محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

میناب

1391/11/12 7:12
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

                                              به به مینــــاب!!!!

همش می شنیدیم که ٥ شنبه بازار میناب معروفه!!!

خیلی واسمون جالب بود!

خلاصه توو یکی ازین روزای خوب بهمن راه افتادیم سمت مینـــاب!

                       *******************************

خدا بیامرزه پدر  خالق آبنبات چــــــوبی ُ(!!!)زبان

اون روز محمد صادق و با آبنبات چوبی نشوندیم روو صندلیش!!!!

ببینین چه خوشمزززه ست!!

 

 

شمام بفرمایین....

 پ.ن : هیش وخ فک نمی کردم به این زودی به بچم آبنبات بدم!!!چون تقریبا جزو مخالفین بودم!!!

ولی دیدم می ارزه اگه محمد صادق بخواد بشینه رو صندلیش!!

 

                         ************************************

تا اونجا ١ ساعت راهه!

 دیگه نزدیکای ظهر رسیدیم !!!

خداروشکر یه لباس خنک واسه محمد صادق ورداشته بودم!!!

وگه نه که طفلی از گرما کباب میشد!!!

 

بازار جالبی بود....

 ما چیزی تووش پیدا نکردیم که بگیریم!!

خیلی محلی بود!

 

 

 

 وختی برگشتیم سمت ماشین دیگه خیـــــــس عرق بودیم!!!

نمایشگر دمای ماشین هم ٣٣ درجه رو نشون میداد!!!

بیچاره هم قاط زده بود زیر آفتاب...

یه کمی که جلوتر رفتیم دیدیم نه! همون ٢٧-٢٨ درجه ست!!!

 

واسه ناهار هم دنبال یه رستوران بودیم که غذارو بگیریم و ببریم پارک بخوریم!!!

یه رستوران پیدا کردیم به اســـم :    رستـــــوران اســـــــتـــــــــــــقـــلال!!!!

رو سر درش که عکس  مرحوم ناصر حجازی  بود انگاری!!!!

توو قسمت لژ خونوادگی هم که کلاً پس زمینه ش آبی بود و شعارهای استقلالی نوشته بودن!!!

از همه جالب تر حرف همسری بود!!!!

می گفت: منتظر غذا بودم که یهو زنگ موبایل یکی از کارکناش به صدا درومد!!!

چی باشه خوبه؟؟؟

یه تیکّه از گزارش فوتبال با صدای آقای خیابانی بود!!!که گفته بود!:مثلاً.... فلانی میره جلو....جلوتر.... میزنه توو گـــــــــــُـــــــــــــل!!!

بک گراند لپ تاپشون هم عکس بازیگرای استقلال بود!!!!

والّا این مدلیش و دیگه ندیده بودم!!!! خنده

حیف که یادم رفت عکس بگیرم!

                        **********************************

 

بعد رفتیم پارک ملت...

 اون قدیما -سال ١٣٧٩- وختی که هنو دخمل خونه بودم(!) با بابااینا اومده بودیم بندر و با خاله اینا اومدیم اینجا!!!

دلم خیلی واسه  زهرای گلم  -عمه جون محمد صادق-  تنگ شده بود!!!

 ما از بچگی خیلی با هم صمیمی بودیم!! و زبونزد همه!!!!

مسافتمون خیلی زیاد بود و دیر همدیگه رو میدیدم!!!

ولی واسه هم نامه می نوشتیم!!   اونم ١٢-١٠ صفحه!!!هیپنوتیزم

خب پشت تلفن حرفمون نمیومد!!!نیشخند

یادته زهرا ؟؟؟؟؟ یادش بخــیـــــــــر!مژه

هـــــــــــــــــِی دنیا!!!

                          *****************************

خب! بگذریم!

بعد از ناهار رفتیم پارک  تا محمد صادق بازی کنه!!!

ولی بازیِ محمد صادق تبدیل به بازیِ خونوادگی شد!!!!نیشخند

یه سرسره های بلندی داشت که می ترسیدیم محمد صادق تنهایی بره اون بالا و ســـــــــُـر بخوره بیاد پایین!

پـــــــــــــــــــــــس! خودمون هم در شرایط مساعد(!) دست به کار شدیم و پسری رو مشایعت کردیم!!!!

خیلی مزه داد!!!خوشمزه

پله های بلـــندی هم داشت!

محمد صادق :  مامان . نردگون بلـــــــــنده !!!!!   (نردبون!!!)

