محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

به یــــــاد همه ی دوستام...

1392/1/22 7:47
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
848 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه ی دوستای خوبم ...

دوستای خوبی که همیشه با کامنتای با محبتشون شرمنده م میکنن!

 عید امسال توفیق داشتم که برم زیارت امام رضا (ع).

 منم اونجا به یاد همتون بودم...

این بار هم مث دفعه های قبل.....یه بار که رفتم حرم فقط نشستم روبه روی ضریح و دونه دونه دوستا و آشناها و اطرافیان و رهگذرایی که از کنارم میگذشتن و ... رو دعا کردم!

البته اگه قابل باشم!

واسه خونواده ی اولم که ٢٢ سال کنارشون با تموم عشقی که بهشون دارم زندگی کردم!(مامان-بابا-داداش و خواهر مهربونم)

واسه خونواده ی همسرم که واسشون احترام قائلم...(خاله و شوهر خاله ی اسبق!!)

واسه زهرای دوس داشتنیم (دختر خاله ی اسبق!) و جمع خوشبخت ٣ نفره شون که الان توو چینن و یه کمی از تنهایی دلشون تنگه!

واسه زینب با محبتم که تموم زمان مسافرتمون با اس ام اس هاش بهم انرژی میداد!

واسه زینب عزیز و امیر علی نازم ... و البته عمه ی مهربونش که دوست صمیمی دوران کودکیمه!

واسه بعضیا که ازم خواسته بودن ویژه دعا کردم! مث مامان طه ! (زهرا جون امیدوارم همیشه شادیت و ببینم!)

واسه مامان یه محمد صادق کوچولو ی دیگه که سرجمع فک کنم یه بار عکس پسری رو دیدم!!!

واسه فرشته ی مهربونم که چن ماه پیش توو حرم امام رضا دیدمشون و جاشون واقعا خالی بود!

واسه زهرای خوش ذوق و با سلیقه م -مامان پارسا یه دونه! که کامنتاش همیشه شور و ذوق داره!

واسه مامان آریام عزیزم...که یه پاشون ایرانه و یه پاشون مالزی!موفق باشین عزیزم...

واسه مائده ی عزیزم -مامان محمد طه- ....دوست دوران شیرین کودکی!

واسه فریبای خوبم...که همــیشه سر حال و خوب باشه که بتونه دنبال شیطنت های رایینش بدوِ!

واسه مامان کیان و کارینِ شیریـــنم! که سخاوت داره!

واسه مامان کوثر نازم....که همیشه صبرش و تحسین کردم!

واسه مامان سرباز کوچولوی امام زمام(عج) ...که از وختی به دنیا اومده ندیدمش!!!

واسه مامان سرباز کوچولوی امام حسین(ع) ....که خوشمزه می نویسه!

واسه یاسمن جونم و توو راهیش! که هنو توو دلش نی نی نداشت که با اومدن به خونه ی مجازیم خوشحالم میکرد!

واسه الیسای دوس داشتنی خودم-مامان محمد صادق- که زیباتر از زیبا می نویسه!

واسه سمیرای مهربونم و اهورای ماهم.... که دوسشون دارم!

واسه مامان طه ی گلم.... که تا مدتها فکر میکردم مشهد زندگی میکنن!!!

واسه فهیمه ی عزیزم -مامان سینایی- که باهاش خیلی راحتم! به خاطر تفاهم هایی که با هم داریم!!!زبان

واسه مامان کیان کوچولو ....امیدوارم سرما خوردگی کیان بهتر شده باشه!

واسه زری جونم -مامان مهدیار - که خودش و نوشته هاش و دوس دارم!

واسه مامان ماهان کوچولو....که تازه باهاشون آشنا شدم!و پسرامون هم سنن!

واسه مامان دوتا دختر نازنین -فاطمه و زینب-.....که الان مالزی مشغول تحصیل هستن و من همیشه پشتکارشون و تحسین کردم! واستون آرزوی موفقیت دارم دوستم!

