محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

سفرنامه مشهد ( زیارت - موزه)

1391/6/17 8:32
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
1,402 بازدید
اشتراک گذاری

 

***سلام به همه ی دوستای عزیزم...

یه مدتی بود که سرم خیلی شلوغ بود....

یه سفر رفتیم مشهد پا بوس امام رضا(ع)...

وقتی هم برگشتیم دیدیم دختر خاله ی عزیزمممممممم(خواهر شوهر بعد ازون!!!) اومدن اینورا که قبل از رفتنشون به دور دستها باهامون خداحافظی کنن!

زهرا جونم و *مریم گلی* ش یه 10-12 روزی بودن...  خیلی خوش گذشت.... هر چند!  هر وقت فکرش و می کردم که معلوم نیس دیگه کی ببینمشون یه طوری میشدم...

ولی سعی می کردم زیاد بهش فکر نکنم! تا بهمون حسسسسسااااابی خوش بگذره!

کللی ام از بچه ها عکس و فیلم گرفتیم!!!     به هم می گفتیم: اگه توو یه شهر بودیم حتتتما وبلاگامون تکراری و عین هم بود!!!!!

احتمالا اگه زهرایی بخواد بنویسه و عکسارو بذاره من دیگه معافم......!

من عکسای مشهد و میذارم..

زیاد نیست و محمد صادق هم خیلی همکاری نکرد!!!

                     ********راستیییییییییییییییییییییییییییییی!**********

یکی از دوستای وبلاگیمم همون جا توو حرم دیدم...

خییییلی دیدار خوب ولی کوتاهی بود!

کاملا هم دیدارمون اتفاقی شد...

فرشته جون همون جور بی نظیر و مهربون بود!           عییییییین همون چیزی که از وبلاگش میدیدم و تصور می کردم...

ما که هم و نمیشناختیم   نشونمون بچه هامون بودن!

من تا دیدم  *محمد جونی*  توو بغل مامانشه زودی شناختمشون!!!

(فعلا اینقد و داشته باشین تا ان شاللا توو قسمت بعد در مورد دیدارمون بیشتر بگم!!!)

 

 حالا بیایین ادامه لطفا  تا عکسارو ببینین!

اینجا قطاره!محمد صادقم اولین آبنبات چوبیه ی عمرش و اونجا خورد!

رفتنی توو کوپه مون کلللللی بچه بود!  عینهو مهد کودک....    با محمد صادق 4 نفر که 5 امی شون هم  یه نوزاد بود!!!

محمد صادقم که یه عاااااالمه کیف کرد!

تجربه ی جالبی بود!!!

این آقا پسر توو کوپه بغلی بود! ولی چون مامانش و خواهرش اینجا بودن همش اینجا بود!!!

*محمد صادق نگو   سخنران بگو!!!!

اینقد با مززه واسشون با زبون بی زبونی حرف میزد که نگو!!!

اینم یه تیککه از=>   *فیلمش*

 

 

 

اینجام نزدیک اقامتگاه مونه!

 

 

اینجا توو مسیر حرم ه!!

عاشق این گنجشکه شده بود!!!!

هی می گفت: مامان.جوجو!                   بابا.جوجو!!!!

 

                      وبالاخره:

واسه همه ی شما دوستای خوبم و نی نی های نازتون و خونوادتون کمپلت(!) دعا کردم!

ان شاللا قسمت شمام بشه!

دلم واسه حرم آرامش بخش آقا تنگ شده!  دعا کنین زودی قسمتم شه....ان شاللا!

               ني ني شكلك  ني ني شكلك

دیگه موقع بیرون اومدنی این پسری نمی خواست بیاد و همش می گفت: آب بازی!!!!

( می خواست بره توو حوض !!!!!!  فواره هاش و میدید و هی می گفت: مامان.آبشار!!!!!

