محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

هدیه ی من به دوستای وبلاگی!

1391/5/16 16:39
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم...

این روزا سرم خیلی شلوغه..

فقط اومدم یه هدیه بهتون بدم که توو شبای قدر حساااااااااااااااابی کیفشو ببرین و ان شاللا یادم باشین!

          ****************************************************

هدیه ی من به شما حدیث شریف کسا  ست!با صدای حاج سعید حدادیان!

       داستان این دعا داستان بهترین های دنیا و آخرته!

        کسایی که خدا دنیا رو به خاطر این 5 تن آفریده و خیلی دوسشون داره!!!!

       مگه میشه خدای مهربون و به عزیزترین هاش قسم بدی و بی جواب بذارتت؟؟؟

***دلت و به خدا بسپار......بهش اعتماد کن........   بهترین هارو واست در نظر میگیره!

اینم حدیث شریف و بی نظیر کسا ==>     ***    حدیث کسا       ***

   ****************************************************************

***این هدیه ی بی نظیر منه به همه ی شما دوستای خوبم که خیییییلی دوستون دارم و آرزوم عاقبت به خیریه شماست! 

***دانلودش کنین!      حتی اگه یه کم طول کشید!     صبوری کنید!      ارزشش و داره!   

***من توو گوشیم ریختمش !  این جوری دسترسی بهش راحت تره!

*** توو این شبای قدر لا اقل یه بارم شده با آرامش و بی دغدغه گوشش بدین!

نیمه های شب وقتی کوچولوتون خوابیده بهترین موقع است!

*******دعا رو با تموم حسسسستون درکش کنین.....    خدا بی جواب نمیذارتتون!***********

 

        ***التماس دعا................توو دعاهای از ته دلتون فراموشم نکنین....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان امیرحسین
16 مرداد 91 17:28
قبول نیست من اینو تو گوشیم داشتما!! یه دونه دیگه یه دونه دیگه!!
راستی همسرم این پست و دید. خیلی تقدیر کرد گفت هدیه ما هم به شما «زیارت امام حسین علیه السلام در شب قدر»
راستی فایل دعای مجیرهم روی وبلاگمون هست خواستی بردار


واااااااای!
چقدر عالیییییییییییییی!
التماس دعا...
مامانی
16 مرداد 91 17:44
قربونت برم بهترین هذیه رو دادی عزیزم

منم التماس دعا دارم گلممممممممممم


عزییییییییزمی!
یک عدد خانومی
16 مرداد 91 18:13
مرسی زهراجون! چه هدیه فوق العاده ای. دستت درست
خواهشا این سه شب قدر منو یادت نره و حسابی برام دعا کن برا خودم و همه عزیزام. میگم دعای مادرا مستجاب الدعوه تره پس مامان عزیز منو در نظر داشته باش. مرسی


قربون مرامت آبجی!

چشششششممم... حتما.

شمام من و توو دعاهات بیار لطفا....
مهربان
17 مرداد 91 0:38
سلام عزیزم
خیلی ممنون از هدیه قشنگت...واقعا هدایای معنوی ارزشمند تر هستن....راستی زهرا جون نتونستم سفرنامه ی حج رو بخونم متاسفانه هر چی رمز رو وارد می کردم باز نشد...نگفت رمز اشتباهه ولی بازم نشد تو این روزا و شبا التماس دعای فراوان دارم


علیک السلام...

حالا که از هدیه ام خوشت اومده پس: من و یادت نره این شبا....!
منم به یادتم!
***رمزم نمی دونم چرا واسه بعضیا کار نکرده ولی بازم می گم!: اگه آروم آروم رمز و وارد کنی و به جای اینتر کلیک کنی احتمالا وا میشه!!!
مامان کیان
17 مرداد 91 1:26
سلاااااااااام ای جوووون دلم.وااای خدای من این نینی گولوتون خیلی جیگره و برای من خیلی عزیییز من دوست زهرا جونم وبلاگتون رو از اونجا کشفیدم ما یه بار همدیگرو دیدیم وقتی هیچ کدوممون نینی نداشتیم تو شورای حل اختلاف من اونجا کار میکردم و شما به همراه مادر شوهر عزیز اومدید اونجا پسر گلم رو ببوسین


به به!

سلااااااااام! یادمه عزیزم...

خیلی خوشحال شدم از آشناییت!

قدم نو رسیده ام با تاخیر 8-9 ماه مبارک!!!!!
مامان تسنیم
17 مرداد 91 16:08
مرسی زهرا جان
التماس دعا


قربونت...