واسه مهربانم......که دیگه نمی دونم چرا نیست!؟ کجایی مهربان؟!

واسه یاسی عزیزم و پارسای گلم.... که ان شاللا همیشه تنشون سالم باشه!

واسه زینب جون -مامان محمد رضا-....که تنها عکسی که از پسرش دیدم عکس کنار وبلاگشه!!!

واسه مامانی و علی خوشتیپ.... که تازه باهاشون آشنا شدم !و خیلی با ذوقه!

واسه مامان مرسانا کوچولو.... که نمی دونم چرا دیگه اینورا نمیاد!!!؟؟؟؟

واسه عاطفه جون و محمد مهدی گلم.....که امیدوارم همیشه سلامت باشن!

واسه مامانی مهربون و شایان گلم... که امیدوارم وقت بیشتری پیدا کنن واسه کنار هم بودن!

واسه مامانی و تسنیم نازم.... که به نظرم دخمل خوش اخلاقیه!!!

واسه درسای عزیزم و مامان فعّالش! که امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشن!

واسه مامانی و امیر محمد قشنگ! و به قول مامانش پسر پوست پلنگ!

واسه مامانی و سانلی خوشگـــلم... با اون چشمای عروسکیش!

واسه بهار خوبم و رژینای نازم... بهار توو بهـــــار....چه شـــــــــــود!!!!؟

واسه ساره ی عزیزم و حنان کوچولو... که نوشته اش خاصِ!

واسه مامانی و تربچه کوچولوش که هنوز سقای فرشته هاست....

واسه مامانی و نیلوفر نازم ... با اون موهای خوشگـــلش!

واسه مامانی و امیر طلا... که ذوق شاعری داره!!!

واسه مامانی و علی اکبر کوچولو..... که نوشته هاش خیلی به جاست...

واسه مامانی و حسنا سادات.... که عاشق عکس کنار وبلاگشم!

واسه ام البنین عزیزم و ابوالفضل ماهم... که عکس ها و نوشته هارو بامزه کنار هم میچینه!

واسه سحر عزیز و طه ی خوشمزه ش که 1 سالش شده!

واسه یه مامان دلتنـــــــــــــگ نی نی!....که همیشه با خوندن وبلاگش اشکم درمیاد...خدایا...

یه دعای مخصوص دیگه واسه باران عزیزم....با اون قرار 5 شنبه های دلنشینش!

واسه سمیرای دوس داشتنی و 2 تا پسرای نازش....که مجله ی شهرزاد یه خط در میون عکس امیر علی و میذاره و عکس امیر حسین جا میمونه!!نیشخند

واسه مامانی و ستاره ی نمونه....  موفق باشین...

واسه مامانی و آرشا کوچولو که تازه باهاشون آشنا شدم!

واسه مامانی و حسنا کوچولو ... امیدوارم آنفولانزای حسنا برطرف شده باشه!

واسه ستایش عزیزم که دیگه داره میرسه به وزن ایده آلش!

واسه مامانی و ستایش ناز ش... که چقد خوب شد اومدن نی نی وبلاگ!!

واسه نسیم عزیز و کانی گل... که ترکیه ن . نسیم سخت مشغول درس خوندن!موفق باشی عزیزم...

واسه مامانی و محمد سپهر عزیزم ... که هم صحبتی باهاش حس خوبی بهم میده!خوشحالم پیداش کردم!

دعا واسه تموم دوستام توو دنیای مجازی و...

دعا واسه خیلیا توو دنیای واقعیم.

