محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

سفرنامه مشهد ( گردش - دیدار با دوست وبلاگی!)

1391/6/21 17:08
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
2,756 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام به همگی!

اینم قسمت دوم سفرنامه ی مشهد  با کلی تاخیر!...

بفرمایید توو خواهش می کنم!

یکی از دوستای همسری مشهد زندگی می کنه!

یه روز همراه خونواده ی ایشون رفتیم طرقبه!

جاتونم سبـــــــــــــــــــــز خیلی خوش گذشت!

 

     

فرداش گفتیم محمد صادق و یه سر ببریم باغ وحش تا از نزدیک حیوونارو ببینهنیشخند و هم ذوق کنه و هم بیشتر ملموس باشه واسش!!

**اینقد این پسری ذوق زده بود که نتونستم ازش عکس بگیرم

    ازین فقس  به  اون قفس.................................ازین قفس  به  اون قفس!!!Tornado

 

روو این اسب کوچولوها(پنی) سوارش کردیم!

یه کمی ذوق کرد ولی زیاد طول نکشید...   هی می گفت:   بابا.پایین! بابا ........  پایییییین!

پ.ن: اون چند روز محمد صادقم سرما خورده بود! (آب و هواش عوض شده بود!  واسه همینم یه کمی کم حوصله بود!)

 

نمیدونم کیا چند بار و کی رفتن باغ وحش مشهد!!!

ولی من یادمه قدیما یه فیل پیر هم بود!  که مثل اینکه مرده!! smile emoticon kolobok و جاش یه ماکت فیل گذاشتن!!!!!!!!!!!!! (به هر حال محمد صادقم که عاااشق این ماکته شده بود و اصصصلا نمی خواست بیاد پایین!!!!)      

                                   ژست هم از خودشه!!!نیشخند

 

 

غصه نوشت: چقدر دلم واسه این حیوونای بد بخت! سوخت!!!

یه فضای کوچولو و تنگ و فوق العاده غم انگیز!

دقیقا زندان!    اون شیر بیچاره رو بگو!!!  دیگه چه ابهتی؟؟؟

پیشنهاد نوشت:ای کاش مسئوولین یه فکری به حال این باغ وحش بکنن!   لا اقل فضای مناسب رو مهیا کنن!

یه آب و رنگی هم بدن! هم واسه باز دید کننده ها دلچسبه  ......  وهم اینکه این حیوونا اینقد زجر نمی بینن!(که هر چند..........می بینن!!!)

 

             

 

بعد رفتیم قسمت فضای سبزش!

چه جای باصفایی!

ازونجایی که محمد صادقمون حوصله نداشت زودی برگشتیم!!!

 

               

                             و اما دیدار با دوست عزیز وبلاگی!

 

به صورت کاملا اتفاقی سفر مشهد ما و فرشته جون اینا یکی شد و این باعث شد که بتونیم هم و ببینیم!!!

اگه بدونین چه شب هیجان انگیزی بود!

همش لحظه شماری می کردم که ببینمشون!

آخه فرشته جون یکی از دوستای خوب وبلاگیمه که قلبا دوسش دارم....

وحالا دیدنشون خیلی ذوق زده م کرده بود!!!

خلاصه یه شب توو حرم قرار گذاشتیم و هم و دیدیم .......  ولی حیف که کوتاه بود!!!

بعد از در اومدن از ذوق زدگی وقت این بود که یه چند تا عکس یادگاری بگیریم!!!

ولی طبق معمول اخلاق اکثر بچه ها(!)  هیچ کدوم همکاری لازم و نکردن و نتیجه ش شد این عکسایی که می بینین!!!تازه توو بغلمون بودن که کلی ادا درمیاوردن....

روو زمین که اصصلا!!!     محمد صادق و که دیگه نمیشد نگه داشت!  فقط می خواست بدو ه!!!!

             

اون شب . شب خیلی به یاد موندنی ای بود....قلب

اول زیارت آقا و  بعد دیدار با یه دوست عزیز...

                  *فرشته جون* ممنون از محبتی که همیشه بهمون داری!

                                   مام خیلی دوستون داریم!215219_grouphugg.gif

محمد جونی که ناااااااااااااز !      ماشاللا

آقا مهدی ام که  آآآآآآآآآآآآقا!      ماشاللا           

                            ***یه خونواده ی خییییلی باصفا***  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامانی
21 شهریور 91 17:28
سلام زهرا جونم

به به دوباره عکسسسسسسسسسسسس

الهیییییییی چه نازه این فیله

اره اون فیل مرده من که 3 سالم بود رفته بودیم زنده بود

قربون پسلی که اینقد ناز شده

بیا بروزیمممممممممممم



اومدم...

