محمد صادقمحمد صادق، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

...مادرانه هایم برایت

کتـــــاب بهترین دوست...

1391/10/12 0:45
نویسنده : زهرا (✿◠‿◠)
2,158 بازدید
اشتراک گذاری

             کتاب های مورد علاقه محمد صادقم تا ٢ سال و ٣ ماهگی...

 

کتاب ها ی خوبیه....

دیدنشون خالی از لطف نیست...

امیدوارم بنونیم بچه ها رو از بچگی با کتاب خوندن انس بدیم...مژه

از همون 3-4 ماهگی کتاب دادم دستش...

اینقــد کتابارو ورق میزد (کج و کوله) تا پاره میشد!

 شمارشش از دستم خارجه...

بعضی ازین کتابا خوبن...

بچه ها نمی تونن به این راحتیا پاره کنن!!!!نیشخند

 

سری کتاب ها ی می می نی...

            

 

      

 

    

کتاب جالبیه...

به صورت داستان شعری به بچه ها آموزش میده...

من از همین کتاب استفاده کردم و هر شب از خودم واسه محمد صادقم اتفاقای روزِش و واسش تعریف می کنم و  اون وسط هام بهش یه چیزایی یاد میدم!!!

               ***********************************************

سری ٦ جلدیِ من می توانم...    که من 5 جلدشو گیر آوردم!

خیلی کتاب خوبیه...    با کیفیت خوب...   انتشارات پیک ادبیات...

محمد صادق که یه سره توو دستشِ...

 

 

 

 

 

 

                 ******************************************************

این کتاب هم وختی کوچیک تر بود خیلی به در خورد!

          

                   ***********************************************

کتاب چی بپوشم؟   چی نپوشم؟ از سری کتاب های   "با سر بریم توو کتاب"  هم خیلی جالبه!

وقتی سرم و می کنم تووش و و اسش با ادا شعر می خونم  نمی دونین چه ذوووقی می کنه!!

 

                         **************************************************

این کتاب هم فوق العاده بود به نظرم..

چون هم عکس کوچولوتون و می تونین بذارین تووش که از دیدن عکس خودش توو هر لباسی لذت ببره و هم شعر های تووش جالبه و بچه رو از خشونت دور می کنه!

شاعرش هم که معرف حضورتون هست: ناصر کشاورز

 

 

پ.ن :این سری کتاب های جیبی هم بود که یادم رفته بود و امروز پیداشون کردم!!!

اینارو میذارم توو کیف بیرونیِ محمد صادقم تا اگه بیرون بودیم و حوصله ش هم سر رفت ببینه...

البته این مال قبلِ...

یعنی مال بچه های زیر 2 سالِ!

امیدوارم خوشتون اومده باشه...فرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

یــآســَمــَن
29 آذر 91 18:53
سلام عزیزم
خوبی؟
فسقلی من خوبه؟
وای چقدر این کتابه که با سر میرن توش بامزست...




آره- خودمم خیلی دوسش دارم...
مام پارسا
29 آذر 91 18:57
به به ...... به به
واقعاً حظظظظظظظظظظظظ بردم
چه کتابای خوشگل و خوبی
من با این سنم عاشقشون شدم چه برسه به بچه ها
مخصوصاً اون کتابای "با سر برو تو کتاب"
کار خوبی کردی مامانی که از کتابهاش عکس گرفتی تا یادگاری براش بمونه
پارسا هم عااااااااشق کتابه...مخصوصاً شعر های ناصر کشاورز
قربون اون صورت کوچولوی محمد صادقم برم که رفتاه تو لباس آقا ببره

خودمم عاشق اون کتابشم...

مام پارسا
29 آذر 91 18:58
خانومی شمام پچ پچ داری
چقدر از این کلمه خوشم اومد
زین پس به جای واژه غریب و بیگانه خصوصی میگوییم: پچ پچ


قربون دوست خوبم...
بابا شرمنده م کردی با پچ پچِت...
خو دوستمی خو...
سحرمامان محمدطاها
29 آذر 91 22:34
سلام عزیزم خوبی چه پسرگل وکتابخونی امیدوارم عمرتان یلدایی باشدشب یلدای خوبی روبراتون ارزومیکنم.