پ.ن ١: ترسم از اینه که یه وخ دعاهام جای عمودی رفتن(!) افقی رفته باشه!!!! نیشخند

پ.ن ٢ : کامنت های پست قبل و بی جواب تایید میکنم!خجالت

پ.ن ٣: ایام فاطمیه رو به عاشقای حضرت زهرا (س) تسلیت میگم!گریه

پ.ن ٤: به قول باران: بــرای هم دعــا کنیم....برای هـــــــمـــــــــه! فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان امیرمحمد
21 فروردین 92 13:22
دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند. در سال جدید سلامتی ، سبزی ، شادی و دنیا دنیا خوشبختی برای شما و خانواده عزیزتان از خداوند بزرگ آرزومندیم.
مامانی و امیرمحمد


زیارتتون قبول ...خیلی خیلی خیلی ممنون که به یاد من و امیرمحمد پوست پلنگم بودی زهرا جان ...

عزیزی....
ببوس امیر محمد پوست پلنگ و

مامان طه
21 فروردین 92 13:26
سلامممممممم زهراجونم رسیدن بخیر

زیارتت قبول ایشالا

ممنونم که دعام کردی خیلییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالم کردی

راستی محمد صادق جونمو ببوسش

دوستون دارم


زهـــــــــرا....
تو که همش توو یادم بودی!

مام پارسا
21 فروردین 92 17:14
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم
خوبی؟
محد صادقم خوبه؟
رسیدن بخیر...سفر بی خطر
زیارت قبول نازنینای من



قوربون محبتت نفس
مام پارسا
21 فروردین 92 17:17
وای ممنون که به یاد هممون بودی...چه عکس قشنگی گذاشتی از داخل صحن امام رضا...یهویی دلم پر کشید واسش...هوای نشستن توی صحن آرامش بخش امام رضا رو کردم...کاش زودتر ما رو هم بطلبه


عزیزممممممم...
همونجا که نشسته بودم عکس گرفتم!
ان شاللا که بهزودی قسمتتون بشه!
ازته دل میگم زهرا
مام پارسا
21 فروردین 92 17:18
ایشالله همیشه دلتون خوش باشه و با جمع سه نفره تون برید گشت و گذار و زیارت


یعنی عاشق این شکلکماااااا !
مرسی واسم گذاشتیش!!!!
مام پارسا
21 فروردین 92 17:18
اووووووووووووووووووووووه چقدر شکلکای جینگیل فینگیل اضافه شده...کلی میشه کامنتها رو خوشگل کرد


آره زهرا جون .میبینی؟
منم خیلی ذوق زده شدم!!!!
مام پارسا
21 فروردین 92 17:20
راستی ممنون از تعریفت...اونقدام که فکر می کنی با سلیقه نیستم ولی با این وجود کلی از تعریفت ذوق مرگ شدم


شکسته نفســــــــــــــــــی؟؟؟
وای نگووووووو!
سمیرا مامان اهورا
21 فروردین 92 22:28
سلام زهرا جان
زیارتتون قبول انشاا... که همیشه به مسافرت و گردش
خیلی خیلی ازت ممنونم که به یاد ما هم بودی نمیدونی چقد خوشحال شدم عزیزم
پس عکسای ببخ من کوووووووووووووووو؟؟؟؟


خیلی عکس ندارم!
یعنی اصلا همکاری نمیکرد!
پست بعدی ان شاللا!
مــآمــآنــے
21 فروردین 92 23:17
سلام گلم خوبی؟
پسرک دوست داشتنی خاله خوبه؟
سال جدید و هم تبریک میگم
زیارتا قبول
امام رضا که هنوز ما رو صدا نکرده
و همچنان منتظرشیم

دست شما مرسی
خیلی خیلی لطف داری
ممنون که به یادمون بودی
خیلی خوشحال شدم وقتی به اسمم رسیدم
از خوشحالی فراتر بود
ذوق مرگ شدم


ان شاللا که زودی قسمتتون شه!با نی نی برین!
این ذوق مرگت من و میکشه!
مامی امیرین
22 فروردین 92 0:11
سلام زهرای مهربون.
زیارتت قبول
کفتم این زهرایی نیست..حتماگ جایی سرش گرمه ها..
چه جایی از اونجا بهتر.
منم دلم خیلی امام رضا میخواد.