محتاجم به دعا...
آشنا
17 مرداد 91 17:45
دست شما درد نکنه مامان محمد صادق.
التماس دعا .


خواهش می کنم!

محتاجم به دعا...
مامان محمد
17 مرداد 91 18:02
سلام زهرا جون،خوبی؟
من این هدیه قشنگتو امروز صبح گرفتم و زودی دانلودش کردم و بلافاصله گوشش کردم،خیلی عالی بود.
محمد صادق شیرینم خوبه؟الهی من دورش بگردم،تو این شبهای قدر همدیگه رو فراموش نکنیم،خیلی دوستتون دارم عزیزای دلم.
مراقب خودتون باشین عزیزای دلم.
بووووووووووووس.


علیک السلام...
الحمدلله...
قربونت!
چشم.....حتما....
منم التماس دعا دارم!
مامان محمد
17 مرداد 91 20:51
عزیزم برو خصوصی


آخجون خصوصی!

الان میرم عزیزم...
مبینا گلی
17 مرداد 91 21:02
سلااااااااام گلم از هدیه ی قشنگت ممنونم فکر کنم اولین نفری که دانلودش کرد من بودم .......التمااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسسسسس دعااااااااااااااایییییییییییییییییی فررررررررررررراوووووووانننننننننن زهرا جونم


علیک السلاااااام عزیزم...

خواهش می کنم!

به به! شما همیشه اولی!

منم ملللللللللللللللللللللتتتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممممسسسسسسسسسسسسسسسس دددددددددددددددددعععععععععععععاااااااااااااااااااامممممممممممممم!

فراموشم نکنی!
مامان کیان
17 مرداد 91 22:36
آقا سلام.آقا کیان نمیذاره من این شب ها دعا بخونم واسه منم دعا کن


عزیییییییییییزم....

دقیقا می دونم چی می گی!!!

سال اول محمد صادقمم همین طوری بود و من خیییلی نمی تونستم دعا بخونم و فقط دعا ها رو گوش میدادم! اونم تیکه تیکه ....!

ان شاللا سال دیگه که بزرگتر شه راحت تری!

شما همین که به بچت خوب میرسی بهترین کاره!

التماس دعا...
سارهـــ .
17 مرداد 91 22:50
سلام
ممنونم از این هدیه ی ابتکاری و معنوی قشتنگت... اتفاقا من همیشه دوست داشتم یه فایل خوب از این دعا روی گوشیم داشته باشم..
این شبها خیلی ما رو دعا کنید... بی بهره نمونیم...


سلام عزیزم...

خدا رو شکر که به درد تون خورد!

چشمممممممم..........منم محتاج دعام......فراااااوون!
زهرا _ مامان مریم گلی
17 مرداد 91 23:09
پس کامنت من کو آبجی؟قورتش دادی؟


منننننننن.... منننننننننن........

روزه ام باور کن!!!!!!!
پدر مادر امیر علی
17 مرداد 91 23:10
سلام عزیزم ...خوبی بله بچه ام به دنیا آمده و به زودی زود آپ می کنم ...ولی حالا نمی تونم ....اینترنت در دسن نیست ...خانه پدر مادرم هستم ....می آیم دوستون دارم ...بای


واااااااااااااااااااااااااای! آخجووووووون!

اولین دوست وبلاگیم که نی نی توو دلش بود فارغ شده ه ه ه!!!

خیییییییلیییییی خوشحال شدم...

منتظر برگشتت و عکسای ناز پسملت هستم!
عاطفه
18 مرداد 91 3:31
عزیزم التماس دعاااااااااا
وای من نمیدونستم مشرف شدین حج
خوش به سعادتتون
راستی منم رمزو میخوام میشه ؟
برای من خیلی دعا کن بنده نازنین خدا


عزیزممممممم....

فکر نمی کردم یادت باشم!!!

آخه من کلللی اومدم وبلاگت یا رمز واسم وا نمیشد یا اصصصصصلا نمیشد کامنت بذارم!!!!

چشششششم... محتاجم به دعا!
مامان زینب خانم
18 مرداد 91 11:18
سلام
ممنون از هدیه زیباتون. سالهاست نوای گرم این دعا همنشین شبهای زندگی ماست. باز هم ممنون و التماس دعا. حجکم مقبول خوش به سعادتون آقا محمد صادق جون رو حتماً ببوس ماشالله....


سلام عزیزمممم...