ممنون عزیزم...
همچنین شما...
مامان محمد
29 آذر 91 22:47
زهراجون خییییییییییلی جالب بود...من یکی که لذذذذذذذذت بردم...
میگمااااااااااااااااا ای کاااااااااااااااااش من هم یک م.ص بودم...هههههههههههههه.
خاله جووووووووووووون همه این کتابا مبارکت باشه...
دست مامانی مهربونم درد نکنه...خیلی خوبه که بچه ها رو از همون بچگی به خوندن کتاب عادت بدیم...محمد و مهدی هر دوشون عااااااااااااااشق کتابن...من هر وقت به بازار میرم حتما یه کتاب برای محمد می خرم چون خیلی کتاب دوست داره...
زهراجونم خیلی دوستتون دارم...از این پستتم فراااااااااااااوووووووووووووون لذت بردم.
بووووووووووووووس.


قربونت برمممممممم...
منم خودم عاشق کتاباشم...

چقد خوب که خوشت اومده گلم...
مامان ابوالفضل
30 آذر 91 1:57
سلام خیلی جالب و مفید بود .باید بخرم برای پسملم .دست گلت درد نکنه.خیلی خوبه که بچه ها از همین کوچیکی با کتاب اشنا بشن .بازهم ممنون.


عزیزممممم...
ممنون که زود به زود میای پیشمون...
خوشحال میشم از دیدن کامنتت...
مام پارسا
30 آذر 91 2:06
عززززززززززززززیزم بازم پچ پچ


ممنون...
دستم رسید...
مام پارسا
30 آذر 91 2:54
زهراییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بالاخره موفق شدم بفرستمش
البته با حجم 500 کیلو

امیدوارم باز بشه
پیشاپیش ازت ممنونم


آففففرین...
منم فرستادم واست...
ببین خوبه؟
مادر کوثر
30 آذر 91 7:21


مرسی مامانی خیلی لطف کردیییییییییییییی


فهیمه مامان سینا
30 آذر 91 10:22
کتاب می می نی و باسر بریم توی کتابو سینا هم داره ...من دوسشون دارم...واقعا عالین...کتاب ماجراهای نی نی هم خیلی خوبه ...اگه تونستی واسش گیر بیاری حتما بگیر ...شکلاشم بامزه است...


بروزیم...یلداتون مبارک


ماجراهای نی نی؟؟؟
باشه - حتماً - پیداش کنم می گیرم واسش...
ممنون..
مامان اهورا
30 آذر 91 12:51
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی
شادیهایتان یلدائی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورائی . . .




سلامت باشی عزیزم...
مام پارسا
30 آذر 91 13:53
زهرا جونم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ازت ممنونم
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی گلی
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی ماهی
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خانومی
عاشقتم


وای خدای من!
این همه هندونه زیر بغلم گذاشتی واسه شب یلدامون زیاده هاااااااااااااااااا !!!
قابلتُ نداشت...
یــآســَمــَن
30 آذر 91 16:33
یلدا مبارک


ممنون عزیزم...
مام پارسا
30 آذر 91 17:07
هههههههههه..خو نگهشون دار واسه سال دیگه شب یلدا
یلداتون مبارک


دستت در نکنه دیگه!!!!
یعنی تا سال دیگه یه دوتا دونه هندونه نمی خوای بذاری بغلموووون؟؟؟؟!!!!!!!!!!
مامان کوثری
1 دی 91 0:09
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .

از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره
http://ninimod.niniweblog.com/
http://niniparti.niniweblog.com/


ممنون عزیزم...
مبینا گلی
1 دی 91 2:03
واقعا کتاب وقصه عشق بچه هاس................خوشم میاد وقتی براشون میخونی خصوصا برای بار اول شیش دنگ هواسشون به کتا ب وحرفهای ماست........ببوس پسملی رو قسمت نشد بیام ببینمش.....