این سرسره  تازه کوتاه ترینش بود!!!که توو عکس هم خوب معلوم نیس!!!

نمی دونم........شاید ما از بس این سرسره پلاستیکی هارو دیدیم عادت نداشتیم!!

ولی نه!      بلـــند بود!!استرس

 

این دخمله رو....

خیلی شیرین بود!

 

 برگشتنی هم یه سر رفتیم بهشت زهرای بندر....

اینجا........ غروب خورشید واقعا دیدنیِ!!!

خدایا چقد غروب خورشید دل انگیـــزه......... همین طور طلوعش!

دوربین هیش وخ نمی تونه این زیبایی رو بیان کنه!

پ.ن 1 : خدا رحمت کنه اونایی رو که از پیشمون رفتن![گل]

 پ.ن 2: ان شاللا یه روز صبح زود میریم کنار ساحل........اگه بتونم از طلوع خورشید هم عکس میگیرم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (69)

ستاره زندگی
11 بهمن 91 13:12
منم هر وقت میخواستم با ستاره برم بازار،اول ی آبنبات براش میخریدم دیگه اصلا ایراد نمیگرفت
عجب بازاری!واقعا محلی
بوی ماهی نمیومد؟



آره...واسه بازار هم امتحان کردم خوب جواب داده!!!
خخخخخخخخ!
بوی ماهی؟؟؟
اون قسمت هایی که مخصوصش بود آره!خیییلی!
ستاره زندگی
11 بهمن 91 13:14
به به سر سره
حسابی خوش گذشته ها،منم هر وقت خالی باشه با ستاره میریم بازی وباباش هم فقط نگاه میکنه
عزیزم همیشه به سفر و خوشی


سرسره بازی
عـــــــــــــــالی بود!
مــآمــآنــے
11 بهمن 91 14:18
سلام عزیزم
خوبی؟
محمد صادق جان خوبه؟
عاشق اون عکس اولی که رو صفحه اصلی زدی هستم
خدا حفظش کنه

منم دلم شکلات چوبی خواست....


قوربونت بشم...
به همسری بگو از طرف من واست بخره...
مامان امیرمحمد
11 بهمن 91 14:47
هوای گرم الآن تو این زمستون چه حالی به ما میده ...اگه بدونی !!!!اینجا مازندران این روزها سرد ...
باز هم به بازارگردی و تفریح ...


هه!
توو زمستون که حال میده!
ولی وختی یه سره گرما ببینی دلت یه کمی ســــــــــرما می خواد!
مامان حسنا
11 بهمن 91 16:32
همیشه به گردش


ممنون...
مــآمــآنــے
12 بهمن 91 9:23
واااااااااااااای
مرسی عزیزم
آره اولین عید وروجکمونه...



مبارک 3 تاتون باشه...
جمعتون همیشه جمع باشه الهی....
مــآمــآنــے
12 بهمن 91 9:24
ممنون عزیزم نظر لطفته

آره اون وبلاگمو هم ادامه میدم...
یه وب هم دارم که قاطی پاتی های روزانه میزنم توش


چقد خوب...
چقد وخ می کنی!!!
من توو این یه دونه هم موندم!!!!
مامان روژینا
12 بهمن 91 10:14
واااااااااااااااااااااااااااااااااای جییییییییییغ چه کیفی کردماااااااااااااااا چه بازار باحالی منم میناب رفتم الان می گی ای بابا بعدم دوست داری خفم کنی مگه نه؟ خوب اونجا رو دوست دارم دیگه
فدای محمد صادقم بشم با اون ابنباتش خداییش خیلی پسر نازی داری زهرا من که عاشقششششششششششششششم
وای اون دخمل بندریه چه با حاله
در ضمن دوستم خصوصی داری


هههههههههه!
نمیری تو الهی !بهــــــــــــــــــــار!!!!!!
ممنون عزیزم..... با چشمای نازت میبینی
ستایش
12 بهمن 91 11:38
خدا برات گل پسرت رو حفظ کنه عزیزم


ممنون عزیزم...
مامان محمد
12 بهمن 91 13:01
اییییییییییییییی جانم...نوش جونت خاله جون..
آره واقعا...زهراجونم اگه این شکلات چوبیه نبود این بچه های ما چه طوری تو بازار سرگرم میشدن؟



