محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

یادش به خیر ( فیلم×××عکس)

1391/5/24 4:12
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
724 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی مامانای مهربون و دوستای گلم...

 

واسه تنوع یه فیلم از ٥ ماهگیه محمد صادقم میذارم...

 

 اگه مایلین   *ا.ی.ن.ج.ا*    رو کلیک کنین!!!!!

 

  این   و    این   و    این      هم   عکسه!!!

 

                   

 

        احتمال زیاد پست بعد آموزشیه 

                                                         منتظر باشین!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی
23 مرداد 91 19:37
سلاممممممممممم زهرایی

فیلمه کمی ناجور میده ها هی هنگ میکنه

عکسا خیلیییییییییییی نازن قربونش برم



سلااااااااااااااااااام بر شمااااااا!!!

ا ؟ جددددی؟؟ شاید از سرعت اینترنته!! آخه چن روز کند شده!!!

اگه نشه دید شاید پست و ور دارم!!!
مبینا گلی
23 مرداد 91 23:44
قربون کله کچلت بشه خاله...........نیگا کن چجوری فیس تو فیس زرافه استمانفهمیدیم از قطره خوردن خوشت میاد یانه شمکوی خاله


کله ی کچل و خوب اومدی!!!!!!

یادته کوچولو بود موهاش چقد سیخ سیخی بووووود؟؟؟

می گفتم: نکنه جدمون ادیسونه؟؟؟؟؟؟(هههههههههههه!!!)
فکر نکنم خوشش اومده! آخی! طفلک بچم مثل الانا(!!!!)زورش نمیرسید در ره!!!!
مامی امیرحسین
24 مرداد 91 0:00
وایییی چقدر نازه
خیلی آقا نگاه میکنه



قربونت عزییییییییزم!

یاس
24 مرداد 91 1:56
من قربون اون چشمایه سیاه و براقش بشم.عاشق اون نگاهشم.فیلو ندیدم ببخ خاله.بعد میام و میبینم.به یادتم عشقم


خدا نکنه خاله جوووون!

یه نگاه همراه با محبت تقدیم خاله یاسی!

به به!!! من و محمد صادق 2 تامون به دل گرفتیم عشق و!!!!! کدوممون و گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان تسنیم
24 مرداد 91 2:07
دلمون براتون تنگشده بود



قربونت! مهربون!
مامان زهره
24 مرداد 91 10:21
سلام عزيز دلم ممنون كه به ما لطف دارين؟من نتونستم نه عكس نه فبلم را ببينم


چرا عزیزممممممممممممم؟

رو لینک های قرمز کلیک کردی؟؟؟

شاید سرعت اینتر نت ÷ایین بوده!!! این روزا اینطوریه انگاری!!!

بازم ممنون از حضورت!
آشنا
24 مرداد 91 10:44
عکساشم واسه ۵ ماهگی بود؟
چقد خوردنی. دوست داشتم مثل همون عروسکه که داشت می خوردش، بخورمش.



آره عزیزم...

عزیزمی! چقد حس ت و بامزه گفتی!!!!
الیسا
24 مرداد 91 11:09
من عکسا رو نتونستم ببینم ......


چرااااااااااااااااااااااا ؟

یعنی باز نشدن واست؟؟؟
مادر کوثر
24 مرداد 91 11:43
وای عزیزممممممممممممممممم
چه زیبا و باحال و دوست داشتنی بوددددددددددد




قربونت برم... با چشمای خوشگلت می بینی!!!
مامانی
24 مرداد 91 12:38
سلامممممممممم زهرایی خوبی؟

بدو که بروزیممممممممممممم


سلام عزیزم...

اومدم!
مامان محمد
24 مرداد 91 14:02
ای جانم ای جانم،فدای پسر خوشگلمون بشم من
زهراجون محمد صادق از همون بچگی ناز خوردنی بود،اگه پیشم بود حتما یه گاز محکم ازش میگرفتم
راستی ممنون که سحر به ما سر زدی،مرررررررررررررررررررررسی عزیز دلم
دووووووووووستتون داررررررم.


عزیز دلمی فرشته جون!

نظر لطفته مهربوووووووون!

مام خیلی خاطرتون و می خواییم!!!
مامان کیان
24 مرداد 91 16:56
عسییییییسم چقدر بامزه قطره میخوره جیگر منههههههههه


قربون مربوووووووووووووووووووووون!
مامان سانلی
24 مرداد 91 18:02
وای دلم ضعف رفت. دلم نی نی کوچولو خواست بهش قطره بدم


آخیییییییییییییییییی!

منم باور کن!
نی نی جون
24 مرداد 91 18:11
سلام
مامانی برای منم دعا کن زودی نینیمون بیاد



ان شاللا...
مامان آریام
25 مرداد 91 1:14
قربون این پسر خوشمزه با اون نگاههای قشنگش
مامانی چرا واسه دیدن عکس و فیلم اینقدر ما رو این ور اون ور میکنی


عزییییییزمی!

منظوری ندارم باور کن!!

واسه تنوع!

مامان طاها
25 مرداد 91 6:32
سلام سلام عزیزم
خوبی خوشی
من برگشتمممممممممممممم



علیک السلام گلم...

به به!

خوش اومدی!!!
نیلوفر
25 مرداد 91 11:13
خاله قربونت بره که انگار داری معجون و شیر موز میخوری .دهنمونو اب انداختی


خدا نکنه خاله!

شمام بفرما مولتی ویتامین (هههههههههههه!)

نی نی جون
25 مرداد 91 11:50
سلام
مامانی انشاا... به امید خدا
دلمون خیلی نینی میخواد .
کاش خدا زودی نینیمونو بده بهمون تا ناراحت نباشیم


انشالله که خدا به زودی روزی ه پاکش و بهتون برسونه!!

نزدیکه ان شاللا... به دلمه ..... باور کن!!!
سپیده
25 مرداد 91 18:26




ممنون!

اینم مال شما:
yasaman jon
25 مرداد 91 20:55
سلام به روح ماهت
چه نانازه این پسر
می خوام بخورمش
خدا حفظش کنه
با این لپا خوشگلش


قربونت گلم...

لطف داری!
مامان اهورا
27 مرداد 91 15:28
عزیزدلمی پسرناز
چه خوشمل نگاه میکنی
واااای چقد شیرین قطره میخوره کیف کردم
موهاتم خیلی جیگره عزیز دل من
زهرا جان چندروزی نبودم عزیزم مرسی که بهمون سر میزدی شما خیلی هم قابلی این چه حرفیه
شرمندمون نکن خاله شما و محمدصادقم دوستای عزیز من هستید بخدا
خیلی دوستون دارم


ممنون گلم...
نه! خواهش می کنم!
شمام دوستای خوب مایین!X