2 لپی که خوبه 4 لپــــــــــــــــــــی میخوردمش با همون تیپ الـــــــــــــــــــبته پسرونه ش نه دخترونه...مغازه دار فک کنم چشماش مشکل داشت...ههههههههههه.


زنده باشی الهی فرشته جون!
قوربونت برم که اینقد مهربونی!
مامان محمد
8 بهمن 91 22:31
زهراجون واااااااااااااااااقعا قضیه آکبند اینههههههههههه...ما چه پرت بودیم خودمون خبر نداشتیم...ههههههههههههههههه.


آره........مثل اینکه!!!!
خودمم وختی شنیدم واسم خیـــــــــلی جالب بود!!!
مام پارسا
9 بهمن 91 2:41
ای جون دلمممممممممممممم
قربونش برم
از بس ناز و جیگر و خوردنیه که همه فکر می کنن دخمل دیگه


ههههههه!
بیچاره پســـــــــرا (!!!!!!!!!!!)
همه ازدخترا به خوردنی و جیگر و عسل و مربا و... یاد می کنن!!!
مام پارسا
9 بهمن 91 2:42
تیریپت منو کشته عسلمممممممممممم


زنده باشی خاله جون!
مام پارسا
9 بهمن 91 2:45
جالبه واقعاً
چون من هم وقتی با پارسا میرم یه مغازه و می خوام لباس یا چیز دیگه ای براش بخرم ...فروشنده نگاش می کنه و بعد می پرسه : دختره؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی من رسماً قیافه ام اینطوری میشه چون بیشتر لباسهای بیرونیش آبیه
البته وقتی که کوچولو تر بود مثلاً تا قبل 2 سال... وقتی توی بازار یا مغازه ای می رفتیم واقعاً باید بعضی جاها قسم می خوردیم که بابا این پسره ولی حالا احساس می کنم کاملاٌ قابل تشخیصه ولی نمی دونم چرا مردم بازم اشتباه می گیرن

ههههههه!
قوربونش برم!
دیدی که منم توو اون پستت گفتم شبیه دخملا شده!!!
می دونی؟؟
آخه خیلیا خوب دقت نمی کنن و فقط یه نظر بچه رو می بینن!
واسه همینه که اشتباهی می گیرن!!!
خخخخخخخخخخخخخخخ!

مام پارسا
9 بهمن 91 2:46
قربونت برم که هرررررررررررررررررررچی اطلاعات داری بدون هییییییییییییییییییییییچ چشم داشتی در اختیارمون میذاری


قابل دوستای خوبم و نداره!
مام پارسا
9 بهمن 91 2:48
ولی جدای از شوخی...خیلی جالب بود...تا حالا به کلمه انگلیسیش برخورد نکرده بودم و متوجه این مورد هم هیج جایی نشده بودم
جداً به اطلاعاتم اضافه شد
ذوق کن


woooooooooooow!
اینکه بتونم به اطلاعات دوستام اضافه کنم خیلی خوشحالم می کنه!
مامان شايان
9 بهمن 91 8:03
راست مي گن مثل دخترا مي مونه فداش شم از بس كه لطيف و نازه. بوووووووس


با چشمای با لطافتت می بینی عزیزم....
مادر کوثر
9 بهمن 91 10:24
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.



الهـــم صل علی محـــمـــد و آل محــمـــد
مامان تسنیم
9 بهمن 91 11:59
ماشاالله اینقدر نازه همه اشتباه میکنن دیگه
حالا فکر کن همه به من میگن پسرت!!!!
پسر با کلاه صورتی


هـِـه!
قوربون تسنیم خوشگلممممممممم...
حالا بذا موهای دخملمون بلند بشهههه...
دیگه خوردنیِ خوردنیِ!
مامان آریام
9 بهمن 91 12:50
وای چه جالب مرسی که همیشه به یاد ما هستید ولی ما همین جوری همیشه یادتون میکنیم راستی آریام اصلا اون پسر بچه آرومی که فکر میکنی نیست!!!!