آره....باور کن!
خیلی کارم راحت شده!!!
کاش روش های جدید بی خطرتری رو پیدا کنم!!!
مامان محمد
12 بهمن 91 13:04
واقعا جالبه...این بازار خیییییییییییییییییییلی دیگه محلی بود...هم بازارش هم فروشنده هاش و هم لوازم فروشیشونم محلی بود...
چه جااااااااااااااااااااااااااااااااالب.
آره فرشته جون...
خیــــــــــلی محلی بود!!!
خیلی واسم جالب بود!
مامان محمد
12 بهمن 91 13:06
پارکم رفتی خاله؟الهی من فدات عزیز خاله...
الهی همیییییییییییییییییییییشه لبت خنده و تنت سالم باشه ناناز خاله.


خاله جون اینقـــد خوش گذشـــــــــــــت!
بیشتر از همه به مامان و بابام!!!!!>
زینب عشق مامان و بابا
12 بهمن 91 13:06
سلام سلام حالتون خوبه
گل زیباتون چطوره؟مشتاق دیدار
با جشن تولد زینب بروزیم


سلام به روی ماهـــت!
الان میام!
مامان محمد
12 بهمن 91 13:08
چه غروب قشنگی...واااااااااااااااااااااااااااااقعا دل انگیزه...
زهراجون ممنونم ازت به خاطر این پست بسیااااااااااااااااااااااااااار زیبات...
دوستتون دارم خییییییییییییییییییییلی زیاد.


دوربین اصلا نتونست قشنگیه غروب و بشون بده!!!
عالی بود!
عزیزم....
ممنون از این همه محبتت!
saminjon
12 بهمن 91 16:34
ســــــــــلام
واي جه گل پسر نازی!من خيلي اومدم اينجا ولي هيج دفعه نظر ندادم شمـــــــــا هم به ما يه سري بزن خوشحال ميشمـ


علیک الســـــــلام...
ممنون عزیزم...
خوش اومدی...
چشم .....میام پیشت...
سمیرا مامان اهورا
12 بهمن 91 19:44
عجب بازاری چقد دوست داشتم اون بازاره بودماااااا
زهرا جون وقتی نوشته هاتو میخونم انگار خودم دقیقا همونجام مرسی که انقد قشنگ و جالب مینویسی
عزیزمو ببوسش چه آبنبات خوشمزه ای هم میخوره نوش جونت خوشگل خاله


آره....خیلی جالب بود !
قوربون دوست خوبم...
نظر لطفته...
فهیمه مامان سینا
13 بهمن 91 1:28
خیلی عالییییییییییییییییی بود...
عجب سر سره ای...من اگه باشم خودم نمیرم با باباش راهیش میکنم



اتفاقا منم اولش خیلی ترسیدم!!!
کلا هم فقط 3 بار باهاش رفتم!!!
باورت میشه اون همه که بچه بودیم سرسره بازی عشقمون بود بهم مزه نداد!!!؟؟
فقط کنم واسه قدّیِ که از بچگی تا حالا کشیدم!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخ!
زهرا _ مامان مریم گلی
13 بهمن 91 10:38
ای جان دلممممممممم.....اول از هم بگم که واقعا ذوق زده شدم دیدم از منم نوشتی

ای من فدای تو...چرایادم نیاد؟اونهمه نامه نگاری؟هنوزم خط به خطتشونو حفظم....

وای خداااااا چه عکسائی ابجی به به....

خیلی حال داد این سری بهم....خیلییییییییی

راستی کتک نخودی ازشون عکس گرفتی؟

اخه خیلی حساسن....

وای باورت میشه اون عکسی که از تو ماشینتون گرفتی....وقتی دیدم انگار که قششششششنگ خودمم تو ماشین بودم اون لحظه.....

هییییی.....راه دانشگاه هادی.....هییییععععععععی

یادش به خیر.....کی فکرشو میکرد من اینقد دور شم؟ک فکرشو میکرد حسرت یه باردیگه نفس کشیدن کنار همون ساحل شرجی رو داشته باشم؟