امشب واسم دعا کن یادت نره!
مامان محمد
21 شهریور 91 17:38
ای ججججججججججانم چه عکسایی،ماشاالله به این گل پسری،عزیز خاله شما همینطوری هم ناااااااااازی،منم همینطوری هم میخورمت،واااااااااااای خدا تو عکسا چقدر ملوس شدی خوشگل خاله.
سلام زهراجون،چطوری؟بهتر شدی؟انشاالله هر چه زودتر حالت خوب خوب بشه،عکسا خیییییییییییلی قشنگن،دستت درد نکنه وااااااااقعا لذذذذذذذذذذذذذت بردم،انشاالله عکسای عروسی گل پسریتو ببینم.
شما هم خیلی با صفایین،اینو واقعا جدی میگم از ته ته دلم گفتم،خییییییییییلی دوستتون دارم.


سلام فرشته جونممممممممممممم!
خوبی عزیزم؟
شرمنده! پستم خیلی دیر شد نهههه؟؟
بی مززززه شد اصلا!!!!!!!

امشب شب شهادت امام صادقه!
واسم دعا کن!

محمد جونی رو ببوسش!
مامانی
21 شهریور 91 20:16
اره گلم دیدم عکسارو


مامان کیان و کارین
22 شهریور 91 10:55
سلااااااااااام
معلومه که مشهد حسابی خوش گذشته ..
محمد صادق حسابی واسه خودت مردی شدی ها .. بوووووووووووووس
راستی کارین ما هم سوار اون پنی شده بود
عکست روی دماغ فیل خیلی باحال شده


علیک السلااااااام!

آره.خدارو شکر!

جدی؟ بزرگ شده؟

دو روز دیگه 2 سالش پر میشه خاله !
مامان طاها
22 شهریور 91 11:30
سلام با خوندن سفرنامه شما یاد سفر خودمون افتادم دقیقا اینجاهایی که محمد صادق عکس انداخته طاها هم عکس داره


اااااا؟

چه جالب!

ان شاللا بازم قسمتتون شه!
زینب السادات(مامان تسنیم)
22 شهریور 91 12:21
خیلی خوش گذشته الحمدلله بهتون
کاش من هم گل پسر و مامانشو دیده بودم
زهرا جون ان شاالله کمردردت هم زودتر خوب بشه
شنا و آب درمانی خیلی خوبه



آره....

عزیزم! منم خیلی دوست داشتم می دیدمت!

قربون محبتت ... آره- یه کمی بهترم...

شنا رم شروع کردم...

دعا کن بهتر شم...
یاس
22 شهریور 91 15:09
سلام نفسسسسسسسسسسس.
همیشه به گردش و سفر و شادی و خوشی
منم عین تو اصلا وقت نت اومدن رو ندارم.چرا به نظرت ما اینهمه وقتمون کمه
قربون این پسر جیگر که اینهمه بزرگ شده.بوووووسسسسسسسسسس بارون خاله ایی.



سلام عسسسسسسسسسسسسسسسسسسل!

ممنون!
نمی دونم واللا! فکر کنم باید ازین ورووجک ها بپرسیم!!!!!
فریبا
23 شهریور 91 0:24
ای وای اون فیله مرده؟
من وقتی 7 سالم بود روش نشسته بودم و عکس انداخته بودم
چقدر این دوستای وبلاگیتون گلن ماشالا...


آره عزیزم! مرده !

قربونت برم! شمام ماه ی!
فهیمه
23 شهریور 91 5:40
عجب عکسهایییییی هوس مشهد کردممم
اون خانومه تو عکس هفتمی خودتی ؟؟(آیکون یه آدم فوضول)
ولی خدایی منکه تند تند میرم مشهد خیلی کم پیش میاد برم باغ وحشش یعنی اصلا وقت نمیکنم فکر کنم 2سالی میشه نرفتمممم عکسها تجدید خاطره 2سال پیش شد



تا باشه هوس مشهد.......

نه عزیزم ...... من نیستم!!!

محض اینکه شاید دوس نداشته باشه معلوم شه محوش کردم!!!(اصلا نمی شناسمش!!!)