 

        

 

توو حرم هم واسه این که آروم باشه(!) کللی مهر میذاشتم جلوش و آقای مهندس هم برج های بلند می ساخت باهاشون!!!! (اینجام شروع به کار برج سازیه!!!!!!)

 

          

 

مسیرمون به ایوان طلا همیشه از طرفی بود که از کنار قبر شیخ بهایی رد میشدیم!یه فاتحه میدادیم و می رسیدیم خدمت آقا!

     

اولین بار که وارد حرم شدیم به محمد صادقم گقتم:   مامانی به امام رضا چی می گی؟(همین طوری پرسیدم!! تازه می خواستم توو جوابش بهش بگم که بگو سلام امام رضا!!!!)

که یهو جواب داد:  ***   ا .  م  . ضا    دوست دالم ***

وقتی ام که می خواد با حس بگه دوست دارم   قیافش این شکلی میشه:

 480819_hoppisar1.gif  480819_hoppisar1.gif  480819_hoppisar1.gif

 

یه روز هم رفتیم موزه ی حرم!

راستش من که چیزی نفهمیدم بس که دنبال ورووجک بودم!!!

هر کی رو هم میدید باهاش دوست میشد!

بعد توو این همه جمعیت حاضر در موزه!  گیر داده بود به این آقاهه!!!!  که:  عمو بیا من واست توضیح بدم!

بنده خدام دلش و نمیشکوند و هی پا به پاش می رفت!  منم هی:  خجالت

(من:ببخشید آقا......شما بفرمایید!   محمد صادقم بیا به مامان بگو!!!

محمد صادق:  نه!   عمو.بیاد!!!!!!

آقاهه:  نه خانوم! اشکالی نداره!    جونم عمو؟.........کدوم؟)

اینم یه تیکه ازون جریان==>  *ببینین*

 

                                                                           ***بقیه توو قسمت بعد....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامانى
17 شهریور 91 9:29
به به سلام زهراجونم خوبی؟ ;-) قربون پسلی با این عکسای خوشملش . اب نبات به به به منم میدین؟:-) پس حسابی خوش گذشته ها. ایشالا دوباره برین زیارت. اره گلم حقوق قبول شده همین شهر خودمون. ممنونم . پسر گلى رو ببوسش :-*


سلام عزیزم...

بله که به شمام آب نبات میدیم!!!

یکی از طرف من واسه خودت و طه جونی بخر نوش جون کن!
منم نصف آب نباتش و خوردم آی چسبیییییییید آی چسبییییییید!!!!

مبارکه!
فاطیما
17 شهریور 91 15:06




ان شاللا به سلامتی فارغ شی!
فریبا
17 شهریور 91 15:24
چقدر آقا شده این گل پسر...
مطمئنم که سفر خیلی خوبی بوده...
ایشالا دوباره و سه باره...



راسسسس می گی؟؟

یعنی وقتشه واسش زن بستونیییییم؟؟؟
ني ني شكلك
17 شهریور 91 19:31
مامان محمد صادق عزيز در پاسخ به سوالتون شما كد نهايي را كه مي سازيد در بخش اسكريپت ها از تنظيمات وبلاگ قرار دهيد اين صد در صد جواب ميده اگه موفق شديد خبر كنيد بيام ببينم موفق باشيد.


ممنون از راهنماییتون!

این کارم کردم ولی جواب نداد!!!!!
مامانی
18 شهریور 91 3:08
زهرایی بیا پیشمون


اومدم زهرایی!
الیسا
18 شهریور 91 7:36
زیارت قبول ...

چقدر دلم هوای حرم داره ... بشه برای بهار سال بعد حتما یه سفر به اونجا داریم ...

محمدصادق روز به روز آقا می شی ... از عکسات کاملا روشنه ....

خصوصی رو هم یه چک کن .زهرا جون محمدصادقت رو ببوس ... ندیده دوستتون دارم .