جووووووووونم!
راس می گیییی؟
پ . قیافه ش غلط اندازه!!!!
خخخخخخخخخخخ!
سارهـــ.
9 بهمن 91 23:48
آخی.... واقعا به قول تو بیچاره پسرا.
اتفاقا به نظر من پسرا بیشتر شیرین و خوردنی ان و دخترا بیشتر ناز و لطیف و لوسسسس


آره-طفلکیا!
ستاره زندگی
9 بهمن 91 23:54
سلام مامانی،خب ماشالله نازه پسرمون

براش اسپند دود کن


ممنون عزیزم ...
با چشمای ماهت می بینی!
چشـــم!
مامان حسنا
10 بهمن 91 9:57
با تبادل لینک موافقی؟


بله....حتماً
مامان محمد
10 بهمن 91 13:12
سلام زهراجونم
عیدت مبارک عزیزم...امیدوارم که تو این روز عزیز از صاحبان اعیاد یه عیدی همچین دلچسسسسسسسسسسبی بگیری...
محمد صادق عزیزم رو بماچش حتتتتتتتتتتتتما.


قوربون دوست خوبـــم برم مـــــــــن!
مامان امیرمحمد
11 بهمن 91 14:43
آخه پسر به این مردی چه جوری میگن دختر ؟؟؟؟؟

اوهوم....
فهیمه مامان سینا
13 بهمن 91 1:21
میدونی یاد چی افتادم...
یاد زمانیگه سینا موهاش بلند شده بودو با باباش رفته بود مسجد ...بعد حاج آقا بهش گفته بود به به چه دختریسینا هم میگه من آقا یینام



ههههههههههههههه!
الهی....
از وختی موهای سینارو زدی منتظرم زودتر در بیاد!
نمی دونم چرا دل ندارم موی بچه رو کوتاه کنم!!؟؟؟
عالم و آدم گفتن موهای محمد صادق و بزن......رشدش خوب میشه هاااا
ولی زیر بار نرفتم!!!
نمی دونم بخواد بره سربازی باید چه بهونه ای جور کنم!!!
بهتره از حالا به فکر باشم!!!
هه هه هه هه!
مامان شایان
13 بهمن 91 21:32
ممنونم عزیزم...چشمات ناز میبینه
ما باید به پسر شما رای بدیم؟


عزیزم... به هر کی دوس داری رای بده!
من کدش و محض اطلاع توو وبلاگش نوشتم ....اگه کسی دوس داشت رای بده!
آشنا
15 بهمن 91 10:25
خیلی پیش اومده بود که به محمدصادق من گفته بودن دختر. یعنی با اطمینان استفهام انکاری کرده بودن که این دختره دیگه!
البته ی اول این که : معمولا نوزادا و شیرخواره ها از لباساشون تابلو می شن که دخترن یا نه و لباسای محمدصادق ما اکثرا یا سرمه ایه یا آبی یا سفید و آبی!!

البته ی دوم: من خیلی بهم بر می خورد اما حالا با این پست شما به خودم می گم اشکال نداره اون بیچاره ها تو تشخیص نوزاد موفق نیستن اما اینا دیگه چرا ! پسر بچه ی این همه ساله!!! رو چرا اشتبا می گیرن


ههههههه!
من همیشه میگم دیدگاه ها بین همه متفاوته!!!
یعنی هر چیز دیداری ای توو ذهن هر کی یه جور تداعی میشه!!!
مثل اینکه مثلا بعضیا میگن: بچتون چقد شبیه باباشه!
اون وخ کنار دستیش میگه: نه خیلی شبیه مامانشه!!!
خخخخخخخخ!
اینم همونِ!
اونام اولین چیزی که از چشمشون به ذهنشون میرسه رو میگن!
واسه مام زیاد پیش میاد!
تقریبا واسه همه!!!
مامان شایان
16 بهمن 91 8:08
سلام به پسملی رای دادیم خدا حفظش کنه
مامان سانلی
16 بهمن 91 17:17
دختر یا پسر یا عسل؟ تو یه پسر عسلی عشقممم
فریبا مامان رایین
16 بهمن 91 20:19
از بس که این آقا پسرمون تو دل بروئه... راستی من همین الان واسه شهرزاد اس ام اس زدم
مامی امیرین
17 بهمن 91 14:40
این کجاش شبیه دختراست آخه؟ شاید به خاطر موهاش..چون موهای امیرعلی وقتی بلند شده بود یه خورده هم حالت داشت اونوقت خیلیها تو خیابون حرف شما رو به ما میزدن
مامان علی اکبر
1 اسفند 91 20:15
ای جااااااااااان
قربون دخمل خاله
مامانی حتما اسپند دود کنی


چشــــــــــــــــم