پس واجب شد ایندفعه سینایی رو ببری!
اینقد ذوق می کنهههههههه...
yasaman jon
23 شهریور 91 11:45
سلام مامانی
منم فکر کنم مشهد اون فیل رو سوار شدم
اگر اشتباه نکنم فیله تو یه جای یکم گود قرار داشت
(البته فکر کنم)
راستی
تولد گل پسری هم که نزدیکه....
داشت یادم میرفت... زیارتا قبول
پسر خوشگلتو از طرف من ببوس



سلام عزیزممممممممممممممممم!
آره0 فکر می کنم همونه!
منم یادمه توو یه جای گود بود!!!
نیس قدش بلند بووووود!
********************
الهی! ممنون که تولدش یادته!
ممنون! ان شاللا قسمت شما.... به زودی!
چششششششششششششششششششششم...
فهیمه
23 شهریور 91 14:55
آهان بابا یه عکسی رمز دار از خودت بذار ...مردم بسکه تصور کردم
حالا یکی نیست به خودم بگه



هههههههههههههههههههه!


خوشمزززززه ایا!

راس می گی.... اینجا اینطوریه!
ماها از هم یه تصوری می سازیم!

خوبه که با همون تصور می مونیم!
یه کمم سخته ولی شیرینه!!!
(حالا خدا کنه یه تصور خوب از من داشته باشی!!!!هااااااااا؟)
yasaman jon
23 شهریور 91 15:04
سلام گلم
یه سوال داشتم
یکی از فامیلامون حاملست و یه وبلاگ درست کرده واسه نی نیش ولی اینی که بالا صفحه هست و سن نی نی و نشون میده رو نمی دونیم از کجا بیاریمش
ممنون میشم راهنماییم کنی
قربان یو


سلام عزیزم...

به به مبارکه...

وقتی وارد صفحه ی کارش میشه باید بره توو قسمت نی نی من ! اونجا هست!


عزیزم هر کاری کردم نتونستم توو وبلاگت کامنت بذارم وجواب و اونجام بنویسم!
امیدوارم بیای و اینجارو بخونی!
زهرا
23 شهریور 91 17:37
بیاااااااااااااااا وبلاگمممممممممممممم


آخجووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون



زری مامان مهدیار
24 شهریور 91 12:09
عزیزم مرسی که پیش ما امدید
ما تهرانیم و اینجا بسته به محل زندگی هزینه ی مهدکودک فرق می کنه
منطقه ی ما مهد نیمه وقت یعنی از ساعت 8-12 ظهر 160 هزار تومانه و هر چی منطقه بالاتر میره گرون تره یعنی نزدیک محل کار سابق من پارسال 300 هزار تومان هم مهد بود
منم دقیقاً به علت تنهایی مهدیار و برای رشد اجتماعیش اصرار دارم که به مهد بره
ایشالا که هممون پیروز بشیم تو این جدال مهد و فرزند و بتونیم بچه های قویی تربیت کنیم
با اجازه لینکتون کردم گلم


آره- منم دقیقا واسه همینه دوس دارم بذارمش مهد!

خیلی تنهاست!!! می خوام یه کمی توو جمع باشه!!!

منم لینکتون کردم!!!
مادرکوثر
25 شهریور 91 23:36
سلام عزیزم
دلم براتون تنگ شده
اما حسابی مشغول مهمونداریم
الانم با موبایل اومدم
سه پست اخرو دیدم
مرسی عالی بود خوش قلم
بازم میام دوستم
وای چقد خوابم میاد!!!!
بوسسسسس


قربونت برم...

دل منم همین طور!!
شرمنده می کنی!!!


خسته نباشی!!!
برو بخواب!!!(البته دیگه الان وقت خواب نیس!! می خوای پاشو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

مبینا گلی
26 شهریور 91 21:02
سلام زهراجون خوبی.قربون محمد صادق بشم که چقدر عکساش قشنگه.ببوسش...


سلام عزیزم...

ممنون! رسیدن بخیر!!!
نیلوفر
28 شهریور 91 15:54
_████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
کیمیاگر
1 مهر 91 20:45
چه قدر نازه این گل پسرتون


ممنون از ابراز محبتتون!

فقط....

کاشکی آدرسی از خودتون میذاشتین!
امید مداح
3 مهر 91 16:32
مرا همین بس که تورا بنده باشم
مرا همین سرافرازی بس که تو پروردگار من باشی
تو انچنانی که من دوست دارم
مرا نیز انچنان کن که تو دوست داری



الهی آمین...
مام پارسا
5 مهر 91 11:07
ای جااااااااااااااااااااااانم .... خوش به حال فرشته و محمد جون که شما رو از نزدیک دیدن...کاش یه روزی ما هم شما رو ببینیم...


عزیزمی شمااااااااااااااااا...

ان شاللا قسمت شه و هم و ببینیم!
مام پارسا
5 مهر 91 11:33
وای شرمنده نمیدونم زیارت قبول گفتم یا نه ....
زیارتتون قبول باشه .... ایشالله زیارت خانه خدا قسمتتون بشه


دشمنت شرمنده!

قربونت.........ان شاللا قسمت شمام بشه مکررررررا