آخ من فدای تو خواهر شوهر نمونه ی دنیا بشــــــــــم!(آیکن چــِش زدن ممنوع!!!!)
دلم اینقد این روزا هواتون و کرده ه ه ه !
مخصوصا اون روزی که میناب رفتیم کلّی با داداشت(!)تجدید خاطرات کردیم!!!
زوم دوربین فیلمبرداری و....
عزیزمممممممم...
الهی زودی بیاین پیش خودمون!
دیگه نمیذارم جایی برین!!!(آیکن عشقِ خواهــــر شوهر!!!!!!!!)
زهرا _ مامان مریم گلی
13 بهمن 91 10:40
راستی از همینجا به " ستاره زندگی" میگم که کامنتام براش ثبت نمیشه و رمز و بهش دادم....دیگه نمیدونم رسیده یا نه؟
الان دیدم کامنتش نفر اوله گفتم بگم



زهــــرا.زهــــرا..........ستـــــاره!!!!
زینب السادات(مامان تسنیم)
13 بهمن 91 12:19
میگم کلی کیف میکنی با زندگی تو بندر ساحل دریا غروب و طلوع های بی نظیر و ...


بــــــــــــــــله دیگه!
اینارم اگه ازمون بگیرن دیگه من یکی که حــــتما پژمرده میشم توو گرما!!!!
مینا
13 بهمن 91 17:40
سلام زهرا جون خوبین؟ گل پسر خوبه؟قربون صورت ماهش برم با اون زنخداناشماشالله میگم خوب سیرو صفا مکنین ها ما نشستیم خونه کنار شوفاژ جرات نمی کنیم پامون رو از ترس سرما بیرون بذاریم راستی این روزا حرف رفتن از بندر رو میزنی قرار به سلامتی کجا برین.عید رامسریم نمی رین تنکابن؟دلم هوای روزای مدرسه رو کرده علی الخصوص پیش دانشگاهی یادش بخیر مگه نه؟؟؟


ســـــــلاااام دوست قدیمیِ خودم...
هی بابا!
کیفش و ببر توو ســـــرما!!!
ما دیگه داره هوامون گـــرم میشه...
دیگه وخت زیادی واسه گشت و گذار نداریم!!!
خخخخخخخخخ!
جایی نمیریم.....موندگار نشیم خیلیه!!!
هه!
*****************
عیدم هنو معلوم نیس کجا بریم!
یادته چن سال پیش که جفتمون عقد بودیم(فک کنم!!)شمال هم و دیدیم!!!!
***************************
یاد اون روزا بخیر....

مهربان
13 بهمن 91 20:05
هییییییع! اینقدر گرمه اونجا؟ میناب نزدیک بندر عباسه زهرا جونی؟ چه بازار عجیبی بود! چرا نقاب زده بود اون خانمه؟ حس می کنم سرشار از بوهای ادویه و ماهی و اینا بوده اون بازاره


آره عزیزم...
دیروز که کولر روشن کردیم!!!
آره .....یه ساعت راهه تا اونجا!
این مدل پوشش شونه مهربان جون!
البته الان توو بندر این مدلی پیدا نمیشه!
کمم نبود این بوها....حدست درسته!
خیلی بازار جالبی بود!

مامان سانلی
14 بهمن 91 2:00
سلام به زهرای عزیزم و پسر شیرینتر از عسلش..
قربونت برم ببخ جونم با اون قیافه ماهت..من بهت رای دادم نمیدونم دیر رسیدم یا نه ولی دادم دیگه. فکر کن دو شب فکر کنم شهرزاد و بیدار کردم حتما حتما برنده میشی
همیشه به گردش و تفریح..میبینم که کودک درونتونم که حسابی بیدار شده بوده
زهرا جون اینهمه راه رفتی دست خالی برگشتی حداقل از اون خانومه یه رب میخریدی
دوستون داریممممممم



سلام عزیــــــــزم...
هه!
نصف شبی بیدارشون کردی پ حتـــما برنده ست!!!
خخخخخخخخخ!
آره.....نه که هوا خوبه! این کودکه هی پا میشه واسه شیطونی!!!
هه هه هه هه هه هه
نمیری تو الهی...
آره اتفاقا...
به همسری گفتم: لا اقل بیا یه کیلو سیب زمینی . پیاز بگیریم تا اینجا اومدیم ! حیفه!!!