ان شاللا که زود زود قسمتتون شه با کوچولوهای نازتون برین
مامی امیرین
22 فروردین 92 0:13
ممنونم مهربونم که به یاد ما بودی..
یعنی ممنون که به یاد همه بودی..
خیلی قشنگ و با حوصله از دوستات یاد کردی...


مــمــنــون عزیزم...
خوبی از شماهاست که باعث شده به یادتون باشم!
مامی امیرین
22 فروردین 92 0:13
وای اینقدر این نوشته باران و دوست دارم که نگوووووووووووووو
برای هم دعا کنیم..برای همه...


وای منــــــــــــــــم!
مامان روژینا
22 فروردین 92 1:36
واااااااااااااااای الهی من دورت بگردم واقعا یادم بودی ؟ به این می گن دوست به جان خودم بزار برم مشهد اول از تو شروع می کنم نه ببخشید اول از محمد صادق بعد از توولی واقعا خوش به سعادتت اینقدر دلم می خواد برم مشهد حالا مثلا قراره یه ماه دیگه بریم اگه کار این شوشو بزاره والااااااااااا محمد صادق عزیزم و بماااااااااااااااااچ


مگه میشه توو فصل بهار یاد بهار نبود؟؟؟
اونم توو همچین جایی!
به جون خودم!همین الان دعا کردم زود بری و واسم دعا کنی!
از خیر اول بودنمم گذشتم!!!!
مامان روژینا
22 فروردین 92 1:37
می گما اگه شانس منه دعای من افقی رفته


نمی دونم واللا!
مونده به شانست!!!!
فریبا
22 فروردین 92 3:03
وای زهرا حتی تو سفر هم مهربونیتو ثابت می کنی... من چی بگم آخه!... الان احساساتی شدم


خوبی از خودته عزیزم
مامان علي خوشتيپ
22 فروردین 92 12:28
سلام عزيزم.عيدت مبارك و زيارتت قبول گلم


ممنون
مامان علي خوشتيپ
22 فروردین 92 12:29
ممنون كه به يادمون بودي و برامون دعا كردي.


قربونت برم.شما باذوق تري با اين پست زيبات



خیلی گلی!
مامان علي خوشتيپ
22 فروردین 92 12:29
ايام فاطميه تسليت عزيزم.التماس دعا




به شمام همین طور!
مامان حسناسادات
22 فروردین 92 13:44
واااااااااااااای ممنون زهرا جون از لطف زیادت.
زیارتتون قبول.خوش به سعادتتون.
ایشالا سال دیگه سال تحویل مدینه کربلا نجف...باشید و برامون دعا کنید.
راستی خصوصی


وااااااااااااااااااااای!
ان شــــــــــــــــاللا...
با همه ی آرزومندا ان شاللا!
ممنون
فهیمه مامان سینا
22 فروردین 92 14:07
سلام زهرا جون...رسیدن بخیر...

زیارت قبول...

ممنون که به یادم بودی

خیلی دوست داشتم ببینمت حیف

ایشالا سری بعد...



چه هفت سین خوشگلی و چه محمد صادق خوشگل تری...ببوس خوشگل پسر رو

سلام فهیمه ی عزیزم

رسیدن شمام بخیر...

آره.دیدی چه حیف شد؟

همین بود به وصال برسیم که............نشد!



عزیزمممم...با چشمای خوشگل و خوشگل ترت میبینی!
مامان علی اکبر
22 فروردین 92 16:59
سلام زهرا جون
سال نو مبارک
ممنون که به یادمون بودی.زیارتتون قبول
منم ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم.
التماس دعا


سلام عزیزم...
ممنون!
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 19:59
سلام عزیزم...
ممنون که امدی...
جانم به این عکس..خدا حفظش کنه...


ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 20:03
ممنون مهربونم که به یاد همه دوستان بودی...ان شالله تک تک دعاهایی که کردی خیریتش به خودت و زندگیت برگرده...ان شالله خدا دلت را همیشه همینطور مهربون نگه داره....