خواهش می کنم! منم حسسسااااااابی التماس دعا دارم!!!
مادر کوثر
18 مرداد 91 15:14
سلام عزیزدل
واقعا ممنون که این هدیه رو گذاشتی
خیلی دوستت داریم
بوس بوس
امیدوارم به همه ی حاجات خیریه ات برسی و سلامت و شاد باشید


سلام گلم..

قربونت!

مام دوستتون داریم!

ان شاللا........ همین طور شما!
یاس
19 مرداد 91 2:40
تو عزیز دلمی گلم.بعد از مدتها اومدم و با این هدیه قشنگت کلی فیض بردم.میبوسمتا هزارتااااااااااااااااااا


قربونت برممممممم....

خوشحالم که خوشت اومده!
yasaman jon
19 مرداد 91 10:24
به روی چشم مامانی
شما هم به یاد ما باش
عاشق خنده های این گل پسرم که لپاش میره تو
خاله فدات بشه


خدا نکنه خاله جون!

چشمممم به یادتم..... التماس دعا هم دارم...
مامانی
19 مرداد 91 14:00
سلامممممممممممم زهرایی

قربونت بشم التماس دعا دارم این شبا من و پسرم فراموش نشه البته با حاجی جونم

بروزم بیا منتظرتم


سلااااااااااااااااام عزیزم...

چشم.....محتاج دعاتم مامان بعد ازین !

الان میام پیشت!
مادر کوثر
20 مرداد 91 17:12
سلام جیگر بیا پیشمون
با پست های مختص این ایام بروزیم

سلام عزیزم...

الان میام...
عاطفه
20 مرداد 91 21:31
فدات ولی دهنم سرویس شد
این رمزو مثل یه خانوم باکلاس بیا به من بده وگرنه من میدونم و اون خواهر شوورت


قربونت! ان شاللا که یه تعمیر گاه خوب رفته باشی واسه سرویس!!!!!!!!!!!!

اومدم مثل یه خانوم با کلاس رمز و بهت بدم که........................................

بابا اصلا فقط واسه کامنتای بعضی از بلاگفاییا انگاری میشه انگلیسی نوشت!!!

خو رمز منم انگلیش!! بود دیگه!!!

تازه به جای ستاره ام ضربدر میزنه الحمدلله!!!!!!!

خانومیه من تایید شد ؟؟؟؟؟
حالا برو سراغ مردونگیه بلاگفا!!!!!

خار شوور جیگر مام گیر داشت توو وارد کردن رمز!!!

اصلا به خاطر ایشون یه تریپ زودی رمز و عوض کردم!!!

ولی فکر کنم بازم نتونست بیاد و بی خیالش شد کللللللن!!!
مامان محمد
20 مرداد 91 23:49
زهراجون برو خصوصی


آخجون بازم خصوصی!!!
مامانی
21 مرداد 91 7:20
خصوصی داری


الان میبینم...
مامان محمد
21 مرداد 91 10:07
عزیزم خصوووووووووووووووووووصی



عزیزمی! اومدم!
نیلوفر
21 مرداد 91 11:10
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
****************************** سلام مامان محمد صادق جون .خوبی؟به وبلاگم بیایید و به کوچولوم رای بدید چیزی نمونده منتظرم


اومدم عزیزم...
رای هم دادم...
مامان محمد
21 مرداد 91 20:18
قررررررررررررررربونت برم من
منم خوشحالم به خاطر دوست مهربونی مثل تو.
امشب حتتتتتتتتتتما به یادتم.
بوووووووووووس.


فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت!

بوس**********بوس
maman taha
22 مرداد 91 2:44
salam azizam.mamnon be yadam hasti va to modati ke nabodam baram nazar gozashti alan ba gooshi oadam goftam tasha kor konam. Eltemas doa


سلام عزیزمممممممممم...

منم ممنونم که تو هم به یادم بودی!

بالاخره دوستیه دیگه! هوای هم و نداشته باشیم چه کنیم؟؟؟؟

طاها جونی روببوسش!
مادر کوثر
22 مرداد 91 10:35
سلام مهربون
طاعاتتون قبول. محمدصادق منو ببوسش

عزیزم با یه پست جدید و یه فیلم دیگه بروزیم


علیک السلام...

ممنون!

الان میام پیشتون!
نیلوفر
22 مرداد 91 13:33
سلام زهرا جون .مرسی عزیزم .لطف کردی.محمد صادق جون منو ببوس.با اجازه میخوام لینکت کنم


سلام عزیزم...

خواهش می کنم!

شمام با افتخار لینک شدی!
فریبا
23 مرداد 91 15:04
کجایی نیستی؟!


همین جام..............حاضر.............