تِزم مورد قبول واقع نشـــــد!!!
خخخخخخخخخخخخ!
مادر کوثر
14 بهمن 91 7:49
چه پست شاد و پرماجرایی بود
مرسی مامانی



قابلی نداشت!
مادر کوثر
14 بهمن 91 9:01



مرســــی عزیزم...
خودت گلی
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
14 بهمن 91 9:30
سلام زهرا جون
همیشه به سفر و شادی
محمد صادق ببوس


ممنون عزیزم...
چشــــــم...
ستاره زندگی
14 بهمن 91 10:28
سلام
ممنون که سر زدید
من به شماره که نوشتید کد رو فرستادم
ایشالله برنده بشه


سلام عزیزم...
ممنون از لطفت دوست خوبم...
ستاره زندگی
14 بهمن 91 10:31
ممنون که واسطه خیر شدید
به مامان مریم گلی(عمه جون) بگید اصلا از ایشون کامنتی نیومده


ستاره.ستاره.................زهرا (شایدم برعکسه!!!نمی دونم)
مام این وسط حکم بیسیمیم دیگه!!!
خخخخخخخخخخ!
ستاره زندگی
14 بهمن 91 10:43
میخواستی زن دایی مریم نشی




قوربونش برم مـــــن!
بهم میگه خاله جون!!!
من خاله شم هستم!!
2 شغله!!!
هی وای من! نیان بگیرنم حالا!!!
مبینا گلی
14 بهمن 91 10:43
از همون روز اولیکه پست مینابو گذاشتی کامنت میذارم همش میپره
ایییییییی جوووووونم چال لپتو عشقه نفسم
زهرا بازی خونوادگیتصور بازی خونوادگی تو خیلی باحاله زهرا روی سرسره باشی
میگما بارون وحال میکنی هوای
مطبوع
ایشاالله پسری توو مجله شهرزاد عکسش چاپ بشه


میپّره؟؟؟
عههههه!
********************
باحاله؟؟؟؟
باحال تر وختی بود که من و میدیدی!!!!!
جای شما و مبینا خیلی خالی بود زینبم...
بارون و که دیگه نگو!
دیروز هم هوا توو پارک دولت عالی بود!
مامان نازنينها
14 بهمن 91 10:51
معلومه حسابي كيف كرده ها


آره عزیزم...
مامان حسنا
14 بهمن 91 11:04
چقدر عکس رو جلد مجله خوشکله من بهش رای میدم


آره خیلی نازه...
به عکسِ رو جلدیه رای دادی!!؟؟؟؟
مامان شايان
14 بهمن 91 11:21
هميشه به گردش و تفريح. با شماره خودم و شوهرم اس دادم. بوووووووووووووووووس


ممنون از مهربونیت عزیزم...
الیسا
14 بهمن 91 12:24
هول هولکی اومدم یه سر بزنم برم .... که پست ثابتت رو دیدم ......

اس ام اسم رو زدم ...... امیدورام که بره روی صفحه اول ... اونوقت بهم بگووووووووو تا خریدش کنم ..... فعلااااااااااا وقت زیادی ندارم باید برم ....

دلتنگتونم هواااااااااااااار تا ... می بوسمتان .


قوربونت برم که اینقد مهربونی الیســــا!
مامان آوا
14 بهمن 91 13:43
سلام زهرا جون. به به چشم ما روشن. رفتی شهر ما دور زدی. خوش گذشت؟ ما تو دوران نامزدیمون زیاد می رفتیم این پارکه


سلام عزیزم...
عه!
شهر شماست!/؟
شهــــر بسیا خاطره برانگیــــزی واسه ماست!!!
و ازین به بعد هم پارکِ خاطره انگیزی خواهد بود!!!
مامان محمد
14 بهمن 91 14:16
زهراجونم من به محمد صادق عزیزم برای مجله شهرزاد رای دادم...امیدوارم که رای بیاره و برنده بشه...
اینم یه عالمه بوس برای تو و گل پسری خوشششششششششششششمزه ات.


بی نهایـــت ممنون فرشــــــته ی نازنینم!
مبینا گلی
14 بهمن 91 16:15
منظورم میگه کد وارد شده صحیح نمی باشد..
باحاله منظور خنده داره
چرا همیشه حرفام برای دیگران مبهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


می دونم عزیزم...
همش و متوجه شدم!!!
توو sms و کامنتا معمولا اینجوری سوئ تفاهم میشه!
چون نمی تونیم بیان کنیم مدل حرف زدنمون و!!!
بازم اگه ناراحت شدی ببخش!
zahra
14 بهمن 91 16:45
faghat bia o bebin nokhod farangi mano


فدای اون نخود فرنگـــــــــــــــــــی!
عشق منه مریمم!
مامان کیان
15 بهمن 91 0:36
آخخخخخ زهرااااااا تو نمیدونی من ناراحتی قلبی دارم؟!!!چرا پستای بندری میذاری که با روح و روان من بازی بشه!
ای دونم سیاه سوخته های بندریییییی