خوبی از دوستای خوبی مثل شماست .....که به یادتونم
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 20:04
هـــــــــــــــــــــــــر چی آرزوی خوبه مال تو...


woooooooooooooooooooow!
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 20:05
عکس حرم را که دیدم ناخداگاه شروع به زمرمه زیارت نامه اقا شدم...
زیارتتون واقعا قبول...


ممنون عزیزم...
ان شاللا به زودی روزیِ شما
ღ خاله باران ღ
22 فروردین 92 20:07
سر ساعت دبازده و نیم سه شنبه ها محمد صادق را از قول من ببوسش.



نمیری الهی باران!
مامان طه
22 فروردین 92 20:50
زهرا بدو پست نظر سنجیه


اومدم عزیزم...
به نظرم جزییاتش شبیه خودته!!
توو یه نظر عیییین باباش!!!
مامان محمد
23 فروردین 92 2:04
سلام زهرا جون...خوبی عزیزم؟محمد صادقم چطوره خوبه؟
رسیدن به خیر...سفر بی خطر...زیارتتون قبول...ایشالله سفر بعدی خونه خدا،اونم سه تایی...


سلام عزیز دل...
ان شاللا...
با همه ی آرزومندا...
مامان محمد
23 فروردین 92 2:08
وای زهرا عجب عکسی گذاشتی...یاد ایام کردم...دست مریزاد...وقتی این عکسو دیدم دلم خییییییییییییلی هوای اونجا رو کرده...مخصوصا یاد لحظاتی که باتو دیدار داشتم...هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت اون دیدار از یادم نمیره...من اینو به فال نیک میگیرم...


عزیزمممممممم...
جات خیلی خالی بود فرشته جونم!
خدا میدونه هر وخ اونجا میرفتم یادت میفتادم!
چه جای خوبی هم و دیدیم!
منم به فال نیک میگیرم!
مامان محمد
23 فروردین 92 2:12
واااااااااااااااااااااااای زهراجون مرسی که اولا به یاد اون روزمون افتادی و دوما به یادمون بودی و برامون دعا کردی...خیلی دلم میخواد دوباره ببینمت زهرایی...ای جونم محمد صادقم که اون روز اصصصصصصصصصصصصصلا یه جا بند نمیشد...الهی من قربون تو پسر ناااااااااااااااااااااازم بشه خاله...


منم مشتاق دیدار چند باره تم!

ههههههههههههههه!
یادته فرشته؟؟
هنوزم همون طوره ها!!!!
بذا پست جدید بذارم!میبینی!
مامان محمد
23 فروردین 92 2:17
ووی،ووی،ووی،شکلکارو...چه خبره اینجا...بابا ای ول نی نی وبلاگ با این همه شکلک...بزن دست قشنگه رو...
زهرا جونم...ایشالله هر جا هستی با دلی شاد و لبی خنده به نهایت خوشبختی برسی عزیز دلم...دوستتون دارم به خخخخخخخخخخخخخخخخدا...


نی نی وبلاگ مــــــــــــــــــــــــــرسی!
بی نظیری!
***********************************
دل به دل راه داره عزیزم...
منم قلبا دوستون دارم
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
24 فروردین 92 3:17
زیارت قبول آخی چشمام پر اشک شد چقدر خوبه آدم بی خبر باشه یکی واسش دعا کنه ممنون گلم



عزیزمممممممممم...
مادر کوثر
24 فروردین 92 7:58
سلام عزیزم
سال نو مبارک
زیارت قبول
ممنون از محبتت. آفرین دوست جونم. خوش به سعادتت که تونستی همه رو دعا کنی مهربون

دوست جونم پست نوروزنامه 92 ما رو هم ببین تا بدونی تعطیلات را چگونه گذراندیم


سلام عزیزم...
ممنون!
حتما میام...
دلم واسه کوثر نازم تنگ شده!
ستایش
24 فروردین 92 8:45
سلام عزیز دلم خوبی ...
گل پسر نازت چطوره