آره دقیقا....
اینقد ذوق می کنههههه!
فدای مهربونیت بشم...
شرمندت شدم...
بهت میگم چی شد!
مادر کوثر
2 دی 91 8:33
یه شاخه گل یه دنیا مهربونی به تو که هم گلی هم مهربونی

سلام
صبح زیبای زمستانیت بخیر
با پست جشن و مهمانی تولد بروزیم


بــــــــــــــله!
اتفاقاً همین الان خدمتتون بودیم!!!!!
مامان محمد
2 دی 91 11:05
شب یلدا شب بزم و سرور است/شبی طولانی و غمها به دور است.
شباهنگام تا سرگاه/بساط خنده و شادی چه جور است.
زهراجونم یلداتون مبارک...
انشالله همیشه شاد و سرزنده باشین...
محمد صادق عزیزمو ببوس...اگه تونستی خودتم ببوس...


عزیزمممممممممم...
ممنون...چشــــــــــم...
اکرم
2 دی 91 11:44
سلام
این کتاب آخری مال کدوم انتشاراته
اگه میتونی توی وبلاگ پسرم برام جواب بده
ممنون


سلام...
خواهش می کنم...
باشه...
فهیمه مامان سینا
2 دی 91 16:30



بابا خودت گلـــی...
مامان سانلی
2 دی 91 18:37
زهرا _ مامان مریم گلی
3 دی 91 5:28
سلاممممممممممم

وااااای خدای من آبجی تورورخدا آپ کردنت تموم شد لینک وبلاگو به نشانه ی اپ کردنت برای یاهوم فرست....من اان اومدم 3 تاآپ و با هم دیدممم....تا امروز هر روز جویای حال فندق عمه بودم...خداروشکر که زخماش بهتر شده...قربونش برم..کتاباشم واقعا بامزه اس.....ببوسشششش.....مریم تو دهنمه من برم فعلاراستی منم اپیدم دوس داشتی بیا ببین


سلام به روی ماهتـــ...
قربونت برم جیگر..
الان میام می بینم آپتُ.
مادر کوثر
3 دی 91 9:37
سلام
من بهتر از کیمیا را به شما میدهم
تشریف بیارید


به به!
حقّا که بهتـــــــــــر از کیمیا بود عزیزم...
ممنون...
مامان حسناسادات
3 دی 91 10:19
کلی کیف کردم این کتابا رو دیدم.
من واسه حسنا سری من میتوانم رو گرفتم.
می می نی رو هم شنیدم کلی تعریف میکنن از کتابش.واجب شد برم واسش بگیرم.
ممنون عزیزم به خاطر معرفی کتابا


آره عزیزم...
می می نی هم خیلی خوبه...
اون یکی کتاب هام خیلی واسه بچه ها جذابن...
سمی مامان امیرین
3 دی 91 12:16
سلام عزیزم خوبی؟
چه کتابهای جالبی..با می می نی کاملا آشناییم ولی این کتابها که با سر میرن توش و عکس بچه ها رو به جاش میزاری خیلی جالبه...


آره-خیلی عالیه...
امیدوارم پیداشون کنی عزیزم...
خیلی به درد می خوره...
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
3 دی 91 18:19



خودت گلی عزیزم...
مامان طاها
4 دی 91 7:13
باریکلا به شما چه کتاب های عای براش تهیه کردی
موفق باشیییییییییید



ممنون عزیزم...
مائده(مامان محمد طه)
4 دی 91 17:29
خیلی عالی بود خواهر حتما واسه طه میخرمشون ممنون


چه خوب که خوشت اومده عزیزم...
زری مامان مهدیار
4 دی 91 22:01
مرسی از این پست مفیدت
کتابای خوبی معرفی کردی عزیزم


خواهش می کنم عزیزم...
رعنا
5 دی 91 14:44
امیررضا هم اینارو داره خیلی عالین


به به!
چه خوب...
آشنا
5 دی 91 15:25
ازون کتابه که کله اش رو کرده بود توش خوشم اومد.


آره...
منم دوسش میدارم!!
مامان تسنیم
7 دی 91 8:19
ممنون از معرفی کتابهای گل پسرت حتما چند وقت دیگه میام این پست را میخونم خیلی به دردم میخوره


موفق باشی عزیزم...
فریبا مامان رایین
7 دی 91 18:29
عالی بود عزیزم... وقعا دستت درد نکنه حوصله ی زیادی به خرج دادی


ممنون گلم...