هههههه!
ایول بندر!
همه عاشقتنااااااا!!!
خودت خبر نداری!!!
مــآمــآنــے
15 بهمن 91 9:22
به به
پسرس معروف شده و عکسش و تو مجله زدن
خاله فداش بشه

مامانی!
از محمد صادق با اون لباس خرگوشی عکس داری؟ ببینمش؟


کدوم لباس خرگوشی عزیزم؟؟؟؟؟
مامان محمد امين
15 بهمن 91 15:27
سلام وبتونو دوست داشتم ...با اجازه لينكتون كردم كه سر فرصت بيشتر باهاتون آشنا شم
مام پارسا
15 بهمن 91 16:07
سلام سلام سلام خوبید عزیزای دلم؟ وای اگه بدونید چقدر دلم برام تنگ شده بود جیگر محمد صادقمو برم که داره آبنبات می خوره دقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقاً باهات موافقم...واقعاً اگر آبنبات چوبی نبود ما مامان ها می خواستیم چطور بچه هامون رو راضی کنیم و به قول معروف دهنشون رو ببندیم من هم بیشتر توی ماشین به پارسا آبنبات میدم...چون واقعاً بچه ساکت کن خوبیه
مام پارسا
15 بهمن 91 16:09
ای جووووووووووووووووووونم چه بازار باحال و دلچسبی بود...وای دلم آب شد واسه جنوب اومدن ما وقتی نامزد بودیم 3 سال پشت سر هم عید اومدیم جنوب...خاطره های خیلی خیلی قشنگی از جنوب داریم...یادش بخیر
مام پارسا
15 بهمن 91 16:11
باور کن با دیدن عکسای اون بازار محلی روحم تازه شد دست گلت درد نکنه مهربونم وای ماجرای اون رستوران استقلال چقدر باحال بود...یعنی عشق به استقلال دیگه در این حــــــــــــــــــــــــد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مام پارسا
15 بهمن 91 16:12
چه خاطره قشنگی از قدیما گفتی...ایشالله تو و خواهر شوهری تا آخر عمر با همدیگه صمیمی باشید و رابطه تون خوب خوب باشه
مام پارسا
15 بهمن 91 16:13
جوووووووووووووووووووووووووونم سرسره...من عاااااااااااااااااشق سرسره ام خوش به حالت زهرایی حسابی کیف کردی هاااااااااااااااا...محمد صادق هم که بهونه بود دیگه...مگه نه
مام پارسا
15 بهمن 91 16:15
آخی دخمل جنوبی رو عکسهای غروب خورشید خیلی قشنگ و دلنشین بود ایشالله همیشه همیشه جمع سه نفره تون شاد و صمیمی باشه
مام پارسا
15 بهمن 91 16:17
الللللللللللللللللهی قربون پسرم برم که عکسش تو مجله چاپ شد همین الان به جیگرم رای دادم ایشالله که برنده بشه و عکسش روی جلد بخوره و من اون مجله رو برای اولین بار با عکس محمد صادق بخرم...آخه تا حالا این مجله رو نخوندم
مام پارسا
15 بهمن 91 16:19
زهرایی ممنون که این چند روزه به یادم بودی
یه کم درگیرم...پارسا هم دو روزه که باز تب کرده
واسه همین الان بعد از 4 یا 5 روز کامپیوتر رو روشن کردم...فوری اومدم وب محمد صادقم و پست های خوشگلتونو خوندم
خیییییییییییلی دوستتون دارم...جیگرمو ببوس


قوربونت بــــــــــرم....با این کامنتای پر انرژیت!
مامان محمد امين
16 بهمن 91 3:07
خاطره ي جالبي بود ايشالا كه هميشه خوش باشين
مامان طه
16 بهمن 91 12:05
ای جانمممممممممم زهراجون منم عکسشو تو مجله دیدم الهیییییییییییی فداش شم
فریبا مامان رایین
16 بهمن 91 20:12
سلام عزیزم...
چطوری؟
خوبی؟
محمد صادق گلم چطوره؟
این مدت خیلی شرمندم کردی...
خیلی دوست دارم مهربون