انشالله که خدا نگهدار خودت و گل پسرت باشه مهربونم


زری مامان مهدیار
24 فروردین 92 11:23
زیارتت قبول زهرا جونممممممممم
خیلی خوشحالم که به یادم بودی و برام دعا کردی، اینقدره زیاد خوشحالم که نمی تونم بگم
مرسی دوست خوبم


ممنون عزیزم...
از خوبی خودته که به یادت بودم
خوشحالم که خوشحالی
مامان شايان
24 فروردین 92 14:31
سلام
زيارت قبول. سال نو هم مبارك . واي ممنون عزيزم كه به يادمون بودي فدات محمدصادق عزيز رو ببوس


حاجت روا شی الهی
مامان کیان
24 فروردین 92 21:19
واااااااای مرسی زهرا جونم ممنون که به یاد ما بودی گلمزیارتتون قبول باشه کاش ما هم بریم خیلی دلم میخواد کیان رو ببریم حرم امام رضا

پس چرا از پسرمون عکس نذاشتی؟




عزیزم...

ان شاللا که قسمت شما و کیان کوچولو هم بشه....به زودی

خیلی عکس داره ایندفعه!
پست بعد ان شاللا!

مامان مانی مسافر کوچولو
25 فروردین 92 11:55



مامی امیرحسین
26 فروردین 92 0:05
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.................... دست شما درد نکنه که یاد منم بودی! ایشاا... مکرر و با معرفت قسمتت بشه


هورااااااااااااااااااا...مکرر و با معرفت و عالی اومدی!
رعنا
26 فروردین 92 1:46
سلام زهرا جان
عیدت با تا خیر مبارک
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشید



سلام عزیزم...
ممنون
رعنا
26 فروردین 92 1:47
خدا رو شکر که سعادت داشتی و عیدو اونجا بودی
ما هم دوبار این سعادت رو داشتیم و چقدر همه چیز عالیه اونجا

زیارتت قبول دوست خوبم


عالی عالی عالی عالی......
ممنون
الیسا
26 فروردین 92 11:01
زیارت قبول زهراااا جونم ... چقدرررر خوشحالم که یاد ما هم بودی ...

لحظه های سال جدید ترانه خوشی و سلامتی باشد برایتااان .

محمدصادق نازنینت را ببوس ... دلتنگتانم بسیاااااار زیااااااد .


ممنون الیسای نازنینم
مامان سانلی
26 فروردین 92 17:22
سلام زهرای عزیزم....
عیدتون مبارک باشه دوست گلم...دلم یه ذره شده بود برای ببخ نازنینم..
زیارتتون قبول باشه....قربون همه مهربونیهات برم...مرسی که به یاد من و همه دوستان بودی...این پستت نهایت محبت و پاک بودن دلتو نشون میده...عاشقتم خیلی...
خوشحالم که سال خوبی رو شروع کردین انشاا... تا انتها براتون پر از موفقیت و سلامت باشه..


هی وای مــــــــن!
یکی بیاد این هندونه هارو ازم بگیره!!!
ممنــــــــــــون عزیزمخوبی از خودته
مطمئن باش!
مامان آریام
4 اردیبهشت 92 17:32
زهرا جان ببخش که دیر اومدم، خیلی گرفتارم این روزها. اما نمیدونی چه حالی شدم وقتی اسمم رو بین اونهایی دیدم که براشون دعا کردی. باور کن گریه ام گرفت. ممنون دوست خوبم، زیارتت قبول باشه و مطمئن که خدا همیشه جواب دلهای مهربون رو میده. امیدوارم سال خیلی خوبی در پیش داشته باشی و هر چی از خدا میخوای بهت بده و کنار پسر و همسرت همیشه شاد و سلامت باشی....باز هم ممنونم


عزیزمممممممممممم...
ممنون از محبتت...
خیلی گلی...