ممنون گلم...
ان شاللا که قسمتتون شه! واسه مام دعا کنی!!!
جدی بزرگ شده؟؟؟
عزیزمی!
مام ندیده خیلی خاطرتون و می خوایییم!
بووووووووووووووووووس !
فهیمه
18 شهریور 91 7:36
چرا اومدی مشهد خبر ندادی خانومیالبته منم مشهد نبودمواسه دفعه بعد گفتم که یه دیداری داشته باشیم
فیلم دومیه خیلی بامزه بودسینا که دوروبر آدمهای پر ریش نمیره


آره عزیزم..

خیلی حیف شد!

*************************
محمد صادق که بزرگ و کوچیک و ریشو و 3 تیغه نمیشناسه!!!
توو مدش باشه با همه پسر خاله س!!!!!!!
فهیمه
18 شهریور 91 7:37
راستی بیا آپیدیم
پستمونم بی رمزه


الان میام عزیزم
مامان شايان جون
18 شهریور 91 7:42
سلام
زيارت قبول. رسيدن به خير. محمدصادق عزيز رو ببوس. ايشاالله دوباره قسمتتون بشه.


علیک السلام...

ممنون!

ان شاللا...
مامان کیان
18 شهریور 91 10:43
زیارت قبول جیگر خاله انشاالله همیشه لبت خندون باشه عزییییییزم


ممنون خاله جون!
مامان محمد
18 شهریور 91 11:21
ای جججججججججججانم،قرررررررربون پسر شیرین زبونمون بشم من.حسابی بهت خوش گذشته هااااااا.
سلام زهراجونم خوبی عزیزم؟بازم میگم زیارتتون قبول،خییییییییییلی دلم براتون تنگ شده،عکسای محمد صادقم خیلی قشنگ شدن،تو عکسا خیلی ناز افتاده،عزیزم خیلی دوستتون دارم.خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده.
کاشکی میشد دوباره هم و ببینیم.
بوووووووووووووووس.



دل مام خیییلی واستون تنگ شده!!

کمر دردم اود کرده!

نمی تونم زیاد بشینم پای نت!

بتونم زودتر سفرنامه ی 2 رو هم می نویسم! اگه بتونم!!!!!!
مامان محمد
18 شهریور 91 11:22
راستی زهراجونم محمد تو مسابقه رویای زیبا شرکت کرده با شماره 44 خوشحال میشه بهش رای بدی.
مرررررررررررررررررررررررررررررسی.



چشششششششششششششششششششششششششششششششششششم!
حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتما!
مامان محمد
18 شهریور 91 11:26
زهراجونم اینم سایت مسابقه،ببخشید یادم رفت سایتشو بدم:
www.lavashak.niniweblog.com


رای دادم گلم...
آشنا
18 شهریور 91 12:14
زیارتتون قبول.
ما که دلمون لک زده برای مشهد.


ممنون...

ان شاللا به زودی و 3 نفره! قسمتتون شه!
ني ني شكلك
18 شهریور 91 16:00
مامان محمد صادق در رابطه با سوالتون:
من هم عكس را امتحان كردم ولي اشكال از عكس شماست چون شما وقتي كد را در وب قرار مي دهيد و وب را باز مي كنيد عكس شما اصلا" نشان داده نمي شود و به جاي آن كادر خالي مشاهده مي كنيد فكر كنم اگر عكستون را عوض كنيد جواب بده چون من اصلا" همچنين مشكلي نداشتم. پس عكستون را عوض كنيد و دوباره مراحل را طي كنيد اگر جواب داد حتما" بهم خبر بديد و حتما يادتون باشه آدرس عكس بايد لينك مستقيم باشه.

ممنون!
باشه
سر فرصت حتتتما عوض می کنم و بهتون خبر میدم!!!