بهتری فریبـــــــا؟
فریبا مامان رایین
16 بهمن 91 20:14
این جا دیگه آخر بازاره!!! ولی از همه عجیبتر برام دمای هوا بود... فکرشم نمی تونم بکنم تو سرمای اینجا، اونجا انقدر گرم!!! پسری رو از طرف من ببوس
مامی امیرین
17 بهمن 91 14:46
همیشه به گردش.
وای من عاشق غروب خورشیدم...اصلا فکر نکنی افسرده اما نهههههههه
ولی خداییش عکسهاتم قشنگ.
چه جالب اونجا هوا اینقدر گرمع اینجا
راستی عکس محمد صادقم دیدم .پیامک میدم ایشالا ببره.منم عکس اینا رو مته پیش فرستادم ولی هنوز چاپ نشده...
شما کی فرستاده بودی؟


افسرده؟؟؟
نه.نه! اصلا....
هر کی عاشق غروب نباشه باید بهش شک کرد!!!
عکسارم یادم نیس دقسق....
ولی دیر نبود فرستادنم تا ثبتش!!
خودمم تعجب کردم!!
مامی امیرین
17 بهمن 91 14:47
راستی ایندفعه چه تند تند اپ کردی و من بیخبر موندم!!!کاش بلاگفا آپ نی نی وبلاگم نشون میداد تا شرمنده دوستان نشیم
مامی امیرحسین
17 بهمن 91 15:18
یعنی من عاشق این بازارای محلیم! این پسر گل ما هم که همش انرژی مثبته. خدا حفظش کنه چال لپش که دیگه منو کشته رسما"


قوربونت برم رســـماً!!!
هما
17 بهمن 91 17:07
عزيز هنوز فرصت هست واسه راي دادن به محمد صادق گلت؟پيامك بدم بهشون؟
موفق باشي


سلام عزیزم....
بـــله که وخ هست!!!!
حالا حالا ها وخ داریم!!!
خوشحالم می کنی!
مام پارسا
19 بهمن 91 11:57
کجایی زهرای؟
نیستی چرا؟
ایشالله هر جا که هستید دلتون شاد و تنتون سالم باشه


سیستم لپ تاپم مریض شده اســــــــاسی!!!
آنفولانزا گرفته گمونم!!!
خودم که این مدت از بی نتی تمون تنم درد میکرد!!!
مــآمــآنــے
19 بهمن 91 13:17
سلام عزیزم زودی بیا کارت دارم به مسابقه دعوت شدی
مادر کوثر
19 بهمن 91 17:41


جمعه 20 بهمن از ساعت 21 الی 22 شبکه سه سیما یادت نره


عزیزمممممم...
کامنتت و خیلی دیر دیدم
ستاره زندگی
20 بهمن 91 0:18
مامانی جوب مسابقه چی شد؟


فعلا معلوم نیس عزیزم..
هنوز وخ هست واسه sms دادن!
مام پارسا
24 بهمن 91 2:28
زهرایی کجایی؟ دلم برات تنگ شده خانومی خیییییییییلی دوستتون دارم
من
24 بهمن 91 3:31
خوش تیپی ها
ستایش
24 بهمن 91 9:57
این آدرس جدید منه


آدرست درست نیس عزیزم...
مامان طه
24 بهمن 91 21:28
زهراییییییییییییییییییییییییییییییییییی بیا بروزم
مامان روژِینا
26 بهمن 91 0:54
دوستم اولا که رای دادم دوما به مسابقه دعوت شدی بیا وبلاگم
مامی امیرحسین
27 بهمن 91 23:22
به به چه هوای خوبی
چه پسل خوبی
خوشم میاد حسابی پایه خریدیا! تا میناب رفتی!!
این عکس پسری خیلی نازه
ماشالله چقدر آقا وایساده و داره کیف میکنه!


هههههههههههه!
جریان مام این روزا فقط.....
ببین و نخــــــــــــر شده!!!!
خخخخخخخخخخ!
مامان علی اکبر
1 اسفند 91 20:19
برای محمد صادق جونم


ممنون....بهش رسوندم!
یاس
4 اسفند 91 1:55
چه بازاری بودا.واقعا محلی بود از عکساش پیدا بود.
منم از این سرسره ها اصلا خوشم نمیاد.پارسا هم خوشش نمیاد .میگه منو سر نمیده.خخخخخخخخخ
...
خدا رحمتشون کنه ...
ایشاالله یه روز میرین.جای ما رو هم خالی کنیا...دوسمت دارم هزارتا جیگر


ممنون عزیز دل