زينب عشق مامان و بابا
18 شهریور 91 16:42
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪
╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪
╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪
╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪
╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪
╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪
╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪
╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪
╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪
╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪
╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪
╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪
╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪
╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪
╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪
سلام خوبيد ؟ گلتون در چه حاله ؟


سلام...
ما خوبیم!
شما و گلتون در چه حالین؟؟؟؟
خاله هدی
18 شهریور 91 21:06
سلام عسلی خاله
جیگر خاله خیلی بزرگ شده.دلم براتون خیلی خیلی خیلی خیلی... تنگیده.همچنان در انتظار شمام


دل مام واست بی نهایت تنگ شده!!!

خدا کنه زودتر ببینمتون!
دوست دارم....
عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزمی!
الیسا
19 شهریور 91 7:25
خصوصی !!!


بله!
اومدممممممممممممممممم!
مامان شايان جون
19 شهریور 91 7:53
سلام
عزيزم برا كلاه و عينك كار خاصي نكردم خودش دوست داره ولي برا تعويض لباساش بعضي وقتا مشكل داريم كه اونم بابانادري شلوغش مي كنه و مي گه مورچه رفته به لباست الان گازت مي گيره ديگه تسليم مي شه. بووووووووووووس برا محمدصادق


هههههههههههههههههه!

چ جالب!

ما که همیشه بساطی داریم که نگو!!!!!
مادر کوثر
19 شهریور 91 8:58
سلام سلام
زیارت قبول
خوش اومدین
غیبتتون طولانی بود
حسابی دلمون تنگ شده بود
من خیلی به اینجا سر زدم
بیشتر از نظراتی که گذاشتم

عکسا عالی بودن
زیرنوشته هاش خوندنی و زیبا
دلمون هوایی شد
خوش به سعادتتون

پستت محشر بود + فیلم ها
موفق باشی

راستی هر چه زودتر بیا برای تسویه حساب. کلی پست جدید گذاشتم



سلام...

ممنون از اینکه میومدی پیشمون!
شرمنده! نبودیم پذیرایی کنیم!!!!

به یادتون بودم!

تسویه حساب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میوه.شیرینی رو آماده کن که اومدم مهمونی!!!!!!
نیلوفر
19 شهریور 91 12:14

. . . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$



مادر کوثر
19 شهریور 91 12:53
سلام عزیزممممممممممم

مرسی از حضورت و لطفت و نظرات خوشگلت

همشون عالی بودن و خوندنی

ممنون از دقتت. کلی هم خندیدم با بعضی هاش

راستی شما هم خصوصی دارید



خواهش می کنم!

چه خوب که ذوق کردی!!!

مادر کوثر
20 شهریور 91 9:08
یه سر میری خصوصی؟؟؟


الان میرم عزیزم..
فاطمه
20 شهریور 91 10:31
سایت جالبیه و جالبتر این که اسم پسر منم محمد صادقه. ایشالا دوتا شون پایدار و عاقبت به خیر بشن



به به! چه جالب!
ممنون از نظرتون!

فقط ای کاش آدرستون و میذاشتین!!
مادر کوثر
20 شهریور 91 15:55




منم :
مامانی
21 شهریور 91 0:02
زهرایی رمز و ندارم بده گلم


الان میام میدم بهت....
مامان اهورا
21 شهریور 91 0:47
واای زهرا جون زیارتتون قبول باشه
خیلی وقت بود سر نزده بودم خیلی گرفتار بودم
خوشبحالتون منم خیلی وقته دلم هوای حرمو کرده کاش قسمت بشه بریم


ممنون گلم...
آره- خیلی وقت بود تیومده بودی! دلم واست تنگ شده بود!!!

ان شاللا که به زودی قسمت شمام بشه!
مامان آریام
21 شهریور 91 0:50
زیارت قبول باشه بخصوص زیارت این فرشته کوچولوی ما ایشاالله باز هم قسمت بشی عزیزم من عاشق عکسی شدم که پشتت حرم معلومه...میبوسمت


ممنون عزیزم...

ان شاللا قسمت شما... به زودی...